Website van de gemeente al geprobeerd?quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:38 schreef Hupje het volgende:
Waar ik echt chagrijnig van kan worden: op de weg naar mijn werk (waar ik niet echt bekend ben behalve die route) stond gisteren een bord dat de weg binnenkort dicht is door werkzaamheden. Startdatum stond erbij, maar kan ik niet zo lang onthouden als ik het niet op kan schrijven. Dus ik wil nu op internet opzoeken hoe het zit, nergens te vinden
Bedankt voor deze link!quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al jarenlang een veel goedkopere wat ik nog steeds zo'n beetje als mijn beste aankoop ooit beschouw.
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.19.ProductTitle
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me nooit in de shoefresh verdiept heb, dus ik weet niet wat daar eventueel extra op zit.
Hier vind ik nog wel eens een lokale wegwerkzaamheden:quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:38 schreef Hupje het volgende:
Waar ik echt chagrijnig van kan worden: op de weg naar mijn werk (waar ik niet echt bekend ben behalve die route) stond gisteren een bord dat de weg binnenkort dicht is door werkzaamheden. Startdatum stond erbij, maar kan ik niet zo lang onthouden als ik het niet op kan schrijven. Dus ik wil nu op internet opzoeken hoe het zit, nergens te vinden
Er hebben 3 partijen naar gekeken die het zouden moeten weten:quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:36 schreef trui het volgende:
He wat naar, exode. Je zou toch denken dat ze zoiets vooraf checken. Hopelijk komt er snel een goede oplossing.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:24 schreef exode het volgende:
Jullie dachten dat ons huis klaar was he? Ja he?
Blijkt nu dat de zonnepanelen op onze uitbouw ervoor zorgen dat het dak wat doorzakt....De gevelmannen hebben even foto's gemaakt, er blijft veel te veel water op staan.
Dus ik heb de voicemail maar even ingesproken van het zonnepanelen bedrijf of ze even willen komen kijken en een alternatief bedenken. Er zouden er 2 van de 4 verplaatst kunnen worden naar het schuine dak aan de achterkant. De andere 2 weet ik niet.
De constructie is zo te zwaar blijkbaar.
Never a dull moment.
Moest daar niet nog 4. een constructeur bij?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:39 schreef exode het volgende:
[..]
Er hebben 3 partijen naar gekeken die het zouden moeten weten:
Het bedrijf wat het platte dak heeft vernieuwd, het zonnepanelen bedrijf, zwager die aannemer is.
Allemaal gaven ze aan dat het kon.
Dus ik baal enorm. Ik vermoed dat ze er alle 4 af moeten en dat wij de portomonee weer mogen trekken.
Nou ja, zwager heeft het dak vrij recent vanuit binnen vestevigd en geisoleerd, dus wij zagen daar niet echt noodzaak, ook het dakbedrijf zei dat het makkelijk kon.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moest daar niet nog 4. een constructeur bij?
Ik baal onwijs dat het eind van onze verbouwing wat meh ging, waardoor we uiteindelijk geen tekeningen hebben van de definitieve keuzes. Daardoor durven wij niet zomaar panelen op de uitbouw te leggen. Gedoe, want een constructeur inhuren kost idd ook weer dikke knaken. Maar wel stukken minder knaken dan dat ze je dak verkloten, dat is zuur :/
Ik heb het zelf niet gezien, maar het is meer dan wat water, op een dag zonder regen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:02 schreef Puala het volgende:
T klinkt eerder als een afschot probleem dan een probleem met t gewicht van de zonnepanelen. En er mag op een plat dak best water blijven staan.
Volkomen mee eens! Wat mij betreft zn geld meer dan waard.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:08 schreef BE het volgende:
[..]
https://www.shoefresh.eu/(...)RP-jdxgaArsgEALw_wcBEcht pure liefde voor dit apparaat.
Weg stinkschoenen!
![]()
Och hemel, dat is echt slechte timing. Hoe gaat het nu? Dikke knuffelquote:Op donderdag 9 maart 2023 05:31 schreef Amsel het volgende:
Mijn jongste heeft opeens vlekjes. In z'n nek, op z'n romp (maar niet overal), beetje op z'n benen. En het jeukt. Dus we zitten nu samen op de bank want hij kan niet slapen. Het lijkt op waterpokken, maar dat heeft 'ie al gehad.
En dit kan ik er nu dus even niet bij hebben hèNormaal zou ik het even aanzien, maar ik bel morgenochtend wel meteen de huisarts, want een ziek kind trekken we nu gewoon niet.
Jup, niks te vinden. Die verwijzen naar de site die @Deepfreeze noemt maar daar staat die straat ook (nog?) niet op.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Website van de gemeente al geprobeerd?
Met de huidige zon (of gebrek aan) verdampt er ook niks, dus dat verklaart op zich niks. Ik zou de degene die t dak heeft aangelegd er naar laten kijken. Maar water op een plat dak is echt niks geks.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:10 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien, maar het is meer dan wat water, op een dag zonder regen.
Ik hoop/denk nu dat de constructie de doorstroming teveel blokkeert. Dan is het hopelijk makkelijk op te lossen.
Ze komen zo de schoorsteen impregneren, vraag ik ze even of ze foto's willen maken van het platte dak.
Ben jij trouwens niet ooit ook eens bij mij geweest om iets over te nemen voor je (nu) grote? Duplo ofzo…quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:16 schreef Clubsoda het volgende:
Ik was wat aan het teruglezen in de babytopics van de tijd dat mijn grote een baby was. ManmanmanHet was een stuk levendiger allemaal maar die rellen gingen echt nergens over.
Ik hoop dat het meevalt met de vlekjes!quote:Op donderdag 9 maart 2023 05:31 schreef Amsel het volgende:
Mijn jongste heeft opeens vlekjes. In z'n nek, op z'n romp (maar niet overal), beetje op z'n benen. En het jeukt. Dus we zitten nu samen op de bank want hij kan niet slapen. Het lijkt op waterpokken, maar dat heeft 'ie al gehad.
En dit kan ik er nu dus even niet bij hebben hèNormaal zou ik het even aanzien, maar ik bel morgenochtend wel meteen de huisarts, want een ziek kind trekken we nu gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |