Dr was dus naar een nummer in Nederland gebeld. Ik geloof wel via het adres waar het pakje heen was gegaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef trui het volgende:
geen idee, heeft iemand al geprobeerd dat nummer te achterhalen?
Ach, het gaat via een lootje, dan kun je best je eigen adres geven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik persoonlijk had ook niet mijn naam + achternaam neergezet.
Daarom denk ik dat het gewoon haar naam niet is.
Ook wel erg toevallig dat de vrouw die gebeld werd een zus (toch?) had wonen in U.S.A.
Ik heb het verhaal idd even kort uit de doeken gedaan. Heb gezegd dat ze via Internet meedeed aan een kerscadeauspel en dat we al een tijdje niets van haar gehoord hadden, maar dat zei die mevroi niets.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:46 schreef Jeetjejom het volgende:
Die mevrouw die gebeld is, had idd ook een zus ofzo in Canada wonen.
Maar ik neem toch aan dat er gezegd is dat 'we' belden over een pakketje dat zij naar canada heeft gebracht/gestuurd en dan moet er toch een belletje gaan rinkelen.....
(Ik heb trouwens wel gewoon mijn echte naam gebruikt, maar aangezien ik ook met foto's hier sta, ga ik er niet vanuit dat ik zo anoniem hier ben)
Als het haar zus is dan zou dat toch logisch kunnen zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:50 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal idd even kort uit de doeken gedaan. Heb gezegd dat ze via Internet meedeed aan een kerscadeauspel en dat we al een tijdje niets van haar gehoord hadden, maar dat zei die mevroi niets.
Maar het is natuurlijk wel lastig die inschatting te maken op basis van een stem. Dat wil zeggen, niet alle mensen klinken naar hun leeftijd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:12 schreef Ssserpente het volgende:
De dame die ik aan de lijn had, klonk alsof ze al op leeftijd was, iig de 50 al gepasseerd. Lijkt me sterk dat Basb haar zus is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |