Nou.....zo streng zijn de criteria om pro-Rusland wappie te worden genoemd anders niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je bent ook geen pro-rusland wappie als je niet pro-aanslag bent hoor.
Zie, daar ga je alquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:46 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Klopt, weet niet eens wie dat is
Irritante kerel ben je.quote:
Klopt, als je een keer Zorro hebt gekeken ben je al de lul.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou.....zo streng zijn de criteria om pro-Rusland wappie te worden genoemd anders niet.
Hmm, mits correct. Blijft een waanzinnige natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nu slaat die wel door ja. Zoveel maanden in een bunker gaat je natuurlijk veranderen.
Je kan de nucleaire capaciteit van Rusland niet vernietigen zonder totale vernietiging van het Westen. Feit en niets anders dan een feit.
Misschien was de achterliggende gedachte wat te moeilijk voor je, maar als ik zeg dat iemand er in Rusland niet toe doet, dan bedoel ik dat zijn invloed op het regime van Poetin vrij beperkt was. De aanslag op zijn dochter die vermoedelijk voor hem bedoeld was, zal dan ook niet uit die hoek gekomen zijn.quote:
Tja, het is nou eenmaal oorlog hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef capricia het volgende:
Geruchten dat de Russen chemische wapens inzetten?
(Filmpje in de link)
[ twitter ]
Ik hoop zo dat dit niet waar is.
Dat hebben ze in Marioepol ook gedaan. Zal mij niets verbazen dusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef capricia het volgende:
(Filmpje in de link)
[ twitter ]
Zo snel mogelijk gasmaskers naar Oekraïne.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef capricia het volgende:
(Filmpje in de link)
[ twitter ]
Dat hebben ze toch al een paar keer eerder gedaan deze oorlog?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef capricia het volgende:
(Filmpje in de link)
[ twitter ]
Daar kan ik niet mee zitten, boeken waarvan je op voorhand al weet dat je het er niet mee eens zijn vind ik bij voorbaat juist interessant. Mein kampf lijkt me ook nog wel eens interessant om te lezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:45 schreef Starhopper het volgende:
De drek van Dugin is gewoon te koop bij Bol.com
Ziek.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:55 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch al een paar keer eerder gedaan deze oorlog?
Succes! Geen doorkomen aan. Geraaskal.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee zitten, boeken waarvan je op voorhand al weet dat je het er niet mee eens zijn vind ik bij voorbaat juist interessant. Mein kampf lijkt me ook nog wel eens interessant om te lezen.
Het schijnt een draak van een boek te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee zitten, boeken waarvan je op voorhand al weet dat je het er niet mee eens zijn vind ik bij voorbaat juist interessant. Mein kampf lijkt me ook nog wel eens interessant om te lezen.
Jezusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hejt gedonder al.
#Team Ellonmusk
[ twitter ]
Hij staat op de sanctielijst. Hij mag dus geen geld meer verdienen in Europa.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ik vrees dat Putin die wel meer gaat inzetten, nu hij aan het verliezen is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hejt gedonder al.
#Team Ellonmusk
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |