Dorpen met 'nazi's he'...maakt niet veel uit voor de Russen danquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vraag mij dan wel af waar aan de grens en dan zal het sowieso een tactical nuke zijn lijkt mij. Je gaat niet even een grote bom droppen in een gebied waar dorpen liggen.
Gezien het enorme gepruts moet het dan wel een zwarte komedie worden. la Death of Stalin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
'Der Untergang Putin edition' met Zelensky die zichzelf speelt![]()
![]()
Vreemd.... .want hun liveblog is altijd vrij toegankelijk....quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zie OP NWS FB
Trouw en Volkskrant willen niet dat we quoten - mogen we niet gebruiken - is al heeel lang zo... en die doen echt moeilijk met boetes etc.
alleen een linkje naar hun kan nog wel maar waarom dan reclame voor ze maken
Maar met de grens bedoelen ze toch de grens met Oekrane en Rusland? Althans zo lees ik het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dorpen met 'nazi's he'...maakt niet veel uit voor de Russen dan
En dat ze niet onder de indruk zijn van water extra onschuldige slachtoffers dat blijkt wel uit de massagraven etc.
Het is meer de vraag wat het effect van zon bom op de grond heeft en qua fall-out.
Er werd al gesuggereerd dat de fallout aangrenzende landen kan bereiken en dat kan worden gezien als een aanval op de NAVO.
Ook al gaat hij testen, het gaat niks veranderen.quote:
Hij heeft mooie nieuwe kleertjes gekregenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef TLC het volgende:
Welke cadeautjes zou vladje nu hebben gekregen ? ben wel benieuwd eigenlijk, en welke taart of vlaai hebben ze gegeten ? vragen vragen vragen
Dat neem ik aan, mogelijk dus ook op/boven Oekrains grondgebied of in de zee en met de juiste wind denken ze dat ze er misschien zelf geen last van hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar met de grens bedoelen ze toch de grens met Oekrane en Rusland? Althans zo lees ik het.
Tactical zegt meer over de locatie van de explosie dan de kracht ervan. Over het algemeen zijn ze kleiner dan een ‘strategic Nuke’ maar het hoeft zeker geen klein bommetje te zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vraag mij dan wel af waar aan de grens en dan zal het sowieso een tactical nuke zijn lijkt mij. Je gaat niet even een grote bom droppen in een gebied waar dorpen liggen.
Nee, een oud-generaal heeft dat gezegd. Het is niet dat Biden dat geroepen heeftquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als hij het doet overigens is zijn militaire operatie vast ook ten einde, want de VS heeft al aangegeven dan de Russen op Oekraiense grondgebied te bestoken.
Een kaartje uit Oekrane met het bericht dat alles volgens plan gaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef TLC het volgende:
Welke cadeautjes zou vladje nu hebben gekregen ? ben wel benieuwd eigenlijk, en welke taart of vlaai hebben ze gegeten ? vragen vragen vragen
aww staat hem goed hoor !quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij heeft mooie nieuwe kleertjes gekregen[ afbeelding ]
Ik neem aan dat de Russen ook wel iets van Dial-a-Yield hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tactical zegt meer over de locatie van de explosie dan de kracht ervan. Over het algemeen zijn ze kleiner dan een ‘strategic Nuke’ maar het hoeft zeker geen klein bommetje te zijn
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tactical_nuclear_weapon
We gaan zien wat die strontkoppen in Rusland gaan doen. Ik ben inmiddels wel zo klaar met die gasten, voor mijn part gaat de VS er met gestrekt been in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ook al gaat hij testen, het gaat niks veranderen.
Oekraine gaat gewoon door met terugnemen van wat haar afgenomen is.
En ze laat zich niet tegenhouden door die nucleaire dreiging.
Dus als Poetin een kernbom op Oekraine wil flikkeren gaat hij zijn gang maar. Als hij het doet overigens is zijn militaire operatie vast ook ten einde, want de VS heeft al aangegeven dan de Russen op Oekraiense grondgebied te bestoken.
China: Het is de schuld van het Westen dat het zover gekomen isquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat China er van gaat vinden. Mocht het zo ver komen dat die klootzakken echt nucleair gaan.
Tja..wat een wereld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
China: Het is de schuld van het Westen dat het zover gekomen is
Westen : psstt... China, we doen niets met Taiwan als jullie daar last mee krijgen okay?"
China: Onacceptabel wat Rusland gedaan heeft, sancties etc
Is dit het 'verzin hier dingen ivm de oorlog' topic? Misschien moet je de topic-pointer even lezen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
China: Het is de schuld van het Westen dat het zover gekomen is
Westen : psstt... China, we doen niets met Taiwan als jullie daar last mee krijgen okay?"
China: Onacceptabel wat Rusland gedaan heeft, sancties etc
Hoera!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je fout zit kun je dat misschien niet meer toegeven
Shoigu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, zegt Isa Yusibov op basis van ingewijde bronnen. Benieuwd wie dat zijn, want volgens andere ingewijde bronnen vertelt Putin zelfs zijn eigen ministers niet meer wat hij gaat doen, dus dan heb je nog ongeveer een handvol mensen over die een 'ingewijde bron' van Yusibov kunnen zijn, lijkt me
Niet dat hij doorgaans uit z'n nek lult, maar dit lijkt me wat overdreven, ik geloof hier nog altijd niks van en verwacht dat de bommen op Japan ook over twintig jaar nog de enige nucleaire wapens zijn die daadwerkelijk in een conflict zijn gebruikt. En ja, als ik het fout blijk te hebben geef ik dat gewoon toe
Wat is daar precies mis mee? Zo'n Memorial is nou niet bepaald een Oekrane-aanvallend clubje. Alleen maar goed dat het juist aan mensen en organisaties uit die drie landen is gegeven ipv n persoon of club.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:57 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Mmmjah. "Kijk eens, ze horen bij elkaar"-vibes,
Valt mij nog mee dat Wierd niet 'wilt' zegtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Wierd Cuck is weer aan het roeptoeteren voor de clicks.
Sure, maar het geeft wat gemengde gevoelens. Memorial is volgens mij al opgeheven,quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is daar precies mis mee? Zo'n Memorial is nou niet bepaald een Oekrane-aanvallend clubje. Alleen maar goed dat het juist aan mensen en organisaties uit die drie landen is gegeven ipv n persoon of club.
Maakt helemaal niet uit. Sommige landen accepteren geen inzet van atoomwapens. Het maakt verder niet uit wat er in het NATO handvest staat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, een oud-generaal heeft dat gezegd. Het is niet dat Biden dat geroepen heeft
Het zal belangrijk zijn of de NAVO inderdaad een atoomwapen zal beschouwen als aanval op zijn grondgebied vanwege de fallout
Valt mij nog mee dat Wierd niet 'wilt' zegtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Wierd Cuck is weer aan het roeptoeteren voor de clicks.
Hoe dan ook, die overtocht maken is wel echt een bazenactiequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:44 schreef oheng het volgende:
Even een update over de 2 russische bootvluchtelingen in Alaska: volgens het officiele persbureau RIA vluchtten deze 2 mannen niet voor de mobilisatie, maar omdat ze vluchtten voor de russische justitie ivm drugssmokkel.
Nog niet eens van de landmacht, het zwakste onderdeel van NAVO, de luchtmacht en marine, waar de NAVO veel sterker in is zijn totaal niet ingezet geweest. (verdwaalde mijnenveger misschien)quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Volgens Wierd is het Navo leger al aan het vechten tegen de Russen.
Half het materieel wel ja.
Als het klopt dat Wladimir zijn ministers niet bijpraat is de kans op nucleaire escalatie wel kleiner. Althans ik ga er wellicht naef van uit dat meerdere mensen akkoord moeten geven daarvoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, zegt Isa Yusibov op basis van ingewijde bronnen. Benieuwd wie dat zijn, want volgens andere ingewijde bronnen vertelt Putin zelfs zijn eigen ministers niet meer wat hij gaat doen, dus dan heb je nog ongeveer een handvol mensen over die een 'ingewijde bron' van Yusibov kunnen zijn, lijkt me
Niet dat hij doorgaans uit z'n nek lult, maar dit lijkt me wat overdreven, ik geloof hier nog altijd niks van en verwacht dat de bommen op Japan ook over twintig jaar nog de enige nucleaire wapens zijn die daadwerkelijk in een conflict zijn gebruikt. En ja, als ik het fout blijk te hebben geef ik dat gewoon toe
Als het klopt dat Wladimir zijn ministers niet bijpraat is de kans op nucleaire escalatie wel kleiner. Althans ik ga er wellicht naef van uit dat meerdere mensen akkoord moeten geven daarvoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist. Heb je daar een link van of iets?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:21 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ook al gaat hij testen, het gaat niks veranderen.
Oekraine gaat gewoon door met terugnemen van wat haar afgenomen is.
En ze laat zich niet tegenhouden door die nucleaire dreiging.
Dus als Poetin een kernbom op Oekraine wil flikkeren gaat hij zijn gang maar. Als hij het doet overigens is zijn militaire operatie vast ook ten einde, want de VS heeft al aangegeven dan de Russen op Oekraiense grondgebied te bestoken.
Het was David Petraeus die dat verkondigde, dus geen officiele statement ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:32 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Als het klopt dat Wladimir zijn ministers niet bijpraat is de kans op nucleaire escalatie wel kleiner. Althans ik ga er wellicht naef van uit dat meerdere mensen akkoord moeten geven daarvoor
[..]
Dit heb ik gemist. Heb je daar een link van of iets?
Zulke cadeaus wil ook welquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
Foto van een cadeautje voor Putler dan wordt in- of uitgeladen:
[ afbeelding ]
Er is maar n realistische optie, Rusland trekt zich volledig terug uit Oekrane inclusief de Krim.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:36 schreef Momo het volgende:
Ik vind het al niks dat er wordt gesproken door verschillende partijen als een "realistische" optie.
quote:Ruslandkenner Sauer: voor het eerst openlijk ruzie in inner circle Poetin, machtspositie ernstig verzwakt
Voor het eerst sinds de heerschappij van de Russische president Vladimir Poetin wordt er openlijk geruzied tussen mensen uit zijn inner circle.
Dat vertelt journalist en Ruslandkenner Derk Sauer in het WNL-programma Sven op 1. "Er is openlijk kritiek op het beleid van Poetin en op zijn naasten. Dat heb ik nog nooit meegemaakt."
Eens, lijkt wel dat de vrienden van Poetin die niet gelieerd zijn aan de regering totaal radicaliseren, en die lui die in de ambtelijke top werken of in de regering zitten zijn niet extremer dan Poetin zelf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:04 schreef capricia het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat er twee kampen zijn rondom Poetin.
1. De koude berekenaars, die niet op alles escaleren.
Sergei Shoigu (min van def) en Nikolai Patrushev reken ik daar onder. Valeri Gerasimov ook.
Shoigu en Gerasimov (naast Poetin) zijn nodig om een kernoorlog te starten, begreep ik?
2. En daarnaast zijn er de gekken zoals Kadyrov en Aleksandr Dvornikov (butcher of Aleppo) en nog zo wat. En vergeet de extreem nationalisten niet. Igor 'Strelkov' Gerkin, Solovyev en die vrouw Margarita Simonyan.
Die willen generaals tegen de muur zetten en Oekrane nuken. En vinden dat Poetin lang niet ver genoeg gaat.
Aanvullingen welkom!
Ik zou namelijk eigenlijk wel een soort lijstje willen hebben van de hoofdrolspelers.
Dat zou heel goed nieuws zijn! Want we hebben bij Hitler kunnen zien, wat een inner circle die idolaat zijn van de een dictator; de boel flink kunnen laten escaleren.quote:
Je hebt nog de baas van Wagner, Jevgeni Prigozjin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:04 schreef capricia het volgende:
Sergei Shoigu (min van def) en Nikolai Patrushev reken ik daar onder. Valeri Gerasimov ook.
Shoigu en Gerasimov (naast Poetin) zijn nodig om een kernoorlog te starten, begreep ik?
2. En daarnaast zijn er de gekken zoals Kadyrov en Aleksandr Dvornikov (butcher of Aleppo) en nog zo wat. En vergeet de extreem nationalisten niet. Igor 'Strelkov' Gerkin, Solovyev en die vrouw Margarita Simonyan.
Die willen generaals tegen de muur zetten en Oekrane nuken. En vinden dat Poetin lang niet ver genoeg gaat.
Aanvullingen welkom!
Ik zou namelijk eigenlijk wel een soort lijstje willen hebben van de hoofdrolspelers.
Ah Franse militaire technologie.quote:
Sterke uitspraak in een oorlog met Russen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah Franse militaire technologie.
Altijd spannend of het werkt of niet.
aan de stock market te zien klopt het geruchtquote:
Die daalt al een half jaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
aan de stock market te zien klopt het gerucht
Uitzonderlijk hoge inflatie, hogere rentes bij de centrale banken, etc..quote:
Hopelijk hebben ze het bonnetje bewaard. Is bij spul dat Elon verkoopt trouwens wel volgens verwachting, dat het regelmatig uitvalt.quote:
Ja, lastig. Langzaamaan stelt hij iig wel de goede vragen.quote:
Denk het wel hoor. Als beleggers (of misschien zelfs justitie) er achter komen dat je een Oekraens tegenoffensief hebt gesaboteerd voor zoiets lulligs als een twitterfittie zijn de rapen echt gaar voor hem.quote:
Men schrijft dat de reden dat Russen in de buurt zijn en er misbruik van zouden kunnen maken de oorzaak kan zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. Als beleggers (of misschien zelfs justitie) er achter komen dat je een Oekraens tegenoffensief hebt gesaboteerd voor zoiets lulligs als een twitterfittie zijn de rapen echt gaar voor hem.
Wat een BS, je bent per definitie in de buurt van Russen in de frontlinie!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Men schrijft dat de reden dat Russen in de buurt zijn en er misbruik van zouden kunnen maken de oorzaak kan zijn.
quote:Russia sacks another top military commander – report
Russia has reportedly sacked the commander of its eastern military district, Col Gen Alexander Chaiko, the news outlet RBC has reported.
The reported departure of Chaiko marks the latest in a series of top officials to be fired after defeats and humiliations in the war in Ukraine.
RBC reports that Lt Gen Rustam Muradov has been appointed to head the eastern military district, which covers troops based in Russia’s far east. The eastern military district is one of five that make up Russia’s armed forces.
There was no official confirmation of the change from the Kremlin or the defence ministry, although the head of Muradov’s native Dagestan region congratulated him on his appointment.
On Monday, RBC reported that the commander of the western military district, Col Gen Alexander Zhuravlyov, had been replaced by Lt Gen Roman Berdnikov.
The news of Zhuravlyov’s departure came shortly after dramatic Russian losses in north-east Ukraine last month and the recapture by Ukraine of Lyman in Donetsk region.
Die Kadyrov kan nog wel eens de doodsteek zijn van Putin. Het is een Moslim met totaal andere waarden.quote:
De Russen krijgen helemaal geen voerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:24 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Niet echt van dat mannelijke mannenvoer dat ze daar krijgen. En toch weten ze te winnen.
Medvedev vind ik een onberekenbare schakel. Hij dreigt het hardst van allen met kernwapens. Maar ik heb de indruk dat zijn invloed minder geworden is. En dat ie eigenlijk helemaal niet zo extreem is, maar meedoet in dat kamp.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens, lijkt wel dat de vrienden van Poetin die niet gelieerd zijn aan de regering totaal radicaliseren, en die lui die in de ambtelijke top werken of in de regering zitten zijn niet extremer dan Poetin zelf.
Overigens weet ik niet hoe ik Medvedev moet inschalen.
Luister ook eens:
Oh ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hebt nog de baas van Wagner, Jevgeni Prigozjin.
Dat is wel de laatste die je aan de macht wil hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Die Kadyrov kan nog wel eens de doodsteek zijn van Putin.
Als je hoort wat Medvedev allemaal uitkraamt, die man lijkt wel verstandsloos. Zijn gebral komt allemaal behoorlijk dom over, dat moet Poetin toch ook wel inzien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Medvedev vind ik een onberekenbare schakel. Hij dreigt het hardst van allen met kernwapens. Maar ik heb de indruk dat zijn invloed minder geworden is. En dat ie eigenlijk helemaal niet zo extreem is, maar meedoet in dat kamp.
Medvedev is aan de kant geschoven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Als je hoort wat Medvedev allemaal uitkraamt, die man lijkt wel verstandsloos. Zijn gebral komt allemaal behoorlijk dom over, dat moet Poetin toch ook wel inzien.
Kan Badr misschien op een ander gebied carrire maken. Zal hij zijn kalasjnikovje van goud nog hebben van zijn maatje Kadyrov?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat is wel de laatste die je aan de macht wil hebben.
Medvedev zit daar zodat Poetin normaal en vriendelijk lijktquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Medvedev vind ik een onberekenbare schakel. Hij dreigt het hardst van allen met kernwapens. Maar ik heb de indruk dat zijn invloed minder geworden is. En dat ie eigenlijk helemaal niet zo extreem is, maar meedoet in dat kamp.
Die man was voorheen de pro Europa man. Gezellig met Rutte en co. Ik kan me vele ontmoetingen en fotos herinneren. Met Europese leiders.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Medvedev zit daar zodat Poetin normaal en vriendelijk lijkt
Bad cop spelen is hier wat lastig
Putins Henchmenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:04 schreef capricia het volgende:
Aanvullingen welkom!
Wel de langste man op de foto, jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:44 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Klare taal.
Toch altijd wel bijzonder om het verschil te zien tussen Rutte in NL en Rutte in Europa. Hier in Nederland lijkt hij z’n langste tijd wel gehad te hebben terwijl hij in Europa meer en meer tot een van de grote leiders behoort.
[ afbeelding ]
Bizar hoe gewoon dat voor obs is ja want ik vind Rutte nooit zo lang lijken maar op deze foto valt het echt op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel de langste man op de foto, ja
Is het niet tijd dat er eentje van het balkon van zijn miljardenjacht valt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar 1.93. Dan ben ik 1 of 2 cm langerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:48 schreef vipergts het volgende:
[..]
Bizar hoe gewoon dat voor obs is ja want ik vind Rutte nooit zo lang lijken maar op deze foto valt het echt op.
Maar die had toen ook al weinig invloed volgens mij, was slechts de brave buikspreekpop van Poetin. Nu roept ie af en toe nog wat havikachtigs in een poging relevant te blijven in de interne politiek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Die man was voorheen de pro Europa man. Gezellig met Rutte en co. Ik kan me vele ontmoetingen en fotos herinneren. Met Europese leiders.
Sinds die uitgerangeerd is, is ie alleen maar extremer geworden.
Kunnen ze beter gewoon een stuk of honderdx AMX10RC die kant op sturenquote:
Misschien zou het goed zijn als ze eens gaan uitleggen wat dat "catastrofaal" inhoudt. En dan op zo'n manier waaruit duidelijk wordt dat die gevolgen eenzijdig zijn, waardoor het ook zin heeft om dit te zeggen omdat je een reden geeft om het niet te doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:44 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Klare taal.
Toch altijd wel bijzonder om het verschil te zien tussen Rutte in NL en Rutte in Europa. Hier in Nederland lijkt hij z’n langste tijd wel gehad te hebben terwijl hij in Europa meer en meer tot een van de grote leiders behoort.
[ afbeelding ]
Sowieso is Kadyrov een Tjetjeen en de kans dat een Tjetjeen President van Rusland wordt is -10.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:36 schreef ExTec het volgende:
Niet iedereen die zich in de kringen van de macht bevind is ook een player.
Shoigu is bv. geen etnische rus, zou door het racistische rus volk nooit geaccepteerd worden als leider.
Kadyrov geld hetzelfde, want moslim, pikt het racistisch christen orthodoxe volk ook niet.
Gerasimov zelf is een carrire militair, ook nog een hele goeie (al zien we dat door de niets ontziende corruptie niet terug). Da's een heel ander profiel dan de kleptocraten die voor de rest boven komen drijven.
Beter startpunt is proberen veel artikelen over de kremlin inner circle te lezen, dan alleen hier de namen opsommen die we vaak langs zien komen
Idd. Hij is nuttig als manager van de Tsjetsjenen en verder niks.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sowieso is Kadyrov een Tjetjeen en de kans dat een Tjetjeen President van Rusland wordt is -10.
Ja, hij is Poetin's zetbaas in Tsjetjsenie en dat is al.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Hij is nuttig als manager van de Tsjetsjenen en verder niks.
Ja, onbegrijpelijk h, dat de VS/NAVO gewoon niet ff een draaiboek overhandigen aan rusland, waar tot op de GPS cordinaten precies alles staat wat ze precies op gaan blazen, natuurlijk ook precies met tijdlijn enzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:53 schreef Repentless het volgende:
[..]
Misschien zou het goed zijn als ze eens gaan uitleggen wat dat "catastrofaal" inhoudt. En dan op zo'n manier waaruit duidelijk wordt dat die gevolgen eenzijdig zijn, waardoor het ook zin heeft om dit te zeggen omdat je een reden geeft om het niet te doen.
Niet eens een clown, maar een varken. Die man is de grootste NSB'er in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:57 schreef sp3c het volgende:
Kadyrov is een clown
Die is iedere dag weer blij dat hij nog niet uit het raam is 'gevallen'
Is dat die Gepard in dat filmpje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:54 schreef Perrin het volgende:
Het duurt even maar als Duitsland eenmaal op gang komt.
[ twitter ]
Gepardquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is dat die Gepard in dat filmpje?
Of zo'n IRIS-T?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |