abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206237130
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tja, zegt Isa Yusibov op basis van ingewijde bronnen. Benieuwd wie dat zijn, want volgens andere ingewijde bronnen vertelt Putin zelfs zijn eigen ministers niet meer wat hij gaat doen, dus dan heb je nog ongeveer een handvol mensen over die een 'ingewijde bron' van Yusibov kunnen zijn, lijkt me :+

Niet dat hij doorgaans uit z'n nek lult, maar dit lijkt me wat overdreven, ik geloof hier nog altijd niks van en verwacht dat de bommen op Japan ook over twintig jaar nog de enige nucleaire wapens zijn die daadwerkelijk in een conflict zijn gebruikt. En ja, als ik het fout blijk te hebben geef ik dat gewoon toe :+
Shoigu.
Of Putin zelf
_O-
pi_206237143
twitter
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:04:17 #228
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206237171
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:57 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Mmmjah. "Kijk eens, ze horen bij elkaar"-vibes,
Wat is daar precies mis mee? Zo'n Memorial is nou niet bepaald een Oekraïne-aanvallend clubje. Alleen maar goed dat het juist aan mensen en organisaties uit die drie landen is gegeven ipv één persoon of club.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:23:46 #229
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206237367
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Wierd Cuck is weer aan het roeptoeteren voor de clicks.
Valt mij nog mee dat Wierd niet 'wilt' zegt
pi_206237374
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wat is daar precies mis mee? Zo'n Memorial is nou niet bepaald een Oekraïne-aanvallend clubje. Alleen maar goed dat het juist aan mensen en organisaties uit die drie landen is gegeven ipv één persoon of club.
Sure, maar het geeft wat gemengde gevoelens. Memorial is volgens mij al opgeheven,
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:24:52 #231
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206237375
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Nee, een oud-generaal heeft dat gezegd. Het is niet dat Biden dat geroepen heeft

Het zal belangrijk zijn of de NAVO inderdaad een atoomwapen zal beschouwen als aanval op zijn grondgebied vanwege de fallout
Maakt helemaal niet uit. Sommige landen accepteren geen inzet van atoomwapens. Het maakt verder niet uit wat er in het NATO handvest staat.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:25:41 #232
500074 Rode_Wijn
pi_206237383
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Wierd Cuck is weer aan het roeptoeteren voor de clicks.
Valt mij nog mee dat Wierd niet 'wilt' zegt
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:44 schreef oheng het volgende:
Even een update over de 2 russische bootvluchtelingen in Alaska: volgens het officiele persbureau RIA vluchtten deze 2 mannen niet voor de mobilisatie, maar omdat ze vluchtten voor de russische justitie ivm drugssmokkel.

:')
Hoe dan ook, die overtocht maken is wel echt een bazenactie
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:28:08 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206237405
Volgens Wierd is het Navo leger al aan het vechten tegen de Russen.

Half het materieel wel ja.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:30:15 #234
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206237425
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Volgens Wierd is het Navo leger al aan het vechten tegen de Russen.

Half het materieel wel ja.
Nog niet eens van de landmacht, het zwakste onderdeel van NAVO, de luchtmacht en marine, waar de NAVO veel sterker in is zijn totaal niet ingezet geweest. (verdwaalde mijnenveger misschien)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:30:21 #235
500074 Rode_Wijn
pi_206237427
quote:

[..]
Tja, zegt Isa Yusibov op basis van ingewijde bronnen. Benieuwd wie dat zijn, want volgens andere ingewijde bronnen vertelt Putin zelfs zijn eigen ministers niet meer wat hij gaat doen, dus dan heb je nog ongeveer een handvol mensen over die een 'ingewijde bron' van Yusibov kunnen zijn, lijkt me :+

Niet dat hij doorgaans uit z'n nek lult, maar dit lijkt me wat overdreven, ik geloof hier nog altijd niks van en verwacht dat de bommen op Japan ook over twintig jaar nog de enige nucleaire wapens zijn die daadwerkelijk in een conflict zijn gebruikt. En ja, als ik het fout blijk te hebben geef ik dat gewoon toe :+
Als het klopt dat Wladimir zijn ministers niet bijpraat is de kans op nucleaire escalatie wel kleiner. Althans ik ga er wellicht naïef van uit dat meerdere mensen akkoord moeten geven daarvoor
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:32:34 #236
500074 Rode_Wijn
pi_206237452
quote:

[..]

Als het klopt dat Wladimir zijn ministers niet bijpraat is de kans op nucleaire escalatie wel kleiner. Althans ik ga er wellicht naïef van uit dat meerdere mensen akkoord moeten geven daarvoor
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ook al gaat hij testen, het gaat niks veranderen.
Oekraine gaat gewoon door met terugnemen van wat haar afgenomen is.
En ze laat zich niet tegenhouden door die nucleaire dreiging.
Dus als Poetin een kernbom op Oekraine wil flikkeren gaat hij zijn gang maar. Als hij het doet overigens is zijn militaire operatie vast ook ten einde, want de VS heeft al aangegeven dan de Russen op Oekraiense grondgebied te bestoken.
Dit heb ik gemist. Heb je daar een link van of iets?
pi_206237470
De VS zei helemaal niet wat hun plannen zijn als de Russen atoomwapens inzetten. Behalve dat de Russen er erg snel heel erg veel spijt van zullen krijgen. Maar wat precies? For them to find out.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2022 16:34:46 ]
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:36:07 #238
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206237482
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:00 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Zal ie blij mee zijn, zo'n reminder dat ie daar ook nog wat verplichtingen heeft uitstaan.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:36:19 #239
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206237487
Ik vind het al niks dat er wordt gesproken door verschillende partijen als een "realistische" optie.
pi_206237563
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:32 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
[..]
Dit heb ik gemist. Heb je daar een link van of iets?
Het was David Petraeus die dat verkondigde, dus geen officiele statement ofzo.
https://www.theguardian.c(...)e-war-david-petraeus

Er is wel recent contact geweest tussen Rusland en de VS over wat die gevolgen inhouden. Maar dat is classified. Daarbij is het wel logisch dat figuren als David Petraeus niet zomaar een statement maken, die hebben ook een reputatie hoog te houden.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:57:43 #241
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206237642
Zy
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
Foto van een cadeautje voor Putler dan wordt in- of uitgeladen:
[ afbeelding ]
Zulke cadeaus wil ook wel >:)
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:03:22 #242
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_206237676
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:36 schreef Momo het volgende:
Ik vind het al niks dat er wordt gesproken door verschillende partijen als een "realistische" optie.
Er is maar één realistische optie, Rusland trekt zich volledig terug uit Oekraïne inclusief de Krim.
The name is Putler, Vladimir Putler
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:04:24 #243
236264 crew  capricia
pi_206237686
Ik heb een beetje het idee dat er twee kampen zijn rondom Poetin.

1. De koude berekenaars, die niet op alles escaleren.
Sergei Shoigu (min van def) en Nikolai Patrushev reken ik daar onder. Valeri Gerasimov ook.
Shoigu en Gerasimov (naast Poetin) zijn nodig om een kernoorlog te starten, begreep ik?

2. En daarnaast zijn er de gekken zoals Kadyrov en Aleksandr Dvornikov (butcher of Aleppo) en nog zo wat. En vergeet de extreem nationalisten niet. Igor 'Strelkov' Gerkin, Solovyev en die vrouw Margarita Simonyan.
Die willen generaals tegen de muur zetten en Oekraïne nuken. En vinden dat Poetin lang niet ver genoeg gaat.

Aanvullingen welkom!

Ik zou namelijk eigenlijk wel een soort lijstje willen hebben van de hoofdrolspelers.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:22:04 #244
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206237824
https://www.nporadio1.nl/(...)tie-ernstig-verzwakt
https://podcastluisteren.(...)Sauer-7-oktober-2022
quote:
Ruslandkenner Sauer: voor het eerst openlijk ruzie in inner circle Poetin, machtspositie ernstig verzwakt

Voor het eerst sinds de heerschappij van de Russische president Vladimir Poetin wordt er openlijk geruzied tussen mensen uit zijn inner circle.
Dat vertelt journalist en Ruslandkenner Derk Sauer in het WNL-programma Sven op 1. "Er is openlijk kritiek op het beleid van Poetin en op zijn naasten. Dat heb ik nog nooit meegemaakt."
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:26:49 #245
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206237869
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:04 schreef capricia het volgende:

Sergei Shoigu (min van def) en Nikolai Patrushev reken ik daar onder. Valeri Gerasimov ook.
Shoigu en Gerasimov (naast Poetin) zijn nodig om een kernoorlog te starten, begreep ik?

2. En daarnaast zijn er de gekken zoals Kadyrov en Aleksandr Dvornikov (butcher of Aleppo) en nog zo wat. En vergeet de extreem nationalisten niet. Igor 'Strelkov' Gerkin, Solovyev en die vrouw Margarita Simonyan.
Die willen generaals tegen de muur zetten en Oekraïne nuken. En vinden dat Poetin lang niet ver genoeg gaat.

Aanvullingen welkom!

Ik zou namelijk eigenlijk wel een soort lijstje willen hebben van de hoofdrolspelers.
Eens, lijkt wel dat de vrienden van Poetin die niet gelieerd zijn aan de regering totaal radicaliseren, en die lui die in de ambtelijke top werken of in de regering zitten zijn niet extremer dan Poetin zelf.

Overigens weet ik niet hoe ik Medvedev moet inschalen.

Luister ook eens:
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:27:45 #246
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206237879
Medvedev is volgens mij een vrij irrelevante uitgerangeerde sokpop.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:29:36 #247
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_206237892
quote:
Dat zou heel goed nieuws zijn! Want we hebben bij Hitler kunnen zien, wat een inner circle die idolaat zijn van de een dictator; de boel flink kunnen laten escaleren.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:31:26 #248
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206237907
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:04 schreef capricia het volgende:

Aanvullingen welkom!

Je hebt nog de baas van Wagner, Jevgeni Prigozjin.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206237936
twitter

Weer nieuw speelgoed.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:43:08 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206238012
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:34 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Weer nieuw speelgoed.
Ah Franse militaire technologie.

Altijd spannend of het werkt of niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')