Unhappy birthday to youquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er is er één jarig, goida, goida
Dat kun je wel zien blyat dawai
Het raam uit dat zweeft wel zo prettig, da, da
Ook poloniumcake hoort erbij
Hij leve bang, goida, goida
Hij leve bang, goida, goida
Hij leeeve bang, goida, goida
Ja de moordenaar wordt vandaag 70.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:18 schreef Slayage het volgende:
Het is niet aal de de verjaardag van Putin, 16 jaar geleden vandaag werd politkovskaya doodgeschoten. Thread
[ twitter ]
Jaa go out with a big bang.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Wierd Cuck is weer aan het roeptoeteren voor de clicks.
Dit hebben we nog niet gehoord, hiermee verandert alles!!1!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Wierd Cuck is weer aan het roeptoeteren voor de clicks.
Ik kijk reikhalzend uit naar de tweet van FVD om dit verschrikkelijke lot van deze andersdenkende te herdenken...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:18 schreef Slayage het volgende:
Het is niet aal de de verjaardag van Putin, 16 jaar geleden vandaag werd politkovskaya doodgeschoten. Thread
[ twitter ]
Trollen vinden altijd dat ze prima onderbouwenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:17 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou ja als mensen het kunnen onderbouwen is het imo prima,
Niet Nazi Anti Verjaardags Offensief?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
NAVO staat dan ook voor
Nederlands Anti Verjaardags Offensief
Ik wist niet dat hij jarig is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Typisch ook weer cult vorming omtrent poetin. Alsof zijn verjaardag ook maar van enig belang is.
Jij bent dan ook geen propagandist op de russische staats TVquote:
Ze is een Oekraïense meen ikquote:
Die doen geen onderzoek, die stellen alleen vragenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Trollen vinden altijd dat ze prima onderbouwen
Want ze hebben "zelf onderzoek gedaan", weet je nog.
Kloptquote:
Nu ook lichamelijk dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:21 schreef Slayage het volgende:
Putin ziek? Er zijn wat geruchten de laatste dagen.
[ twitter ]
Laat hem maar veilig uit het raam zwaaien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:26 schreef nixxx het volgende:
Ik denk zomaar dat we geen parade en balkon scène zullen zien voor Poetins verjaardag, te bang dat iemand hem van het balkon duwt.
Het zou toch vervelend zijn als ie meteen na die val wordt overreden door een van de weinige operationele T14 Armata tanksquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:26 schreef nixxx het volgende:
Ik denk zomaar dat we geen parade en balkon scène zullen zien voor Poetins verjaardag, te bang dat iemand hem van het balkon duwt.
Ja, klopt, op haar vierde naar de VS geëmigreerd.quote:
Meg is Ukraïns ja. Tenminste, als haar bio's op de internetzzz kloppen.quote:
Trouwensquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:21 schreef Slayage het volgende:
Putin ziek? Er zijn wat geruchten de laatste dagen.
[ twitter ]
Klootzakken worden doorgaans te oud.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Trouwens
Marco Polo ontdekkingsreiziger... is op 70 jarige leeftijd gestorven
Het blijft lastig te ontdekken dat je niet altijd kunt krijgen wat je wil
Niki Lauda, autocoureur,is op 70 jarige leeftijd gestorven
Wereldkampioen, sommigen zullen het nooit worden
Hans Christian Andersen, schrijver, is op 70 jarige leeftijd gestorven
Tja, ooit is je sprookje voorbij...
Nina Simone, zangeres, is op 70 jarige leeftijd gestorven
Soul en Rhythem en Blues... Tegenwoordig ligt onze ziel bij yellow en blue(s)
en zo kunnen we doorgaan
Jammer Vlad... the end is near...
Ik denk dat we met zekerheid kunnen stellen dat hij de meeste jaren al gehad heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Trouwens
Marco Polo ontdekkingsreiziger... is op 70 jarige leeftijd gestorven
Het blijft lastig te ontdekken dat je niet altijd kunt krijgen wat je wil
Niki Lauda, autocoureur,is op 70 jarige leeftijd gestorven
Wereldkampioen, sommigen zullen het nooit worden
Hans Christian Andersen, schrijver, is op 70 jarige leeftijd gestorven
Tja, ooit is je sprookje voorbij...
Nina Simone, zangeres, is op 70 jarige leeftijd gestorven
Soul en Rhythem en Blues... Tegenwoordig ligt onze ziel bij yellow en blue(s)
en zo kunnen we doorgaan
Jammer Vlad... the end is near...
Als je permanent aan de ruif zit van de staat die je zo verafschuwt is het daglicht ontwijken mogelijk je enige levenszin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:51 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik dacht ik kom ff bijlezen maar wat een niet-aflatende stroom aan bagger was het vannacht. Een heel topic vol met kutzooi
Hebben ze bij BNW de nachtbeveiliging moeten wegbezuinigen ofzo
I like her.quote:
quote:
Putin heeft twee uur nodig om uit te leggen waarom de inval nodig isquote:
Ik verwacht wel iets om eerlijk te zijn. Om gewoon ff eventuele feestelijkheden te vergallen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik hoop dat er vandaag een hoop Himars op de verjaardag van Poetin komen
De OPEC werkt niet samen met rusland.quote:
"De Brug" gaat eindelijk aan stukken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik verwacht wel iets om eerlijk te zijn. Om gewoon ff eventuele feestelijkheden te vergallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |