abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:48:39 #1
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206233227
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:22 schreef christmastsunami het volgende:

Kijk mensen vinden dit spannend, want het ziet eruit als COD.
:')
quote:
Ze weten niet, dat je daar beter niet naar moet kijken.
Oh, waarom niet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:52:44 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206233242
Deel 529 was nou niet bepaald een succes. Discussie over expliciete beelden (zet die gewoon onder een spoiler of zo), videoclips en een invasie vanuit BNW ofzo. Zullen we vandaag er een betere dag van maken? Het is tenslotte Poetin's verjaardag. Eens zien hoeveel Poetin vandaag gaat trakteren. Misschien wat land teruggeven aan de Oekraners? Paar tanks erbij?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206233267
twitter
Be curious, not judgmental
pi_206233268
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
Oh, waarom niet?
In the 'the greatest beer run' (nieuwe film), legt bill murray het uit. In de scene in het cafe, waar ie een rol als barman en veteraan speelt.
pi_206233282
twitter
pi_206233290
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
Oh, waarom niet?
Dat was ook echt allemaal onzin en aandachtrekkerij. Tussen 11 uur ‘s avonds en 6 uur ‘s morgens kan je so wie so alles overslaan. Af en toe zit er een redelijke post tussen, maar het is voornamelijk dom gezuig.
En dat twitterding was al na 3 minuten alleen nog met extra moeite te zien.
Als er mods zijn die ‘s nachts kijken, hebben ze vast geen zin voor kleuterjuf te spelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206233291
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 00:31 schreef Pokkehandtas het volgende: Ik hoop dat oorloghitsers deze beelden 24/7 voor ogen krijgen, iedereen die welke kant dan ook kiezen. Er gaan mensen dood aan beide kanten door 2 volsagen randdebielen. US en Rusland. Stop er gewoon mee, dit gaat nergens over, echt niet.
Er gaan mensen dood door n randdebiel. Je hebt het misschien gemist, maar de doden in o.a. Boetsja en Izium hebben ons laten zien wat Oekrane te wachten had gestaan als Poetin zijn zin had gekregen. Eenieder die bekend is met de Russische geschiedenis weet weet dat moorden, verkrachten, plunderen en zware repressie in bezette gebieden een traditie is. De Oekraeners zullen de VS ongelooflijk dankbaar zijn dat ze dat voor een groot deel gespaard is gebleven.
pi_206233320
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:00 schreef J.B. het volgende:

[..]
Er gaan mensen dood door n randdebiel. Je hebt het misschien gemist, maar de doden in o.a. Boetsja en Izium hebben ons laten zien wat Oekrane te wachten had gestaan als Poetin zijn zin had gekregen. Eenieder die bekend is met de Russische geschiedenis weet weet dat moorden, verkrachten, plunderen en zware repressie in bezette gebieden een traditie is. De Oekraeners zullen de VS ongelooflijk dankbaar zijn dat ze dat voor een groot deel gespaard is gebleven.
Het Oostelijke deel van Europa, en het Westelijke deel eigenlijk ook, moeten daarop dankbaar zijn voor de offers die Oekrane geeft. Ze vechten ook in ons belang
pi_206233361
twitter
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:15:41 #11
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206233376
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:20 schreef heywoodu het volgende:
Zin om vandaag bij elk beetje Oekranse terreinwinst of andere belangrijke Oekranse momenten 'Er is er n jarig, hoera, hoera!' te zingen *O*
Er is er n jarig, goida, goida
Dat kun je wel zien blyat dawai
Het raam uit dat zweeft wel zo prettig, da, da
Ook poloniumcake hoort erbij
Hij leve bang, goida, goida
Hij leeeve bang, goida, goida
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:26:10 #12
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_206233445
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Er is er n jarig, goida, goida
Dat kun je wel zien blyat dawai
Het raam uit dat zweeft wel zo prettig, da, da
Ook poloniumcake hoort erbij
Hij leeeve bang, goida, goida
Zo slecht dat ik hem goed vind _O_
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:27:41 #13
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206233464
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:12 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Dat viel me ook al op, zeker omdat dat filmpje volgens mij afsloot met de opmerking om het naar Prigozhin's poddubny (?) telegram te sturen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:28:15 #14
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206233469
Hmm, ik denk dat fok eens in gesprek moet met de instellingen voor geestelijke gezondheidszorg over het tijdstip waarop de laatste pilletjes worden uitgedeeld. Daar lijkt gezien sommige delen in dit topic toch wat fout te gaan.

Wat verder opvalt is dat die instellingen blijkbaar in de biblebelt liggen, onze lieve nachtvlinders zijn allemaal onvervalste pure christenen in de ware zin des woords. Geeft je buurman je een klap keer hem dan de andere wang toe! Dat is de briljante geopolitieke oplossing van onze nachtvlinders. Zoveel vergevingsgezindheid, hartverwarmend gewoon. Zeker gecombineerd met de wetenschap dat wanneer de rencarnatie van jezus, De Donald nog de leiding had gehad, nog veel meer Oekraners de kans hadden gekregen op een directe ontmoeting met de grote creator.
pi_206233498
Vond de eerste aflevering van deze podcast over Poetin wel aardig: https://podcasts.apple.co(...)1727?i=1000580251465

Gaat met name over zijn tijd voordat hij president was en geeft wel een goed beeld hoe nietsontziend hij eigenlijk altijd al is geweest.
pi_206233531
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:59 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip van de dag:
pi_206233556
Z dan?
twitter
pi_206233579
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:34 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Tip van de dag:[ afbeelding ]
Holy fuck, ik dacht dat je hiervoor moest betalen. Zit vaak op fok forum op werk ( :@ ) en moet vaak wegscrollen door vunzige plaatjes.

Thanks!
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:42:00 #19
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_206233605
Gefeliciteerd Poetin. Ik hoop dat dit je laatste verjaardag is.
Water towers can fly! :D
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:45:15 #20
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206233633
quote:

[..]
Mijn dank is groot! Op naar de eerste dag zonder lillende dameskonten op mijn netvlies _O_
SPOILER
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:49:26 #21
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:52:47 #22
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206233701
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Geeft je buurman je een klap keer hem dan de andere wang toe!
Nee nee nee, geeft de buurman van oekraine een klap, dan moet oekraine maar snel de andere wang toekeren!

Gebeurt het de nachtvlinders zelf, gaan ze janken als de varkens die ze zijn ;)
&lt;signature here&gt;.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:53:09 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206233705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:28 schreef mcmlxiv het volgende:
Hmm, ik denk dat fok eens in gesprek moet met de instellingen voor geestelijke gezondheidszorg over het tijdstip waarop de laatste pilletjes worden uitgedeeld. Daar lijkt gezien sommige delen in dit topic toch wat fout te gaan.

Wat verder opvalt is dat die instellingen blijkbaar in de biblebelt liggen, onze lieve nachtvlinders zijn allemaal onvervalste pure christenen in de ware zin des woords. Geeft je buurman je een klap keer hem dan de andere wang toe! Dat is de briljante geopolitieke oplossing van onze nachtvlinders. Zoveel vergevingsgezindheid, hartverwarmend gewoon. Zeker gecombineerd met de wetenschap dat wanneer de rencarnatie van jezus, De Donald nog de leiding had gehad, nog veel meer Oekraners de kans hadden gekregen op een directe ontmoeting met de grote creator.
Moet dat nou? Zelf christen zijnde vind ik dat gebash niet nodig.
Ik heb erg veel problemen met de extremistisch conservatieve republikeinse houding en acties in de VS en hoewel ik vergeving een groot gedachtegoed vind, vind ik ook dat onrecht moet stoppen. Dat is ook een christelijk iets. Zie Dietrich Bonhoeffer, een predikant die betrokken was bij een aanslag op Hitler.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dietrich_Bonhoeffer
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:54:50 #24
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206233720
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:42 schreef Starhopper het volgende:
Die kans is best aanzienlijk.

En de kans dat oekraine of het westen daarvoor verantwoordelijk gaat zijn is niet groot.
&lt;signature here&gt;.
pi_206233738
Het begint met fatsoen, buiten en ook op internet, spec. fok.
Eensch met TARA.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:09:04 #26
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206233850
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:58 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Ik snap niet dat Elon Musk niet de grote fout ziet in zijn redenering.

Rusland schrijft een referendum uit in een ander land.

Als het Oekraine zelf was geweest, in vredestijd, dan had je er wat voor kunnen zeggen.

In werkelijk geen enkel ander scenario zou dit acceptabel zijn (ook niet voor musk)

De EU kan toch ook geen referendum organiseren in het VK om te vragen of ze weer bij de EU willen aansluiten?

Wacht ik weet nog een leuke: Laten wij, Nederland, een referendum organiseren in de VS over het verdelen van Elon Musks geld. Prima toch, volgens hem. Kan gewoon. En de uitslag moet je respecteren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206233871
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:42 schreef Starhopper het volgende:
twitter
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:12:58 #28
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206233886
Filmpje over het call center waar rus soldaten naartoe kunnen bellen als ze zich over willen geven.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:15:55 #29
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206233910
quote:

[..]
Holy moly, dankjewel, nooit geweten.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206233921
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Als het Oekraine zelf was geweest, in vredestijd, dan had je er wat voor kunnen zeggen.

In werkelijk geen enkel ander scenario zou dit acceptabel zijn (ook niet voor musk)

De EU kan toch ook geen referendum organiseren in het VK om te vragen of ze weer bij de EU willen aansluiten?

Wacht ik weet nog een leuke: Laten wij, Nederland, een referendum organiseren in de VS over het verdelen van Elon Musks geld. Prima toch, volgens hem. Kan gewoon. En de uitslag moet je respecteren.
"support the will of those who live there" zegt hij. Maar daar zit nou net de crux: wat doen we met de wil van de mensen die daar, door toedoen van Rusland, niet meer leven of helemaal niet meer leven?

Hoe eerlijk je daar een referendum ook gaat houden, het is puur een beloning voor Putin's genocide.
pi_206233924
quote:

[..]

Als iemand heel erg uitblinkt in iets, en bergen met geld heeft, wordt vaak aangenomen dat de persoon in alles geniaal is. Meestal klopt dat niet.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:18:45 #32
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_206233953
quote:

[..]

Heel jammer dit allemaal inderdaad. Blijf het lekker bij SpaceX houden, dat voegt tenminste echt wat toe en kan gewoon enorm nuttig zijn voor ons allemaal (en dat gaat goed). Nou ja, Tesla wellicht ook, maar dat boeit me geen reet, dus geen idee. Maar in elk geval niet dit :')
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:19:12 #33
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206233958
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:16 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
"support the will of those who live there" zegt hij. Maar daar zit nou net de crux: wat doen we met de wil van de mensen die daar, door toedoen van Rusland, niet meer leven of helemaal niet meer leven?

Hoe eerlijk je daar een referendum ook gaat houden, het is puur een beloning voor Putin's genocide.
Maar we weten ook niet wat de mensen daar willen. Daarvoor heb je een referendum nodig. Iets wat alleen Oekraine kan uitschrijven. Niet een ander land.
pi_206233982
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:24:42 #35
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206234007
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Maar we weten ook niet wat de mensen daar willen. Daarvoor heb je een referendum nodig. Iets wat alleen Oekraine kan uitschrijven. Niet een ander land.
En daar ga je nu realistisch niet meer achter komen.

Dan zou je de klok terug moeten draaien naar voordat rusland daar kwam gallen, en rus dagelijks met artillerie op burgers schoot om zich daarna om te draaien en hard te roepen dat oekraine het was die dat deed.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:27:47 #36
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206234019
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
En daar ga je nu realistisch niet meer achter komen.

Dan zou je de klok terug moeten draaien naar voordat rusland daar kwam gallen, en rus dagelijks met artillerie op burgers schoot om zich daarna om te draaien en hard te roepen dat oekraine het was die dat deed.
Ja helemaal mee eens.

Plus je zou het heel Oekraine moeten vragen want het is iets wat iedereen aangaat.
pi_206234037
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:21 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dat Poetin de feminisering van mannen verafschuwde, doet hij het notabene zelf.
Die man is nog erger dan Kaag en andere extreem progressieve lui :r :r
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_206234054
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Deel 529 was nou niet bepaald een succes. Discussie over expliciete beelden (zet die gewoon onder een spoiler of zo), videoclips en een invasie vanuit BNW ofzo. Zullen we vandaag er een betere dag van maken? Het is tenslotte Poetin's verjaardag. Eens zien hoeveel Poetin vandaag gaat trakteren. Misschien wat land teruggeven aan de Oekraners? Paar tanks erbij?
Kort zal die leven, kort zal die leven, kort zal die leven in de gloria *O*

Hopelijk wordt ie op veel HIMARS cadeautjes en bommen getrakteerd *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206234143
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik dacht dat Poetin de feminisering van mannen verafschuwde, doet hij het notabene zelf.
Die man is nog erger dan Kaag en andere extreem progressieve lui :r :r
Maar niet zo progressief als Idi Amin, die al decennia geleden pronoun fluid was.

pi_206234178
"Starting"?

Russian TV presenter and prominent Putin propagandist laments that 'the West is starting to mock us' over Ukraine war
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
pi_206234188
Ik dacht ik kom ff bijlezen maar wat een niet-aflatende stroom aan bagger was het vannacht. Een heel topic vol met kutzooi :')

Hebben ze bij BNW de nachtbeveiliging moeten wegbezuinigen ofzo :')
pi_206234196
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:50 schreef Aether het volgende:
"Starting"?

Russian TV presenter and prominent Putin propagandist laments that 'the West is starting to mock us' over Ukraine war
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
_O_ _O-

Hun inlichtingendienst is inderdaad niet op niveau.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:53:18 #43
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206234198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:51 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik dacht ik kom ff bijlezen maar wat een niet-aflatende stroom aan bagger was het vannacht. Een heel topic vol met kutzooi :')

Trollen schuwen daglicht, je weettoch. Nooit LOTR gelezen?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:01:43 #44
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206234276
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:51 schreef Spablauw214 het volgende:

Dat is idd elke avond/nacht zo. Valt me echt op.

Zal ook wel te maken hebben met een bepaalde hoeveelheid drank/wiet :P
pi_206234294
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Vind het ook kut voor de mensen die wel iets zinnigs komen posten want dat verzandt volledig en krijgt zo niet de aandacht die het verdient. Maar heb de vraag ook in FB neergelegd dus misschien beter om deze discussie niet op 2 plekken tegelijk te voeren :)
pi_206234325
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Zou dit topic niet preventief dicht kunnen van 12 tot 8 ofzo? Scheelt heel veel zinloos scrollen in de ochtend.
pi_206234330
https://www.telegraaf.nl/(...)tst-sinds-cubacrisis

quote:
Oekrane tegen Russische militairen: weiger te vechten, wij beschermen je
Oekrane belooft in te staan voor het "leven en de veiligheid" van Russische militairen die meteen weigeren te vechten en zich overgeven. Dat zegt de Oekraense minister van Defensie in een Russischtalige video tegen militairen uit de invasiemacht. "Jullie kunnen Rusland nog steeds redden van een tragedie en het Russische leger van een vernedering."
Minister van Defensie Reznikov houdt de Russische militairen voor dat ze zijn "misleid en verraden" door hun eigen regering. Die zou geen eerlijk beeld geven van het conflict. "Het is makkelijker voor ze om te zeggen dat je heldhaftig bent gesneuveld in de strijd tegen de hordes van de NAVO. Het is waar dat NAVO-landen ons wapens geven, maar het zijn Oekraense militairen die de wapens gebruiken om jullie te verslaan."
In Rusland ontstond de afgelopen weken grote onrust over de mobilisatie van burgers om mee te vechten in Oekrane. De oorlog verloopt daar zeer moeizaam voor het Kremlin, dat het leger wil versterken met honderdduizenden dienstplichtigen. Veel Russische mannen voelen er niets voor om te gaan vechten in het bloedige conflict tegen de Oekraners en zijn naar het buitenland gevlucht. Omringende landen worstelen met de vraag of ze Russen toe willen laten.
Het is onduidelijk hoeveel Russen hun land hebben verlaten om de mobilisatie te ontlopen. Het Kremlin zag zich deze week genoodzaakt om berichten in Russische media tegen te spreken dat het mogelijk gaat om 700.000 personen. "Ik heb geen exacte aantallen, maar die zouden hier natuurlijk niet bij in de buurt komen", verzekerde een regeringswoordvoerder. "Ik denk niet dat dit soort cijfers serieus genomen moeten worden."
Als een land dat aangevallen wordt barmhartiger naar de Rus is dan een Nederlander die veilig in Nederland zit dan zegt dat wel genoeg.
Ik ben HSG-Bomber niet.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:12:16 #48
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206234340
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:09 schreef archito het volgende:

[..]
Zou dit topic niet preventief dicht kunnen van 12 tot 8 ofzo? Scheelt heel veel zinloos scrollen in de ochtend.
Ik heb een ander radicaal idee. Kleur bekennen. Net als dat er bij reddit in menig kanaal gewoon staat: dit is een pro-oekraine kanaal. Wil je zuigende kremlin talkingpoints spuien? Dan doe je dat niet hier.
&lt;signature here&gt;.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:17:40 #49
364681 over_hedge
pi_206234378
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:12 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik heb een ander radicaal idee. Kleur bekennen. Net als dat er bij reddit in menig kanaal gewoon staat: dit is een pro-oekraine kanaal. Wil je zuigende kremlin talkingpoints spuien? Dan doe je dat niet hier.
Wat een onzin. Je moet gewoon normaal met andere in een forum kunnen ook als je een andere mening hebt.

Ik ben pro nieuws. Als in ik wil het nieuws van de oorlog mee krijgen. Of dit nou in het voordeel of nadeel van Oekrane is. En om eerlijk te zijn vind ik sommige pro Oekrane user hier net zo vermoeiend als de pro rusland trolls.. Gaan met de oorlog om of we naar een actie film zitten te kijken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206234381
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:12 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nou ja als mensen het kunnen onderbouwen is het imo prima, ik bedoel het hoeft ook geen pro-UA circlejerk te zijn. Maar dit is een serieus forum en doe die bullshit- en complotposts lekker in BNW of ONZ ofzo.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')