Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoop iig dat alles goed met haar gaat
Normaalgesproken gebeurt dat ook niet, maar als je je enthousiast opgeeft voor de Secret Santa actie, dingen regelt om mee te kunnen doen en dan ineens doodse stilte, dan is het niet vreemd dat je gemist wordt. Dat heeft dan weer niets te maken met een leven dat een tijdje voorrang krijgt, vind ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Toch zou ik ook wel ff schrikken als mijn leven een tijdje voorrang kreeg en plots had ik mijn eigen 'waar is' topic.
Wat natuurlijk niks afdoet aan de vreemdheid van haar plotselinge afwezigheid.
Ik weet niet wie BSB is, maar tegenwoordig heeft iedereen toch een mobiel met internet?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:49 schreef Mula het volgende:
Zou Basboussa niet verhuizen? Misschien dat ze zonder internet zit?
Waarschijnlijk niet maar ik gooi het toch maar even "in de groep".
Ze woont niet in Nederlandquote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie BSB is, maar tegenwoordig heeft iedereen toch een mobiel met internet?![]()
![]()
Dus als BSB echt terug wil komen kan dat heus wel en ben je echt niet aan je pc gebonden.
I knowquote:Op donderdag 23 december 2010 13:50 schreef Keshet het volgende:
Ik heb geen gegevens dus kan geen contact zoeken nog. Ook hoop ik dat ze zich zelf nog meldt, desnoods via pm bij iemand met een 'ik leef nog' oid.
Ik zou er zelf namelijk ook niet zo op zitten te wachten dat iemand m'n ouders zou bellen.
Oh, Miss Sly, ook in het buitenland hebben ze mobiel internet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |