btw, welkom op FOK!
Maar goed anyway ik ben dronken en jij bent nieuw hier dart heeft wel een verbvintenis maar fdat is een heel verhaal en dat is onleesbaarbals ik dat nou typ, krijg jre nog van me tegoed allrightie?
In ieder grevalk:
-iedreen doet hier aan imagebuilding
-bekiujk het als een grote comedyshow
-trek je niets persoonlijks aan
-meewste zijn toch allemaal nerds
-lach om iedere post
-denk nooiyt na voordatje iretys typt
-bla
-bla
-bla
als je een mewlezer was be3grijp je wel wat ik bedoel als je het niet begrijpt zou ik zeggen:
Waar je nattigheid voelt,
is droige humor het besre
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 15-07-2000 08:46]
Groetjes,
Eveline
quote:
Op 15 juli 2000 01:05 schreef twi het volgende:
Welkom KyaraEnneh...Blijf maar weg uit het Onzin-forum...kan je een beetje van schrikken...(om al helemaal niet van het Feedback-forum te spreken
)
Welkom dus ook in het onzin-forum
quote:
Op 15 juli 2000 12:08 schreef Isabeau het volgende:
Welkom Kyara!! Doe alsof je thuis bent, doen wij ook allemaal.
Iedereen is het grootste deel van de tijd dat ze op Fok! zitten ook thuis...das nie zo moeilijk...
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 15-07-2000 12:14]
quote:
Op 15 juli 2000 01:01 schreef Kyara het volgende:
Ik ben hier per ongeluk beland en het bevalt me hier wel. Ik denk dat ik hier nog even blijf.
Gezellie!
Welkom!
quote:
Op 15 juli 2000 01:01 schreef Kyara het volgende:Ik ben hier per ongeluk beland en het bevalt me hier wel. Ik denk dat ik hier nog even blijf.
Ben je er nog steeds ?
Zo ja, welkom
Zo nee,
quote:
Op 15 juli 2000 16:27 schreef Kyara het volgende:
ik ben gek op onzin.
Dan neem ik terug wat ik zojuist gezegt heb! Nee hoor... komt u maar. Allemaal verschillende mensen hiero.
quote:
Op 15 juli 2000 03:30 schreef Priscella een heel verhaal waar ik om in een deuk lag.:
You go Girlie
Ik ben ook nieuw
Hmmm... deja-vu
quote:
Maar goed anyway ik ben dronken en jij bent nieuw hier dart heeft wel een verbvintenis maar fdat is een heel verhaal en dat is onleesbaarbals ik dat nou typ, krijg jre nog van me tegoed allrightie?
Dit zei je eerder Priscella, vandaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |