Het Oekraïnse volkslied kan ie vast wel waarderen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:18 schreef Noek het volgende:
Hebben jullie al wel samen gezongen??
Hij wacht..
[ afbeelding ]
Het is dat er al een mevrouw xpompompomx is, want anders zou ik het wel weten.quote:
Tja, zegt Isa Yusibov op basis van ingewijde bronnen. Benieuwd wie dat zijn, want volgens andere ingewijde bronnen vertelt Putin zelfs zijn eigen ministers niet meer wat hij gaat doen, dus dan heb je nog ongeveer een handvol mensen over die een 'ingewijde bron' van Yusibov kunnen zijn, lijkt mequote:
In Rusland en ondergronds? Daar lijkt me wel wat voorbereiding voor nodig. Of gaat hij bovengronds een test doen? Dat is makkelijker voor elkaar te krijgen, maar het geeft wel flink wat rotzooi. Er wonen tenslotte aardig wat Russen daar.quote:
Alsof Putin iets om zijn eigen bevolking geeftquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
In Rusland en ondergronds? Daar lijkt me wel wat voorbereiding voor nodig. Of gaat hij bovengronds een test doen? Dat is makkelijker voor elkaar te krijgen, maar het geeft wel flink wat rotzooi. Er wonen tenslotte aardig wat Russen daar.
Er waren afgelopen week ook geruchten dat hij Poseidon zou testen in de zwarte zee. Maar dat zou ik niet kleinschalig willen noemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
In Rusland en ondergronds? Daar lijkt me wel wat voorbereiding voor nodig. Of gaat hij bovengronds een test doen? Dat is makkelijker voor elkaar te krijgen, maar het geeft wel flink wat rotzooi. Er wonen tenslotte aardig wat Russen daar.
Kijk uit met die gast. Zijn duim is nog groter dan zijn hoofd en gebruikt twitter als zijn inside bron.quote:
En dan? Wat verwacht hij dat er gebeuren? Realistisch gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog niets zinnigs vanhem gezien. Enkel inside info die al op Twitter te vinden was, of pure brainfarts als bron beschouwen. Krijg de kriebels van die vent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, zegt Isa Yusibov op basis van ingewijde bronnen. Benieuwd wie dat zijn, want volgens andere ingewijde bronnen vertelt Putin zelfs zijn eigen ministers niet meer wat hij gaat doen, dus dan heb je nog ongeveer een handvol mensen over die een 'ingewijde bron' van Yusibov kunnen zijn, lijkt me
Niet dat hij doorgaans uit z'n nek lult, maar dit lijkt me wat overdreven, ik geloof hier nog altijd niks van en verwacht dat de bommen op Japan ook over twintig jaar nog de enige nucleaire wapens zijn die daadwerkelijk in een conflict zijn gebruikt. En ja, als ik het fout blijk te hebben geef ik dat gewoon toe
Je hoeft hem niet te volgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:46 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog niets zinnigs vanhem gezien. Enkel inside info die al op Twitter te vinden was, of pure brainfarts als bron beschouwen. Krijg de kriebels van die vent.
Ik heb sterk het vermoeden dat het Russische leger nauwelijks kernwapens operationeel heeft klaar staan. Het is allemaal bluf en grootspraak.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, zegt Isa Yusibov op basis van ingewijde bronnen. Benieuwd wie dat zijn, want volgens andere ingewijde bronnen vertelt Putin zelfs zijn eigen ministers niet meer wat hij gaat doen, dus dan heb je nog ongeveer een handvol mensen over die een 'ingewijde bron' van Yusibov kunnen zijn, lijkt me
Niet dat hij doorgaans uit z'n nek lult, maar dit lijkt me wat overdreven, ik geloof hier nog altijd niks van en verwacht dat de bommen op Japan ook over twintig jaar nog de enige nucleaire wapens zijn die daadwerkelijk in een conflict zijn gebruikt. En ja, als ik het fout blijk te hebben geef ik dat gewoon toe
Precies, er wordt telkens gesproken over een off-ramp voor poetin, maar men vergeet dat Oekraine in een nog diepere put zit. Die hebben letterlijk alles te verliezen. Dus voor hun is het niet een keus tussen vrede en nukes, het is eerder een keus tussen of dood gaan door russische soldaten of dood gaan door een nuke.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:45 schreef zalkc het volgende:
[..]
En dan? Wat verwacht hij dat er gebeuren? Realistisch gezien?
Oekraïne kan niet stoppen want dan is het het einde voor hun, en het westen kan ook niet stoppen met hun steunen, want dan is dat een vrijbrief voor inzet van nucleaire wapens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn wel ingewijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:48 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wel een behoorlijk bewering, hopelijk snapt Isa dit en controleert hij zijn bronnen goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |