quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:37 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het werd vooral door Rusland-adepten gebruikt om het Westen belachelijk te maken, want hoe kunnen vrouwen zoiets mannelijks als de krijgsmacht nou goed regelen.
Nou ben ik geen fan van Hennis ofzo, maar al die ‘sterke’, ‘mannelijke’, Russische leiders blijken niet in staat om de eenvoudigste logistieke problemen op te lossen. Daarom staan ze ontzettend voor lul.
Dat weet ik, dat plaatje heb ik al eerder gepost toen de eerste geruchten kwamen dat Shoigu ontslagen werd.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:37 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het werd vooral door Rusland-adepten gebruikt om het Westen belachelijk te maken, want hoe kunnen vrouwen zoiets mannelijks als de krijgsmacht nou goed regelen.
Nou ben ik geen fan van Hennis ofzo, maar al die ‘sterke’, ‘mannelijke’, Russische leiders blijken niet in staat om de eenvoudigste logistieke problemen op te lossen. Daarom staan ze ontzettend voor lul.
Ja, want die kerel is natuurlijk een kritische denker binnen een vrije samenleving.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Laat filosofen gewoon met rust joh, simpele boer.
Ja maar koud water is hard!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, want die kerel is natuurlijk een kritische denker binnen een vrije samenleving.
Dat ze hem maar gauw opruimen, zijn filosofische opvattingen blijven toch wel bewaard
WoT _0_quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel Call of Duty gezien dat dit me ook niets meer doet.
Op zich niet heel erg raar. Ik ben ook ooit op een managementpositie terecht gekomen waar ik verantwoordelijk was voor 3 onderwerpen waar ik bij 2 geen inhoudelijk ervaring had. Die 2 zonder inhoudelijke ervaring heb ik een stuk beter gemanaged dan die waar ik wel inhoudelijk deskundige was. Simpelweg omdat je meer afstand kunt bewaren en de hoofdlijnen beter kunt overzien.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:45 schreef Aloulu het volgende:
Sowieso apart een man zonder enig militaire ervaring op die positie en veel PR erachter.
Ben je dat alleen als je je keert tegen de niet-vrije samenleving?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ja, want die kerel is natuurlijk een kritische denker binnen een vrije samenleving.
Jeetje, lekker efficiënt. Maar goed, voordeel van het westen als vrienden hebben, die overbodig verspilde munitie wordt wel aangevuldquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:01 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
https://twitter.com/tomab(...)XWzs81zWmxPFpfg&s=19
Dit doet mij dan weer weinig, maar uiteengereten lichamen....quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uiteengereten lichamen en zo dat doet me niks, maar dit
Goed om die filmpjes welig te laten tieren op Russiche kanalen, op die manier kan een ieder zijn eigen afweging beter maken om hieraan deel te nemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Holy shit, dat die vent na al die kogels eerst ook nog weer een soort van opstaat
Makkelijk op te sporen, loopt bijna niemand op straatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:38 schreef Starhopper het volgende:
Er zou iemand gezien zijn die wegrende met een jerrycan. En de explosie die op beeld staat is volgens mij gewoon een ploffende band oid. Zal wel een in de fik gestoken auto zijn en verder niets bijzonders.
[ twitter ]
Doegin is geen filosoof, maar een genocide propagerend stuk ongedierte.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dugin een filosoofquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Lekker filosoferenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dugin een filosoof
Mokerhard gelachen.
Als je als soldaat verwacht wordt je leven te geven helpt een minister die nooit een wapen in handen heeft gehad niet. Dat is echt van een andere orde dan een manager in een bedrijf. Overigens worden ook die niet echt serieus genomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:40 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Op zich niet heel erg raar. Ik ben ook ooit op een managementpositie terecht gekomen waar ik verantwoordelijk was voor 3 onderwerpen waar ik bij 2 geen inhoudelijk ervaring had. Die 2 zonder inhoudelijke ervaring heb ik een stuk beter gemanaged dan die waar ik wel inhoudelijk deskundige was. Simpelweg omdat je meer afstand kunt bewaren en de hoofdlijnen beter kunt overzien.
Een minister moet goed zijn in besturen. Of de minister ooit een wapen in handen heeft gehad is niet relevant.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je als soldaat verwacht wordt je leven te geven helpt een minister die nooit een wapen in handen heeft gehad niet. Dat is echt van een andere orde dan een manager in een bedrijf. Overigens worden ook die niet echt serieus genomen.
Deze foto weet ik me nog goed te herinneren:quote:
Mwa, beter hij en zijn dochter dood dan de arme Buryaten die door hem de dood zijn ingejaagd of de burgers van Kherson en Mariupol. Hij wilde graag oorlog, en die heeft hij gekregen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wie de laatste Nederlandse minister van Defensie die echt serieus een wapen heeft vastgehad? Dienstplicht telt nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je als soldaat verwacht wordt je leven te geven helpt een minister die nooit een wapen in handen heeft gehad niet. Dat is echt van een andere orde dan een manager in een bedrijf. Overigens worden ook die niet echt serieus genomen.
Ach, nog zo’n stuk verdriet. Als je die tijdlijn van die Dr Marina toch leest dan is het toch ook wel een verdomde schande dat deze man nog niet met pek en veren van het Binnenhof is getrapt zegquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lekker filosoferen [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |