abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2023 @ 15:21:58 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_208265787
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 15:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jul vindt buitenkanten ook boeiend ja, daarom gaat wel mijn geld op aan het minder tochtig maken van mijn haren 30 hut :'(
Jaren 70 hutten zijn ook nog wel tochtig vaak. :D
disclaimer
pi_208265789
Ik vind overigens een hele rits aan nieuwbouwwoningen ook gewoon mooi. Hier verderop is een wijk die 5 jaar oud is en echt wel in mooie stijl is opgebouwd. Past wel echt bij de oude wijk, die waren echter wel echt heeeel erg duur. Ver boven wat wij willen betalen.

Er is al jaren sprake van een nieuwe wijk aan de rand van het dorp, 100 huizen. Zodra de gemeente dat eindelijk eens rond heeft, kijken we wel naar de bouw hoor. Als die ook zo mooi worden, denken we er misschien over na. Of helemaal niet. ;)
  maandag 6 maart 2023 @ 15:50:01 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_208266214
Oh ja, op zich niks mis met nieuwbouw natuurlijk. Zeker als het kleinschalige projectjes zijn, zo'n vinexwijk loop ik weer niet zo warm voor. Dan zijn het alleen maar huizen huizen huizen en niks anders, te saai voor mij.
Er zitten alleen altijd van die deprimerend kleine plaatsjes bij (zo klein dat het de naam "tuin" niet eens mag dragen).
disclaimer
pi_208266249
Knipvoeg gegoogled, wij hebben die ook in ons huis, zie ik nu.

#woordvandedag
  maandag 6 maart 2023 @ 15:53:17 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_208266269
ik denk dat wij op bepaalde stukjes ook knipvoeg hebben, maar ons huis is een beetje een ratjetoe van bouwstijlen.

Ik heb stukjes 1926, stukjes 1958, stukjes 1970 en stukjes 2019 :')
disclaimer
  Moderator maandag 6 maart 2023 @ 15:54:34 #206
5428 crew  miss_sly
pi_208266290
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 15:50 schreef SQ het volgende:
Oh ja, op zich niks mis met nieuwbouw natuurlijk. Zeker als het kleinschalige projectjes zijn, zo'n vinexwijk loop ik weer niet zo warm voor. Dan zijn het alleen maar huizen huizen huizen en niks anders, te saai voor mij.
Er zitten alleen altijd van die deprimerend kleine plaatsjes bij (zo klein dat het de naam "tuin" niet eens mag dragen).
Wat dat betreft hebben wij hier echt geluk met ons nieuwbouwwijkje. Het is niet groot, mooie bouw, aantal verschillende types en modellen, en best behoorlijke tuinen.

Maar ook hier wordt de bouw steeds krapper op elkaar met kleinere percelen en meer van hetzelfde, helaas.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208266451
Nou, ze zijn dus bijna klaar *O*

pi_208266722
Ik weet nooit of ik ons 13 jaar oude huis nou mooi vind of niet :D Het was een kleinschalig project, in een jaren-20-wijk en ze hebben geprobeerd de stijl wat aan te passen. In de praktijk betekent dat gele bakstenen en een rood (nep) mansardedak. Ik neig ernaar het wel karakteristiek te vinden maar er zullen vast ook een hoop mensen zijn die het foeilelijk vinden. Ons vorige huis was een mooie jaren-30-woning maar ik ben inmiddels echt wel om qua comfort voor uiterlijk :Y Wat een verschil is dat.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 6 maart 2023 @ 16:46:11 #209
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208267006
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 16:06 schreef exode het volgende:
Nou, ze zijn dus bijna klaar *O*

[ afbeelding ]
jullie kant is zeker links, met die gordijntjes. ;) ;)
in de haak.
pi_208267047
Ik verkies ook comfort. Hiervoor in een historisch pand gewoond, als huurder. De luxe van een rechte vloer O+
Een beetje scheef ok maar ik voelde de bolling als ik erover liep :D
Wij wonen in een zielloos jaren 90 huis in een zielloze wijk. De buitenkant is meh. Indeling, ligging en comfort dikke prima.
Scheelt ook wel dat de oudere huizen die ik mooi vind (belle epoque) ruim buiten budget zijn.
Ik heb alleen nog altijd moeite met de kleine huizen en nog kleinere tuinen. Dan komt er toch wat heimwee naar boven.
  maandag 6 maart 2023 @ 16:59:21 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208267169
Ik vind ons huidige huis qua looks echt vreselijk. Het is uit 1996. Een rijtje van 5 en relatief vrijstaand, niet straatje op straatje op straatje.
En het allerallerliefst woonde ik in een oud huis. Ik denk nog steeds met weemoed aan mijn hofje uit 1600 en daar had ik achteraf bezien harder voor moeten proberen daar te blijven toen mijn relatie uit ging. Daarna echter een jaren '30 woning, in Gouda met alle palen en scheuren ellende die daar bij hoort en dan is zo'n relatief nieuw huis met betonnen vloeren en rechte wanden echt wel heel fijn. Enige waar ik echt van baal zijn die aluminiumkozijnen... die verf je minder snel 'even'...
pi_208267245
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 16:46 schreef trui het volgende:

[..]
jullie kant is zeker links, met die gordijntjes. ;) ;)
Uiteraard :)

Beide huizen zijn niet van ons, links is de andere hoek van onze 4 op een rij.

Het is nu een tyfusbende voor, echt een soort bouwplaats. Als alles is opgeruimd en de markies weer hangt zal ik eens een 'sfeer'foto maken.
pi_208267322
Ons huis is echt een plaatje.
Vrijstaand. Met uitbouwen en erkers. Glas in lood bovenramen en markiezen rondom beneden. Tuin rondom en kinderkopjes oprit. Uit 1932.

Maar ja, isoleren is een uitdaging.
pi_208267329
Rationeel was onze keuze ook niet toen we dit huis 6 jaar geleden kochten. We waren gewoon verliefd op basis van 1 foto van de makelaar op Facebook. Gelukkig hadden we een aankoopmakelaar anders hadden we veeeeeel te veeeeel geboden.

Het enige rationele was dat het aan onze maximaal aankoopprijs eis voldeed.

Het is scheef, het kost een shitload aan geld, het is klein, maar we zijn zo mogelijk nog verliefder. Ik word zo blij als ik onze wijk binnen kom rijden. Zo langs de buitenhuizen aan de Vecht, langs vooral veel bomen en ander groen. En dan onze straat, vol oude, schots en scheef gebouwde huizen.
En ons huisje, onze oude dame, het voelt zo lekker en zo knus en zo ons thuis.

Grappige is dat wij dus nog steeds Funda links krijgen van schoonfamilie. Die vinden echt dat we te klein wonen, maar 2 keer raden waar ze altijd graag rondhangen.
pi_208267372
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 17:13 schreef exode het volgende:
Grappige is dat wij dus nog steeds Funda links krijgen van schoonfamilie. Die vinden echt dat we te klein wonen.
:o _O-
pi_208267385
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 17:16 schreef lily het volgende:

[..]
:o _O-
Ja.....het zijn redelijk aparte mensen, laten we het daar maar op houden.
  Moderator/colorchick maandag 6 maart 2023 @ 17:18:19 #217
382129 crew  Donna
pi_208267394
_O-
  maandag 6 maart 2023 @ 17:28:35 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208267503
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 17:12 schreef lily het volgende:
Ons huis is echt een plaatje.
Vrijstaand. Met uitbouwen en erkers. Glas in lood bovenramen en markiezen rondom beneden. Tuin rondom en kinderkopjes oprit. Uit 1932.

Maar ja, isoleren is een uitdaging.
O+
pi_208267672
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 16:25 schreef Clubsoda het volgende:
Ik weet nooit of ik ons 13 jaar oude huis nou mooi vind of niet :D Het was een kleinschalig project, in een jaren-20-wijk en ze hebben geprobeerd de stijl wat aan te passen. In de praktijk betekent dat gele bakstenen en een rood (nep) mansardedak. Ik neig ernaar het wel karakteristiek te vinden maar er zullen vast ook een hoop mensen zijn die het foeilelijk vinden. Ons vorige huis was een mooie jaren-30-woning maar ik ben inmiddels echt wel om qua comfort voor uiterlijk :Y Wat een verschil is dat.
Ik weet opeens niet meer welk huis nu welk is, maar als ik het goeie in mijn hoofd heb, ben ik denk ik een hoop mensen :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208267823
Wij hebben een lelijk huis. Met zo’n soort wit gestucte voorkant en de bovenste verdieping een opbouw van platen van dat witte soort plastic spul. Ziet er niet uit. Maar van binnen heel erg praktisch met alles recht en erg ruime kamers. Daar kan zo’n mooie oude tussenwoning niet tegenop. Het is alleen erg donker binnen doordat we maar 1 raam hebben aan de voorkant, want we hebben de berging ook aan de voorkant zitten (en geen achterom. Dat gaat ook nog een dingetje worden, het past nu al niet in de berging…)
pi_208267920
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 13:40 schreef exode het volgende:
Ik vind de buitenkant dus ook erg belangrijk, bij onze zoektocht 7 jaar geleden viel daardoor 99% van de huizen af.

Knipvoeg of snijvoeg is zoals de oudere huizen vroeger werden gevoegd. Ik vind het erbij horen, wat je wel steeds meer ziet, is dat oudere huizen aan de buitenkant gestuct worden. 1 gladde buitenmuur. Dat knipvoeg gedoe is nogal arbeidsintensief en het feit dat wij 6 jaar hebben gezocht naar een bedrijf en dit bedrijf ons dus ook 1,5 jaar heeft laten wachten zegt wel genoeg over hoe schaars het wordt.

Wat fijn Tink en lekker dat je nog even extra vrij bent voor je nieuwe baan.

De annulering van Londen is schijnbaar een ding, want Eurostar heeft dus een deel geannuleerd waardoor Thalys niet meewerkt en het hotel al helemaal niet. Kortom mijn werkgever krijgt geen geld terug.
Wat weird. Had je het geannuleerde gedeelte dan maar moeten lopen of zo :?

Zoon wil naar Londen, maar ik weet niet. Vorig jaar staakte er ook iets van het ov en er wordt daar veel gestaakt de laatste tijd.
Daarbij is dochter begin juni uitgerekend en weet ik niet of ik in augustus dan wel heulemaal in Londen wil zitten :+
Vooralsnog niks geboekt. Heb wel wat spaargeld, dus financieel komt dat wel goed.

En ons huis. Ik heb altijd geroepen dat ik never nooit in zo'n lelijke blokkendoos wilde wonen. En nu woon ik er alsnog :') Maar de wijk is fijn, ligt centraal, redelijk ruim én ik heb geen buren pal voor mn ramen. Het ligt ook nog es bij 3 parken in de buurt dus ik wil niet weg. Maar het huis is en blijft lelijk :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 6 maart 2023 @ 18:14:58 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208267974
quote:
Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Sorry hoor.
pi_208268156
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 18:14 schreef amaranta het volgende:

[..]
Sorry hoor.
Oh, jij krijgt nog een melding. Bij mij duurt het tig voor het duimpje het doet waardoor ie aan, uit, aan gaat :')
If they say
  maandag 6 maart 2023 @ 18:40:36 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208268264
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 18:31 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oh, jij krijgt nog een melding. Bij mij duurt het tig voor het duimpje het doet waardoor ie aan, uit, aan gaat :')
Ja, daarom kreeg ik de melding ook
pi_208268303
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 18:40 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja, daarom kreeg ik de melding ook
Zo, deze ging wel in 1x goed :P
If they say
pi_208268378
Jaren 70 huis waar ik inmiddels wel aan gewend ben (en ook wel naar m'n smaak heb aangepast), maar toen het te koop stond had ik er eigenlijk niet eens willen gaan kijken _O-
Wel zeer natuurlijke ventilatie, ondanks al diverse aanpassingen. En vanalles wat net niet past of klunzig is uitgevoerd (zelfbouw van de vorige eigenaar).
Het enige jammere eigenlijk zijn de buren :P :@ Anders woonde ik hier echt nog wel lang.
pi_208268594
Mooi is ons huis niet, lelijk ook niet. Beetje standaard 13 in een dozijn huis. Staan aan deze kant van het dorp veel van het zelfde type huizen. Allemaal voormalig woningbouw huizen.
pi_208268680
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 18:14 schreef amaranta het volgende:

[..]
Sorry hoor.
Herkenbaar...
Fake it till you make it...
pi_208268693
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 17:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik weet opeens niet meer welk huis nu welk is, maar als ik het goeie in mijn hoofd heb, ben ik denk ik een hoop mensen :@
Er staat in onze straat maar een type recente bouw. Volgens mij waren we al eens tot de conclusie gekomen dat je het niets vindt :D
pi_208268798
Wij wonen in een blokkendoos. Aan de buitenkant niet mooi of bijzonder, van binnen heel ruim en fijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208269557
Als het huis van de overburen maar mooi is, daar kijk ik immers tegenaan.
pi_208269628
Ik kijk vooral tegen een wit bestelbusje aan omdat de eigenaar een soort obsessie heeft om voor onze deur te parkeren. Hij staat zelfs op streetview :')
pi_208269720
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 19:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kijk vooral tegen een wit bestelbusje aan omdat de eigenaren een soort obsessie heeft om voor onze deur te parkeren. Hij staat zelfs op streetview :')
Onze straat is zo smal dat er niet geparkeerd kan worden. Ideaal, wat dat betreft.
pi_208270108
Jaren 70 hut hier. Wel een redelijk perceel wel een krappe straat. Maar op zich wel een ruim opgezette wijk
pi_208270153
We wonen op een t-kruising. Dus geen overburen en er mag niet geparkeerd worden voor ons huis want drempel. En doordat de straat tegenover schuin loopt ook geen koplampen van auto's in de woonkamer. Heel af en toe rijdt er iemand te snel op de drempel en hoor je dat maar het is een rustige straat. Ideaal.
Ik zou mij ook ergeren aan geparkeerde busjes voor de deur :@
  maandag 6 maart 2023 @ 20:24:43 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_208270228
Ik woon ook op een T maar helaas wel aan een industrieterrein dus daar rijden de hele fucking dag vrachtwagens in en uit :P

Maar goed, dat wisten we toen we er aan begonnen dus ik klaag niet. En er is altijd iets te zien buiten O+
disclaimer
pi_208270230
Wij hebben alleen buren aan de achterkant. Er is wel een huis aan de overkant, maar niet voor onze deur. We hebben een speeltuintje, een fietspad en een groot grasveld voor de deur. Onze straat is geen doorgaande weg, alleen bestemmingsverkeer. Er gebeurd weinig, maar het is lekker rustig vergeleken met ons vorige huis. Toen woonde we aan een doorgaande drukke weg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator/colorchick maandag 6 maart 2023 @ 20:27:10 #238
382129 crew  Donna
pi_208270256
Wij wonen buitenaf én doodlopend. O+
Geen buren die we kunnen zien. Bos aan de achterkant. Snelweg aan 1 kant (geen last van) en weiland met daarachter industrieterrein aan de voorkant.
Helaas geen speeltuintjes. Maar dat wisten we natuurlijk.
pi_208270274
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 19:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kijk vooral tegen een wit bestelbusje aan omdat de eigenaar een soort obsessie heeft om voor onze deur te parkeren. Hij staat zelfs op streetview :')
In ons vorige huis was er iemand met echt een grote bestelbus met heel grote aanhanger die hij bij ons voor de deur parkeerde. Dat vond ik in het weekend ook niet fijn. Dus op een geven moment zette ik onze 2e auto daar maar neer i.p.v. de oprit. Eigenlijk heel flauw maar echt niks kunnen zien vind ik ook niks.
  maandag 6 maart 2023 @ 20:31:07 #240
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208270316
Ik woon in een doodlopend stukje. Diepe voortuin, dan stoep, wadi en brede straat. Zo fijn O+ en een oprit voor twee auto's. Ik houd ervan. Maar goed, om dat te kunnen betalen, gingen we wel in een dorpje in midden-Limburg wonen. Voor ons een heel fijne keuze, maar da's ongetwijfeld niet voor iedereen zo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208270401
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 19:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Als het huis van de overburen maar mooi is, daar kijk ik immers tegenaan.
Ik heb beide O+

Zelf een schitterende tweekapper uit 1934, mét erker, origineel glas in lood, hoog dak met schattig zolderraampje.
En de overkant zijn soortgelijke huizen, maar dan groter :+
De schuinoverbuur is onze oude huisarts en die heeft een huis met 9 (!!) slaapkamers _O- hij woont er alleen met zijn vriendin tegenwoordig.

Rationeel gezien hadden we misschien beter voor meer geïsoleerd en minder klus moeten gaan, maar ik woon niet met mijn ratio, maar met mijn gevoel O+ en dit was liefde op het eerste gezicht (letterlijk, want ik stapte binnen in de hal met bordestrap, granito vloer en glas-in-lood en was verkocht). We kochten het diezelfde middag nog.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_208270423
Ik denk dat ik nu op de rustigste plek tot nu toe woon. Opgegroeid tussen een doorgaande weg en een snelweg, daarna aan een klein treinstation. Die goederentreinen 's nachts :X
Daarna weer aan een drukke weg dichtbij een luchthaven.
En nu dus een bloemkoolwijkje.
De balans tussen rust en toch binnen 10 minuten te voet in het centrum staan is precies goed voor ons.
pi_208270454
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:28 schreef F_r het volgende:

[..]
In ons vorige huis was er iemand met echt een grote bestelbus met heel grote aanhanger die hij bij ons voor de deur parkeerde. Dat vond ik in het weekend ook niet fijn. Dus op een geven moment zette ik onze 2e auto daar maar neer i.p.v. de oprit. Eigenlijk heel flauw maar echt niks kunnen zien vind ik ook niks.
Dat doe ik dus ook. Ik vind het dus ook heel kinderachtig van mezelf maar het is storend en bovendien parkeert ie zo krap op onze oprit dat we er bijna niet inkomen zeker niet veilig uit want je hebt nul overzicht. En drie huizen verderop zit een kinderdagverblijf dus we hebben hier nogal wat aanloop op werkdagen.
pi_208270480
Gisteren wel gelachen om diezelfde huisarts. Onze straat is éénrichting, maar daar wil men zich maar niet aan houden. Gisteren reed er een auto verkeerd in de straat, huisarts kwam even snel van zijn oprit af (ging uiteraard dus ook weg, maar gaf even extra snel gas) en liet die ander mooi het hele stuk in z’n achteruit terug rijden :D

Tis ook niet dat mensen het niet kunnen weten. Eerste 50 meter zijn nog 2 richtingen op, daar staat al een bord met ‘over 50 meter’ en dan na die 50 meter nog een bord. Maar ja, moet je echt zeker 1 bocht omrijden….
pi_208270527
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat doe ik dus ook. Ik vind het dus ook heel kinderachtig van mezelf maar het is storend en bovendien parkeert ie zo krap op onze oprit dat we er bijna niet inkomen zeker niet veilig uit want je hebt nul overzicht. En drie huizen verderop zit een kinderdagverblijf dus we hebben hier nogal wat aanloop op werkdagen.
Die zit bij ons ook in de straat, een kdv. En dat is toch irritant met parkeren. Wij hebben al veel te weinig parkeerruimte en die mensen pleuren hun auto’s echt overal neer bij wegbrengen en ophalen. Inclusief de opritten van straatgenoten of gewoon even midden op ons smalle straatje 8)7
pi_208270580
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef LeSage het volgende:

[..]
Die zit bij ons ook in de straat, een kdv. En dat is toch irritant met parkeren. Wij hebben al veel te weinig parkeerruimte en die mensen pleuren hun auto’s echt overal neer bij wegbrengen en ophalen. Inclusief de opritten van straatgenoten of gewoon even midden op ons smalle straatje 8)7
Bij ons vooral die immense bakfietsen die al meters van te voren het opritje naar de stoep nemen en je bekant omver rijden.
pi_208270732
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hier paste die combinatie ook net niet lekker. Ik snap bel goed dat je daar niet de hele tijd tegen aan wil kijken.
pi_208270743
Parkeren is hier gezeik, maar 9 van de 10 x staan we voor onze eigen deur op de stoep. Bewoners parkeren onderling niet voor elkaars deur.

En we hebben huizen met opritten dichtbij en als het vol staat, mogen wij daar ook parkeren.

Busjes voor de deur vind ik wel rete irritant en ook gevaarlijk. Je hebt 0 overzicht meer.
pi_208270802
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Bij ons vooral die immense bakfietsen die al meters van te voren het opritje naar de stoep nemen en je bekant omver rijden.
Dit ben ik zelf :7
Bakfietsen zie ik maar weinig bij het kdv, zijn eigenlijk alleen ouders met auto’s.
  maandag 6 maart 2023 @ 21:07:43 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208270946
quote:
7s.gif Op maandag 6 maart 2023 15:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat dat betreft hebben wij hier echt geluk met ons nieuwbouwwijkje. Het is niet groot, mooie bouw, aantal verschillende types en modellen, en best behoorlijke tuinen.

Maar ook hier wordt de bouw steeds krapper op elkaar met kleinere percelen en meer van hetzelfde, helaas.
Hier idem, er staat geen rij huizen recht tegenover een andere rij huizen, dat geeft het geheel (de hele wijk) een hele leuke uitstraling, voor nieuwbouw.
Plus verschillende bouwstijlen en baksteen kleuren, zonder dat het too much wordt.

De nieuwbouwwijk hierachter, die later gebouwd is, is wel allemaal recht toe, recht aan, dicht op elkaar en allemaal een grijze grauwe baksteen, met als variatie af en toe een huis waarbij een deel wit geverfd is, en soms met wat dwarsstenen in een andere kleur een patroon ofzo, maar ik vind onze wijk zoveel leuker :D
De wijk die daar weer achter gebouwd wordt is wel recht toe, recht aan, maar met meer variatie in het uiterlijk van de huizen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')