Step 1: sign up bij Wagner voor 10k dollarquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:19 schreef michaelmoore het volgende:
Valt mooi geld te verdienen als de rus zich overgeeft met materiaal
[ twitter ]
[..]
Stap 4: Verzuip in juridische problemen omdat Westerse overheden je hetzelfde zullen behandelen als strijders die zich bij IS hebben aangesloten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Step 1: sign up bij Wagner voor 10k dollar
Step 2: Ga naar Oekraine om te 'vechten'
Step 3: Geef je over voor nog eens 10k dollar
40 kilo in 4 maanden. En dan nog zo lachen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dit is wat er met je gebeurt in de handen van Rusland;
https://www.ed.nl/home/az(...)b66d8e1a28&auth_rd=1
klinkt afschuwelijk vergeleken met een loopgravenoorlogquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Stap 4: Verzuip in juridische problemen omdat Westerse overheden je hetzelfde zullen behandelen als strijders die zich bij IS hebben aangesloten.
Als dit hem niet kapot heeft gemaakt, maakt niets hem meer kapot zou je denken. Wat een baas.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
40 kilo in 4 maanden. En dan nog zo lachen?
Hij komt op mij helemaal niet 'breekbaar' over. Bijna onmogelijk sterk zelfs.
'Constant klagen, huilen en hysterisch snikken (als je een vrouw bent) 'quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Oekrane heeft een sabotage-handleiding gemaakt voor mensen in bezette gebieden, wat ze allemaal kunnen doen om het de bezetter zo moeilijk mogelijk te maken. Ik heb de pdf even door de vertaler gehaald en opnieuw gepload. Niet alleen tips voor actieve sabotage maar ook om zoveel mogelijk passief verzet te plegen, o.a. door traag en inefficint te werken. Het leest als een anti-managementboek. Sommige tips zijn echt hilarisch.![]()
https://pdfhost.io/v/6ube293h9_pocketbook_v1uknl
Lees het artikel. Dit heeft ook het nodige bij hem kapot gemaakt.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:41 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Als dit hem niet kapot heeft gemaakt, maakt niets hem meer kapot zou je denken. Wat een baas.
Dat is 10 kilo per maand, is 2,5 kilo = 17500 kcal per week. Dat kan bijna niet alleen ondervoeding zijn. Die heeft flink wat moeten bewegenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
40 kilo in 4 maanden. En dan nog zo lachen?
Hij komt op mij helemaal niet 'breekbaar' over. Bijna onmogelijk sterk zelfs.
quote:A Russian-installed official in Ukraine on Thursday suggested President Vladimir Putin's defence minister should consider killing himself due to the shame of the defeats in the Ukraine war, an astonishing public insult to Russia's top brass.
Hahahaha! Dit is briljantquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Oekrane heeft een sabotage-handleiding gemaakt voor mensen in bezette gebieden, wat ze allemaal kunnen doen om het de bezetter zo moeilijk mogelijk te maken. Ik heb de pdf even door de vertaler gehaald en opnieuw gepload. Niet alleen tips voor actieve sabotage maar ook om zoveel mogelijk passief verzet te plegen, o.a. door traag en inefficint te werken. Het leest als een anti-managementboek. Sommige tips zijn echt hilarisch.![]()
Wederom, lees het artikel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:12 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dat is 10 kilo per maand, is 2,5 kilo = 17500 kcal per week. Dat kan bijna niet alleen ondervoeding zijn. Die heeft flink wat moeten bewegen
Zie, dan klopt precies wat ik schreefquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wederom, lees het artikel.
Ze kregen 30sec om oud brood weg te krijgen en werden vervolgens opgejaagd om te rennen.
Val uit een raamquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:13 schreef capricia het volgende:
Shoigu moet maar zelfmoord plegen.
[..]
[ twitter ]
Denk dat martelingen ook wel het een en ander voor je cortisol doet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:12 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dat is 10 kilo per maand, is 2,5 kilo = 17500 kcal per week. Dat kan bijna niet alleen ondervoeding zijn. Die heeft flink wat moeten bewegen
Het woord verraad of veraden worden, staat er nergens in. Iets om rekening mee te houden. Er staat iets over 'niet opscheppen', maar 'niet over praten' lijkt mij nog beter.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Het is gewoon een interne strijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
Denk niet dat Shoigu er uit gaat, maar Poetin zal wel flink pissed off zijn. Ze zijn wel vrienden, dus die zie ik niet zo snel weggaan.
Als Poetin moet kiezen tussen zichzelf of Shoigu is de keuze snel gemaakt hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
Denk niet dat Shoigu er uit gaat, maar Poetin zal wel flink pissed off zijn. Ze zijn wel vrienden, dus die zie ik niet zo snel weggaan.
Zitten geweldige punten bij, idd.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:53 schreef Jemoederniet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |