Groot en duur huis wel voor in zo'n arm en corrupt land. Ziet er niet heel erg Oekrains uit ofzo lijkt het.quote:
Al eerder geruchten dat Shoigu volledig opzij gezet was. Sowieso apart een man zonder enig militaire ervaring op die positie en veel PR erachter.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:23 schreef XSbig het volgende:
Als Poetin moet kiezen tussen zichzelf of Shoigu is de keuze snel gemaakt hoor.
Ik vond dit altijd al zo vreemd.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:45 schreef Aloulu het volgende:
Al eerder geruchten dat Shoigu volledig opzij gezet was. Sowieso apart een man zonder enig militaire ervaring op die positie en veel PR erachter.
Niet iedereen is arm, huizen zijn daar relatief goedkoop, etc..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Groot en duur huis wel voor in zo'n arm en corrupt land. Ziet er niet heel erg Oekrains uit ofzo lijkt het.
@Raptorix.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dit is wat er met je gebeurt in de handen van Rusland;
https://www.ed.nl/home/az(...)b66d8e1a28&auth_rd=1
naja, laten we eerlijk wezen: Shoigu had, met het beperkte budget waarover hij beschikte, de PR uitstekend in orde.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vond dit altijd al zo vreemd.
Ik ook. Dan wordt je nooit serieus genomen. Maar denk dat hij interessant voor Poetin was als minderheid op die positie, Rusland is toch een etnisch en religieus diverse federatie. En wellicht juist als iemand die niet uit de elite komt, niet uit etnisch Russische elite, en niet uit de militaire structuren/academies/netwerken. In principe hoef je er dan weinig van te vrezen omdat tegenwicht is van wel die oude gevaarlijke macht.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:49 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vond dit altijd al zo vreemd.
"We Komen Ze Dumpen" zou een mooie opvolger van "We Gaan Ze Halen" kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien iets voor fdv'erts?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:45 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Sowieso apart een man zonder enig militaire ervaring op die positie en veel PR erachter.
Holy shit, dat die vent na al die kogels eerst ook nog weer een soort van opstaatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:01 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
https://twitter.com/tomab(...)XWzs81zWmxPFpfg&s=19
Gelukkig zijn het echte mannen die misschien zullen moeten beslissen om Rusland te vernietigen. Aan vrouwen kun je zulke beslissingen echt niet laten.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het echte mannen die misschien zullen moeten beslissen om Rusland te vernietigen. Aan vrouwen kun je zulke beslissingen echt niet laten.
Lijken me maden, maar goedquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Wormen in z'n arm
https://www.reddit.com/r/(...)_receives_treatment/
Zonde van die deurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:01 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan. Hij zegt daarin dat zijn positiviteit hem erg hielp. Dat zal hij de komende jaren nog hard nodig hebben. Wat een ellende.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lees het artikel. Dit heeft ook het nodige bij hem kapot gemaakt.
Er is bij ons net een collega uit gewerkt waarvan ik gedacht zou hebben dat ze dit als handboek had als ze niet al drie jaar zo functioneerdequote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Oekraïne heeft een sabotage-handleiding gemaakt voor mensen in bezette gebieden, wat ze allemaal kunnen doen om het de bezetter zo moeilijk mogelijk te maken. Ik heb de pdf even door de vertaler gehaald en opnieuw geüpload. Niet alleen tips voor actieve sabotage maar ook om zoveel mogelijk passief verzet te plegen, o.a. door traag en inefficiënt te werken. Het leest als een anti-managementboek. Sommige tips zijn echt hilarisch.![]()
https://pdfhost.io/v/6ube293h9_pocketbook_v1uknl
Een lekker Oekraïens taartjequote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoop dat ie stikt in de taart.
Uiteengereten lichamen en zo dat doet me niks, maar ditquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Wormen in z'n arm
Maden. Dat schijnt juist goed te zijn want die eten verrot vlees.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Wormen in z'n arm
Die is vrij dood nu jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:21 schreef slashdotter3 het volgende:
RIP
https://www.reddit.com/r/(...)the_russian_soldier/
The Ukrainian soldier shot the Russian soldier hiding behind the door.
https://www.reddit.com/r/(...)_hospital_arm_saved/quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uiteengereten lichamen en zo dat doet me niks, maar dit
Hopelijk is het Dugin.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er nou net weer een auto ontploft in Moskou?
[ twitter ]
Fris persoon ben jij wel.quote:
Nouja als het die kerel was die eerder zijn dochter verloor aan een autobom.... dat is wel echt een full-blown nazi.quote:
Hopelijk is het Putin.quote:
Hij ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nouja als het die kerel was die eerder zijn dochter verloor aan een autobom.... dat is wel echt een full-blown nazi.
Dat was zijn human shield, it was not a bug, but a feature.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nouja als het die kerel was die eerder zijn dochter verloor aan een autobom.... dat is wel echt een full-blown nazi.
Toch wel hilarisch dat deze foto nog geen jaar geleden werd gezien als het ultieme bewijs van de zwakte van het Westen, wat zouden die zwakke wijven toch waard zijn?quote:
De Nederlandse en Duitse waren in ieder geval wel ruk. Die andere 2 ken ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Toch wel hilarisch dat deze foto nog geen jaar geleden werd gezien als het ultieme bewijs van de zwakte van het Westen, wat zouden die zwakke wijven toch waard zijn?
Ik heb al zoveel Call of Duty gezien dat dit me ook niets meer doet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:18 schreef christmastsunami het volgende:
Video is veel te heftig. Je moet nog slapen.
Glad ijs m'n jong, glad ijs.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bedoelt die moordende, verkrachtende, oorlog voerende filosofen?
Als ze mij met rust laten...
Het werd vooral door Rusland-adepten gebruikt om het Westen belachelijk te maken, want hoe kunnen vrouwen zoiets mannelijks als de krijgsmacht nou goed regelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
De Nederlandse en Duitse waren in ieder geval wel ruk. Die andere 2 ken ik nietVergeleken zijn ze eerder minder slecht dan goed.
Als je moeite heb met glad ijs, sta je misschien op de verkeerde plaats.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:37 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het werd vooral door Rusland-adepten gebruikt om het Westen belachelijk te maken, want hoe kunnen vrouwen zoiets mannelijks als de krijgsmacht nou goed regelen.
Nou ben ik geen fan van Hennis ofzo, maar al die ‘sterke’, ‘mannelijke’, Russische leiders blijken niet in staat om de eenvoudigste logistieke problemen op te lossen. Daarom staan ze ontzettend voor lul.
Dat weet ik, dat plaatje heb ik al eerder gepost toen de eerste geruchten kwamen dat Shoigu ontslagen werd.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:37 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het werd vooral door Rusland-adepten gebruikt om het Westen belachelijk te maken, want hoe kunnen vrouwen zoiets mannelijks als de krijgsmacht nou goed regelen.
Nou ben ik geen fan van Hennis ofzo, maar al die ‘sterke’, ‘mannelijke’, Russische leiders blijken niet in staat om de eenvoudigste logistieke problemen op te lossen. Daarom staan ze ontzettend voor lul.
Ja, want die kerel is natuurlijk een kritische denker binnen een vrije samenleving.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Laat filosofen gewoon met rust joh, simpele boer.
Ja maar koud water is hard!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, want die kerel is natuurlijk een kritische denker binnen een vrije samenleving.
Dat ze hem maar gauw opruimen, zijn filosofische opvattingen blijven toch wel bewaard
WoT _0_quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel Call of Duty gezien dat dit me ook niets meer doet.
Op zich niet heel erg raar. Ik ben ook ooit op een managementpositie terecht gekomen waar ik verantwoordelijk was voor 3 onderwerpen waar ik bij 2 geen inhoudelijk ervaring had. Die 2 zonder inhoudelijke ervaring heb ik een stuk beter gemanaged dan die waar ik wel inhoudelijk deskundige was. Simpelweg omdat je meer afstand kunt bewaren en de hoofdlijnen beter kunt overzien.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:45 schreef Aloulu het volgende:
Sowieso apart een man zonder enig militaire ervaring op die positie en veel PR erachter.
Ben je dat alleen als je je keert tegen de niet-vrije samenleving?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ja, want die kerel is natuurlijk een kritische denker binnen een vrije samenleving.
Jeetje, lekker efficiënt. Maar goed, voordeel van het westen als vrienden hebben, die overbodig verspilde munitie wordt wel aangevuldquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:01 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Dit doet mij dan weer weinig, maar uiteengereten lichamen....quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uiteengereten lichamen en zo dat doet me niks, maar dit
Goed om die filmpjes welig te laten tieren op Russiche kanalen, op die manier kan een ieder zijn eigen afweging beter maken om hieraan deel te nemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Holy shit, dat die vent na al die kogels eerst ook nog weer een soort van opstaat
Makkelijk op te sporen, loopt bijna niemand op straatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:38 schreef Starhopper het volgende:
Er zou iemand gezien zijn die wegrende met een jerrycan. En de explosie die op beeld staat is volgens mij gewoon een ploffende band oid. Zal wel een in de fik gestoken auto zijn en verder niets bijzonders.
[ twitter ]
Doegin is geen filosoof, maar een genocide propagerend stuk ongedierte.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dugin een filosoofquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Lekker filosoferenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dugin een filosoof
Mokerhard gelachen.
Als je als soldaat verwacht wordt je leven te geven helpt een minister die nooit een wapen in handen heeft gehad niet. Dat is echt van een andere orde dan een manager in een bedrijf. Overigens worden ook die niet echt serieus genomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:40 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Op zich niet heel erg raar. Ik ben ook ooit op een managementpositie terecht gekomen waar ik verantwoordelijk was voor 3 onderwerpen waar ik bij 2 geen inhoudelijk ervaring had. Die 2 zonder inhoudelijke ervaring heb ik een stuk beter gemanaged dan die waar ik wel inhoudelijk deskundige was. Simpelweg omdat je meer afstand kunt bewaren en de hoofdlijnen beter kunt overzien.
Een minister moet goed zijn in besturen. Of de minister ooit een wapen in handen heeft gehad is niet relevant.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je als soldaat verwacht wordt je leven te geven helpt een minister die nooit een wapen in handen heeft gehad niet. Dat is echt van een andere orde dan een manager in een bedrijf. Overigens worden ook die niet echt serieus genomen.
Deze foto weet ik me nog goed te herinneren:quote:
Mwa, beter hij en zijn dochter dood dan de arme Buryaten die door hem de dood zijn ingejaagd of de burgers van Kherson en Mariupol. Hij wilde graag oorlog, en die heeft hij gekregen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wie de laatste Nederlandse minister van Defensie die echt serieus een wapen heeft vastgehad? Dienstplicht telt nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je als soldaat verwacht wordt je leven te geven helpt een minister die nooit een wapen in handen heeft gehad niet. Dat is echt van een andere orde dan een manager in een bedrijf. Overigens worden ook die niet echt serieus genomen.
Ach, nog zo’n stuk verdriet. Als je die tijdlijn van die Dr Marina toch leest dan is het toch ook wel een verdomde schande dat deze man nog niet met pek en veren van het Binnenhof is getrapt zegquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lekker filosoferen [ afbeelding ]
Twitter is echt zo heerlijk voorspelbaar:quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze foto weet ik me nog goed te herinneren:
[ twitter ]
quote:Ton6x
@Ton6x
Islam is meest verwerpelijke van alle Religies. Echte asielzoekers
welkom.
Geen tolerantie jegens intoleranten.
Zwarte Piet moet blijven.
wel exemplarisch voor het cliche dat veel mannen een agressieregulatieprobleempje hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze foto weet ik me nog goed te herinneren:
[ twitter ]
Die Dr Marina is ook gewoon ergens een eng mens. Dat je denkt, get a life en focus je niet zo op die simpelequote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ach, nog zo’n stuk verdriet. Als je die tijdlijn van die Dr Marina toch leest dan is het toch ook wel een verdomde schande dat deze man nog niet met pek en veren van het Binnenhof is getrapt zeg
Oekraïne burgers daarentegen lijken er minder toe te doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ah ja, deze discussie hadden we al gevoerd, hè? We kwamen volgens mij uit op de conclusie dat oorlogsproponenten alhier ook op straat afgeslacht zouden mogen worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Mwa, beter hij en zijn dochter dood dan de arme Buryaten die door hem de dood zijn ingejaagd of de burgers van Kherson en Mariupol. Hij wilde graag oorlog, en die heeft hij gekregen.
Dat vind ik altijd wat gemakzuchtig. Hey is vaak juist zo dat een minister een burgerfunctie heeft en geen militaire. Er komen ook veel meer overwegingen kijken bij het uitvoeren van de functie van minister dan enkel militaire. Het wordt natuurlijk problematisch wanneer je als minister in oorlogssituaties militaire beslissingen in twijfel trekt of gaat overrulen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja. Echt.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Twitter is echt zo heerlijk voorspelbaar:
[..]
Mensen die knip-en-plak-hoer Dr Marina volgenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:08 schreef Spablauw214 het volgende:
Ach, nog zo’n stuk verdriet. Als je die tijdlijn van die Dr Marina toch leest dan is het toch ook wel een verdomde schande dat deze man nog niet met pek en veren van het Binnenhof is getrapt zeg
Ik zeg altijd maar zo: "Nobody fucks with Frank de Grave!".quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie de laatste Nederlandse minister van Defensie die echt serieus een wapen heeft vastgehad? Dienstplicht telt niet.
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of we die überhaupt ooit hebben gehad de afgelopen 100 jaar.
Nou en? Hij doet toch gewoon die uitspraken in die filmpjes? Baudet is een engnek en een gevaar voor onze rechtsstaat en democratie.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:11 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mensen die knip-en-plak-hoer Dr Marina volgen.
Maakt ook geen ruk uit. De uiteindelijke minister van het Nederlandse defensieapparaat zit in het Amerikaanse kabinet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:07 schreef bleiblei het volgende:
Wie de laatste Nederlandse minister van Defensie die echt serieus een wapen heeft vastgehad? Dienstplicht telt niet.
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of we die überhaupt ooit hebben gehad de afgelopen 100 jaar.
Volgens mij inderdaad een herhaling van zetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ah ja, deze discussie hadden we al gevoerd, hè?
Mwa, dat kan niet van mij zijn gekomen, oorlogshitserij hier draagt niet ver genoeg om invloed te hebbenquote:We kwamen volgens mij uit op de conclusie dat oorlogsproponenten alhier ook op straat afgeslacht zouden mogen worden.
Bewijs?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maakt ook geen ruk uit. De uiteindelijke minister van het Nederlandse defensieapparaat zit in het Amerikaanse kabinet.
Dit is zonder bron gewoon BNW.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maakt ook geen ruk uit. De uiteindelijke minister van het Nederlandse defensieapparaat zit in het Amerikaanse kabinet.
Ik volg zijn Telegram kanaal al een tijdje. En zijn epistels ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dugin een filosoof
Mokerhard gelachen.
Het is niet zo een avond. En ik had eigenlijk niet het idee iets te moeten beargumenteren.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:13 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou en? Hij doet toch gewoon die uitspraken in die filmpjes? Baudet is een engnek en een gevaar voor onze rechtsstaat en democratie.
Jij zit hier trouwens altijd te zaniken dat mensen met argumenten moeten komen, dus wat is dit nou voor persoonlijke aanval danbeetje hypocriet nietwaar.
Dienstplichtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: "Nobody fucks with Frank de Grave!".
quote:De Grave zitting in het hoofdbestuur van de JOVD, eerst als internationaal secretaris en daarna als landelijk voorzitter. Hij vervulde zijn militaire dienstplicht bij de Koninklijke Landmacht en bereikte daar de stand van soldaat eerste klas.
Ach, ik wil het Nederlandse volk ook niet onderschatten hoor. Het is vooral volkomen lachwekkend wat de man tegenwoordig allemaal uitkraamt. Wat dat betreft is het ook wel de beroerdste vazal die het Kremlin zich kan wensen. Er is in Nederland best een markt voor het idee dat Oekraïne, of eender welk buitenland dan ook, niet ons probleem is. Door dat zo tot in het absurde dit te trekken helpt Baudet die markt volkomen om zeep.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nou en? Hij doet toch gewoon die uitspraken in die filmpjes? Baudet is een engnek en een gevaar voor onze rechtsstaat en democratie.
MP Rutte die vandaag maar weer eens helder maakte Amerika blind te volgen. Wat waarschijnlijk wel verstandig is. Maar dat is wat het is.quote:
Neem een Snickers, je bent jezelf niet als je favo clubje wedstrijd na wedstrijd verliest.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:11 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mensen die knip-en-plak-hoer Dr Marina volgen.
Als je laat zien dat baudet een gevaarlijke engnek is, dan ben je stom. Dat snap je toch wel?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jij zit hier trouwens altijd te zaniken dat mensen met argumenten moeten komen, dus wat is dit nou voor persoonlijke aanval danbeetje hypocriet nietwaar.
"Ik heb een mooi idee voor een boek."quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lekker filosoferen [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wikipuhdia zegt Wim van Eekelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |