abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:48:39 #1
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206233227
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:22 schreef christmastsunami het volgende:

Kijk mensen vinden dit spannend, want het ziet eruit als COD.
:')
quote:
Ze weten niet, dat je daar beter niet naar moet kijken.
Oh, waarom niet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:52:44 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206233242
Deel 529 was nou niet bepaald een succes. Discussie over expliciete beelden (zet die gewoon onder een spoiler of zo), videoclips en een invasie vanuit BNW ofzo. Zullen we vandaag er een betere dag van maken? Het is tenslotte Poetin's verjaardag. Eens zien hoeveel Poetin vandaag gaat trakteren. Misschien wat land teruggeven aan de Oekraners? Paar tanks erbij?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206233267
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206233268
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
Oh, waarom niet?
In the 'the greatest beer run' (nieuwe film), legt bill murray het uit. In de scene in het cafe, waar ie een rol als barman en veteraan speelt.
pi_206233282
twitter
pi_206233290
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
Oh, waarom niet?
Dat was ook echt allemaal onzin en aandachtrekkerij. Tussen 11 uur ‘s avonds en 6 uur ‘s morgens kan je so wie so alles overslaan. Af en toe zit er een redelijke post tussen, maar het is voornamelijk dom gezuig.
En dat twitterding was al na 3 minuten alleen nog met extra moeite te zien.
Als er mods zijn die ‘s nachts kijken, hebben ze vast geen zin voor kleuterjuf te spelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206233291
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 00:31 schreef Pokkehandtas het volgende: Ik hoop dat oorloghitsers deze beelden 24/7 voor ogen krijgen, iedereen die welke kant dan ook kiezen. Er gaan mensen dood aan beide kanten door 2 volsagen randdebielen. US en Rusland. Stop er gewoon mee, dit gaat nergens over, echt niet.
Er gaan mensen dood door n randdebiel. Je hebt het misschien gemist, maar de doden in o.a. Boetsja en Izium hebben ons laten zien wat Oekrane te wachten had gestaan als Poetin zijn zin had gekregen. Eenieder die bekend is met de Russische geschiedenis weet weet dat moorden, verkrachten, plunderen en zware repressie in bezette gebieden een traditie is. De Oekraeners zullen de VS ongelooflijk dankbaar zijn dat ze dat voor een groot deel gespaard is gebleven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2022 09:01:40 ]
pi_206233320
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:00 schreef J.B. het volgende:

[..]
Er gaan mensen dood door n randdebiel. Je hebt het misschien gemist, maar de doden in o.a. Boetsja en Izium hebben ons laten zien wat Oekrane te wachten had gestaan als Poetin zijn zin had gekregen. Eenieder die bekend is met de Russische geschiedenis weet weet dat moorden, verkrachten, plunderen en zware repressie in bezette gebieden een traditie is. De Oekraeners zullen de VS ongelooflijk dankbaar zijn dat ze dat voor een groot deel gespaard is gebleven.
Het Oostelijke deel van Europa, en het Westelijke deel eigenlijk ook, moeten daarop dankbaar zijn voor de offers die Oekrane geeft. Ze vechten ook in ons belang
pi_206233361
twitter
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:15:41 #11
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206233376
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:20 schreef heywoodu het volgende:
Zin om vandaag bij elk beetje Oekranse terreinwinst of andere belangrijke Oekranse momenten 'Er is er n jarig, hoera, hoera!' te zingen *O*
Er is er n jarig, goida, goida
Dat kun je wel zien blyat dawai
Het raam uit dat zweeft wel zo prettig, da, da
Ook poloniumcake hoort erbij
Hij leve bang, goida, goida
Hij leeeve bang, goida, goida
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:26:10 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_206233445
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Zo slecht dat ik hem goed vind _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:27:41 #13
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206233464
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:12 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Dat viel me ook al op, zeker omdat dat filmpje volgens mij afsloot met de opmerking om het naar Prigozhin's poddubny (?) telegram te sturen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:28:15 #14
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206233469
Hmm, ik denk dat fok eens in gesprek moet met de instellingen voor geestelijke gezondheidszorg over het tijdstip waarop de laatste pilletjes worden uitgedeeld. Daar lijkt gezien sommige delen in dit topic toch wat fout te gaan.

Wat verder opvalt is dat die instellingen blijkbaar in de biblebelt liggen, onze lieve nachtvlinders zijn allemaal onvervalste pure christenen in de ware zin des woords. Geeft je buurman je een klap keer hem dan de andere wang toe! Dat is de briljante geopolitieke oplossing van onze nachtvlinders. Zoveel vergevingsgezindheid, hartverwarmend gewoon. Zeker gecombineerd met de wetenschap dat wanneer de rencarnatie van jezus, De Donald nog de leiding had gehad, nog veel meer Oekraners de kans hadden gekregen op een directe ontmoeting met de grote creator.
pi_206233498
Vond de eerste aflevering van deze podcast over Poetin wel aardig: https://podcasts.apple.co(...)1727?i=1000580251465

Gaat met name over zijn tijd voordat hij president was en geeft wel een goed beeld hoe nietsontziend hij eigenlijk altijd al is geweest.
pi_206233531
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:59 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip van de dag:
pi_206233556
Z dan?
twitter
pi_206233579
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:34 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Tip van de dag:[ afbeelding ]
Holy fuck, ik dacht dat je hiervoor moest betalen. Zit vaak op fok forum op werk ( :@ ) en moet vaak wegscrollen door vunzige plaatjes.

Thanks!
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:42:00 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206233605
Gefeliciteerd Poetin. Ik hoop dat dit je laatste verjaardag is.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:45:15 #20
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206233633
quote:

[..]
Mijn dank is groot! Op naar de eerste dag zonder lillende dameskonten op mijn netvlies _O_
SPOILER
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:49:26 #21
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:52:47 #22
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_206233701
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Geeft je buurman je een klap keer hem dan de andere wang toe!
Nee nee nee, geeft de buurman van oekraine een klap, dan moet oekraine maar snel de andere wang toekeren!

Gebeurt het de nachtvlinders zelf, gaan ze janken als de varkens die ze zijn ;)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:53:09 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206233705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Hmm, ik denk dat fok eens in gesprek moet met de instellingen voor geestelijke gezondheidszorg over het tijdstip waarop de laatste pilletjes worden uitgedeeld. Daar lijkt gezien sommige delen in dit topic toch wat fout te gaan.

Wat verder opvalt is dat die instellingen blijkbaar in de biblebelt liggen, onze lieve nachtvlinders zijn allemaal onvervalste pure christenen in de ware zin des woords. Geeft je buurman je een klap keer hem dan de andere wang toe! Dat is de briljante geopolitieke oplossing van onze nachtvlinders. Zoveel vergevingsgezindheid, hartverwarmend gewoon. Zeker gecombineerd met de wetenschap dat wanneer de rencarnatie van jezus, De Donald nog de leiding had gehad, nog veel meer Oekraners de kans hadden gekregen op een directe ontmoeting met de grote creator.
Moet dat nou? Zelf christen zijnde vind ik dat gebash niet nodig.
Ik heb erg veel problemen met de extremistisch conservatieve republikeinse houding en acties in de VS en hoewel ik vergeving een groot gedachtegoed vind, vind ik ook dat onrecht moet stoppen. Dat is ook een christelijk iets. Zie Dietrich Bonhoeffer, een predikant die betrokken was bij een aanslag op Hitler.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dietrich_Bonhoeffer
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:54:50 #24
6484 ExTec
pi_206233720
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:42 schreef Starhopper het volgende:
Die kans is best aanzienlijk.

En de kans dat oekraine of het westen daarvoor verantwoordelijk gaat zijn is niet groot.
pi_206233738
Het begint met fatsoen, buiten en ook op internet, spec. fok.
Eensch met TARA.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:09:04 #26
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206233850
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:58 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Ik snap niet dat Elon Musk niet de grote fout ziet in zijn redenering.

Rusland schrijft een referendum uit in een ander land.

Als het Oekraine zelf was geweest, in vredestijd, dan had je er wat voor kunnen zeggen.

In werkelijk geen enkel ander scenario zou dit acceptabel zijn (ook niet voor musk)

De EU kan toch ook geen referendum organiseren in het VK om te vragen of ze weer bij de EU willen aansluiten?

Wacht ik weet nog een leuke: Laten wij, Nederland, een referendum organiseren in de VS over het verdelen van Elon Musks geld. Prima toch, volgens hem. Kan gewoon. En de uitslag moet je respecteren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206233871
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:42 schreef Starhopper het volgende:
twitter
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:12:58 #28
6484 ExTec
pi_206233886
Filmpje over het call center waar rus soldaten naartoe kunnen bellen als ze zich over willen geven.

twitter
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:15:55 #29
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206233910
quote:

[..]
Holy moly, dankjewel, nooit geweten.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206233921
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Als het Oekraine zelf was geweest, in vredestijd, dan had je er wat voor kunnen zeggen.

In werkelijk geen enkel ander scenario zou dit acceptabel zijn (ook niet voor musk)

De EU kan toch ook geen referendum organiseren in het VK om te vragen of ze weer bij de EU willen aansluiten?

Wacht ik weet nog een leuke: Laten wij, Nederland, een referendum organiseren in de VS over het verdelen van Elon Musks geld. Prima toch, volgens hem. Kan gewoon. En de uitslag moet je respecteren.
"support the will of those who live there" zegt hij. Maar daar zit nou net de crux: wat doen we met de wil van de mensen die daar, door toedoen van Rusland, niet meer leven of helemaal niet meer leven?

Hoe eerlijk je daar een referendum ook gaat houden, het is puur een beloning voor Putin's genocide.
Цой жив
pi_206233924
quote:

[..]

Als iemand heel erg uitblinkt in iets, en bergen met geld heeft, wordt vaak aangenomen dat de persoon in alles geniaal is. Meestal klopt dat niet.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:18:45 #32
284411 crew  heywoodu
pi_206233953
quote:

[..]

Heel jammer dit allemaal inderdaad. Blijf het lekker bij SpaceX houden, dat voegt tenminste echt wat toe en kan gewoon enorm nuttig zijn voor ons allemaal (en dat gaat goed). Nou ja, Tesla wellicht ook, maar dat boeit me geen reet, dus geen idee. Maar in elk geval niet dit :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:19:12 #33
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206233958
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:16 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
"support the will of those who live there" zegt hij. Maar daar zit nou net de crux: wat doen we met de wil van de mensen die daar, door toedoen van Rusland, niet meer leven of helemaal niet meer leven?

Hoe eerlijk je daar een referendum ook gaat houden, het is puur een beloning voor Putin's genocide.
Maar we weten ook niet wat de mensen daar willen. Daarvoor heb je een referendum nodig. Iets wat alleen Oekraine kan uitschrijven. Niet een ander land.
pi_206233982
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:24:42 #35
6484 ExTec
pi_206234007
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Maar we weten ook niet wat de mensen daar willen. Daarvoor heb je een referendum nodig. Iets wat alleen Oekraine kan uitschrijven. Niet een ander land.
En daar ga je nu realistisch niet meer achter komen.

Dan zou je de klok terug moeten draaien naar voordat rusland daar kwam gallen, en rus dagelijks met artillerie op burgers schoot om zich daarna om te draaien en hard te roepen dat oekraine het was die dat deed.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:27:47 #36
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206234019
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
En daar ga je nu realistisch niet meer achter komen.

Dan zou je de klok terug moeten draaien naar voordat rusland daar kwam gallen, en rus dagelijks met artillerie op burgers schoot om zich daarna om te draaien en hard te roepen dat oekraine het was die dat deed.
Ja helemaal mee eens.

Plus je zou het heel Oekraine moeten vragen want het is iets wat iedereen aangaat.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:31:04 #37
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206234037
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:21 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dat Poetin de feminisering van mannen verafschuwde, doet hij het notabene zelf.
Die man is nog erger dan Kaag en andere extreem progressieve lui :r :r
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:33:57 #38
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206234054
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Deel 529 was nou niet bepaald een succes. Discussie over expliciete beelden (zet die gewoon onder een spoiler of zo), videoclips en een invasie vanuit BNW ofzo. Zullen we vandaag er een betere dag van maken? Het is tenslotte Poetin's verjaardag. Eens zien hoeveel Poetin vandaag gaat trakteren. Misschien wat land teruggeven aan de Oekraners? Paar tanks erbij?
Kort zal die leven, kort zal die leven, kort zal die leven in de gloria *O*

Hopelijk wordt ie op veel HIMARS cadeautjes en bommen getrakteerd *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206234143
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik dacht dat Poetin de feminisering van mannen verafschuwde, doet hij het notabene zelf.
Die man is nog erger dan Kaag en andere extreem progressieve lui :r :r
Maar niet zo progressief als Idi Amin, die al decennia geleden pronoun fluid was.

pi_206234178
"Starting"?

Russian TV presenter and prominent Putin propagandist laments that 'the West is starting to mock us' over Ukraine war
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
pi_206234188
Ik dacht ik kom ff bijlezen maar wat een niet-aflatende stroom aan bagger was het vannacht. Een heel topic vol met kutzooi :')

Hebben ze bij BNW de nachtbeveiliging moeten wegbezuinigen ofzo :')
pi_206234196
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:50 schreef Aether het volgende:
"Starting"?

Russian TV presenter and prominent Putin propagandist laments that 'the West is starting to mock us' over Ukraine war
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
_O_ _O-

Hun inlichtingendienst is inderdaad niet op niveau.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:53:18 #43
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206234198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:51 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik dacht ik kom ff bijlezen maar wat een niet-aflatende stroom aan bagger was het vannacht. Een heel topic vol met kutzooi :')

Trollen schuwen daglicht, je weettoch. Nooit LOTR gelezen?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:01:43 #44
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206234276
quote:

Dat is idd elke avond/nacht zo. Valt me echt op.

Zal ook wel te maken hebben met een bepaalde hoeveelheid drank/wiet :P
pi_206234294
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Vind het ook kut voor de mensen die wel iets zinnigs komen posten want dat verzandt volledig en krijgt zo niet de aandacht die het verdient. Maar heb de vraag ook in FB neergelegd dus misschien beter om deze discussie niet op 2 plekken tegelijk te voeren :)
pi_206234325
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Zou dit topic niet preventief dicht kunnen van 12 tot 8 ofzo? Scheelt heel veel zinloos scrollen in de ochtend.
pi_206234330
https://www.telegraaf.nl/(...)tst-sinds-cubacrisis

quote:
Oekrane tegen Russische militairen: weiger te vechten, wij beschermen je
Oekrane belooft in te staan voor het "leven en de veiligheid" van Russische militairen die meteen weigeren te vechten en zich overgeven. Dat zegt de Oekraense minister van Defensie in een Russischtalige video tegen militairen uit de invasiemacht. "Jullie kunnen Rusland nog steeds redden van een tragedie en het Russische leger van een vernedering."
Minister van Defensie Reznikov houdt de Russische militairen voor dat ze zijn "misleid en verraden" door hun eigen regering. Die zou geen eerlijk beeld geven van het conflict. "Het is makkelijker voor ze om te zeggen dat je heldhaftig bent gesneuveld in de strijd tegen de hordes van de NAVO. Het is waar dat NAVO-landen ons wapens geven, maar het zijn Oekraense militairen die de wapens gebruiken om jullie te verslaan."
In Rusland ontstond de afgelopen weken grote onrust over de mobilisatie van burgers om mee te vechten in Oekrane. De oorlog verloopt daar zeer moeizaam voor het Kremlin, dat het leger wil versterken met honderdduizenden dienstplichtigen. Veel Russische mannen voelen er niets voor om te gaan vechten in het bloedige conflict tegen de Oekraners en zijn naar het buitenland gevlucht. Omringende landen worstelen met de vraag of ze Russen toe willen laten.
Het is onduidelijk hoeveel Russen hun land hebben verlaten om de mobilisatie te ontlopen. Het Kremlin zag zich deze week genoodzaakt om berichten in Russische media tegen te spreken dat het mogelijk gaat om 700.000 personen. "Ik heb geen exacte aantallen, maar die zouden hier natuurlijk niet bij in de buurt komen", verzekerde een regeringswoordvoerder. "Ik denk niet dat dit soort cijfers serieus genomen moeten worden."
Als een land dat aangevallen wordt barmhartiger naar de Rus is dan een Nederlander die veilig in Nederland zit dan zegt dat wel genoeg.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:12:16 #48
6484 ExTec
pi_206234340
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:09 schreef archito het volgende:

[..]
Zou dit topic niet preventief dicht kunnen van 12 tot 8 ofzo? Scheelt heel veel zinloos scrollen in de ochtend.
Ik heb een ander radicaal idee. Kleur bekennen. Net als dat er bij reddit in menig kanaal gewoon staat: dit is een pro-oekraine kanaal. Wil je zuigende kremlin talkingpoints spuien? Dan doe je dat niet hier.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:17:40 #49
364681 over_hedge
pi_206234378
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:12 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik heb een ander radicaal idee. Kleur bekennen. Net als dat er bij reddit in menig kanaal gewoon staat: dit is een pro-oekraine kanaal. Wil je zuigende kremlin talkingpoints spuien? Dan doe je dat niet hier.
Wat een onzin. Je moet gewoon normaal met andere in een forum kunnen ook als je een andere mening hebt.

Ik ben pro nieuws. Als in ik wil het nieuws van de oorlog mee krijgen. Of dit nou in het voordeel of nadeel van Oekrane is. En om eerlijk te zijn vind ik sommige pro Oekrane user hier net zo vermoeiend als de pro rusland trolls.. Gaan met de oorlog om of we naar een actie film zitten te kijken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206234381
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:12 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nou ja als mensen het kunnen onderbouwen is het imo prima, ik bedoel het hoeft ook geen pro-UA circlejerk te zijn. Maar dit is een serieus forum en doe die bullshit- en complotposts lekker in BNW of ONZ ofzo.
pi_206234390
Het is niet aal de de verjaardag van Putin, 16 jaar geleden vandaag werd politkovskaya doodgeschoten. Thread

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206234407
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Unhappy birthday to you
We send some HIMARS to you
Because no one loves you
Unhappy birthday to you
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:22:39 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206234416
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:18 schreef Slayage het volgende:
Het is niet aal de de verjaardag van Putin, 16 jaar geleden vandaag werd politkovskaya doodgeschoten. Thread

[ twitter ]
Ja de moordenaar wordt vandaag 70.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206234421
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:22 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja de moordenaar wordt vandaag 70.
Jammer h.

Urra urra
Is de Novichok al klaar?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:26:12 #55
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_206234432

Wierd Cuck is weer aan het roeptoeteren voor de clicks.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:27:32 #56
38496 Perrin
pi_206234446
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Jaa go out with a big bang.
pi_206234493
quote:
[ afbeelding ]

Dit hebben we nog niet gehoord, hiermee verandert alles!!1!
pi_206234512
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:18 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Ik kijk reikhalzend uit naar de tweet van FVD om dit verschrikkelijke lot van deze andersdenkende te herdenken...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_206234585
Dit is trouwens een interessante documentaire over westerse bedrijven die Rusland hebben "verlaten" door de invasie.

pi_206234688
Weer die NAVO -O-
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:00:02 #61
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206234729
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:54 schreef Aether het volgende:
Weer die NAVO -O-
[ afbeelding ]
Potverdikkie, ze willen de verjaardag van onze grote leider verpesten ;( .
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:01:14 #62
8781 crew  Frutsel
pi_206234738
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:54 schreef Aether het volgende:
Weer die NAVO -O-
[ afbeelding ]
NAVO staat dan ook voor

Nederlands Anti Verjaardags Offensief
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:01:41 #63
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206234741
Da's niet lief :'(
Zomaar iemands verjaardag verpesten, boehoe :'(
A murky, forgotten land.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:05:53 #64
6484 ExTec
pi_206234781
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:17 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou ja als mensen het kunnen onderbouwen is het imo prima,
Trollen vinden altijd dat ze prima onderbouwen :)

Want ze hebben "zelf onderzoek gedaan", weet je nog.
pi_206234786
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:01 schreef Frutsel het volgende:

[..]
NAVO staat dan ook voor

Nederlands Anti Verjaardags Offensief
Niet Nazi Anti Verjaardags Offensief?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:06:25 #66
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206234789
Typisch ook weer cult vorming omtrent poetin. Alsof zijn verjaardag ook maar van enig belang is.
pi_206234797
pi_206234806
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Typisch ook weer cult vorming omtrent poetin. Alsof zijn verjaardag ook maar van enig belang is.
Ik wist niet dat hij jarig is.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:10:36 #69
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206234824
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:08 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik wist niet dat hij jarig is.
Jij bent dan ook geen propagandist op de russische staats TV :D
pi_206234837
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_206234849
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:17:00 #72
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206234891
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:05 schreef ExTec het volgende:

[..]
Trollen vinden altijd dat ze prima onderbouwen :)

Want ze hebben "zelf onderzoek gedaan", weet je nog.
Die doen geen onderzoek, die stellen alleen vragen :')
A murky, forgotten land.
pi_206234946
Putin ziek? Er zijn wat geruchten de laatste dagen.

twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:23:35 #74
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206234970
Ziek in de kop sowieso :r
A murky, forgotten land.
  Forum Admin vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:23:48 #75
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206234976
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:12 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ze is een Oekraense meen ik
Klopt :Y
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:21 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Nu ook lichamelijk dus _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:26:02 #76
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206235003
Ik denk zomaar dat we geen parade en balkon scne zullen zien voor Poetins verjaardag, te bang dat iemand hem van het balkon duwt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:27:55 #77
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206235027
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:26 schreef nixxx het volgende:
Ik denk zomaar dat we geen parade en balkon scne zullen zien voor Poetins verjaardag, te bang dat iemand hem van het balkon duwt.
Laat hem maar veilig uit het raam zwaaien.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:28:05 #78
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206235030
twitter

Iemand trakteert.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:28:48 #79
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206235041
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:26 schreef nixxx het volgende:
Het zou toch vervelend zijn als ie meteen na die val wordt overreden door een van de weinige operationele T14 Armata tanks
A murky, forgotten land.
pi_206235043
quote:

[..]
Ja, klopt, op haar vierde naar de VS gemigreerd.

vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:29:14 #81
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206235049
quote:

[..]
Meg is Ukrans ja. Tenminste, als haar bio's op de internetzzz kloppen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206235050
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Iemand trakteert.
Inclusief de modernste variant van de T90.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:29:36 #83
8781 crew  Frutsel
pi_206235059
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:21 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Trouwens

Marco Polo ontdekkingsreiziger... is op 70 jarige leeftijd gestorven
Het blijft lastig te ontdekken dat je niet altijd kunt krijgen wat je wil

Niki Lauda, autocoureur,is op 70 jarige leeftijd gestorven
Wereldkampioen, sommigen zullen het nooit worden

Hans Christian Andersen, schrijver, is op 70 jarige leeftijd gestorven
Tja, ooit is je sprookje voorbij...

Nina Simone, zangeres, is op 70 jarige leeftijd gestorven
Soul en Rhythem en Blues... Tegenwoordig ligt onze ziel bij yellow en blue(s)

en zo kunnen we doorgaan

Jammer Vlad... the end is near...
pi_206235077
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Trouwens

en zo kunnen we doorgaan

Klootzakken worden doorgaans te oud.
pi_206235085
twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:32:32 #86
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206235099
quote:

[..]
Trouwens

en zo kunnen we doorgaan

Ik denk dat we met zekerheid kunnen stellen dat hij de meeste jaren al gehad heeft.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_206235116
quote:

Als je permanent aan de ruif zit van de staat die je zo verafschuwt is het daglicht ontwijken mogelijk je enige levenszin.
pi_206235125
Easy peasy

twitter
-Rabia Al-Basri
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:37:36 #89
5428 crew  miss_sly
pi_206235152
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:35 schreef Slayage het volgende:
Easy peasy

[ twitter ]
I like her.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206235158
quote:
Easy peasy

[ twitter ]
Sanna O+
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:40:35 #91
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206235200
quote:
Easy peasy

[ twitter ]
*O* valt nog mee dat ze er geen duh! achteraangooit
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206235231
quote:
Easy peasy

[ twitter ]
Putin heeft twee uur nodig om uit te leggen waarom de inval nodig is :')
pi_206235259
Even een update over de 2 russische bootvluchtelingen in Alaska: volgens het officiele persbureau RIA vluchtten deze 2 mannen niet voor de mobilisatie, maar omdat ze vluchtten voor de russische justitie ivm drugssmokkel.

vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:45:10 #94
6484 ExTec
pi_206235270
Oekrainse oorlogskatten.

twitter
pi_206235324
Ik hoop dat er vandaag een hoop Himars op de verjaardag van Poetin komen
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:50:13 #96
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_206235328
-edit - geen volkskrant aub

-edit2- er is ook een apart nordstream topic

[ Bericht 91% gewijzigd door Frutsel op 07-10-2022 13:41:58 ]
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:51:14 #97
6484 ExTec
pi_206235337
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik hoop dat er vandaag een hoop Himars op de verjaardag van Poetin komen
Ik verwacht wel iets om eerlijk te zijn. Om gewoon ff eventuele feestelijkheden te vergallen.
pi_206235341
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:31 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
De OPEC werkt niet samen met rusland.

De olieprijs is al maandenlang aan het dalen, en de OPEC wil niet dat de prijs nog verder daalt. De kans op een verdere daling is levensgroot, aangezien door de recessie er minder vraag zal zijn naar olie.

De OPEC en OPEC+ als geheel hebben niet zoveel belang bij het helpen van specifiek rusland, ook al is rusland lid van OPEC+.
pi_206235347
quote:
Easy peasy

[ twitter ]
Sexy vrouw :9~
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:52:12 #100
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206235350
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:51 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik verwacht wel iets om eerlijk te zijn. Om gewoon ff eventuele feestelijkheden te vergallen.
"De Brug" gaat eindelijk aan stukken?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206235368
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:44 schreef oheng het volgende:
Even een update over de 2 russische bootvluchtelingen in Alaska: volgens het officiele persbureau RIA vluchtten deze 2 mannen niet voor de mobilisatie, maar omdat ze vluchtten voor de russische justitie ivm drugssmokkel.

Dan nog blijft vluchten via de Beringstraat een flinke prestatie. _O_
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:53:24 #102
6484 ExTec
pi_206235373
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:52 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
"De Brug" gaat eindelijk aan stukken?
Dat lijkt me niet zo waarschijnlijk.
pi_206235394
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:51 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, Oekrane is wel zo slim om wat gespreksstof te organiseren voor de Russische staats tv vanavond
pi_206235410
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dan nog blijft vluchten via de Beringstraat een flinke prestatie. _O_
Andersom zijn er Amerikaanse burgers die tijdens een strenge winter slechts een paar kilometer hoeven te lopen om in Rusland te komen. Scheelt weer.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:58:01 #105
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206235440
Ik zie hier kansen voor een spin-off serie van Deadliest Catch
A murky, forgotten land.
pi_206235448
pi_206235456
Haha Henk Krol maakte een leuke grap door Poetin van harte te feliciteren op Twitter. Alleen bijna niemand snapt de grap. De meesten zijn viesmad omdat je een laffe hond als Poetin niet moet feliciteren en anderen vinden het mooi dat hun grote held wordt gefeliciteerd.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:00:27 #108
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206235472
quote:
Ach, die varkens zijn wel wat gewend :D
A murky, forgotten land.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:00:31 #109
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206235473
twitter
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:01:15 #110
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206235483
twitter
pi_206235486
quote:

[..]
Trouwens

en zo kunnen we doorgaan

Lauda leek al 89 ofzo.
pi_206235515
Het eroderen van de russische invloed in centraal Azi gaat verder: de president van Kyrgizi zegt bijeenkomst met putin af vanwege "drukke agenda". Vervolgens sturen ze een staatssecretaris om putin te feliciteren.

Lekker verjaardagscadeau van Kyrgyzi. :')
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:04:14 #113
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206235518
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:59 schreef Nielsch het volgende:
Haha Henk Krol maakte een leuke grap door Poetin van harte te feliciteren op Twitter. Alleen bijna niemand snapt de grap. De meesten zijn viesmad omdat je een laffe hond als Poetin niet moet feliciteren en anderen vinden het mooi dat hun grote held wordt gefeliciteerd.
Ik vond het een goede grap ^O^
A murky, forgotten land.
pi_206235558
Berichten dat Wagner orcs aanvallen ten zuiden van Bakhmut en dat de UA het "lastig" heeft.
pi_206235569
quote:
Die grap was echt top. De hele dag niet zo hard gelachen. *O*
pi_206235595
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:04 schreef oheng het volgende:
Het eroderen van de russische invloed in centraal Azi gaat verder: de president van Kyrgizi zegt bijeenkomst met putin af vanwege "drukke agenda". Vervolgens sturen ze een staatssecretaris om putin te feliciteren.

Lekker verjaardagscadeau van Kyrgyzi. :')
Sowieso zie je wel dat Rusland op het moment minder invloed in Centraal Azi en de Kaukasus heeft dan het zou willen. Ook daar zien ze wel dat Rusland toch een stuk minder voorsteld dan het altijd voorgedaan heeft te zijn. Je ziet het bijvoorbeeld wel aan hoe Kazachstan reageert op Rusland en conflichten tussen Azerbeidzjan/Armeni en Kirgizi/Tajikistan.
pi_206235624
https://www.rtlnieuws.nl/(...)crochips-aan-rusland

FIOD grijpt in
Man opgepakt die Rusland microchips leverde: 'Kan voor wapens gebruikt worden

De FIOD heeft een 55-jarige man uit het oosten van Nederland aangehouden op verdenking van het overtreden van de Sanctiewet. "De verdenking is dat de man in strijd met de handelsbeperkingen, als gevolg van de sanctiemaatregelen, goederen aan Rusland zou hebben geleverd, die ook voor militaire doeleinden gebruikt kunnen worden", schrijft de FIOD.

De FIOD meldt dat ze onder meer het vermoeden hebben 'dat de verdachte microchips heeft geleverd aan bedrijven/entiteiten in Rusland'. "Deze microchips kunnen eveneens worden gebruikt voor de productie van wapens. Bekend is dat de Russische wapenindustrie momenteel kampt met een ernstig tekort aan deze microchips."

Sancties omzeilen
De man uit het oosten van het land zou de leveringen vermoedelijk gedaan hebben alsof de chips een andere bestemming hadden dan Rusland. "Om zo de opgelegde sancties te omzeilen. Om deze leveringen te stoppen en nader onderzoek te doen naar het mogelijk strafbare handelen van verdachte heeft de FIOD ingegrepen."
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_206235676
Goed werk van de Douane en de FIOD!
pi_206235681
Denis Davydov heeft ook een telegram kanaal.

https://t.me/pilotblog
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:17:21 #120
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206235686
Hopelijk wordt ie zwaar bestraft :(
A murky, forgotten land.
pi_206235687
quote:
"Kut is kut" zei de Rus. En hij neukte het varken.
pi_206235821
Hullie zeggen, dat…
twitter
pi_206235849
quote:
SPOILER
pi_206235856
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:30 schreef AnneX het volgende:
Hullie zeggen, dat…
[ twitter ]
Hij gaat dus full Hitler modus.
pi_206235881
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:36 schreef Simmertje het volgende:

[..]
En dat in nog geen jaar tijd.
pi_206235905
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:38 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
En dat in nog geen jaar tijd.
Zou mooi zijn als het zelfmoord moment ook wat sneller gaat.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:44:18 #127
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_206235943
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Lauda leek al 89 ofzo.
Ja die is ooit een beetje te warm geworden…
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206235976
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:44 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ja die is ooit een beetje te warm geworden…
Die zag er aardig goed doorbakken uit ja.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:52:02 #129
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206236007
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:41 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Zou mooi zijn als het zelfmoord moment ook wat sneller gaat.
Russen plegen geen zelfmoord, die vallen uit ramen
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:53:54 #130
236264 crew  capricia
pi_206236016
quote:
Hullie zeggen, dat…
[ twitter ]
Tijd om hem voorlopig even op te sluiten in een psychiatrische gezondheidsinstelling. Een Asylum.
Dat deden de Russen wel vaker.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206236072
quote:
Hullie zeggen, dat…
[ twitter ]
In alle opzichten gewoon slecht nieuws dit wat mij betreft.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:01:54 #132
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206236082
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:36 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Nu hij niemand meer wil vertrouwen, dan hebben we nog een week of 2 voor hij zelfmoord pleegt in de bunker?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206236094
quote:
Hullie zeggen, dat…
[ twitter ]
Het is wel min of meer in lijn met wat The Guardian ook al rapporteert: https://www.theguardian.c(...)s-putins-war-falters
pi_206236104
Foto van een cadeautje voor Putler dan wordt in- of uitgeladen:
pi_206236113
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
En wat zien we?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:06:02 #136
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206236118
quote:
[ afbeelding ]
Deze kan meerdere cadeautjes naar Putler sturen :)
pi_206236124
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:05 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]
En wat zien we?
dat is nou de achterkant van een vliegtuig
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:07:05 #138
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_206236127
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk wordt ie zwaar bestraft :(
Tribunaal?

of gewoon enkeltje moskou en nederlands paspoort afnemen
... en huiver mee
pi_206236137
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:06 schreef zuchtje het volgende:

[..]
dat is nou de achterkant van een vliegtuig
ja maar wat komt er uit zijn reet?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:09:01 #140
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206236153
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:50 schreef NaturalScience het volgende:
-edit - geen volkskrant aub

-edit2- er is ook een apart nordstream topic
WTF? Waarom geen Volkskrant (tweede edit is meer dan terecht)
pi_206236168
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Copyright
pi_206236186
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:05 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]
En wat zien we?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:12:44 #143
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206236189
quote:
Russen in een varkensstal _O- _O- Is dit zelfspot ofzo? _O-
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:13:12 #144
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206236193
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Tijd om hem voorlopig even op te sluiten in een psychiatrische gezondheidsinstelling. Een Asylum.
Dat deden de Russen wel vaker.
Het Oublitte Asylum schijnt erg mooi te zijn in deze tijd van het jaar _O_
A murky, forgotten land.
pi_206236203
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:08 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]
ja maar wat komt er uit zijn reet?
https://en.wikipedia.org/wiki/M142_HIMARS
pi_206236209
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:10 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]
is dat de opvolger van de M141?
Ja.

Ze dachten "Die M141 werkt zo goed, we maken hem groter en zetten ze dan met 6 tegelijk achterop een vrachtwagen."

https://en.wikipedia.org/wiki/M141_Bunker_Defeat_Munition
https://en.wikipedia.org/wiki/M142_HIMARS
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:15:04 #147
8781 crew  Frutsel
pi_206236212
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Zie OP NWS FB
Trouw en Volkskrant willen niet dat we quoten - mogen we niet gebruiken - is al heeel lang zo... en die doen echt moeilijk met boetes etc.
alleen een linkje naar hun kan nog wel maar waarom dan reclame voor ze maken :P
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:15:40 #148
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206236218
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Copyright
tnx

maar kun je wel gewoon naar linken toch?

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:15 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Zie OP NWS FB
Trouw en Volkskrant willen niet dat we quoten - mogen we niet gebruiken - is al heeel lang zo... en die doen echt moeilijk met boetes etc.
bedankt voor de toelichting
pi_206236239
twitter
pi_206236245
Hebben jullie al wel samen gezongen??
Hij wacht..

Go hard or go home
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:19:14 #151
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206236252
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:18 schreef Noek het volgende:
Hebben jullie al wel samen gezongen??
Hij wacht..

[ afbeelding ]
Het Oekranse volkslied kan ie vast wel waarderen.
Met muzikale ondersteuning van het HIMARS orkest *O*
A murky, forgotten land.
pi_206236263
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:17 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Het is dat er al een mevrouw xpompompomx is, want anders zou ik het wel weten. :7
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:21:38 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206236283
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:36:43 #154
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206236431
twitter
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:38:26 #155
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206236451
😱
A murky, forgotten land.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:38:30 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206236452
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:36 schreef zalkc het volgende:
[ twitter ]
Mooi. Dan gaat Oekraine dus op korte termijn bevrijd worden door de VS :Y
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:38:59 #157
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206236457
Glow in the dark orcs *O*
A murky, forgotten land.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:40:09 #158
pi_206236468
quote:
[ twitter ]
*O* NUKES *O*
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:41:59 #159
284411 crew  heywoodu
pi_206236484
quote:
[ twitter ]
Tja, zegt Isa Yusibov op basis van ingewijde bronnen. Benieuwd wie dat zijn, want volgens andere ingewijde bronnen vertelt Putin zelfs zijn eigen ministers niet meer wat hij gaat doen, dus dan heb je nog ongeveer een handvol mensen over die een 'ingewijde bron' van Yusibov kunnen zijn, lijkt me :+

Niet dat hij doorgaans uit z'n nek lult, maar dit lijkt me wat overdreven, ik geloof hier nog altijd niks van en verwacht dat de bommen op Japan ook over twintig jaar nog de enige nucleaire wapens zijn die daadwerkelijk in een conflict zijn gebruikt. En ja, als ik het fout blijk te hebben geef ik dat gewoon toe :+
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:42:10 #160
3928 Ulx
pi_206236488
quote:
[ twitter ]
In Rusland en ondergronds? Daar lijkt me wel wat voorbereiding voor nodig. Of gaat hij bovengronds een test doen? Dat is makkelijker voor elkaar te krijgen, maar het geeft wel flink wat rotzooi. Er wonen tenslotte aardig wat Russen daar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:44:08 #161
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206236504
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
In Rusland en ondergronds? Daar lijkt me wel wat voorbereiding voor nodig. Of gaat hij bovengronds een test doen? Dat is makkelijker voor elkaar te krijgen, maar het geeft wel flink wat rotzooi. Er wonen tenslotte aardig wat Russen daar.
Alsof Putin iets om zijn eigen bevolking geeft
A murky, forgotten land.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:44:26 #162
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206236506
quote:

[..]
Er waren afgelopen week ook geruchten dat hij Poseidon zou testen in de zwarte zee. Maar dat zou ik niet kleinschalig willen noemen :')
pi_206236507
quote:
[ twitter ]
Kijk uit met die gast. Zijn duim is nog groter dan zijn hoofd en gebruikt twitter als zijn inside bron.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:45:25 #164
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206236519
quote:

[..]
En dan? Wat verwacht hij dat er gebeuren? Realistisch gezien?

Oekrane kan niet stoppen want dan is het het einde voor hun, en het westen kan ook niet stoppen met hun steunen, want dan is dat een vrijbrief voor inzet van nucleaire wapens.
pi_206236526
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tja, zegt Isa Yusibov op basis van ingewijde bronnen. Benieuwd wie dat zijn, want volgens andere ingewijde bronnen vertelt Putin zelfs zijn eigen ministers niet meer wat hij gaat doen, dus dan heb je nog ongeveer een handvol mensen over die een 'ingewijde bron' van Yusibov kunnen zijn, lijkt me :+

Niet dat hij doorgaans uit z'n nek lult, maar dit lijkt me wat overdreven, ik geloof hier nog altijd niks van en verwacht dat de bommen op Japan ook over twintig jaar nog de enige nucleaire wapens zijn die daadwerkelijk in een conflict zijn gebruikt. En ja, als ik het fout blijk te hebben geef ik dat gewoon toe :+
Ik heb werkelijk nog niets zinnigs vanhem gezien. Enkel inside info die al op Twitter te vinden was, of pure brainfarts als bron beschouwen. Krijg de kriebels van die vent.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:46:55 #166
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206236536
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:46 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk nog niets zinnigs vanhem gezien. Enkel inside info die al op Twitter te vinden was, of pure brainfarts als bron beschouwen. Krijg de kriebels van die vent.
Je hoeft hem niet te volgen.
pi_206236540
quote:

[..]

Ik heb sterk het vermoeden dat het Russische leger nauwelijks kernwapens operationeel heeft klaar staan. Het is allemaal bluf en grootspraak.
٩๏̯͡๏)۶
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:47:44 #168
3928 Ulx
pi_206236543
Mocht hij zoiets bij de grens gaan voorbereiden denk ik dat de ATACMS heel snel in Oekrane staat.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:48:11 #169
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206236545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:45 schreef zalkc het volgende:

[..]
En dan? Wat verwacht hij dat er gebeuren? Realistisch gezien?

Oekrane kan niet stoppen want dan is het het einde voor hun, en het westen kan ook niet stoppen met hun steunen, want dan is dat een vrijbrief voor inzet van nucleaire wapens.
Precies, er wordt telkens gesproken over een off-ramp voor poetin, maar men vergeet dat Oekraine in een nog diepere put zit. Die hebben letterlijk alles te verliezen. Dus voor hun is het niet een keus tussen vrede en nukes, het is eerder een keus tussen of dood gaan door russische soldaten of dood gaan door een nuke.

Er is maar 1 land hier dat met een existentiele crisis te maken heeft en het is niet rusland...
pi_206236546
quote:
[ twitter ]
Wel een behoorlijk bewering, hopelijk snapt Isa dit en controleert hij zijn bronnen goed.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:48:32 #171
8781 crew  Frutsel
pi_206236547
quote:
[ twitter ]
Dit keer hoop ik dat ie geen gelijk heeft :{
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:49:30 #172
3928 Ulx
pi_206236550
Er werd eerder ook al beweerd dat Poetin dat zou gaan doen. Wat moet je ermee?
pi_206236551
SPOILER
pi_206236565
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:48 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Wel een behoorlijk bewering, hopelijk snapt Isa dit en controleert hij zijn bronnen goed.
Ze zijn wel ingewijd.
pi_206236574
Isa retweet willem Engel nog als ingewijde als die iets post over Oekrane
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_206236585
quote:

[..]

Ja want hij belt persoonlijk elke luitenant of commandant op en zet elk klein onderdeel in beweging..

Hij beslist wellicht nu wel alleen, maar regelt het niet alleen zeg maar.
Dus natuurlijk weten er genoeg rondom die eventuele test wat op de agenda staat.
pi_206236596
Tijd voor een nucleaire test boven Moskou.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:53:59 #178
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206236598
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:51 schreef RipCity het volgende:
Isa retweet willem Engel nog als ingewijde als die iets post over Oekrane
Nou... Dat Willem zijn instructies uit het Kremlin geleverd krijgt is best mogelijk.

Ik verplaats mezelf wel naar BNW ;)
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:54:41 #179
38496 Perrin
pi_206236603
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:53 schreef Gehrman het volgende:
Zo'n zonnekoning-paleisje van Poetin in Sochi is ook een prima locatie.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:55:42 #180
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206236612
H
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:53 schreef Gehrman het volgende:
Hoho, aan de grens van Moskou :{w
De Russen blijven ook netjes aan de grens :D
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:55:43 #181
236264 crew  capricia
pi_206236613
Steeds een stapje verder. Steeds wat verder escaleren.
Nu dus al een nucleaire test boven een ander land, boven grondgebied wat niet van Rusland is? Of doet ie het op zijn eigen land?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:56:36 #182
3928 Ulx
pi_206236623
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:55 schreef capricia het volgende:
Nu dus al een nucleaire test boven een ander land, boven grondgebied wat niet van Rusland is?
Dat noem je een nucleaire aanval.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:56:54 #183
8781 crew  Frutsel
pi_206236627
quote:

[..]

Als je fout zit kun je dat misschien niet meer toegeven :')
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:57:08 #184
236264 crew  capricia
pi_206236630
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:56 schreef Ulx het volgende:

[..]
Juist. Ja.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:57:16 #185
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206236632
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:56 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nucleaire speciale operatie :7
A murky, forgotten land.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:00:07 #186
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206236663
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:48 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Ja het is wel wat om dit te gaan beweren als dit puur op speculatie van een aantal twitteraars/telegrammers is gebaseerd. Wat zijn "Ingewijde bronnen"
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:01:14 #187
3928 Ulx
pi_206236670
twitter

Er was een referendum, dus terecht.
pi_206236681
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:55 schreef capricia het volgende:
Nu dus al een nucleaire test boven een ander land, boven grondgebied wat niet van Rusland is? Of doet ie het op zijn eigen land?
Niet alles geloven dat iemand op Twitter zegt..
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:02:50 #189
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_206236686
quote:
[ twitter ]
Aan welke grens? De grens ligt volgens Putin iets anders dan dat wij vinden
pi_206236689
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:47 schreef Ulx het volgende:
Mocht hij zoiets bij de grens gaan voorbereiden denk ik dat de ATACMS heel snel in Oekrane staat.
ATACMS? Wat is dat voor diegene die niet veel verstand hebben van Leger-lingo?

Je kan wel lekker met dit soort afkortingen strooien maar leg het ook ff uit.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:04:11 #191
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_206236702
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:03 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Een raket
pi_206236706
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:00 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja het is wel wat om dit te gaan beweren als dit puur op speculatie van een aantal twitteraars/telegrammers is gebaseerd. Wat zijn "Ingewijde bronnen"
Hij kent iemand in het Kremlin.
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:04:54 #193
3928 Ulx
pi_206236707
quote:
e die nie
korte-afstands tactische ballistische raket. Kan vanuit HIMARS worden afgevuurd. Ze hebben een bereik tot 300km.

https://en.wikipedia.org/wiki/MGM-140_ATACMS
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:06:30 #194
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_206236721
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
korte-afstands tactische ballistische raket. Kan vanuit HIMARS worden afgevuurd. Ze hebben een bereik tot 300km.

https://en.wikipedia.org/wiki/MGM-140_ATACMS
HIMARS is ook een afkorting ;) :D
pi_206236725
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:02 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Aan welke grens? De grens ligt volgens Putin iets anders dan dat wij vinden
Dat is voor de bhne. Hij weet zelf ook wel dat niemand die nieuwe grens accepteert.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_206236758
twitter

We gaan het zien.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:12:55 #197
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206236759
quote:

[..]

We gebruiken vanaf nu Army Tactical Missile System en High Mobility Artillery Rocket System :Y
pi_206236769
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:12 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

We gaan het zien.
Vraag mij dan wel af waar aan de grens en dan zal het sowieso een tactical nuke zijn lijkt mij. Je gaat niet even een grote bom droppen in een gebied waar dorpen liggen.
pi_206236779
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nu hij niemand meer wil vertrouwen, dan hebben we nog een week of 2 voor hij zelfmoord pleegt in de bunker?
'Der Untergang Putin edition' met Zelensky die zichzelf speelt _O_ *O* _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206236789
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:14 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Vraag mij dan wel af waar aan de grens en dan zal het sowieso een tactical nuke zijn lijkt mij. Je gaat niet even een grote bom droppen in een gebied waar dorpen liggen.
Zee van Azov?
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:17:02 #201
3928 Ulx
pi_206236793
twitter

Ah, ze gaan weer verder.
pi_206236794
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Zee van Azov?
Kan ook nog inderdaad in zee, niet aan gedacht.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:17:32 #203
8781 crew  Frutsel
pi_206236801
quote:

[..]
Dorpen met 'nazi's he'...maakt niet veel uit voor de Russen dan
En dat ze niet onder de indruk zijn van water extra onschuldige slachtoffers dat blijkt wel uit de massagraven etc.

Het is meer de vraag wat het effect van zon bom op de grond heeft en qua fall-out.
Er werd al gesuggereerd dat de fallout aangrenzende landen kan bereiken en dat kan worden gezien als een aanval op de NAVO.
pi_206236802
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
'Der Untergang Putin edition' met Zelensky die zichzelf speelt _O_ *O* _O_
Gezien het enorme gepruts moet het dan wel een zwarte komedie worden. la Death of Stalin.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:19:00 #205
381953 NaturalScience
pi_206236812
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:15 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Zie OP NWS FB
Vreemd.... .want hun liveblog is altijd vrij toegankelijk....
Voor artikelen begrijp ik het.
pi_206236835
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:17 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Dorpen met 'nazi's he'...maakt niet veel uit voor de Russen dan
En dat ze niet onder de indruk zijn van water extra onschuldige slachtoffers dat blijkt wel uit de massagraven etc.

Het is meer de vraag wat het effect van zon bom op de grond heeft en qua fall-out.
Er werd al gesuggereerd dat de fallout aangrenzende landen kan bereiken en dat kan worden gezien als een aanval op de NAVO.
Maar met de grens bedoelen ze toch de grens met Oekrane en Rusland? Althans zo lees ik het.
pi_206236840
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:12 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

We gaan het zien.
Ook al gaat hij testen, het gaat niks veranderen.
Oekraine gaat gewoon door met terugnemen van wat haar afgenomen is.
En ze laat zich niet tegenhouden door die nucleaire dreiging.
Dus als Poetin een kernbom op Oekraine wil flikkeren gaat hij zijn gang maar. Als hij het doet overigens is zijn militaire operatie vast ook ten einde, want de VS heeft al aangegeven dan de Russen op Oekraiense grondgebied te bestoken.
pi_206236846
Welke cadeautjes zou vladje nu hebben gekregen ? ben wel benieuwd eigenlijk, en welke taart of vlaai hebben ze gegeten ? vragen vragen vragen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:24:21 #209
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206236867
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef TLC het volgende:
Welke cadeautjes zou vladje nu hebben gekregen ? ben wel benieuwd eigenlijk, en welke taart of vlaai hebben ze gegeten ? vragen vragen vragen
Hij heeft mooie nieuwe kleertjes gekregen O+
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:24:30 #210
8781 crew  Frutsel
pi_206236868
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:20 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Maar met de grens bedoelen ze toch de grens met Oekrane en Rusland? Althans zo lees ik het.
Dat neem ik aan, mogelijk dus ook op/boven Oekrains grondgebied of in de zee en met de juiste wind denken ze dat ze er misschien zelf geen last van hebben.

En je zag ook na Tsjernobyl dat radioactieve delen overal boven Europa terecht kwamen

Maar dan nog: Putin geeft niet om burgerlijke slachtoffers, ook niet bij Russische, alleen maar om zelf in het zadel te blijven en proberen om Rusland de grootste keutel van de wereld te laten houden
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:24:43 #211
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_206236871
quote:

[..]
Tactical zegt meer over de locatie van de explosie dan de kracht ervan. Over het algemeen zijn ze kleiner dan een ‘strategic Nuke’ maar het hoeft zeker geen klein bommetje te zijn

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tactical_nuclear_weapon
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:25:33 #212
8781 crew  Frutsel
pi_206236878
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Als hij het doet overigens is zijn militaire operatie vast ook ten einde, want de VS heeft al aangegeven dan de Russen op Oekraiense grondgebied te bestoken.
Nee, een oud-generaal heeft dat gezegd. Het is niet dat Biden dat geroepen heeft

Het zal belangrijk zijn of de NAVO inderdaad een atoomwapen zal beschouwen als aanval op zijn grondgebied vanwege de fallout
pi_206236880
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef TLC het volgende:
Een kaartje uit Oekrane met het bericht dat alles volgens plan gaat natuurlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206236891
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hij heeft mooie nieuwe kleertjes gekregen O+ [ afbeelding ]
aww staat hem goed hoor !
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:29:17 #215
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206236910
twitter
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:30:21 #216
3928 Ulx
pi_206236922
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:24 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Tactical zegt meer over de locatie van de explosie dan de kracht ervan. Over het algemeen zijn ze kleiner dan een ‘strategic Nuke’ maar het hoeft zeker geen klein bommetje te zijn

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tactical_nuclear_weapon
Ik neem aan dat de Russen ook wel iets van Dial-a-Yield hebben.
pi_206236956
quote:

[..]
Dus als Poetin een kernbom op Oekraine wil flikkeren gaat hij zijn gang maar. Als hij het doet overigens is zijn militaire operatie vast ook ten einde, want de VS heeft al aangegeven dan de Russen op Oekraiense grondgebied te bestoken.
We gaan zien wat die strontkoppen in Rusland gaan doen. Ik ben inmiddels wel zo klaar met die gasten, voor mijn part gaat de VS er met gestrekt been in.
Ben ook wel benieuwd wat China er van gaat vinden. Mocht het zo ver komen dat die klootzakken echt nucleair gaan.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:42:35 #218
8781 crew  Frutsel
pi_206237034
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:33 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ben ook wel benieuwd wat China er van gaat vinden. Mocht het zo ver komen dat die klootzakken echt nucleair gaan.
China: Het is de schuld van het Westen dat het zover gekomen is

Westen : psstt... China, we doen niets met Taiwan als jullie daar last mee krijgen okay?"
China: Onacceptabel wat Rusland gedaan heeft, sancties etc
pi_206237052
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:42 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Westen : psstt... China, we doen niets met Taiwan als jullie daar last mee krijgen okay?"
Tja..wat een wereld.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:47:29 #220
381953 NaturalScience
pi_206237070
twitter

w/ w/
pi_206237075
quote:
Cadeautje voor MH17. w/
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:51:06 #222
3928 Ulx
pi_206237093
Er is flink wat geschuif met Russische troepen rondom Melitopol. Mocht Kherson toch weer een afleidingsmanoeuvre zijn en er een aanval direct naar het zuiden volgt zou ik er niet van staan te kijken.
pi_206237103
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:42 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Is dit het 'verzin hier dingen ivm de oorlog' topic? Misschien moet je de topic-pointer even lezen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:57:23 #224
3928 Ulx
pi_206237124
twitter

Mmmjah. "Kijk eens, ze horen bij elkaar"-vibes,
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:57:36 #225
284411 crew  heywoodu
pi_206237128
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:56 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Als je fout zit kun je dat misschien niet meer toegeven :')
Hoera!
pi_206237130
quote:

[..]

Shoigu.
Of Putin zelf
_O-
pi_206237143
twitter
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:04:17 #228
284411 crew  heywoodu
pi_206237171
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:57 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Mmmjah. "Kijk eens, ze horen bij elkaar"-vibes,
Wat is daar precies mis mee? Zo'n Memorial is nou niet bepaald een Oekrane-aanvallend clubje. Alleen maar goed dat het juist aan mensen en organisaties uit die drie landen is gegeven ipv n persoon of club.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:23:46 #229
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206237367
quote:
[ afbeelding ]

Valt mij nog mee dat Wierd niet 'wilt' zegt
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:24:30 #230
3928 Ulx
pi_206237374
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wat is daar precies mis mee? Zo'n Memorial is nou niet bepaald een Oekrane-aanvallend clubje. Alleen maar goed dat het juist aan mensen en organisaties uit die drie landen is gegeven ipv n persoon of club.
Sure, maar het geeft wat gemengde gevoelens. Memorial is volgens mij al opgeheven,
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:24:52 #231
pi_206237375
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Nee, een oud-generaal heeft dat gezegd. Het is niet dat Biden dat geroepen heeft

Het zal belangrijk zijn of de NAVO inderdaad een atoomwapen zal beschouwen als aanval op zijn grondgebied vanwege de fallout
Maakt helemaal niet uit. Sommige landen accepteren geen inzet van atoomwapens. Het maakt verder niet uit wat er in het NATO handvest staat.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:25:41 #232
500074 Rode_Wijn
pi_206237383
quote:
[ afbeelding ]

Valt mij nog mee dat Wierd niet 'wilt' zegt
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:44 schreef oheng het volgende:

Hoe dan ook, die overtocht maken is wel echt een bazenactie
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:28:08 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206237405
Volgens Wierd is het Navo leger al aan het vechten tegen de Russen.

Half het materieel wel ja.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:30:15 #234
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206237425
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Volgens Wierd is het Navo leger al aan het vechten tegen de Russen.

Half het materieel wel ja.
Nog niet eens van de landmacht, het zwakste onderdeel van NAVO, de luchtmacht en marine, waar de NAVO veel sterker in is zijn totaal niet ingezet geweest. (verdwaalde mijnenveger misschien)
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:30:21 #235
500074 Rode_Wijn
pi_206237427
quote:

[..]

Als het klopt dat Wladimir zijn ministers niet bijpraat is de kans op nucleaire escalatie wel kleiner. Althans ik ga er wellicht naef van uit dat meerdere mensen akkoord moeten geven daarvoor
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:32:34 #236
500074 Rode_Wijn
pi_206237452
quote:

[..]

Als het klopt dat Wladimir zijn ministers niet bijpraat is de kans op nucleaire escalatie wel kleiner. Althans ik ga er wellicht naef van uit dat meerdere mensen akkoord moeten geven daarvoor
quote:

[..]
Dit heb ik gemist. Heb je daar een link van of iets?
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:34:12 #237
3928 Ulx
pi_206237470
De VS zei helemaal niet wat hun plannen zijn als de Russen atoomwapens inzetten. Behalve dat de Russen er erg snel heel erg veel spijt van zullen krijgen. Maar wat precies? For them to find out.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:36:07 #238
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206237482
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:00 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Zal ie blij mee zijn, zo'n reminder dat ie daar ook nog wat verplichtingen heeft uitstaan.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:36:19 #239
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206237487
Ik vind het al niks dat er wordt gesproken door verschillende partijen als een "realistische" optie.
pi_206237563
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:32 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
[..]
Dit heb ik gemist. Heb je daar een link van of iets?
Het was David Petraeus die dat verkondigde, dus geen officiele statement ofzo.
https://www.theguardian.c(...)e-war-david-petraeus

Er is wel recent contact geweest tussen Rusland en de VS over wat die gevolgen inhouden. Maar dat is classified. Daarbij is het wel logisch dat figuren als David Petraeus niet zomaar een statement maken, die hebben ook een reputatie hoog te houden.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:57:43 #241
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206237642
Zy
quote:
[ afbeelding ]
Zulke cadeaus wil ook wel >:)
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_206237676
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:36 schreef Momo het volgende:
Ik vind het al niks dat er wordt gesproken door verschillende partijen als een "realistische" optie.
Er is maar n realistische optie, Rusland trekt zich volledig terug uit Oekrane inclusief de Krim.
The name is Putler, Vladimir Putler
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:04:24 #243
236264 crew  capricia
pi_206237686
Ik heb een beetje het idee dat er twee kampen zijn rondom Poetin.

1. De koude berekenaars, die niet op alles escaleren.
Sergei Shoigu (min van def) en Nikolai Patrushev reken ik daar onder. Valeri Gerasimov ook.
Shoigu en Gerasimov (naast Poetin) zijn nodig om een kernoorlog te starten, begreep ik?

2. En daarnaast zijn er de gekken zoals Kadyrov en Aleksandr Dvornikov (butcher of Aleppo) en nog zo wat. En vergeet de extreem nationalisten niet. Igor 'Strelkov' Gerkin, Solovyev en die vrouw Margarita Simonyan.
Die willen generaals tegen de muur zetten en Oekrane nuken. En vinden dat Poetin lang niet ver genoeg gaat.

Aanvullingen welkom!

Ik zou namelijk eigenlijk wel een soort lijstje willen hebben van de hoofdrolspelers.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:22:04 #244
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206237824
https://www.nporadio1.nl/(...)tie-ernstig-verzwakt
https://podcastluisteren.(...)Sauer-7-oktober-2022
quote:
Ruslandkenner Sauer: voor het eerst openlijk ruzie in inner circle Poetin, machtspositie ernstig verzwakt

Voor het eerst sinds de heerschappij van de Russische president Vladimir Poetin wordt er openlijk geruzied tussen mensen uit zijn inner circle.
Dat vertelt journalist en Ruslandkenner Derk Sauer in het WNL-programma Sven op 1. "Er is openlijk kritiek op het beleid van Poetin en op zijn naasten. Dat heb ik nog nooit meegemaakt."
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:26:49 #245
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206237869
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:04 schreef capricia het volgende:

Sergei Shoigu (min van def) en Nikolai Patrushev reken ik daar onder. Valeri Gerasimov ook.
Shoigu en Gerasimov (naast Poetin) zijn nodig om een kernoorlog te starten, begreep ik?

2. En daarnaast zijn er de gekken zoals Kadyrov en Aleksandr Dvornikov (butcher of Aleppo) en nog zo wat. En vergeet de extreem nationalisten niet. Igor 'Strelkov' Gerkin, Solovyev en die vrouw Margarita Simonyan.
Die willen generaals tegen de muur zetten en Oekrane nuken. En vinden dat Poetin lang niet ver genoeg gaat.

Aanvullingen welkom!

Ik zou namelijk eigenlijk wel een soort lijstje willen hebben van de hoofdrolspelers.
Eens, lijkt wel dat de vrienden van Poetin die niet gelieerd zijn aan de regering totaal radicaliseren, en die lui die in de ambtelijke top werken of in de regering zitten zijn niet extremer dan Poetin zelf.

Overigens weet ik niet hoe ik Medvedev moet inschalen.

Luister ook eens:
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:27:45 #246
38496 Perrin
pi_206237879
Medvedev is volgens mij een vrij irrelevante uitgerangeerde sokpop.
pi_206237892
quote:
Dat zou heel goed nieuws zijn! Want we hebben bij Hitler kunnen zien, wat een inner circle die idolaat zijn van de een dictator; de boel flink kunnen laten escaleren.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:31:26 #248
38496 Perrin
pi_206237907
quote:

Aanvullingen welkom!

Je hebt nog de baas van Wagner, Jevgeni Prigozjin.
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:34:48 #249
3928 Ulx
pi_206237936
twitter

Weer nieuw speelgoed.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:43:08 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206238012
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:34 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Weer nieuw speelgoed.
Ah Franse militaire technologie.

Altijd spannend of het werkt of niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206238043
twitter
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:50:48 #252
3928 Ulx
pi_206238082
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:43 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ah Franse militaire technologie.

Altijd spannend of het werkt of niet.
Sterke uitspraak in een oorlog met Russen.
pi_206238095
twitter
pi_206238144
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:51 schreef BeriBeri het volgende:
[ twitter ]
Vorige pagina.
Brutal. Fucking. Metal.
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:57:01 #255
3928 Ulx
pi_206238152
Deze al langsgekomen?

twitter
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:57:10 #256
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206238153
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:51 schreef BeriBeri het volgende:
[ twitter ]
aan de stock market te zien klopt het gerucht
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206238188
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
aan de stock market te zien klopt het gerucht
Die daalt al een half jaar.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:05:08 #258
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206238210
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:01 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Die daalt al een half jaar.
Uitzonderlijk hoge inflatie, hogere rentes bij de centrale banken, etc..

Heeft weinig met de oorlog te maken, het is er wel door versterkt. Maar dat er een correctie aan zat te komen na alle corona steun wereldwijd was al duidelijk.
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:08:14 #259
3928 Ulx
pi_206238234
twitter

Oh. Wat een toeval.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:10:37 #260
38496 Perrin
pi_206238257
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:08 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Oh. Wat een toeval.
Hopelijk hebben ze het bonnetje bewaard. Is bij spul dat Elon verkoopt trouwens wel volgens verwachting, dat het regelmatig uitvalt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 07-10-2022 18:19:28 ]
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:11:14 #261
38496 Perrin
pi_206238268
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:57 schreef Ulx het volgende:
Deze al langsgekomen?

[ twitter ]
Ja, lastig. Langzaamaan stelt hij iig wel de goede vragen.
pi_206238275
quote:
[ twitter ]

Oh. Wat een toeval.
Denk het wel hoor. Als beleggers (of misschien zelfs justitie) er achter komen dat je een Oekraens tegenoffensief hebt gesaboteerd voor zoiets lulligs als een twitterfittie zijn de rapen echt gaar voor hem.
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:14:03 #263
3928 Ulx
pi_206238294
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:12 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Denk het wel hoor. Als beleggers (of misschien zelfs justitie) er achter komen dat je een Oekraens tegenoffensief hebt gesaboteerd voor zoiets lulligs als een twitterfittie zijn de rapen echt gaar voor hem.
Men schrijft dat de reden dat Russen in de buurt zijn en er misbruik van zouden kunnen maken de oorzaak kan zijn.
pi_206238323

Dit blijkt al aardig te kloppen. Best interessant om eens te luisteren.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:18:03 #265
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206238350
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Men schrijft dat de reden dat Russen in de buurt zijn en er misbruik van zouden kunnen maken de oorzaak kan zijn.
Wat een BS, je bent per definitie in de buurt van Russen in de frontlinie!
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:20:20 #266
pi_206238368
quote:
Russia sacks another top military commander – report

Russia has reportedly sacked the commander of its eastern military district, Col Gen Alexander Chaiko, the news outlet RBC has reported.

The reported departure of Chaiko marks the latest in a series of top officials to be fired after defeats and humiliations in the war in Ukraine.

RBC reports that Lt Gen Rustam Muradov has been appointed to head the eastern military district, which covers troops based in Russia’s far east. The eastern military district is one of five that make up Russia’s armed forces.

There was no official confirmation of the change from the Kremlin or the defence ministry, although the head of Muradov’s native Dagestan region congratulated him on his appointment.

On Monday, RBC reported that the commander of the western military district, Col Gen Alexander Zhuravlyov, had been replaced by Lt Gen Roman Berdnikov.

The news of Zhuravlyov’s departure came shortly after dramatic Russian losses in north-east Ukraine last month and the recapture by Ukraine of Lyman in Donetsk region.
pi_206238376
quote:
[ twitter ]

Oh. Wat een toeval.
Die Kadyrov kan nog wel eens de doodsteek zijn van Putin. Het is een Moslim met totaal andere waarden.
En ja Russisch volk beseft dat ze belazerd zijn qua legermacht. Alleen maar beter!
Misschien worden ze ook es wakker.
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:24:32 #268
3928 Ulx
pi_206238416
twitter

Niet echt van dat mannelijke mannenvoer dat ze daar krijgen. En toch weten ze te winnen.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:27:22 #269
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206238441
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:24 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Niet echt van dat mannelijke mannenvoer dat ze daar krijgen. En toch weten ze te winnen.
De Russen krijgen helemaal geen voer :P
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:28:38 #270
236264 crew  capricia
pi_206238453
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Eens, lijkt wel dat de vrienden van Poetin die niet gelieerd zijn aan de regering totaal radicaliseren, en die lui die in de ambtelijke top werken of in de regering zitten zijn niet extremer dan Poetin zelf.

Overigens weet ik niet hoe ik Medvedev moet inschalen.

Luister ook eens:
Medvedev vind ik een onberekenbare schakel. Hij dreigt het hardst van allen met kernwapens. Maar ik heb de indruk dat zijn invloed minder geworden is. En dat ie eigenlijk helemaal niet zo extreem is, maar meedoet in dat kamp.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:29:04 #271
236264 crew  capricia
pi_206238456
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:31 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je hebt nog de baas van Wagner, Jevgeni Prigozjin.
Oh ja.
Die plaatsen we in het extremisten kamp.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206238484
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:21 schreef quirina het volgende:

[..]
Die Kadyrov kan nog wel eens de doodsteek zijn van Putin.
Dat is wel de laatste die je aan de macht wil hebben.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_206238491
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Medvedev vind ik een onberekenbare schakel. Hij dreigt het hardst van allen met kernwapens. Maar ik heb de indruk dat zijn invloed minder geworden is. En dat ie eigenlijk helemaal niet zo extreem is, maar meedoet in dat kamp.
Als je hoort wat Medvedev allemaal uitkraamt, die man lijkt wel verstandsloos. Zijn gebral komt allemaal behoorlijk dom over, dat moet Poetin toch ook wel inzien.
pi_206238501

Tijd voor een remake met nukes erin.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:34:57 #275
236264 crew  capricia
pi_206238510
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:33 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Als je hoort wat Medvedev allemaal uitkraamt, die man lijkt wel verstandsloos. Zijn gebral komt allemaal behoorlijk dom over, dat moet Poetin toch ook wel inzien.
Medvedev is aan de kant geschoven.
En wil zich met die extreme standpunten relevant maken.
Is mijn idee.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206238519
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Dat is wel de laatste die je aan de macht wil hebben.
Kan Badr misschien op een ander gebied carrire maken. Zal hij zijn kalasjnikovje van goud nog hebben van zijn maatje Kadyrov?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:36:11 #277
6484 ExTec
pi_206238521
Niet iedereen die zich in de kringen van de macht bevind is ook een player.

Shoigu is bv. geen etnische rus, zou door het racistische rus volk nooit geaccepteerd worden als leider.

Kadyrov geld hetzelfde, want moslim, pikt het racistisch christen orthodoxe volk ook niet.

Gerasimov zelf is een carrire militair, ook nog een hele goeie (al zien we dat door de niets ontziende corruptie niet terug). Da's een heel ander profiel dan de kleptocraten die voor de rest boven komen drijven.

Beter startpunt is proberen veel artikelen over de kremlin inner circle te lezen, dan alleen hier de namen opsommen die we vaak langs zien komen ;)
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:41:03 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206238553
quote:

[..]
Medvedev zit daar zodat Poetin normaal en vriendelijk lijkt

Bad cop spelen is hier wat lastig _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:41:12 #280
236264 crew  capricia
pi_206238556
Misschien is het handig om zo'n lijstje in de OP te hebben.
Inclusief de Oekraense generaals en spelers rondom Zelensky. Want die generaals, Valerii Zaluzhnyi en Olexander Syrskiy, zijn echt op het niveau van Patton en Eisenhower.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:42:38 #281
236264 crew  capricia
pi_206238567
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:41 schreef sp3c het volgende:

[..]
Medvedev zit daar zodat Poetin normaal en vriendelijk lijkt

Bad cop spelen is hier wat lastig _O-
Die man was voorheen de pro Europa man. Gezellig met Rutte en co. Ik kan me vele ontmoetingen en fotos herinneren. Met Europese leiders.
Sinds die uitgerangeerd is, is ie alleen maar extremer geworden.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206238577
twitter

Klare taal.

Toch altijd wel bijzonder om het verschil te zien tussen Rutte in NL en Rutte in Europa. Hier in Nederland lijkt hij z’n langste tijd wel gehad te hebben terwijl hij in Europa meer en meer tot een van de grote leiders behoort.

pi_206238584
quote:

Aanvullingen welkom!

Putins Henchmen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206238593
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:44 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Klare taal.

Toch altijd wel bijzonder om het verschil te zien tussen Rutte in NL en Rutte in Europa. Hier in Nederland lijkt hij z’n langste tijd wel gehad te hebben terwijl hij in Europa meer en meer tot een van de grote leiders behoort.

[ afbeelding ]
Wel de langste man op de foto, ja :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_206238594
What Are Tactical Nuclear Weapons, and What if Russia Uses Them?
President Vladimir V. Putin has threatened to fire a particular kind of arm in Ukraine

https://www.nytimes.com/2(...)nuclear-weapons.html
pi_206238606
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Wel de langste man op de foto, ja :+
Bizar hoe gewoon dat voor obs is ja want ik vind Rutte nooit zo lang lijken maar op deze foto valt het echt op.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206238612
quote:

[..]
Is het niet tijd dat er eentje van het balkon van zijn miljardenjacht valt?
pi_206238629
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:48 schreef vipergts het volgende:

[..]
Bizar hoe gewoon dat voor obs is ja want ik vind Rutte nooit zo lang lijken maar op deze foto valt het echt op.
Hij is blijkbaar 1.93. Dan ben ik 1 of 2 cm langer :+ zet mij naast hem en Poetin en Poetin lijkt helemaal een dwerg :+
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:50:48 #289
38496 Perrin
pi_206238634
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Die man was voorheen de pro Europa man. Gezellig met Rutte en co. Ik kan me vele ontmoetingen en fotos herinneren. Met Europese leiders.
Sinds die uitgerangeerd is, is ie alleen maar extremer geworden.
Maar die had toen ook al weinig invloed volgens mij, was slechts de brave buikspreekpop van Poetin. Nu roept ie af en toe nog wat havikachtigs in een poging relevant te blijven in de interne politiek.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:51:38 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206238642
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:34 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Weer nieuw speelgoed.
Kunnen ze beter gewoon een stuk of honderdx AMX10RC die kant op sturen

Lijkt me dat de Oekraners daar nu meer aan hebben :P
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:53:01 #291
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206238653
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:44 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Klare taal.

[ afbeelding ]
Misschien zou het goed zijn als ze eens gaan uitleggen wat dat "catastrofaal" inhoudt. En dan op zo'n manier waaruit duidelijk wordt dat die gevolgen eenzijdig zijn, waardoor het ook zin heeft om dit te zeggen omdat je een reden geeft om het niet te doen.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:54:46 #292
38496 Perrin
pi_206238675
Het duurt even maar als Duitsland eenmaal op gang komt.
twitter
pi_206238683
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:36 schreef ExTec het volgende:
Niet iedereen die zich in de kringen van de macht bevind is ook een player.

Shoigu is bv. geen etnische rus, zou door het racistische rus volk nooit geaccepteerd worden als leider.

Kadyrov geld hetzelfde, want moslim, pikt het racistisch christen orthodoxe volk ook niet.

Gerasimov zelf is een carrire militair, ook nog een hele goeie (al zien we dat door de niets ontziende corruptie niet terug). Da's een heel ander profiel dan de kleptocraten die voor de rest boven komen drijven.

Beter startpunt is proberen veel artikelen over de kremlin inner circle te lezen, dan alleen hier de namen opsommen die we vaak langs zien komen ;)
Sowieso is Kadyrov een Tjetjeen en de kans dat een Tjetjeen President van Rusland wordt is -10.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:57:39 #294
38496 Perrin
pi_206238701
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Sowieso is Kadyrov een Tjetjeen en de kans dat een Tjetjeen President van Rusland wordt is -10.
Idd. Hij is nuttig als manager van de Tsjetsjenen en verder niks.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:57:53 #295
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206238705
Kadyrov is een clown

Die is iedere dag weer blij dat hij nog niet uit het raam is 'gevallen'
pi_206238712
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:57 schreef Perrin het volgende:

[..]
Idd. Hij is nuttig als manager van de Tsjetsjenen en verder niks.
Ja, hij is Poetin's zetbaas in Tsjetjsenie en dat is al.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:59:21 #297
6484 ExTec
pi_206238720
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:53 schreef Repentless het volgende:

[..]
Misschien zou het goed zijn als ze eens gaan uitleggen wat dat "catastrofaal" inhoudt. En dan op zo'n manier waaruit duidelijk wordt dat die gevolgen eenzijdig zijn, waardoor het ook zin heeft om dit te zeggen omdat je een reden geeft om het niet te doen.
Ja, onbegrijpelijk h, dat de VS/NAVO gewoon niet ff een draaiboek overhandigen aan rusland, waar tot op de GPS cordinaten precies alles staat wat ze precies op gaan blazen, natuurlijk ook precies met tijdlijn enzo.

On-be-grij-pe-lijk.
pi_206238732
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:57 schreef sp3c het volgende:
Kadyrov is een clown

Die is iedere dag weer blij dat hij nog niet uit het raam is 'gevallen'
Niet eens een clown, maar een varken. Die man is de grootste NSB'er in de geschiedenis.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:01:57 #299
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206238739
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:54 schreef Perrin het volgende:
Het duurt even maar als Duitsland eenmaal op gang komt.
[ twitter ]
Is dat die Gepard in dat filmpje?
Of zo'n IRIS-T?
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:04:33 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206238752
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Is dat die Gepard in dat filmpje?
Of zo'n IRIS-T?
Gepard
pi_206238754
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:00 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Hoewel jij soms over de top bent, is je punt op zich juist. Veel Armenirs scharen zich achter een idioot als Poetin. Bovendien waren de Armenen totaal geen lieverdjes tijdens de Eerste Wereldoorlog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')