Ja want hij belt persoonlijk elke luitenant of commandant op en zet elk klein onderdeel in beweging..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, zegt Isa Yusibov op basis van ingewijde bronnen. Benieuwd wie dat zijn, want volgens andere ingewijde bronnen vertelt Putin zelfs zijn eigen ministers niet meer wat hij gaat doen, dus dan heb je nog ongeveer een handvol mensen over die een 'ingewijde bron' van Yusibov kunnen zijn, lijkt me
Niet dat hij doorgaans uit z'n nek lult, maar dit lijkt me wat overdreven, ik geloof hier nog altijd niks van en verwacht dat de bommen op Japan ook over twintig jaar nog de enige nucleaire wapens zijn die daadwerkelijk in een conflict zijn gebruikt. En ja, als ik het fout blijk te hebben geef ik dat gewoon toe
Nou... Dat Willem zijn instructies uit het Kremlin geleverd krijgt is best mogelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:51 schreef RipCity het volgende:
Isa retweet willem Engel nog als ingewijde als die iets post over Oekraïne
Zo'n zonnekoning-paleisje van Poetin in Sochi is ook een prima locatie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:53 schreef Gehrman het volgende:
Tijd voor een nucleaire test boven Moskou.
Hoho, aan de grens van Moskouquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:53 schreef Gehrman het volgende:
Tijd voor een nucleaire test boven Moskou.
Dat noem je een nucleaire aanval.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:55 schreef capricia het volgende:
Steeds een stapje verder. Steeds wat verder escaleren.
Nu dus al een nucleaire test boven een ander land, boven grondgebied wat niet van Rusland is?
Als je fout zit kun je dat misschien niet meer toegevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, zegt Isa Yusibov op basis van ingewijde bronnen. Benieuwd wie dat zijn, want volgens andere ingewijde bronnen vertelt Putin zelfs zijn eigen ministers niet meer wat hij gaat doen, dus dan heb je nog ongeveer een handvol mensen over die een 'ingewijde bron' van Yusibov kunnen zijn, lijkt me
Niet dat hij doorgaans uit z'n nek lult, maar dit lijkt me wat overdreven, ik geloof hier nog altijd niks van en verwacht dat de bommen op Japan ook over twintig jaar nog de enige nucleaire wapens zijn die daadwerkelijk in een conflict zijn gebruikt. En ja, als ik het fout blijk te hebben geef ik dat gewoon toe
Ja het is wel wat om dit te gaan beweren als dit puur op speculatie van een aantal twitteraars/telegrammers is gebaseerd. Wat zijn "Ingewijde bronnen"quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:48 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wel een behoorlijk bewering, hopelijk snapt Isa dit en controleert hij zijn bronnen goed.
Niet alles geloven dat iemand op Twitter zegt..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:55 schreef capricia het volgende:
Steeds een stapje verder. Steeds wat verder escaleren.
Nu dus al een nucleaire test boven een ander land, boven grondgebied wat niet van Rusland is? Of doet ie het op zijn eigen land?
Aan welke grens? De grens ligt volgens Putin iets anders dan dat wij vindenquote:
ATACMS? Wat is dat voor diegene die niet veel verstand hebben van Leger-lingo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:47 schreef Ulx het volgende:
Mocht hij zoiets bij de grens gaan voorbereiden denk ik dat de ATACMS heel snel in Oekraïne staat.
Een raketquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:03 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ATACMS? Wat is dat voor diegene die niet veel verstand hebben van Leger-lingo?
Je kan wel lekker met dit soort afkortingen strooien maar leg het ook ff uit.
Hij kent iemand in het Kremlin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het is wel wat om dit te gaan beweren als dit puur op speculatie van een aantal twitteraars/telegrammers is gebaseerd. Wat zijn "Ingewijde bronnen"
korte-afstands tactische ballistische raket. Kan vanuit HIMARS worden afgevuurd. Ze hebben een bereik tot 300km.quote:
HIMARS is ook een afkortingquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
korte-afstands tactische ballistische raket. Kan vanuit HIMARS worden afgevuurd. Ze hebben een bereik tot 300km.
https://en.wikipedia.org/wiki/MGM-140_ATACMS
Dat is voor de bühne. Hij weet zelf ook wel dat niemand die nieuwe grens accepteert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Aan welke grens? De grens ligt volgens Putin iets anders dan dat wij vinden
We gebruiken vanaf nu Army Tactical Missile System en High Mobility Artillery Rocket Systemquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:03 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ATACMS? Wat is dat voor diegene die niet veel verstand hebben van Leger-lingo?
Je kan wel lekker met dit soort afkortingen strooien maar leg het ook ff uit.
Vraag mij dan wel af waar aan de grens en dan zal het sowieso een tactical nuke zijn lijkt mij. Je gaat niet even een grote bom droppen in een gebied waar dorpen liggen.quote:
'Der Untergang Putin edition' met Zelensky die zichzelf speeltquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nu hij niemand meer wil vertrouwen, dan hebben we nog een week of 2 voor hij zelfmoord pleegt in de bunker?
Zee van Azov?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vraag mij dan wel af waar aan de grens en dan zal het sowieso een tactical nuke zijn lijkt mij. Je gaat niet even een grote bom droppen in een gebied waar dorpen liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |