Sterke uitspraak in een oorlog met Russen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah Franse militaire technologie.
Altijd spannend of het werkt of niet.
aan de stock market te zien klopt het geruchtquote:
Die daalt al een half jaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
aan de stock market te zien klopt het gerucht
Uitzonderlijk hoge inflatie, hogere rentes bij de centrale banken, etc..quote:
Hopelijk hebben ze het bonnetje bewaard. Is bij spul dat Elon verkoopt trouwens wel volgens verwachting, dat het regelmatig uitvalt.quote:
Ja, lastig. Langzaamaan stelt hij iig wel de goede vragen.quote:
Denk het wel hoor. Als beleggers (of misschien zelfs justitie) er achter komen dat je een Oekraïens tegenoffensief hebt gesaboteerd voor zoiets lulligs als een twitterfittie zijn de rapen echt gaar voor hem.quote:
Men schrijft dat de reden dat Russen in de buurt zijn en er misbruik van zouden kunnen maken de oorzaak kan zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. Als beleggers (of misschien zelfs justitie) er achter komen dat je een Oekraïens tegenoffensief hebt gesaboteerd voor zoiets lulligs als een twitterfittie zijn de rapen echt gaar voor hem.
Wat een BS, je bent per definitie in de buurt van Russen in de frontlinie!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Men schrijft dat de reden dat Russen in de buurt zijn en er misbruik van zouden kunnen maken de oorzaak kan zijn.
quote:Russia sacks another top military commander – report
Russia has reportedly sacked the commander of its eastern military district, Col Gen Alexander Chaiko, the news outlet RBC has reported.
The reported departure of Chaiko marks the latest in a series of top officials to be fired after defeats and humiliations in the war in Ukraine.
RBC reports that Lt Gen Rustam Muradov has been appointed to head the eastern military district, which covers troops based in Russia’s far east. The eastern military district is one of five that make up Russia’s armed forces.
There was no official confirmation of the change from the Kremlin or the defence ministry, although the head of Muradov’s native Dagestan region congratulated him on his appointment.
On Monday, RBC reported that the commander of the western military district, Col Gen Alexander Zhuravlyov, had been replaced by Lt Gen Roman Berdnikov.
The news of Zhuravlyov’s departure came shortly after dramatic Russian losses in north-east Ukraine last month and the recapture by Ukraine of Lyman in Donetsk region.
Die Kadyrov kan nog wel eens de doodsteek zijn van Putin. Het is een Moslim met totaal andere waarden.quote:
De Russen krijgen helemaal geen voerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:24 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Niet echt van dat mannelijke mannenvoer dat ze daar krijgen. En toch weten ze te winnen.
Medvedev vind ik een onberekenbare schakel. Hij dreigt het hardst van allen met kernwapens. Maar ik heb de indruk dat zijn invloed minder geworden is. En dat ie eigenlijk helemaal niet zo extreem is, maar meedoet in dat kamp.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens, lijkt wel dat de vrienden van Poetin die niet gelieerd zijn aan de regering totaal radicaliseren, en die lui die in de ambtelijke top werken of in de regering zitten zijn niet extremer dan Poetin zelf.
Overigens weet ik niet hoe ik Medvedev moet inschalen.
Luister ook eens:
Oh ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hebt nog de baas van Wagner, Jevgeni Prigozjin.
Dat is wel de laatste die je aan de macht wil hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Die Kadyrov kan nog wel eens de doodsteek zijn van Putin.
Als je hoort wat Medvedev allemaal uitkraamt, die man lijkt wel verstandsloos. Zijn gebral komt allemaal behoorlijk dom over, dat moet Poetin toch ook wel inzien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Medvedev vind ik een onberekenbare schakel. Hij dreigt het hardst van allen met kernwapens. Maar ik heb de indruk dat zijn invloed minder geworden is. En dat ie eigenlijk helemaal niet zo extreem is, maar meedoet in dat kamp.
Medvedev is aan de kant geschoven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Als je hoort wat Medvedev allemaal uitkraamt, die man lijkt wel verstandsloos. Zijn gebral komt allemaal behoorlijk dom over, dat moet Poetin toch ook wel inzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |