Jaaaaaaaaaquote:
Wat is daarmee?quote:
Jaaaaaaaaaquote:
Die ging wegquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:35 schreef Clubsoda het volgende:
Dat was Reinhilde/Floortje/-Eveliene- klaarblijkelijk.
[..]
Wat is daarmee?
Nee, Vanyel doet gewoon even een ongerelateerde trip down memory lane.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:37 schreef E.T. het volgende:
Ho effe... Huup werd mignonne.. maar die zat toch niet achter die floortje/eveliene/reinhilde posts?????
ah.. ik schrok al..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, Vanyel doet gewoon even een ongerelateerde trip down memory lane.
De rest herinner ik me niet ¯\_(ツ)_/¯quote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)om/1001004004703897/quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:32 schreef Leandra het volgende:
Maar dat was toch niet die van dat "Dagboek van een nanny", die nog heibel met Danny kreeg over het gebruiken van forumposts voor haar boek?
Met een andere boeknaam trouwens, want "Dagboek van een nanny" is niet door een Nederlandse geschreven.
Nee ik weet nog wel haar echte naam maar niet haar Foknaamquote:
die was wel op fok, maar niet uit OUD..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:03 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)om/1001004004703897/
Heb hem gelezen, super slecht
Klopt, maar hielp Leandra even herinnerenquote:
Nee alles behalvequote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:58 schreef LeSage het volgende:
Haha, ik ken een heleboel namen niet, maar mignonne wel, en ik kon me die al helemaal niet voorstellen als oplichtster
Die had toch een zoontje die iets van 6 namen had?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:35 schreef Clubsoda het volgende:
Dat was Reinhilde/Floortje/-Eveliene- klaarblijkelijk.
Volgens mij is Reinhilde toen wel bij een meet bij Maneki geweest. In een benedenhuis.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee niet bij Tico. Die woonde vlakbij mij. Het was bij iemand die veel met draagdoeken deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |