Ow, dat is in sommige gevallen ook heel logisch. Als je pril zwanger bent en je wilt al wel meepraten en je wilt niet dat iedereen weet dat jij het bent zeg maarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:27 schreef Donna het volgende:
Ik kom er door dit verdriet dus achter dat je gewoon met 2 verschillende accounts op Fok kan zitten.
Ga ik al meer dan 10 jaar mee hier en ik wist dat gewoon niet.
Mja, daar heb ik dan weer niet echt moeite mee, want niemand kent mij IRL. Al kwam ik laatst ineens een dorpsgenoot tegen, dat was best gek.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat is in sommige gevallen ook heel logisch. Als je pril zwanger bent en je wilt al wel meepraten en je wilt niet dat iedereen weet dat jij het bent zeg maar
Zelfs dat is al jaren niet meer nodig...quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:29 schreef SQ het volgende:
Je kunt oneindig accounts aanmaken, zolang je maar genoeg mailadressen hebt
Ik heb er ook nog wel een paar achter de hand
Klopt, voor het aanmelden dus wel. En da's een essentiële stap he.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs dat is al jaren niet meer nodig...
Misschien om aan te melden, maar daarna kun je het mailadres van je kloon gewoon wijzigen in het mailadres van je reguliere account.
Ik doe dat juist bewust omdat ik niet kloon om de A's te misleiden, maar omdat ik op het forum dan wel die privacy nodig heb.
Andere browser gebruiken, kun je zelfs probleemloos met jezelf rellenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik dan weer niet echt moeite mee, want niemand kent mij IRL. Al kwam ik laatst ineens een dorpsgenoot tegen, dat was best gek.
Maar ja het kan wel handig zijn in zulke gevallen, kortdurend. 2 actieve accounts naast elkaar lijkt me best veel werk.
Baas boven baasquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Andere browser gebruiken, kun je zelfs probleemloos met jezelf rellen
Haha ja i know, maar bedoel om het te 'onderhouden' zeg maar. In de ene hoek ben je X en in de andere Y. Best veel werk. En dan snap ik het nut ook niet echt zo. Langdurig.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Andere browser gebruiken, kun je zelfs probleemloos met jezelf rellen
Ik rel er eigenlijk nooit mee.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha ja i know, maar bedoel om het te 'onderhouden' zeg maar. In de ene hoek ben je X en in de andere Y. Best veel werk. En dan snap ik het nut ook niet echt zo. Langdurig.
Ik hou niet van rellen.![]()
Ik ken binnen OUD meerdere users die meerdere actieve accounts hebben. Maar dat zijn meestal publieke geheimen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha ja i know, maar bedoel om het te 'onderhouden' zeg maar. In de ene hoek ben je X en in de andere Y. Best veel werk. En dan snap ik het nut ook niet echt zo. Langdurig.
Ik hou niet van rellen.![]()
Preciesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:43 schreef Kyara het volgende:
Wel slim, kun je gewoon vertellen dat je ieder weekend straalbezopen op de bar danst zonder in OUD de moedermaffia over je heen te krijgen.
Zolang je maandagochtend maar weer op tijd op het schoolplein staat tochquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:43 schreef Kyara het volgende:
Wel slim, kun je gewoon vertellen dat je ieder weekend straalbezopen op de bar danst zonder in OUD de moedermaffia over je heen te krijgen.
En als de kinderen maar onder de pannen zijn. Bij de betrokken andere ouder bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Zolang je maandagochtend maar weer op tijd op het schoolplein staat toch
Mogen ze niet mee dansen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:52 schreef Kyara het volgende:
[..]
En als de kinderen maar onder de pannen zijn. Bij de betrokken andere ouder bijvoorbeeld.
Je kunt het niet vroeg genoeg beginnenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, de barman doet altijd zo moeilijk als ze een biertje willen. 8 is toch oud genoeg?
Kijk, this makes sense.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:43 schreef Kyara het volgende:
Dit durf ik ook wel te vertellen onder mijn eigen account hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:43 schreef Kyara het volgende:
Gecondoleerd lieve Amsel en heel veel sterkte de komende tijdquote:Op maandag 6 maart 2023 23:02 schreef Amsel het volgende:
Ook hier dan maar... Mijn moeder is vandaag overleden:
GC / just me is overleden
Die heb ik al.lang gekeken 🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Ben kloonloos![]()
Ooit, laaaaang geleden op een ander forum had ik er wel een paar. Lastig als je dan vergeet uit te loggen![]()
En...Outlander is op Netflix
Kun je daar een excelletje van uploaden? Ik kan dit soort dingen niet onthouden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ken binnen OUD meerdere users die meerdere actieve accounts hebben. Maar dat zijn meestal publieke geheimen.
Ik hoop voor je dat het daar bij blijft.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:04 schreef Vanyel het volgende:
Voor iedereen die altijd alles wil weten over mijn cyclus post Novasure (dat lijkt me de hele SC):
ik moest vandaag weer. Normaal ben ik net te vroeg volgens Fitbit.
Nog geen klats te bekennen ¯\_(ツ)_/¯
Jaaa, wrijf het er maar in😜quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
Die heb ik al.lang gekeken 🤣
Ik heb ergens een kloon, maar weet niet meer welke naam en welk mailadres 🤣😄🤭
Sorry 🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:19 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jaaa, wrijf het er maar in😜
Ben met Soof3 bezig, begin er daarna aan
En het sneeuwt. Weer![]()
Moest lachenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:59 schreef exode het volgende:
Ik had dus net een online meeting met 8 mensen in Londen waar ik eigenlijk fysiek moest zijn. Ik moest een presenatie geven en zij zaten dus allemaal in 1 meeting room, grijze pakken, stropdassen, je kent het wel.
En ik zat dus thuis met een enorm foute Londen achtergrond (dat iemand mij nog serieus neemt....) en een joggingbroek aan.
I rocked that shit.
Zo.
En natuurlijk heb ik een andere username, het begint met een A![]()
![]()
Wat een pokkeweer, geen voegenmannen uiteraard, ik denk dat die laatste uurtjes werk die ze nog hebben volgende week pas gedaan worden. Het wordt de hele week dit weer. Kan je niet voegen nie.
1 ding is wel jammer, de regenpijpen zijn eraf vanwege de voegen en nou ja, met dit weer weet je wel waarom ze er normaal hangen zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is je oogwit ook rood? Mijn man had dat een paar jaar geleden en sindsdien is het chronisch, komt elke maand wel een keertje terug en als hij mazzel heeft zelfs beide ogen tegelijk. De kinderen krijgen hier overigens de schuld, het komt meestal nadat hij van hen weer een vinger oid in zijn oog krijgt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:36 schreef LeSage het volgende:
Hier al een hele dag sneeuw, wat verschrikkelijk![]()
En, ik ga echt voor een soort ultieme jackpot. Ik heb voor de 2e keer in 2 maanden een ontstoken oogmijn lichaam schreeuwt om goed weer geloof ik.
Technisch gezien start je natuurlijk nooit met een kloonquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:27 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is je oogwit ook rood? Mijn man had dat een paar jaar geleden en sindsdien is het chronisch, komt elke maand wel een keertje terug en als hij mazzel heeft zelfs beide ogen tegelijk. De kinderen krijgen hier overigens de schuld, het komt meestal nadat hij van hen weer een vinger oid in zijn oog krijgt.
En ik ben ook een kloon! Heb m’n originele account een jaar of 2 geleden maar overal uitgelogd aangezien ik die amper meer gebruikte, en niemand hier me daarvan kent (op 1 iemand na, die niet meer post). En OO mis je ook niets aanIk denk dat best veel mensen hier in oud ooit met een kloon gestart zijn.
In oud wel. Jarenlang actief als jezelf en als je dan kinderen wil allemaal aan de kloon.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Technisch gezien start je natuurlijk nooit met een kloon
Is die met een A je troll-account dat zich de laatste tijd verveelt?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:59 schreef exode het volgende:
Ik had dus net een online meeting met 8 mensen in Londen waar ik eigenlijk fysiek moest zijn. Ik moest een presenatie geven en zij zaten dus allemaal in 1 meeting room, grijze pakken, stropdassen, je kent het wel.
En ik zat dus thuis met een enorm foute Londen achtergrond (dat iemand mij nog serieus neemt....) en een joggingbroek aan.
I rocked that shit.
Zo.
En natuurlijk heb ik een andere username, het begint met een A![]()
![]()
Wat een pokkeweer, geen voegenmannen uiteraard, ik denk dat die laatste uurtjes werk die ze nog hebben volgende week pas gedaan worden. Het wordt de hele week dit weer. Kan je niet voegen nie.
1 ding is wel jammer, de regenpijpen zijn eraf vanwege de voegen en nou ja, met dit weer weet je wel waarom ze er normaal hangen zeg maar.
Prukquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:14 schreef SQ het volgende:
[..]
In oud wel. Jarenlang actief als jezelf en als je dan kinderen wil allemaal aan de kloon.
Net als jij, pruk.
Nou, Ik ben ooit met een andere account begonnen die meteen door mijn hier uit de kast zijnde neef herkend werd (geloof ik, of hij sloeg aan op deze). Ik weet niet eens of ik daar heel veel mee gepost heb (welgeteld 1 post, dus ik ga nu aan mijzelf twijfelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:15 schreef SQ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar jullie andere / oude accounts eigenlijk. En niet zeggen "die ken je toch niet" want na 17 jaar fok ken ik stiekem best veel
Misschien is dit wel mijn troll account en ben ik eigenlijk een hetero vrouw met een perfect leven en een zeer betrokken partner.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is die met een A je troll-account dat zich de laatste tijd verveelt?
Ik ben altijd alleen maar miss_sly geweest. Behalve met secret santa dan wel eens geprobeerd een kloon te maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:15 schreef SQ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar jullie andere / oude accounts eigenlijk. En niet zeggen "die ken je toch niet" want na 17 jaar fok ken ik stiekem best veel
Ja, rood oogwit, mijn oog zelf doet ook pijn. Fijne geruststelling welquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:27 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is je oogwit ook rood? Mijn man had dat een paar jaar geleden en sindsdien is het chronisch, komt elke maand wel een keertje terug en als hij mazzel heeft zelfs beide ogen tegelijk. De kinderen krijgen hier overigens de schuld, het komt meestal nadat hij van hen weer een vinger oid in zijn oog krijgt.
En ik ben ook een kloon! Heb m’n originele account een jaar of 2 geleden maar overal uitgelogd aangezien ik die amper meer gebruikte, en niemand hier me daarvan kent (op 1 iemand na, die niet meer post). En OO mis je ook niets aanIk denk dat best veel mensen hier in oud ooit met een kloon gestart zijn.
Dat weet ik toch, dat zeg ik toch ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:27 schreef Troel het volgende:
[..]
PrukPurk
Maar de nieuwe account is de kloon, niet de account waar je mee begint
Nee je was pruk. Ik heb het opgezochtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, Ik ben ooit met een andere account begonnen die meteen door mijn hier uit de kast zijnde neef herkend werd (geloof ik, of hij sloeg aan op deze). Ik weet niet eens of ik daar heel veel mee gepost heb (welgeteld 1 post, dus ik ga nu aan mijzelf twijfelen.
De rest eigenlijk allemaal onder Troel gedaan, behalve dan tijdens de zwangerschappen onder @:Purk.
En ik heb er ongetwijfeld nog wat, maar geen idee wat en hoe meer ;D
Nou, zo erg faal ik dus in kloons. Ik denk dat ik dan ooit gewoon een typfout heb gemaaktquote:
Nouja, jij zegt in OUD wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik denk dat het een verschil in breinwerking is ofzo?
Whahaha.. T moest gewoon 6km fietsen door hagel en sneeuw!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:41 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb een kloon van de zwangerschappen. En wat secret santa dingen, maar die weet ik niet meer... Heel saai dus![]()
En hallo sneeuw! M'n schoonvader is bij ons en wilde 'omdat het sneeuwt' m'n oudste met de auto gaan halen op school. Het is 5 minuten lopen en ze heeft een paraplu bij zich. Dus nu issie te voet. En dan durven zeggen dat de huidige generatie kinderen niks meer gewend is...gek he?
Het ging mij om users die na jaren fok in OUD gaan posten en die daarvoor massaal klonenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, jij zegt in OUD wel.
Maar de kloon komt altijd na de eerste userDus daar zit mijn kortsluiting
Ik denk nog steeds dat de meeste mensen gewoon lief deden toen ze erachter kwamen dat ik via een kloon postte. Volgens mij val ik binnen 2 tellen al door de mand.quote:
Ik postte al in OUD, pas toen we bedacht hadden dat het als 40-plusser misschien wel leuk is nog een kindje te krijgen heb ik een kloon voor OUD gemaakt, de andere kloons had ik voor die tijd al en gebruikte ik niet in OUD.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Het ging mij om users die na jaren fok in OUD gaan posten en die daarvoor massaal klonen
(Mezelf incluis, uiteraard. )
Ik zou het niet meer weten wat je kloon was hoor. Maar dat heb ik met meer mensen wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik postte al in OUD, pas toen we bedacht hadden dat het als 40-plusser misschien wel leuk is nog een kindje te krijgen heb ik een kloon voor OUD gemaakt, de andere kloons had ik voor die tijd al en gebruikte ik niet in OUD.
Overigens wist ook niemand dat N en ik al een tijdje een relatie hadden, dat is ook pas ge-out toen ik zwanger was van Soneal.
Sonealquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten wat je kloon was hoor. Maar dat heb ik met meer mensen wel.
Ik ken de naam nog, maar was dat dezelfde als Reinhilde of was dat een anderequote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:33 schreef SQ het volgende:
Oh god ja missjones. Never forget
Zulke fakers hebben we toch al héél lang niet gehad!
Dat was een andere, toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ken de naam nog, maar was dat dezelfde als Reinhilde of was dat een andere
Ik dnek het ook, maar ik weet het echt neit meer.quote:
Dit is mijn hoofdaccount.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:15 schreef SQ het volgende:
Hoelang geleden is dat? Toen kwam ik nog niet in OUD denk ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:57 schreef F_r het volgende:
missjones dat weet ik nog wel. Dat was tijdens mijn zwangerschap van mijn oudste volgens mij.
ja en een tweeling zwangerschap Chloe en??? die allebei overleden. Want ze hadden dat bloedtransfusie syndroom. Ik leefde toen erg mee omdat mijn oudste een prematuur en dysmatuur kindje was.quote:
2011/2012quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Hoelang geleden is dat? Toen kwam ik nog niet in OUD denk ik.
Basboussa?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet niet meer wie, maar toen ik zwanger/ net kind had in 2011 was er ook een heel actief iemand die opeens poef weg was. Arabisch klinkende naam? Maar ik ben te beroerd om nu mobiel terug te zoeken.
Ik vind net een pm van haar. Die jaquote:
Reinhilde was een bestaand persoon, maar schrijfster oid.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ken de naam nog, maar was dat dezelfde als Reinhilde of was dat een andere
Reinhilde heb ik ontmoet op een meet in Den Haagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Reinhilde was een bestaand persoon, maar schrijfster oid.
Zij was aanwezig op de pannenkoeken meet van (een andere) merel.
MissJones is van de stopcontacten
Ze bestond wel, maar had dus een dubbele agendaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
Reinhilde heb ik ontmoet op een meet in Den Haag
En niet zo'n kleine ook geloof ikquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze bestond wel, maar had dus een dubbele agenda
Bij Ticootje gok ik dan denk ik? Ik weet dat ik haar ook ontmoet heb. Maar ze deed zich eerst als iemand anders voor inderdaad.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nou ja dat had ik dus ook van de week toen ik het hoorde en Merel is mijn hoofd ook nog begin 20. Klopt ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:56 schreef E.T. het volgende:
Amsel gecondoleerd! Wat ontzettend verdrietig. (en idd nooit geweten dat jij en Merel dezelfde zijn
en wat fijn dat BE betrokken is!
Swets en ik zijn nu al de hele middag over just me aan het appen en ook over hoe oud ze nu is. In mijn hoofd is ze nog steeds 50 maar dat kan niet want dat ben ik zelf ondertussen![]()
Hier al 23 jaar kloonloos.
Ik zie nu wel weer een paar kloon-namen voorbij komen waarbij heel OUD in rep en roer was.
Ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die wilde toen ook meedoen aan secret santa maar woonde in Canada ofzo?
Ze wilde een boek schrijven?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze bestond wel, maar had dus een dubbele agenda
En ze heeft nog verkering met Armaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:43 schreef Lois het volgende:
[..]
Nou ja dat had ik dus ook van de week toen ik het hoorde en Merel is mijn hoofd ook nog begin 20. Klopt ook niet
OUD / Basboussa, waar zit je? We missen je!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was die ook bij de boekenclub en gaf borstvoeding? En dat d'r vent altijd meekwam?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik weet het niet, kan wel. Heb jij hart daarom weggejaagd?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:
Ja, zij wilde een boek schrijven jaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze wilde een boek schrijven?
Reinhilde en de OUDers?
Of iets dergelijks?
Ik? Ja. Ik mot niks weten van Canadezenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, kan wel. Heb jij hart daarom weggejaagd?
In mijn pm ging ze tickets naar Jordanië kopen.
Was jij er wel met Basboussa dan? Heb ik jou mooi gemistquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:06 schreef Clubsoda het volgende:
En dit is volgens mij de ontmaskering van Reinhilde (dat was voor mijn tijd, dus ik ken het verhaal alleen maar als verhaal wat eens in de zoveel tijd wordt aangehaald)
moussy in OUD / [OUD SC] Hettoiletbrillenmysterie.
Toen lurkte ikquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was jij er wel met Basboussa dan? Heb ik jou mooi gemist
Ik kan de spoiler niet openen 🫤quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:06 schreef Clubsoda het volgende:
En dit is volgens mij de ontmaskering van Reinhilde (dat was voor mijn tijd, dus ik ken het verhaal alleen maar als verhaal wat eens in de zoveel tijd wordt aangehaald)
moussy in OUD / [OUD SC] Hettoiletbrillenmysterie.
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:48 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
Het verhaal is gebaseerd op lezen, lampjes die gaan branden, puzzelen en geschreven door een aantal personen.Zo wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ooitI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Nee niet bij Tico. Die woonde vlakbij mij. Het was bij iemand die veel met draagdoeken deed.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij Ticootje gok ik dan denk ik? Ik weet dat ik haar ook ontmoet heb. Maar ze deed zich eerst als iemand anders voor inderdaad.
Weet ik niet. Ik was niet zoveel bij de boekenclubquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Was die ook bij de boekenclub en gaf borstvoeding? En dat d'r vent altijd meekwam?
Macka?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee niet bij Tico. Die woonde vlakbij mij. Het was bij iemand die veel met draagdoeken deed.
Toen ik 16 jaar geleden (6 maart 2007 had ik mijn eerste positieve test) meeschreef op zwangerschapspagina, zat daar ook iemand met een dode tweeling! Die nep bleek te zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:18 schreef Phaidra het volgende:
Ik lurkte tijdens Reinhilde. Met missjones postte ik wel mee, ik was toen zwanger van de oudste. Dat waren nog eens rellen. Maar jeetje, hoe ziek ben je als je een verhaal verzint over een dode tweeling
.
Jaaaaaaaaaquote:
Wat is daarmee?quote:
Jaaaaaaaaaquote:
Die ging wegquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:35 schreef Clubsoda het volgende:
Dat was Reinhilde/Floortje/-Eveliene- klaarblijkelijk.
[..]
Wat is daarmee?
Nee, Vanyel doet gewoon even een ongerelateerde trip down memory lane.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:37 schreef E.T. het volgende:
Ho effe... Huup werd mignonne.. maar die zat toch niet achter die floortje/eveliene/reinhilde posts?????
ah.. ik schrok al..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, Vanyel doet gewoon even een ongerelateerde trip down memory lane.
De rest herinner ik me niet ¯\_(ツ)_/¯quote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)om/1001004004703897/quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:32 schreef Leandra het volgende:
Maar dat was toch niet die van dat "Dagboek van een nanny", die nog heibel met Danny kreeg over het gebruiken van forumposts voor haar boek?
Met een andere boeknaam trouwens, want "Dagboek van een nanny" is niet door een Nederlandse geschreven.
Nee ik weet nog wel haar echte naam maar niet haar Foknaamquote:
die was wel op fok, maar niet uit OUD..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:03 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)om/1001004004703897/
Heb hem gelezen, super slecht
Klopt, maar hielp Leandra even herinnerenquote:
Nee alles behalvequote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:58 schreef LeSage het volgende:
Haha, ik ken een heleboel namen niet, maar mignonne wel, en ik kon me die al helemaal niet voorstellen als oplichtster
Die had toch een zoontje die iets van 6 namen had?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:35 schreef Clubsoda het volgende:
Dat was Reinhilde/Floortje/-Eveliene- klaarblijkelijk.
Volgens mij is Reinhilde toen wel bij een meet bij Maneki geweest. In een benedenhuis.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee niet bij Tico. Die woonde vlakbij mij. Het was bij iemand die veel met draagdoeken deed.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:19 schreef F_r het volgende:
Net oudste ingeschreven bij de middelbareschool. Ook wel een mijlpaal vind ik.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
En ze heeft nog verkering met Arma
sorry Amsel
texelonia ?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee ik weet nog wel haar echte naam maar niet haar Foknaam
Ja! Die bedoelde ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:03 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)om/1001004004703897/
Heb hem gelezen, super slecht
Dat jij je als puber wilde vertonen op een forum waar je moeder ook zatquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:32 schreef Amsel het volgende:
[..]![]()
Heerlijk al die oude herinneringenIk zit dus ook op Fok vanaf het begin. Al voordat het bestond, toen het alleen nog maar een aankondigingspagina was. Wel hartstikke irritant hoor, als je als puber wil rellen op het forum terwijl je moeder meeleest
Ik zat er eerst, mijn usernummer is lager dan dat van haarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat jij je als puber wilde vertonen op een forum waar je moeder ook zat
Had je ongetwijfeld een hippere moeder dan ik
quote:Op zaterdag 15 juli 2000 01:01 schreef Kyara het volgende:
Ik ben hier per ongeluk beland en het bevalt me hier wel. Ik denk dat ik hier nog even blijf.
Volgens mij is het het nummer in de link als je naar je profiel gaat. Bij jou is dat 4756quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:05 schreef Kyara het volgende:
Ik ben naar Lush meets geweestEn een aantal OUD meets.
Nog steeds geen idee hoe ik mijn usernummer kan zien maar dit was mijn eerste postIk ben inderdaad nog wel even gebleven
[..]
Ah, op mijn 29ste verjaardagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:05 schreef Kyara het volgende:
Nog steeds geen idee hoe ik mijn usernummer kan zien maar dit was mijn eerste postIk ben inderdaad nog wel even gebleven
[..]
Nee ook niet. Ben hard aan het nadenken.quote:
Webkim?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee ik weet nog wel haar echte naam maar niet haar Foknaam
En die laatste post nog steeds op FOK.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die had toch een zoontje die iets van 6 namen had?
En was de vader niet Nixxx?
owlet of ik denk ook aan een user wiens naam ik ook niet meer weet, iets met melodi of zo.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ben hard aan het nadenken.
Melanovi ofzoiets? Die bestaat iig niet eens!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
owlet of ik denk ook aan een user wiens naam ik ook niet meer weet, iets met melodi of zo.
Melenovy ja!! Dank je voor het opfrissen van mijn geheugen!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:39 schreef BE het volgende:
[..]
Melanovi ofzoiets? Die bestaat iig niet eens!![]()
Maar 'wij' noemden haar in PM nog wel eens Melanodrama.![]()
Melenovy was het.
Voor wie wil zoeken, als je naar het fotoboek gaat kun je daar als je klikt op 'Mannen' of 'Vrouwen' vervolgens op letter alle usernames ever vinden.![]()
Fotoboek van vrouwen
4756 ben jijquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:05 schreef Kyara het volgende:
Ik ben naar Lush meets geweestEn een aantal OUD meets.
[..]
Wel als dat je eerste post in OUD is, dan start je daar met een kloonquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Technisch gezien start je natuurlijk nooit met een kloon
Zij had besloten te stoppen met posten, volgens mij vanwege iets in een ander subforum ofzo. Ze heeft me nog wel een foto gestuurd van de kale hond met Efteling-muts op!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:50 schreef Butterflower het volgende:
Leuk al die oude rellen!
Ik herken de meeste namen wel, en dan moet ooh ja dat was dat verhaal![]()
Nog niet zo heel lang geleden was er iemand die heel veel meepostte en ineens weg was.
In weet nog dat ze 100 honden had ofzo, geen kinderen in ieder geval
Waar is die gebleven?
Wat leuk, dat wist ik helemaal niet joh.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:26 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik ben overigens de kloon van koei. Vooral actief in GAM toen en ik was een van de starters van FOK!games en ben een jaar of 7 crewlid geweest denk ik. Ben zelfs nog op kosten van Fok naar de grootste gamesbeurs in Los Angeles geweest (en tig keer op eigen kosten naar beurzen in Leipzig en Keulen, voor Fok). Erg fijn, in het Engels moeten vertellen dat je voor Fok schrijft
En dat terwijl ik toch een aantal postfouten heb gemaakt in het begin en ook toen ik beide accounts nog gebruikte (met koei posten ipv de kloon). Dat zou jij dan toch wel onthouden moeten hebben met jouw geheugenquote:
Jup, guilty. 2015, ik zocht steun/advies over rapley. Een gemiddelde van 3 posts per dag. Vooral in OUD.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:35 schreef Loj het volgende:
(Want geef toe, wie is er allemaal even zijn eerste post gaan bekijken)
Ik heb dat niet meegekregen destijds (anders had ik het inderdaad wel onthoudenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:32 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
En dat terwijl ik toch een aantal postfouten heb gemaakt in het begin en ook toen ik beide accounts nog gebruikte (met koei posten ipv de kloon). Dat zou jij dan toch wel onthouden moeten hebben met jouw geheugen
Was dat niet oh-oh ofzo?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:50 schreef Butterflower het volgende:
Leuk al die oude rellen!
Ik herken de meeste namen wel, en dan moet ooh ja dat was dat verhaal![]()
Nog niet zo heel lang geleden was er iemand die heel veel meepostte en ineens weg was.
In weet nog dat ze 100 honden had ofzo, geen kinderen in ieder geval
Waar is die gebleven?
Oh-oh idd die postte eerst altijd in de f&f sc maar die is na rellen ed helemaal stil gevallen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 06:33 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Was dat niet oh-oh ofzo?
Had ik altijd wat vreemde vibes bij. Maar misschien ook omdat ze geen kinderen (kinderwens) had en wel veel aanwezig was?
Heb gisteren nog even de ontmaskering van het miss-jones verhaal terug gelezen. En ook het verhaal van basboussa. Die laatste heb ik niet veel van mee gekregen toen. Maar heb de naam wel voorbij horen komen.
Ik begon toen pas net in OUD mee te posten rond die tijd.
@:F_R inderdaad een mijlpaal!
Hier de oudste ook maandag ingeschreven inderdaad. Vond het ook wel een speciaal momentje
quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:18 schreef F_r het volgende:
Ik weet mijn nummer ook niet. En mijn eerste post ook niet
156629quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:11 schreef F_r het volgende:
Ik denk dat zijn ouders hem geadviseerd hebben om zich uit te laten leveren aan Nederland. Ik denk dat ze hem hier beter kunnen helpen. Dat er hier dan een dik dossier op hem wacht deert hem dan niet echt denk ik.
(@:echt gaaf ik was eerst moi_vietje maar mijn wachtwoord werkte niet meer)
QFTquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:18 schreef F_r het volgende:
Ik weet mijn nummer ook niet. En mijn eerste post ook niet
Oh ja, oh-oh!quote:Op woensdag 8 maart 2023 06:33 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Was dat niet oh-oh ofzo?
Had ik altijd wat vreemde vibes bij. Maar misschien ook omdat ze geen kinderen (kinderwens) had en wel veel aanwezig was?
quote:
111414quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:15 schreef Vanyel het volgende:
Op zijn allersimpelst:
zelfrijzend bakmeel
snufje zout
beetje water erbij flikkeren tot het traag van de lepel loopt
geklopt eiwit erdoorheen
en bakken in bijvoorbeeld zonnebloemolie in de wok. Frituren tot het er lekker uitziet.
Mijn buurman 🤣quote:
Mijn koningsrecept voor gefrituurde banaanquote:
Ja stom, het staat wel in de link maar als je profiel dan open is staat het er (mobiel) niet meer in.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:12 schreef PoesInDoos het volgende:
Nog meer geïnteresseerd?
Klik op je naam, ga naar postgeschiedenis en dan de laatste pagina (en onderste topic)
Je usernumber staat in de link van je profiel.
Die is nog gewoon hartstikke actief op insta met de hondjes. Soms hebben mensen geen tijd of zin om elke dag hier mee te lezen of posten.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:28 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zij had besloten te stoppen met posten, volgens mij vanwege iets in een ander subforum ofzo. Ze heeft me nog wel een foto gestuurd van de kale hond met Efteling-muts op!
Ahh, ik doe alles op de laptop, gaat een stuk snellerquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja stom, het staat wel in de link maar als je profiel dan open is staat het er (mobiel) niet meer in.
Wel ook in de link naar je postgeschiedenis trouwens. Waarvan ik dacht dat het mobiel 4937362 keer klikken zou zijn naar de laatste pagina maar er is zowaar een knop voor
Laptop zoeken, laptop openen, laptop aanzetten, vinger op het vingerafdrukdingetje, wachten, foktab openenquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:18 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ahh, ik doe alles op de laptop, gaat een stuk sneller
Ja maar, ja maar.. mijn laptop staat 24/7 aan op z'n plekquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laptop zoeken, laptop openen, laptop aanzetten, vinger op het vingerafdrukdingetje, wachten, foktab openen
Versus
Mobiel uit zak pakken, aanknop drukken en naar scherm kijken, Firefox bolletje aantikken.
Bij mij is mobiel meestal sneller
Moeten jullie zelf bij de middelbare aanmelden?quote:Op woensdag 8 maart 2023 06:33 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Was dat niet oh-oh ofzo?
Heb gisteren nog even de ontmaskering van het miss-jones verhaal terug gelezen. En ook het verhaal van basboussa. Die laatste heb ik niet veel van mee gekregen toen. Maar heb de naam wel voorbij horen komen.
Ik begon toen pas net in OUD mee te posten rond die tijd.
@:F_R inderdaad een mijlpaal!
Hier de oudste ook maandag ingeschreven inderdaad. Vond het ook wel een speciaal momentje
Zo werkt dat hier ook.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten jullie zelf bij de middelbare aanmelden?
Bij ons moeten we het inschrijfformulier van de middelbare inleveren bij de juf die dan zorgt dat het met de benodigde zaken bij de middelbare komt.
Soneal heeft er ook al zin in, die fietste vorig jaar al regelmatig een rondje rond de middelbare waar hij naartoe wilquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:42 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier ook.
Over twee jaar zijn mijn mini's zo ver.
Zelf zien ze het nu al wel voor zich
Heerlijk!quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soneal heeft er ook al zin in, die fietste vorig jaar al regelmatig een rondje rond de middelbare waar hij naartoe wil
Ik wou net zeggen, ik kan me niet voorstellen dat ik daar wasquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:29 schreef Ynske het volgende:
Ha, deze bedoelde ik OUD / Draagdoekmeet Den Haag 1 februari
Toch bij ticootje thuis
Ja, subforumsgewijs ja, maar Foksgewijs nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:26 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wel als dat je eerste post in OUD is, dan start je daar met een kloonWat SQ zegt dus.
Ik ben overigens de kloon van koei. Vooral actief in GAM toen en ik was een van de starters van FOK!games en ben een jaar of 7 crewlid geweest denk ik. Ben zelfs nog op kosten van Fok naar de grootste gamesbeurs in Los Angeles geweest (en tig keer op eigen kosten naar beurzen in Leipzig en Keulen, voor Fok). Erg fijn, in het Engels moeten vertellen dat je voor Fok schrijft
Overigens heb ik eerder genoemde rellen grotendeels wel mee gemaakt. We hadden met de gamescrew een eigen irc kanaal, en daarop werden alle relletjes gevolgd, en vooral OUD was daarbij erg populair.
Nou dit. Dat je gewoon een usericon ziet en denkt. Damn, herkenning!quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:01 schreef Donna het volgende:
Heel veel namen ertussen die ik al heel lang niet meer gezien heb. Jammer wel.
In eerste instantie niet. School had naar beneden bijgesteld naar havo/vwo. (Op basis van een wat minder goede uitslag bij begrijpend lezen op de Cito). Na een mailtje hebben ze het weer bijgesteld naar vwo (ik kon zelf niet bij het ouder gesprek zijn en kind had in het gesprek niet door dat gewoon vwo dan niet meer kon).quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:15 schreef F_r het volgende:
[..]
Oh-oh idd die postte eerst altijd in de f&f sc maar die is na rellen ed helemaal stil gevallen.
Oudste bij met advies en school?
Ja hier zelf aanmelden. Zijn er voor naar de school geweest om dit te doen. Kon ook wel digitaal voortaan, maar vond het wel een momentje om er even naar toe te gaan. School zit ook hier in het dorp dus we zijn er ook zo.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten jullie zelf bij de middelbare aanmelden?
Bij ons moeten we het inschrijfformulier van de middelbare inleveren bij de juf die dan zorgt dat het met de benodigde zaken bij de middelbare komt.
Ik ben toch wel blij dat dat niet meer zo is hoor, man man manquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:13 schreef Vanyel het volgende:
Na het lezen van de Basboussatopics blijft natuurlijk maar 1 prangende vraag over.
Als je zelf verdwijnt van fok, worden er dan ook 3 topics vol gepost om je verdwijning te bespreken? Of denkt iedereen dan "oh well. ¯\_(ツ)_/¯"![]()
Geen idee, heb jij topics over mij langs zien komen? Ben best lang weggeweestquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:13 schreef Vanyel het volgende:
Na het lezen van de Basboussatopics blijft natuurlijk maar 1 prangende vraag over.
Als je zelf verdwijnt van fok, worden er dan ook 3 topics vol gepost om je verdwijning te bespreken? Of denkt iedereen dan "oh well. ¯\_(ツ)_/¯"![]()
Voor mij was je compleet nieuw, dus die zou ik sowieso gemist hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee, heb jij topics over mij langs zien komen? Ben best lang weggeweest
Maar nee, ik denk dat het met name is als je echt op een rare manier weggaat of als er iets niet helemaal klopte ofzo. De gemiddelde fokker is helemaal niet interessant.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Voor mij was je compleet nieuw, dus die zou ik sowieso gemist hebben.
Ja precies dat. Want er zijn er in de loop der jaren zo ontzettend veel die zijn gestopt met posten en daar hebben we het ook verder niet over.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar nee, ik denk dat het met name is als je echt op een rare manier weggaat of als er iets niet helemaal klopte ofzo. De gemiddelde fokker is helemaal niet interessant.
Dat. Gewoon even je frustraties kwijt kunnen en shit van anderen lezen zodat je eigen shit iets minder erg is (heel erg overdreven uiteraard, aangezien mijn leven perfect isquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:26 schreef BE het volgende:
[..]
Ja precies dat. Want er zijn er in de loop der jaren zo ontzettend veel die zijn gestopt met posten en daar hebben we het ook verder niet over.
En die lijst is laaaaaaaaaaang!
Ik voel me altijd een beetje een sad fuck dat ik hier na al die tijd nog wel rondhang terwijl al die andere mensen wel doorgegaan zijn met hun leven.![]()
En tegelijkertijd is het zo heerlijk rondhangen en even tijdverdrijven en keuvelen.
Of course. Insert glimmend instaplaatje!quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat. Gewoon even je frustraties kwijt kunnen en shit van anderen lezen zodat je eigen shit iets minder erg is (heel erg overdreven uiteraard, aangezien mijn leven perfect is)
Ja,quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:10 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
In eerste instantie niet. School had naar beneden bijgesteld naar havo/vwo. (Op basis van een wat minder goede uitslag bij begrijpend lezen op de Cito). Na een mailtje hebben ze het weer bijgesteld naar vwo (ik kon zelf niet bij het ouder gesprek zijn en kind had in het gesprek niet door dat gewoon vwo dan niet meer kon).
Dit is de korte versie van het verhaal, maar nu dus weer blij.
Bij jou ook blij met het advies?
[..]
Ja hier zelf aanmelden. Zijn er voor naar de school geweest om dit te doen. Kon ook wel digitaal voortaan, maar vond het wel een momentje om er even naar toe te gaan. School zit ook hier in het dorp dus we zijn er ook zo.
O daar is echt niets aan! Hebben ze je wel even geïnformeerd?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef Nijna het volgende:
Ze zijn bij onze buren bezig met de vloer, ben er wel klaar mee.
Noice cancelling weert geen bouwgeluid.
Volgens mij zijn ze nog weken bezig, maar ik hoop dat de ergste herrie heel gauw klaar is.
Ja hoor, ze hebben netjes verteld dat ze deze week zouden beginnen met de nieuwe vloer. Dus onverwacht was het niet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:00 schreef Cathmar het volgende:
[..]
O daar is echt niets aan! Hebben ze je wel even geïnformeerd?
Ja, stiekem wegblijven en dan wel meelurken in de topics waar ze zeggen dat ze je zo hard missen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:13 schreef Vanyel het volgende:
Ah joh, jij wordt niet vergeten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, stiekem wegblijven en dan wel meelurken in de topics waar ze zeggen dat ze je zo hard missen.
Maar ja,dat durf ik niet, want dan kun je er ook achterkomen dat je helemaal niet gemist wordt![]()
Dus post ik her en der maar gewoon mee om niet in de vergetelheid te raken. Ik post, dus ik besta!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Hier ook heel blij mee, de schoenen van de jongste gaan er consequent op en ze meuren niet meer. Heerlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij hebben sinds een week of 2 zo'n schoenendroogdinges in huis. De voetbalschoenen waar ik normaal braakneigingen van kreeg ruiken nu al een héél stuk beter, wat een aanwinst dat apparaat!Volgens mij was het @:BE die de tip gaf, bedankt!
Heb je (of @BE) een linkje?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij hebben sinds een week of 2 zo'n schoenendroogdinges in huis. De voetbalschoenen waar ik normaal braakneigingen van kreeg ruiken nu al een héél stuk beter, wat een aanwinst dat apparaat!Volgens mij was het @:BE die de tip gaf, bedankt!
https://www.shoefresh.eu/(...)RP-jdxgaArsgEALw_wcBquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
Heb je (of @:BE) een linkje?
Ik krijg kotsneigingen van A haar schoenen.
^^ Checkquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:27 schreef livelink het volgende:
want dan kun je er ook achterkomen dat je helemaal niet gemist wordt![]()
Elke euro dubbel en dwars waard jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:08 schreef BE het volgende:
[..]
https://www.shoefresh.eu/(...)RP-jdxgaArsgEALw_wcBEcht pure liefde voor dit apparaat.
Weg stinkschoenen!
![]()
Ik mis haar nog steeds. Over gemis gesproken. Ik vraag me best vaak af hoe het met haar zoon gaat nu.quote:
Net ook gekocht. Ik vind het wél prijzig. Maar als het zo goed werkt als jullie zeggenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:08 schreef BE het volgende:
[..]
https://www.shoefresh.eu/(...)RP-jdxgaArsgEALw_wcBEcht pure liefde voor dit apparaat.
Weg stinkschoenen!
![]()
Oh nee!quote:Op donderdag 9 maart 2023 05:31 schreef Amsel het volgende:
Mijn jongste heeft opeens vlekjes. In z'n nek, op z'n romp (maar niet overal), beetje op z'n benen. En het jeukt. Dus we zitten nu samen op de bank want hij kan niet slapen. Het lijkt op waterpokken, maar dat heeft 'ie al gehad.
En dit kan ik er nu dus even niet bij hebben hèNormaal zou ik het even aanzien, maar ik bel morgenochtend wel meteen de huisarts, want een ziek kind trekken we nu gewoon niet.
Ah nee wat een ellende zegquote:Op donderdag 9 maart 2023 05:31 schreef Amsel het volgende:
Mijn jongste heeft opeens vlekjes. In z'n nek, op z'n romp (maar niet overal), beetje op z'n benen. En het jeukt. Dus we zitten nu samen op de bank want hij kan niet slapen. Het lijkt op waterpokken, maar dat heeft 'ie al gehad.
En dit kan ik er nu dus even niet bij hebben hèNormaal zou ik het even aanzien, maar ik bel morgenochtend wel meteen de huisarts, want een ziek kind trekken we nu gewoon niet.
Ik heb al jarenlang een veel goedkopere wat ik nog steeds zo'n beetje als mijn beste aankoop ooit beschouw.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:04 schreef amaranta het volgende:
De prijs van die Shoefresh is ook wel flink omhooggegaan. Ik heb hem voor ¤ 99 gekocht en dat was op CiberMonday met ¤ 20 korting, 119 was toen de normale prijs.
En nu is 149 de normale prijs!
Website van de gemeente al geprobeerd?quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:38 schreef Hupje het volgende:
Waar ik echt chagrijnig van kan worden: op de weg naar mijn werk (waar ik niet echt bekend ben behalve die route) stond gisteren een bord dat de weg binnenkort dicht is door werkzaamheden. Startdatum stond erbij, maar kan ik niet zo lang onthouden als ik het niet op kan schrijven. Dus ik wil nu op internet opzoeken hoe het zit, nergens te vinden
Bedankt voor deze link!quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al jarenlang een veel goedkopere wat ik nog steeds zo'n beetje als mijn beste aankoop ooit beschouw.
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.19.ProductTitle
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me nooit in de shoefresh verdiept heb, dus ik weet niet wat daar eventueel extra op zit.
Hier vind ik nog wel eens een lokale wegwerkzaamheden:quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:38 schreef Hupje het volgende:
Waar ik echt chagrijnig van kan worden: op de weg naar mijn werk (waar ik niet echt bekend ben behalve die route) stond gisteren een bord dat de weg binnenkort dicht is door werkzaamheden. Startdatum stond erbij, maar kan ik niet zo lang onthouden als ik het niet op kan schrijven. Dus ik wil nu op internet opzoeken hoe het zit, nergens te vinden
Er hebben 3 partijen naar gekeken die het zouden moeten weten:quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:36 schreef trui het volgende:
He wat naar, exode. Je zou toch denken dat ze zoiets vooraf checken. Hopelijk komt er snel een goede oplossing.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:24 schreef exode het volgende:
Jullie dachten dat ons huis klaar was he? Ja he?
Blijkt nu dat de zonnepanelen op onze uitbouw ervoor zorgen dat het dak wat doorzakt....De gevelmannen hebben even foto's gemaakt, er blijft veel te veel water op staan.
Dus ik heb de voicemail maar even ingesproken van het zonnepanelen bedrijf of ze even willen komen kijken en een alternatief bedenken. Er zouden er 2 van de 4 verplaatst kunnen worden naar het schuine dak aan de achterkant. De andere 2 weet ik niet.
De constructie is zo te zwaar blijkbaar.
Never a dull moment.
Moest daar niet nog 4. een constructeur bij?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:39 schreef exode het volgende:
[..]
Er hebben 3 partijen naar gekeken die het zouden moeten weten:
Het bedrijf wat het platte dak heeft vernieuwd, het zonnepanelen bedrijf, zwager die aannemer is.
Allemaal gaven ze aan dat het kon.
Dus ik baal enorm. Ik vermoed dat ze er alle 4 af moeten en dat wij de portomonee weer mogen trekken.
Nou ja, zwager heeft het dak vrij recent vanuit binnen vestevigd en geisoleerd, dus wij zagen daar niet echt noodzaak, ook het dakbedrijf zei dat het makkelijk kon.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moest daar niet nog 4. een constructeur bij?
Ik baal onwijs dat het eind van onze verbouwing wat meh ging, waardoor we uiteindelijk geen tekeningen hebben van de definitieve keuzes. Daardoor durven wij niet zomaar panelen op de uitbouw te leggen. Gedoe, want een constructeur inhuren kost idd ook weer dikke knaken. Maar wel stukken minder knaken dan dat ze je dak verkloten, dat is zuur :/
Ik heb het zelf niet gezien, maar het is meer dan wat water, op een dag zonder regen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:02 schreef Puala het volgende:
T klinkt eerder als een afschot probleem dan een probleem met t gewicht van de zonnepanelen. En er mag op een plat dak best water blijven staan.
Volkomen mee eens! Wat mij betreft zn geld meer dan waard.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:08 schreef BE het volgende:
[..]
Weg stinkschoenen!
![]()
Och hemel, dat is echt slechte timing. Hoe gaat het nu? Dikke knuffelquote:Op donderdag 9 maart 2023 05:31 schreef Amsel het volgende:
Jup, niks te vinden. Die verwijzen naar de site die @Deepfreeze noemt maar daar staat die straat ook (nog?) niet op.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Website van de gemeente al geprobeerd?
Met de huidige zon (of gebrek aan) verdampt er ook niks, dus dat verklaart op zich niks. Ik zou de degene die t dak heeft aangelegd er naar laten kijken. Maar water op een plat dak is echt niks geks.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:10 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien, maar het is meer dan wat water, op een dag zonder regen.
Ik hoop/denk nu dat de constructie de doorstroming teveel blokkeert. Dan is het hopelijk makkelijk op te lossen.
Ze komen zo de schoorsteen impregneren, vraag ik ze even of ze foto's willen maken van het platte dak.
Ben jij trouwens niet ooit ook eens bij mij geweest om iets over te nemen voor je (nu) grote? Duplo ofzo…quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:16 schreef Clubsoda het volgende:
Ik was wat aan het teruglezen in de babytopics van de tijd dat mijn grote een baby was. ManmanmanHet was een stuk levendiger allemaal maar die rellen gingen echt nergens over.
Ik hoop dat het meevalt met de vlekjes!quote:Op donderdag 9 maart 2023 05:31 schreef Amsel het volgende:
Dank! Zeker voor het meedenken, de dakman komt sowieso binnenkort het dak van de schuur van de buren doen dus die stuur ik ook nog even naar boven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Met de huidige zon (of gebrek aan) verdampt er ook niks, dus dat verklaart op zich niks. Ik zou de degene die t dak heeft aangelegd er naar laten kijken. Maar water op een plat dak is echt niks geks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |