Waarschijnlijk ziet hij het al maar weet hij geen uitweg die voor hem zelf goed afloopt. Dus dan verhoog je de inzet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wanneer gaat Poetin nou eens inzien , dat het een kansloze missie is
Dat zei je ma ook vannacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Akathisia het volgende:
maar wat mij betreft: hoe viezer, hoe interessanter.
Je zegt weer eens he-le-maal niets.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De selectieve verheffing van filosofie is kenmerkend voor mensen die niet goed op de hoogte zijn van de enorme bergen onzin die er normaliter gewoon mogen onder vallen - al helemaal waar het politieke filosofie betreft. Dat jij het allemaal 'vies' vindt mag natuurlijk best, maar wat mij betreft: hoe viezer, hoe interessanter.
Haha, je laat je goed kennen vanavond, ouwe nerd.quote:
Wat staat hier nou weerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De selectieve verheffing van filosofie is kenmerkend voor mensen die niet goed op de hoogte zijn van de enorme bergen onzin die er normaliter gewoon mogen onder vallen - al helemaal waar het politieke filosofie betreft. Dat jij het allemaal 'vies' vindt mag natuurlijk best, maar wat mij betreft: hoe viezer, hoe interessanter.
Je Dick Bruna puzzel nu al af! Goed zo!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Haha, je laat je goed kennen vanavond, ouwe nerd.
That didn't age very wellquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze foto weet ik me nog goed te herinneren:
[ twitter ]
Relevant genoeg voor een autobomquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is in Europese alt-right kringen populair gewauwel inderdaad. De man is in Rusland zelf eigenlijk totaal niet relevant.
Meedoen aan een interne machtsstrijd binnen de Russische elitequote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
temperature , is koud zeker daar
Het ergste vinden ze dat er niets te stelen of te verkrachten valt , het is allemaal al leeggeroofd
[ twitter ]
[..]
Ben bang dat er binnen afzienbare tijd er een nuke gaat komen , al is het alleen al om niet nog meer gezichtsverlies te lijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:32 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet hij het al maar weet hij geen uitweg die voor hem zelf goed afloopt. Dus dan verhoog je de inzet.
Hoe maakt dat de man relevant in Rusland?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:36 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Relevant genoeg voor een autobom
Zou wel mooi stukje geschiedenis zijn weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben bang dat er binnen afzienbare tijd er een nuke gaat komen , al is het alleen al om niet nog meer gezichtsverlies te lijden.
ZO van :"ik ben er nog"
Martin Kok had ook een bom onder zn auto, super relevant was ie verder niet in "bovenwerelds" Nederlandquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:36 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Relevant genoeg voor een autobom
Hij lijkt eigenlijk vooral (en misschien alleen) relevant in dit topic, gezien het hier gedeelde verlangen naar zijn dood.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe maakt dat de man relevant in Rusland?
Waarom zou je iemand op willen blazen als diegene niet relevant is?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe maakt dat de man relevant in Rusland?
Ik denk dat ie Oekraïne en Starhopper & co debiel vind.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand op willen blazen als diegene niet relevant is?
Je bent ook geen pro-rusland wappie als je niet pro-aanslag bent hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef eudaemonia het volgende:
(verder een verschrikkelijke kerel hoor, ik ben geen pro-rusland wappie)
Wie is je?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Klopt, weet niet eens wie dat isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Martin Kok had ook een bom onder zn auto, super relevant was ie verder niet in "bovenwerelds" Nederland
Ik vraag me dat vaak af bij die beelden van gemartelde en vermoorde Oekraïnse burgers. Waarom zou iemand dat willen doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Oeh, dingen op papier die je nooit gelezen hebt maar het niet mee eens bent en voor altijd verboden wil zien worden. Snel, bel de NRC of Volkskrant voor een ophef-artikel. Daar zitten altijd wel een paar ware journalisten die te porren zijn voor het vergoelijken van censuur.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:45 schreef Starhopper het volgende:
De drek van Dugin is gewoon te koop bij Bol.com
Nu slaat die wel door ja. Zoveel maanden in een bunker gaat je natuurlijk veranderen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:45 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Overigens ben ik wel pro-coup d'etat. Wat een waanzinnige. Heel de wereld riskeren omwille van zijn landje en wanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |