Ja, stiekem wegblijven en dan wel meelurken in de topics waar ze zeggen dat ze je zo hard missen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:13 schreef Vanyel het volgende:
Na het lezen van de Basboussatopics blijft natuurlijk maar 1 prangende vraag over.
Als je zelf verdwijnt van fok, worden er dan ook 3 topics vol gepost om je verdwijning te bespreken? Of denkt iedereen dan "oh well. ¯\_(ツ)_/¯"![]()
Ah joh, jij wordt niet vergeten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, stiekem wegblijven en dan wel meelurken in de topics waar ze zeggen dat ze je zo hard missen.
Maar ja,dat durf ik niet, want dan kun je er ook achterkomen dat je helemaal niet gemist wordt![]()
Dus post ik her en der maar gewoon mee om niet in de vergetelheid te raken. Ik post, dus ik besta!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Hier ook heel blij mee, de schoenen van de jongste gaan er consequent op en ze meuren niet meer. Heerlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij hebben sinds een week of 2 zo'n schoenendroogdinges in huis. De voetbalschoenen waar ik normaal braakneigingen van kreeg ruiken nu al een héél stuk beter, wat een aanwinst dat apparaat!Volgens mij was het @:BE die de tip gaf, bedankt!
Heb je (of @BE) een linkje?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij hebben sinds een week of 2 zo'n schoenendroogdinges in huis. De voetbalschoenen waar ik normaal braakneigingen van kreeg ruiken nu al een héél stuk beter, wat een aanwinst dat apparaat!Volgens mij was het @:BE die de tip gaf, bedankt!
https://www.shoefresh.eu/(...)RP-jdxgaArsgEALw_wcBquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
Heb je (of @:BE) een linkje?
Ik krijg kotsneigingen van A haar schoenen.
^^ Checkquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:27 schreef livelink het volgende:
want dan kun je er ook achterkomen dat je helemaal niet gemist wordt![]()
Elke euro dubbel en dwars waard jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:08 schreef BE het volgende:
[..]
https://www.shoefresh.eu/(...)RP-jdxgaArsgEALw_wcBEcht pure liefde voor dit apparaat.
Weg stinkschoenen!
![]()
Ik mis haar nog steeds. Over gemis gesproken. Ik vraag me best vaak af hoe het met haar zoon gaat nu.quote:
Net ook gekocht. Ik vind het wél prijzig. Maar als het zo goed werkt als jullie zeggenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:08 schreef BE het volgende:
[..]
https://www.shoefresh.eu/(...)RP-jdxgaArsgEALw_wcBEcht pure liefde voor dit apparaat.
Weg stinkschoenen!
![]()
Oh nee!quote:Op donderdag 9 maart 2023 05:31 schreef Amsel het volgende:
Mijn jongste heeft opeens vlekjes. In z'n nek, op z'n romp (maar niet overal), beetje op z'n benen. En het jeukt. Dus we zitten nu samen op de bank want hij kan niet slapen. Het lijkt op waterpokken, maar dat heeft 'ie al gehad.
En dit kan ik er nu dus even niet bij hebben hèNormaal zou ik het even aanzien, maar ik bel morgenochtend wel meteen de huisarts, want een ziek kind trekken we nu gewoon niet.
Ah nee wat een ellende zegquote:Op donderdag 9 maart 2023 05:31 schreef Amsel het volgende:
Mijn jongste heeft opeens vlekjes. In z'n nek, op z'n romp (maar niet overal), beetje op z'n benen. En het jeukt. Dus we zitten nu samen op de bank want hij kan niet slapen. Het lijkt op waterpokken, maar dat heeft 'ie al gehad.
En dit kan ik er nu dus even niet bij hebben hèNormaal zou ik het even aanzien, maar ik bel morgenochtend wel meteen de huisarts, want een ziek kind trekken we nu gewoon niet.
Ik heb al jarenlang een veel goedkopere wat ik nog steeds zo'n beetje als mijn beste aankoop ooit beschouw.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:04 schreef amaranta het volgende:
De prijs van die Shoefresh is ook wel flink omhooggegaan. Ik heb hem voor ¤ 99 gekocht en dat was op CiberMonday met ¤ 20 korting, 119 was toen de normale prijs.
En nu is 149 de normale prijs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |