Dergelijk materiaal staan we sowieso niet toe, niet dat ik weet waar je op doelt overigensquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
dit, en gezonde nieuwsgierigheid wordt niet beloond. Ik heb iemand zijn eigen pik zien afsnijden stijf van de drugs, staat gewoon op Facebook…
@:Danny ik moet die zooi niet in my face. Gewoon achter een spoiler, dan hebben users hier de keuze om erop te klikken.
Nee Ulx, de sancties werken niet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:36 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Klinkt veelbelovend als je in oktober op zoek moet naar winterkleding terwijl je onder sancties gebukt gaat.
Wat novitsjok door z’n stuk appeltaart of koffie zou wel een mooi cadeautje zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 02:42 schreef quirina het volgende:
Putin is jarig vandaag, hopelijk voor de laatste keer.
Oook daarmee verover je geen land alleen irritatiequote:
nee met een nuke win je geen oorlog verover je geen land, lost niets opquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben bang dat er binnen afzienbare tijd er een nuke gaat komen , al is het alleen al om niet nog meer gezichtsverlies te lijden.
ZO van :"ik ben er nog"
Een soort van pindakaasmoord (Google dit maar).quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 06:35 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wat novitsjok door z'n stuk appeltaart of koffie zou wel een mooi cadeautje zijn
Precies. En ermee stoppen kan op één manier: Rusland z.s.m. Oekraïns grondgebied af knikkeren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:31 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik hoop dat oorloghitsers deze beelden 24/7 voor ogen krijgen, iedereen die welke kant dan ook kiezen. Er gaan mensen dood aan beide kanten door 2 volsagen randdebielen. US en Rusland. Stop er gewoon mee, dit gaat nergens over, echt niet.
Grenzeloos naïef weer deze post. Poetin weet prima dat een groot deel van z'n land niet meer is dan een veredeld derde wereldland. En dat boeit hem echt niets. Vele tientallen miljoenen mensen in extreme armoede terwijl de mensen die hem in het zadel houden miljarden krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik twijfel enorm. Want kleding niet op orde, munitie niet op orde, plan niet op orde, rails niet op orde.
Poetin kan niet alles zelf doen, die betaald mensen dik om dat te regelen. Onze Marc heeft ook niks op orde en wij zijn nog maar een klein land. Ik denk nu serieus dat ze Poetin jarenlang voor de gek gehouden hebben. En dat het er nu wel uitkomt dat ze niet zo groot zijn.
Ik denk dat Poetin ervan uitgaat dat elke Rus een plee heeft, net als in de rest van de westerse wereld. Als Poetin op bezoek ging in eigen land dan werden de wegen aangepast, de figuranten uitgezocht en leek alles geweldig. Waarom staat die anders met een stalen bek te verkondigen dat ze een wereldmacht zijn. Das de spiegel die hij jarenlang voor zijn neus gekregen heeft.
Dat gezin in Spanje, dat heeft die pa zelf gedaan. 100%
Twee randdebielen ja?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:31 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik hoop dat oorloghitsers deze beelden 24/7 voor ogen krijgen, iedereen die welke kant dan ook kiezen. Er gaan mensen dood aan beide kanten door 2 volsagen randdebielen. US en Rusland. Stop er gewoon mee, dit gaat nergens over, echt niet.
Met een gezellig kopje poloniumthee. Je wordt niet thuisgebracht, maar uit het raam gegooid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:41 schreef TLC het volgende:
Zou vladje ook Oekrainers hebben uitgenodigd voor zijn verjaardagspartij'tje ? en gaan ze dan ook koekhappen en zulks ?
Er was een twitter filmpje, waarin een rus doorzeefd werd door een oekraiener, 4Chan materiaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 04:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Dergelijk materiaal staan we sowieso niet toe, niet dat ik weet waar je op doelt overigens
OK, op Twitter. Ik snap niet helemaal waarom ik gementioned werd dan, maar goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:22 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Er was een twitter filmpje, waarin een rus doorzeefd werd door een oekraiener, 4Chan materiaal.
Kijk mensen vinden dit spannend, want het ziet eruit als COD. Ze weten niet, dat je daar beter niet naar moet kijken.
Twitter filmjes, gepost en live klikbaar op Fok. Twitter verwijdert dat, maar soms zijn ze wat traag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:34 schreef Danny het volgende:
[..]
OK, op Twitter. Ik snap niet helemaal waarom ik gementioned werd dan, maar goed
Wordt meestal ook netjes in een spoiler gezet, dat scheelt. En er zijn natuurlijk verschillen tussen bijvoorbeeld iemand die volledig uit elkaar geklapt langs de straat ligt (wat door Twitter volgens mij ook vrij rap weg wordt gehaald gelukkig) of iemand die doorzeefd wordt maar waar je verder (gelukkig) niet echt wat van ziet behalve wat bewegingen (zoals die Rus op dat bodycamfilmpje).quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:22 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Er was een twitter filmpje, waarin een rus doorzeefd werd door een oekraiener, 4Chan materiaal.
Kijk mensen vinden dit spannend, want het ziet eruit als COD. Ze weten niet, dat je daar beter niet naar moet kijken.
Ok, dat mag niet. Maar ik neem aan dat die inmiddels is verwijderdquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:35 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Twitter filmjes, gepost en live klikbaar op Fok.
SATANovskiy.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
SATANovsky.
En dit moet ik serieus nemen?
Das niet pro rusisch meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:38 schreef polderturk het volgende:
Ja @:elonmusk
Een pro-Russische politicus vecht nu aan de zijde van Oekraïne tegen Rusland. In 2014 heeft hij het licht gezien, zoals vele miljoenen andere Oekraïners.
Daar sta je dan he.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |