Dat doet hij niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:17 schreef Akathisia het volgende:
[..]
MP Rutte vandaag die maar weer eens helder maakte Amerika blind te volgen. Wat waarschijnlijk wel verstandig is. Maar dat is wat het is.
Godver, Joost Niemoller ook echtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:17 schreef Aether het volgende:
[..]
"Ik heb een mooi idee voor een boek."
[ twitter ]
Ah, onze favoriete b-acteur.quote:
De minister van armoedebestrijding moet minimaal in de schuldhulpverlening zitten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie de laatste Nederlandse minister van Defensie die echt serieus een wapen heeft vastgehad? Dienstplicht telt niet.
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of we die überhaupt ooit hebben gehad de afgelopen 100 jaar.
Het is gewoon kansloos, genocidaal gewauwel. Het wordt “filosofie” genoemd om het nog een soort van salonfähig te maken maar iedereen met 3 werkende hersencellen snapt ook wel dat dat bullshit is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik volg zijn Telegram kanaal al een tijdje. En zijn epistels ook.
De man is een oorlogshitser. En predikt genocide op alles en iedereen die niet in de Russische Euraziatische heilstaat wil leven.
Engnek tot en met.
Haha als dit het niveau is dan is het wel duidelijk dat je het op de inhoud niet meer gaat reddenquote:
Nou ja, enige vakkennis op een ministerie kan best waardevol zijn. Er is een reden dat Kuipers nu op VWS zit en Dijkgraaf op OCW.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:20 schreef capricia het volgende:
[..]
De minister van armoedebestrijding moet minimaal in de schuldhulpverlening zitten.![]()
Klinkt relatief mild in vergelijking met de postmens-visie die hier welig tiert.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:16 schreef capricia het volgende:
Ik volg zijn Telegram kanaal al een tijdje. En zijn epistels ook.
De man is een oorlogshitser. En predikt genocide op alles en iedereen die niet in de Russische Euraziatische heilstaat wil leven.
Engnek tot en met.
quote:Russische media meldden dat gemobiliseerde mannen in de regio Belgorod in opstand komen vanwege de verschrikkelijke omstandigheden, gebrek aan voedsel en dak, en dat ze ontmantelde wapens hebben gekregen.
In de video's beweren ze dat van de 500 nieuwe tekenaars velen het koud kregen en aan geen enkele eenheid werden toegewezen
Het is in Europese alt-right kringen populair gewauwel inderdaad. De man is in Rusland zelf eigenlijk totaal niet relevant.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos, genocidaal gewauwel. Het wordt “filosofie” genoemd om het nog een soort van salonfähig te maken maar iedereen met 3 werkende hersencellen snapt ook wel dat dat bullshit is.
Geen idee joh. Er is geen interessant onderwerp te vinden vanavond. Geniet maar weer verder van de Russische lijken jelui. Ik heb een spel te spelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:22 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat wil je nou bereiken met dit gezuig joh. Voegt niks toe.
Wat is in deze reeks vaker gebeurd?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
temperature , is koud zeker daar
[ twitter ]
Als deze gedesillusioneerde mannen straks thuis komen met wapens, uit een verloren oorlog...recept voor ellende.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
[ twitter ]
[..]
Bquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat is in deze reeks vaker gebeurd?
A bovenstaand filmpje gepost
B discussie over kernwapens
Welke wapens?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Als deze gedesillusioneerde mannen straks thuis komen met wapens, uit een verloren oorlog...recept voor ellende.
Daar is iedereen populair die over de EU, NATO, VN, Schwab, Soros en consorten heen pist. Of het ook steek houdt is verder niet relevant voor dat soort lieden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is in Europese alt-right kringen populair gewauwel inderdaad. De man is in Rusland zelf eigenlijk totaal niet relevant.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Knoop in je zakdoek waarschijnlijk.
Die ze oprapen op het front van degene die valt voor hen.quote:
De selectieve verheffing van filosofie is kenmerkend voor mensen die niet goed op de hoogte zijn van de enorme bergen onzin die er normaliter gewoon onder mogen vallen - al helemaal waar het politieke filosofie betreft. Dat jij het allemaal 'vies' vindt mag natuurlijk best, maar wat mij betreft: hoe viezer, hoe interessanter.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:21 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is gewoon kansloos, genocidaal gewauwel. Het wordt “filosofie” genoemd om het nog een soort van salonfähig te maken maar iedereen met 3 werkende hersencellen snapt ook wel dat dat bullshit is.
Wanneer gaat Poetin nou eens inzien , dat het een kansloze missie isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
Het ergste vinden ze dat er niets te stelen of te verkrachten valt , het is allemaal al leeggeroofd
[ twitter ]
[..]
Waarschijnlijk ziet hij het al maar weet hij geen uitweg die voor hem zelf goed afloopt. Dus dan verhoog je de inzet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wanneer gaat Poetin nou eens inzien , dat het een kansloze missie is
Dat zei je ma ook vannacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Akathisia het volgende:
maar wat mij betreft: hoe viezer, hoe interessanter.
Je zegt weer eens he-le-maal niets.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De selectieve verheffing van filosofie is kenmerkend voor mensen die niet goed op de hoogte zijn van de enorme bergen onzin die er normaliter gewoon mogen onder vallen - al helemaal waar het politieke filosofie betreft. Dat jij het allemaal 'vies' vindt mag natuurlijk best, maar wat mij betreft: hoe viezer, hoe interessanter.
Haha, je laat je goed kennen vanavond, ouwe nerd.quote:
Wat staat hier nou weerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De selectieve verheffing van filosofie is kenmerkend voor mensen die niet goed op de hoogte zijn van de enorme bergen onzin die er normaliter gewoon mogen onder vallen - al helemaal waar het politieke filosofie betreft. Dat jij het allemaal 'vies' vindt mag natuurlijk best, maar wat mij betreft: hoe viezer, hoe interessanter.
Je Dick Bruna puzzel nu al af! Goed zo!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Haha, je laat je goed kennen vanavond, ouwe nerd.
That didn't age very wellquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze foto weet ik me nog goed te herinneren:
[ twitter ]
Relevant genoeg voor een autobomquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is in Europese alt-right kringen populair gewauwel inderdaad. De man is in Rusland zelf eigenlijk totaal niet relevant.
Meedoen aan een interne machtsstrijd binnen de Russische elitequote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
Het ergste vinden ze dat er niets te stelen of te verkrachten valt , het is allemaal al leeggeroofd
[ twitter ]
[..]
Ben bang dat er binnen afzienbare tijd er een nuke gaat komen , al is het alleen al om niet nog meer gezichtsverlies te lijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:32 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet hij het al maar weet hij geen uitweg die voor hem zelf goed afloopt. Dus dan verhoog je de inzet.
Hoe maakt dat de man relevant in Rusland?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:36 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Relevant genoeg voor een autobom
Zou wel mooi stukje geschiedenis zijn weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben bang dat er binnen afzienbare tijd er een nuke gaat komen , al is het alleen al om niet nog meer gezichtsverlies te lijden.
ZO van :"ik ben er nog"
Martin Kok had ook een bom onder zn auto, super relevant was ie verder niet in "bovenwerelds" Nederlandquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:36 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Relevant genoeg voor een autobom
Hij lijkt eigenlijk vooral (en misschien alleen) relevant in dit topic, gezien het hier gedeelde verlangen naar zijn dood.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe maakt dat de man relevant in Rusland?
Waarom zou je iemand op willen blazen als diegene niet relevant is?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe maakt dat de man relevant in Rusland?
Ik denk dat ie Oekraïne en Starhopper & co debiel vind.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand op willen blazen als diegene niet relevant is?
Je bent ook geen pro-rusland wappie als je niet pro-aanslag bent hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef eudaemonia het volgende:
(verder een verschrikkelijke kerel hoor, ik ben geen pro-rusland wappie)
Wie is je?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Klopt, weet niet eens wie dat isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Martin Kok had ook een bom onder zn auto, super relevant was ie verder niet in "bovenwerelds" Nederland
Ik vraag me dat vaak af bij die beelden van gemartelde en vermoorde Oekraïnse burgers. Waarom zou iemand dat willen doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Oeh, dingen op papier die je nooit gelezen hebt maar het niet mee eens bent en voor altijd verboden wil zien worden. Snel, bel de NRC of Volkskrant voor een ophef-artikel. Daar zitten altijd wel een paar ware journalisten die te porren zijn voor het vergoelijken van censuur.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:45 schreef Starhopper het volgende:
De drek van Dugin is gewoon te koop bij Bol.com
Nu slaat die wel door ja. Zoveel maanden in een bunker gaat je natuurlijk veranderen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:45 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Overigens ben ik wel pro-coup d'etat. Wat een waanzinnige. Heel de wereld riskeren omwille van zijn landje en wanen.
Nou.....zo streng zijn de criteria om pro-Rusland wappie te worden genoemd anders niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je bent ook geen pro-rusland wappie als je niet pro-aanslag bent hoor.
Zie, daar ga je alquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:46 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Klopt, weet niet eens wie dat is
Irritante kerel ben je.quote:
Klopt, als je een keer Zorro hebt gekeken ben je al de lul.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou.....zo streng zijn de criteria om pro-Rusland wappie te worden genoemd anders niet.
Hmm, mits correct. Blijft een waanzinnige natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nu slaat die wel door ja. Zoveel maanden in een bunker gaat je natuurlijk veranderen.
Je kan de nucleaire capaciteit van Rusland niet vernietigen zonder totale vernietiging van het Westen. Feit en niets anders dan een feit.
Misschien was de achterliggende gedachte wat te moeilijk voor je, maar als ik zeg dat iemand er in Rusland niet toe doet, dan bedoel ik dat zijn invloed op het regime van Poetin vrij beperkt was. De aanslag op zijn dochter die vermoedelijk voor hem bedoeld was, zal dan ook niet uit die hoek gekomen zijn.quote:
Tja, het is nou eenmaal oorlog hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef capricia het volgende:
Geruchten dat de Russen chemische wapens inzetten?
(Filmpje in de link)
[ twitter ]
Ik hoop zo dat dit niet waar is.
Dat hebben ze in Marioepol ook gedaan. Zal mij niets verbazen dusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef capricia het volgende:
(Filmpje in de link)
[ twitter ]
Zo snel mogelijk gasmaskers naar Oekraïne.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef capricia het volgende:
(Filmpje in de link)
[ twitter ]
Dat hebben ze toch al een paar keer eerder gedaan deze oorlog?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef capricia het volgende:
(Filmpje in de link)
[ twitter ]
Daar kan ik niet mee zitten, boeken waarvan je op voorhand al weet dat je het er niet mee eens zijn vind ik bij voorbaat juist interessant. Mein kampf lijkt me ook nog wel eens interessant om te lezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:45 schreef Starhopper het volgende:
De drek van Dugin is gewoon te koop bij Bol.com
Ziek.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:55 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch al een paar keer eerder gedaan deze oorlog?
Succes! Geen doorkomen aan. Geraaskal.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee zitten, boeken waarvan je op voorhand al weet dat je het er niet mee eens zijn vind ik bij voorbaat juist interessant. Mein kampf lijkt me ook nog wel eens interessant om te lezen.
Het schijnt een draak van een boek te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee zitten, boeken waarvan je op voorhand al weet dat je het er niet mee eens zijn vind ik bij voorbaat juist interessant. Mein kampf lijkt me ook nog wel eens interessant om te lezen.
Jezusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hejt gedonder al.
#Team Ellonmusk
[ twitter ]
Hij staat op de sanctielijst. Hij mag dus geen geld meer verdienen in Europa.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ik vrees dat Putin die wel meer gaat inzetten, nu hij aan het verliezen is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hejt gedonder al.
#Team Ellonmusk
[ twitter ]
En als dat niet helpt een paar zware raketten met tonnen scherven in de kop.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees dat Putin die wel meer gaat inzetten, nu hij aan het verliezen is.
Ja, dat wil ik niet, maar dan denk ik wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als dat niet helpt een paar zware raketten met tonnen scherven in de kop.
Als dat niet helpt nuclair.
Enz.
Ook als hij aan het winnen is hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees dat Putin die wel meer gaat inzetten, nu hij aan het verliezen is.
Dat gesprek met Malcolm Nance is wel de moeite waard.quote:
Irrelevant genoeg voor een autobom dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien was de achterliggende gedachte wat te moeilijk voor je, maar als ik zeg dat iemand er in Rusland niet toe doet, dan bedoel ik dat zijn invloed op het regime van Poetin vrij beperkt was. De aanslag op zijn dochter die vermoedelijk voor hem bedoeld was, zal dan ook niet uit die hoek gekomen zijn.
Zou er nu ergens een Russische luitenant kolonel rondlopen daar in Kherson die " I love the smell of Chloropicrin in the morning" tegen zn manschappen zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hejt gedonder al.
#Team Ellonmusk
[ twitter ]
Eigenlijk ben jij ook wel een goorlap dat je dit niet veroordeelt. Ik zal maar niet zeggen wat er moet jou zou moeten gebeurenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hejt gedonder al.
#Team Ellonmusk
[ twitter ]
Lekker schijnheilige uitspraakquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook wel een goorlap dat je dit niet veroordeelt. Ik zal maar niet zeggen wat er moet jou zou moeten gebeuren
Wat snap je niet aan: “daar heb je het gedonder al”quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook wel een goorlap dat je dit niet veroordeelt. Ik zal maar niet zeggen wat er moet jou zou moeten gebeuren
Ik meen het wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lekker schijnheilige uitspraak![]()
Ik ga verder niet meer op jou in. Laffe internetmongool.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan: “daar heb je het gedonder al”
Met je maffe opmerking, heb je down ofzo?
Raar figuurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga verder niet meer op jou in. Laffe internetmongool.
Dan ben je toch net zo gewelddadig (of zelfs moordzuchtig) als diegenen die je meent te veroordelenquote:
Met die hashtag die je geeft laat je zien dat je de oorlogsmisdaden van Putin wilt belonen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan: “daar heb je het gedonder al”
Met je maffe opmerking, heb je down ofzo?
Helemaal niet. Dan snap je er geen fuck van, echt niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Met die hashtag die je geeft laat je zien dat je de oorlogsmisdaden van Putin wilt belonen.
Mwah... ik snap hem wel een beetje. Met je TeamElonMusk. Het idee dat je dit soort oorlogsmisdaden maar moet belonen met de Russen geven wat ze willen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dan snap je er geen fuck van, echt niet.
Geel is idd vetweefselquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:20 schreef slashdotter3 het volgende:
nsfw: dooie Russen
https://www.reddit.com/r/(...)of_dead_russian_and/
Wat is dat gele spul bij plaatje 18? Vet van z'n been?
Dan snap je het echt niet hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mwah... ik snap hem wel een beetje. Met je TeamElonMusk. Het idee dat je dit soort oorlogsmisdaden maar moet belonen met de Russen geven wat ze willen?
Niet iedereen deelt jouw meningquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Die Redditlinks zijn echt overbodig, alsof mensen op zo’n kutforum uit de VS willen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |