En als dat niet helpt een paar zware raketten met tonnen scherven in de kop.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees dat Putin die wel meer gaat inzetten, nu hij aan het verliezen is.
Ja, dat wil ik niet, maar dan denk ik wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als dat niet helpt een paar zware raketten met tonnen scherven in de kop.
Als dat niet helpt nuclair.
Enz.
Ook als hij aan het winnen is hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees dat Putin die wel meer gaat inzetten, nu hij aan het verliezen is.
Dat gesprek met Malcolm Nance is wel de moeite waard.quote:
Irrelevant genoeg voor een autobom dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien was de achterliggende gedachte wat te moeilijk voor je, maar als ik zeg dat iemand er in Rusland niet toe doet, dan bedoel ik dat zijn invloed op het regime van Poetin vrij beperkt was. De aanslag op zijn dochter die vermoedelijk voor hem bedoeld was, zal dan ook niet uit die hoek gekomen zijn.
Zou er nu ergens een Russische luitenant kolonel rondlopen daar in Kherson die " I love the smell of Chloropicrin in the morning" tegen zn manschappen zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hejt gedonder al.
#Team Ellonmusk
[ twitter ]
Eigenlijk ben jij ook wel een goorlap dat je dit niet veroordeelt. Ik zal maar niet zeggen wat er moet jou zou moeten gebeurenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar hejt gedonder al.
#Team Ellonmusk
[ twitter ]
Lekker schijnheilige uitspraakquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook wel een goorlap dat je dit niet veroordeelt. Ik zal maar niet zeggen wat er moet jou zou moeten gebeuren
Wat snap je niet aan: “daar heb je het gedonder al”quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook wel een goorlap dat je dit niet veroordeelt. Ik zal maar niet zeggen wat er moet jou zou moeten gebeuren
Ik meen het wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lekker schijnheilige uitspraak![]()
Ik ga verder niet meer op jou in. Laffe internetmongool.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan: “daar heb je het gedonder al”
Met je maffe opmerking, heb je down ofzo?
Raar figuurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga verder niet meer op jou in. Laffe internetmongool.
Dan ben je toch net zo gewelddadig (of zelfs moordzuchtig) als diegenen die je meent te veroordelenquote:
Met die hashtag die je geeft laat je zien dat je de oorlogsmisdaden van Putin wilt belonen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan: “daar heb je het gedonder al”
Met je maffe opmerking, heb je down ofzo?
Helemaal niet. Dan snap je er geen fuck van, echt niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Met die hashtag die je geeft laat je zien dat je de oorlogsmisdaden van Putin wilt belonen.
Mwah... ik snap hem wel een beetje. Met je TeamElonMusk. Het idee dat je dit soort oorlogsmisdaden maar moet belonen met de Russen geven wat ze willen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dan snap je er geen fuck van, echt niet.
Geel is idd vetweefselquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:20 schreef slashdotter3 het volgende:
nsfw: dooie Russen
https://www.reddit.com/r/(...)of_dead_russian_and/
Wat is dat gele spul bij plaatje 18? Vet van z'n been?
Dan snap je het echt niet hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mwah... ik snap hem wel een beetje. Met je TeamElonMusk. Het idee dat je dit soort oorlogsmisdaden maar moet belonen met de Russen geven wat ze willen?
Niet iedereen deelt jouw meningquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Die Redditlinks zijn echt overbodig, alsof mensen op zo’n kutforum uit de VS willen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |