Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:19 schreef F_r het volgende:
Net oudste ingeschreven bij de middelbareschool. Ook wel een mijlpaal vind ik.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
En ze heeft nog verkering met Arma
sorry Amsel
texelonia ?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee ik weet nog wel haar echte naam maar niet haar Foknaam
Ja! Die bedoelde ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:03 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)om/1001004004703897/
Heb hem gelezen, super slecht
Dat jij je als puber wilde vertonen op een forum waar je moeder ook zatquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:32 schreef Amsel het volgende:
[..]![]()
Heerlijk al die oude herinneringenIk zit dus ook op Fok vanaf het begin. Al voordat het bestond, toen het alleen nog maar een aankondigingspagina was. Wel hartstikke irritant hoor, als je als puber wil rellen op het forum terwijl je moeder meeleest
Ik zat er eerst, mijn usernummer is lager dan dat van haarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat jij je als puber wilde vertonen op een forum waar je moeder ook zat
Had je ongetwijfeld een hippere moeder dan ik
quote:Op zaterdag 15 juli 2000 01:01 schreef Kyara het volgende:
Ik ben hier per ongeluk beland en het bevalt me hier wel. Ik denk dat ik hier nog even blijf.
Volgens mij is het het nummer in de link als je naar je profiel gaat. Bij jou is dat 4756quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:05 schreef Kyara het volgende:
Ik ben naar Lush meets geweestEn een aantal OUD meets.
Nog steeds geen idee hoe ik mijn usernummer kan zien maar dit was mijn eerste postIk ben inderdaad nog wel even gebleven
[..]
Ah, op mijn 29ste verjaardagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:05 schreef Kyara het volgende:
Nog steeds geen idee hoe ik mijn usernummer kan zien maar dit was mijn eerste postIk ben inderdaad nog wel even gebleven
[..]
Nee ook niet. Ben hard aan het nadenken.quote:
Webkim?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee ik weet nog wel haar echte naam maar niet haar Foknaam
En die laatste post nog steeds op FOK.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die had toch een zoontje die iets van 6 namen had?
En was de vader niet Nixxx?
owlet of ik denk ook aan een user wiens naam ik ook niet meer weet, iets met melodi of zo.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ben hard aan het nadenken.
Melanovi ofzoiets? Die bestaat iig niet eens!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
owlet of ik denk ook aan een user wiens naam ik ook niet meer weet, iets met melodi of zo.
Melenovy ja!! Dank je voor het opfrissen van mijn geheugen!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:39 schreef BE het volgende:
[..]
Melanovi ofzoiets? Die bestaat iig niet eens!![]()
Maar 'wij' noemden haar in PM nog wel eens Melanodrama.![]()
Melenovy was het.
Voor wie wil zoeken, als je naar het fotoboek gaat kun je daar als je klikt op 'Mannen' of 'Vrouwen' vervolgens op letter alle usernames ever vinden.![]()
Fotoboek van vrouwen
4756 ben jijquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:05 schreef Kyara het volgende:
Ik ben naar Lush meets geweestEn een aantal OUD meets.
[..]
Wel als dat je eerste post in OUD is, dan start je daar met een kloonquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Technisch gezien start je natuurlijk nooit met een kloon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |