Kan Badr misschien op een ander gebied carrière maken. Zal hij zijn kalasjnikovje van goud nog hebben van zijn maatje Kadyrov?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat is wel de laatste die je aan de macht wil hebben.
Medvedev zit daar zodat Poetin normaal en vriendelijk lijktquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Medvedev vind ik een onberekenbare schakel. Hij dreigt het hardst van allen met kernwapens. Maar ik heb de indruk dat zijn invloed minder geworden is. En dat ie eigenlijk helemaal niet zo extreem is, maar meedoet in dat kamp.
Die man was voorheen de pro Europa man. Gezellig met Rutte en co. Ik kan me vele ontmoetingen en fotos herinneren. Met Europese leiders.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Medvedev zit daar zodat Poetin normaal en vriendelijk lijkt
Bad cop spelen is hier wat lastig
Putins Henchmenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:04 schreef capricia het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat er twee kampen zijn rondom Poetin.
1. De koude berekenaars, die niet op alles escaleren.
Sergei Shoigu (min van def) en Nikolai Patrushev reken ik daar onder. Valeri Gerasimov ook.
Shoigu en Gerasimov (naast Poetin) zijn nodig om een kernoorlog te starten, begreep ik?
2. En daarnaast zijn er de gekken zoals Kadyrov en Aleksandr Dvornikov (butcher of Aleppo) en nog zo wat. En vergeet de extreem nationalisten niet. Igor 'Strelkov' Gerkin, Solovyev en die vrouw Margarita Simonyan.
Die willen generaals tegen de muur zetten en Oekraïne nuken. En vinden dat Poetin lang niet ver genoeg gaat.
Aanvullingen welkom!
Ik zou namelijk eigenlijk wel een soort lijstje willen hebben van de hoofdrolspelers.
Wel de langste man op de foto, jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:44 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Klare taal.
Toch altijd wel bijzonder om het verschil te zien tussen Rutte in NL en Rutte in Europa. Hier in Nederland lijkt hij z’n langste tijd wel gehad te hebben terwijl hij in Europa meer en meer tot een van de grote leiders behoort.
[ afbeelding ]
Bizar hoe gewoon dat voor obs is ja want ik vind Rutte nooit zo lang lijken maar op deze foto valt het echt op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel de langste man op de foto, ja
Is het niet tijd dat er eentje van het balkon van zijn miljardenjacht valt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Medvedev vind ik een onberekenbare schakel. Hij dreigt het hardst van allen met kernwapens. Maar ik heb de indruk dat zijn invloed minder geworden is. En dat ie eigenlijk helemaal niet zo extreem is, maar meedoet in dat kamp.
Hij is blijkbaar 1.93. Dan ben ik 1 of 2 cm langerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:48 schreef vipergts het volgende:
[..]
Bizar hoe gewoon dat voor obs is ja want ik vind Rutte nooit zo lang lijken maar op deze foto valt het echt op.
Maar die had toen ook al weinig invloed volgens mij, was slechts de brave buikspreekpop van Poetin. Nu roept ie af en toe nog wat havikachtigs in een poging relevant te blijven in de interne politiek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Die man was voorheen de pro Europa man. Gezellig met Rutte en co. Ik kan me vele ontmoetingen en fotos herinneren. Met Europese leiders.
Sinds die uitgerangeerd is, is ie alleen maar extremer geworden.
Kunnen ze beter gewoon een stuk of honderdx AMX10RC die kant op sturenquote:
Misschien zou het goed zijn als ze eens gaan uitleggen wat dat "catastrofaal" inhoudt. En dan op zo'n manier waaruit duidelijk wordt dat die gevolgen eenzijdig zijn, waardoor het ook zin heeft om dit te zeggen omdat je een reden geeft om het niet te doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:44 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Klare taal.
Toch altijd wel bijzonder om het verschil te zien tussen Rutte in NL en Rutte in Europa. Hier in Nederland lijkt hij z’n langste tijd wel gehad te hebben terwijl hij in Europa meer en meer tot een van de grote leiders behoort.
[ afbeelding ]
Sowieso is Kadyrov een Tjetjeen en de kans dat een Tjetjeen President van Rusland wordt is -10.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:36 schreef ExTec het volgende:
Niet iedereen die zich in de kringen van de macht bevind is ook een player.
Shoigu is bv. geen etnische rus, zou door het racistische rus volk nooit geaccepteerd worden als leider.
Kadyrov geld hetzelfde, want moslim, pikt het racistisch christen orthodoxe volk ook niet.
Gerasimov zelf is een carrière militair, ook nog een hele goeie (al zien we dat door de niets ontziende corruptie niet terug). Da's een heel ander profiel dan de kleptocraten die voor de rest boven komen drijven.
Beter startpunt is proberen veel artikelen over de kremlin inner circle te lezen, dan alleen hier de namen opsommen die we vaak langs zien komen
Idd. Hij is nuttig als manager van de Tsjetsjenen en verder niks.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sowieso is Kadyrov een Tjetjeen en de kans dat een Tjetjeen President van Rusland wordt is -10.
Ja, hij is Poetin's zetbaas in Tsjetjsenie en dat is al.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Hij is nuttig als manager van de Tsjetsjenen en verder niks.
Ja, onbegrijpelijk hé, dat de VS/NAVO gewoon niet ff een draaiboek overhandigen aan rusland, waar tot op de GPS coördinaten precies alles staat wat ze precies op gaan blazen, natuurlijk ook precies met tijdlijn enzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:53 schreef Repentless het volgende:
[..]
Misschien zou het goed zijn als ze eens gaan uitleggen wat dat "catastrofaal" inhoudt. En dan op zo'n manier waaruit duidelijk wordt dat die gevolgen eenzijdig zijn, waardoor het ook zin heeft om dit te zeggen omdat je een reden geeft om het niet te doen.
Niet eens een clown, maar een varken. Die man is de grootste NSB'er in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:57 schreef sp3c het volgende:
Kadyrov is een clown
Die is iedere dag weer blij dat hij nog niet uit het raam is 'gevallen'
Is dat die Gepard in dat filmpje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:54 schreef Perrin het volgende:
Het duurt even maar als Duitsland eenmaal op gang komt.
[ twitter ]
Gepardquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is dat die Gepard in dat filmpje?
Of zo'n IRIS-T?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |