Heb je m al eens aangesproken? Of weet je überhaupt wie het is?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook. Ik vind het dus ook heel kinderachtig van mezelf maar het is storend en bovendien parkeert ie zo krap op onze oprit dat we er bijna niet inkomen zeker niet veilig uit want je hebt nul overzicht. En drie huizen verderop zit een kinderdagverblijf dus we hebben hier nogal wat aanloop op werkdagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dit ook wel, hoewel we de keuken aan de voorkant hebben en daar zitten we nooitquote:Op maandag 6 maart 2023 19:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Als het huis van de overburen maar mooi is, daar kijk ik immers tegenaan.
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je m al eens aangesproken? Of weet je überhaupt wie het is?Nee, ik weet niet wie het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Posten?quote:
Och Amsel, wat een ontzettend verdrietig bericht. En ik realiseer me nu pas dat jij haar dochter bent! Gecondoleerd en heel veel sterkte, wat zal die lieve just_me gemist gaan worden…:’(quote:Op maandag 6 maart 2023 23:02 schreef Amsel het volgende:
Ook hier dan maar... Mijn moeder is vandaag overleden:
GC / just me is overleden
Och, ik wist niet dat ze je moeder was. Wat verdrietig. Gecondoleerdquote:Op maandag 6 maart 2023 23:02 schreef Amsel het volgende:
Och...quote:Op maandag 6 maart 2023 23:02 schreef Amsel het volgende:
Tjee, Amsel, sterkte.quote:Op maandag 6 maart 2023 23:02 schreef Amsel het volgende:
Sterktequote:Op maandag 6 maart 2023 23:02 schreef Amsel het volgende:
Dit!quote:Op maandag 6 maart 2023 23:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Och, ik wist niet dat ze je moeder was.
Vreselijk nieuws, heel veel sterktequote:Op maandag 6 maart 2023 23:02 schreef Amsel het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2023 23:02 schreef Amsel het volgende:
Heeft ze ook maar 1 keer "hardop" gezegd toen ze uit de kast kwam in z&g.quote:
Hoeft natuurlijk ook helemaal niet. Best lekker wat anoniemer.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Heeft ze ook maar 1 keer "hardop" gezegd toen ze uit de kast kwam in z&g.
(En dat weet ik dan nog omdat we tegelijk zwanger waren van onze eerste)
Och Amsel, wat verdrietigquote:Op maandag 6 maart 2023 23:02 schreef Amsel het volgende:
Gecondoleerd!quote:Op maandag 6 maart 2023 23:02 schreef Amsel het volgende:
Oh echt?? Ik dacht dat je dat wel wistquote:
Huh? Ik wist dit ook nietquote:
quote:
Ik wil ook BE als ik 'zo iemand' ooit nodig heb, maar ik denk dat wij niet in haar gebied wonenquote:En we zijn heel blij dat jij ons in deze periode bijstaatWat levert zo'n forum toch bijzondere contacten op.
Dank voor alle sterktewensen
Heel veel sterktequote:Op maandag 6 maart 2023 23:02 schreef Amsel het volgende:
Ben je nog steeds, alleen in een andere taalquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:22 schreef Amsel het volgende:
Dat ik Merel ben hoeft geen geheim te zijn hoor.
Ik vind het oprecht een eer om het te mogen doen. Tot straks!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:56 schreef Amsel het volgende:
[..]
Oh echt?? Ik dacht dat je dat wel wist![]()
En we zijn heel blij dat jij ons in deze periode bijstaatWat levert zo'n forum toch bijzondere contacten op.
Dank voor alle sterktewensen
Afstand is idd wel een factor wat het heel lastig gaat maken. Zeker als ik misschien al met een andere uitvaart bezig ben. Just Me woont op een half uurtje rijden dus dat is te doen en sowieso heb ik haar beloofd tijd hiervoor te maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit is wel bijzonder, hele nieuwe kennismaking volgende keer.
Gecondoleerd
[..]
Ik wil ook BE als ik 'zo iemand' ooit nodig heb, maar ik denk dat wij niet in haar gebied wonen
44 minutenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:33 schreef BE het volgende:
[..]
Afstand is idd wel een factor wat het heel lastig gaat maken. Zeker als ik misschien al met een andere uitvaart bezig ben. Just Me woont op een half uurtje rijden dus dat is te doen en sowieso heb ik haar beloofd tijd hiervoor te maken.
Gecondoleerd en heel veel sterkte 🕯quote:Op maandag 6 maart 2023 23:02 schreef Amsel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |