Whahaha.. T moest gewoon 6km fietsen door hagel en sneeuw!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:41 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb een kloon van de zwangerschappen. En wat secret santa dingen, maar die weet ik niet meer... Heel saai dus![]()
En hallo sneeuw! M'n schoonvader is bij ons en wilde 'omdat het sneeuwt' m'n oudste met de auto gaan halen op school. Het is 5 minuten lopen en ze heeft een paraplu bij zich. Dus nu issie te voet. En dan durven zeggen dat de huidige generatie kinderen niks meer gewend is...gek he?
Het ging mij om users die na jaren fok in OUD gaan posten en die daarvoor massaal klonenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, jij zegt in OUD wel.
Maar de kloon komt altijd na de eerste userDus daar zit mijn kortsluiting
Ik denk nog steeds dat de meeste mensen gewoon lief deden toen ze erachter kwamen dat ik via een kloon postte. Volgens mij val ik binnen 2 tellen al door de mand.quote:
Ik postte al in OUD, pas toen we bedacht hadden dat het als 40-plusser misschien wel leuk is nog een kindje te krijgen heb ik een kloon voor OUD gemaakt, de andere kloons had ik voor die tijd al en gebruikte ik niet in OUD.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Het ging mij om users die na jaren fok in OUD gaan posten en die daarvoor massaal klonen
(Mezelf incluis, uiteraard. )
Ik zou het niet meer weten wat je kloon was hoor. Maar dat heb ik met meer mensen wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik postte al in OUD, pas toen we bedacht hadden dat het als 40-plusser misschien wel leuk is nog een kindje te krijgen heb ik een kloon voor OUD gemaakt, de andere kloons had ik voor die tijd al en gebruikte ik niet in OUD.
Overigens wist ook niemand dat N en ik al een tijdje een relatie hadden, dat is ook pas ge-out toen ik zwanger was van Soneal.
Sonealquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten wat je kloon was hoor. Maar dat heb ik met meer mensen wel.
Ik ken de naam nog, maar was dat dezelfde als Reinhilde of was dat een anderequote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:33 schreef SQ het volgende:
Oh god ja missjones. Never forget
Zulke fakers hebben we toch al héél lang niet gehad!
Dat was een andere, toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ken de naam nog, maar was dat dezelfde als Reinhilde of was dat een andere
Ik dnek het ook, maar ik weet het echt neit meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |