abonnement Unibet Coolblue
pi_206223427
quote:
PALMA DE MALLORCA - 15 juli 2021: In Palma de Mallorca ligt een 27-jarige Nederlander in kritieke toestand in het ziekenhuis. Hij werd afgelopen woensdagnacht door andere Nederlanders tegen zijn hoofd getrapt, volgens de Spaanse politie zonder aanleiding.

De Spaanse krant Ultima Hora schrijft dat een groep Nederlandse toeristen begon te vechten in een nachtclub, waar ze vervolgens uit werden gezet. Eenmaal op straat vielen ze andere Nederlandse vakantiegangers aan.

De 27-jarige man die nu in Palma op de intensive care ligt, kreeg schoppen tegen zijn hoofd terwijl hij al op de grond lag. Hij heeft hersenletsel en zijn toestand wordt omschreven als zorgwekkend. Een andere man werd bewusteloos geslagen en drie mensen liepen verwondingen op.



Internationaal arrestatiebevel

De Spaanse politie heeft één Nederlander gearresteerd in verband met het incident. Hij werd opgepakt toen hij de sleutels ging terugbrengen van het huurhuis in El Arenal waar de groep verbleef. De anderen hadden zo snel mogelijk een vlucht terug naar Nederland genomen.


Strafzaken


Zaak informatie
https://www.rechtspraak.nl/Bekende-rechtszaken/Mallorcazaak

Verdachten
Sanil B. (19) - Hein B. (18) - Mees T. (18) - Kaan B. (19) - Daan van S. (18) - Lukas O. (18) - Stan F. (18) - Lars van den H. (19) - Martijn T. (18)
* in bold zijn hoofdverdachten

Agenda


Live rechtbankverslagen
https://twitter.com/marcelvink888
https://twitter.com/MaartenKolsloot
https://twitter.com/SaskiaBelleman
https://twitter.com/maschadejong

Liveblog lokale krant
https://m.gooieneemlander(...)l&utm_source=twitter

Podcasts
Listen to Grote Verhalen: De Zaak Mallorca on Spotify.

Hier verder.

[ Bericht 4% gewijzigd door RamboDirk op 06-10-2022 16:20:36 ]
  donderdag 6 oktober 2022 @ 11:44:12 #2
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206223441
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:42 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Hij is ook getuige in de zaak.
Ah, ik lees het nu, het gaat idd om een getuigenverklaring die hij in juni heeft afgelegd. :Y
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_206223449
Vandaag staan er 3 verdachten in de rechtbank.
1. Martijn T.
2. Hein B.
3. Stan F.
pi_206223711
quote:
Ze hebben het over getuige als 'kanker toxic hoer'. En 'misschien ga ik wel shooter voor haar huren'.
quote:
Domme bitches houden hun kankerbek wel als je zegt dat ze dat moeten doen. Zou Lukas hebben gezegd over een getuige.
stoere boy.
pi_206223719
Hahah 1 van de verdachte kan de cel in of een boete tot 22.500 euro wegens meineed

https://nos.nl/artikel/24(...)ehouden-voor-meineed

Verdachte in Mallorca-zaak aangehouden voor meineed
Het Openbaar Ministerie heeft een van de verdachten in de zaak rond de fatale mishandeling van Carlo Heuvelman aangehouden voor meineed. Heuvelman (27) kwam vorig jaar zomer om het leven door uitgaansgeweld op Mallorca.

Het OM heeft Martijn T. aangehouden; hij zou hebben gelogen tegen de rechter. T. heeft eerder bij de rechter-commissaris verklaard dat hij na afloop van de gevechten niet meer met andere mensen uit zijn vriendengroep over die gevechten heeft gepraat. Op de zitting werd een Snapchat-video getoond waarop te zien is dat hij er wel over praat.

NH Nieuws meldt dat op die video een andere verdachte is te zien met beschadigde knokkels, die vertelt dat hij heeft gevochten. Martijn T. komt daarna in beeld, zittend op een tafel.


Net goed, pisvlek
pi_206223720
En in de rechtszaak doen ze er het zwijgen toe of herinneringen zich niks. Wat een mietjes.
pi_206223749
quote:
16s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:04 schreef Gibson88 het volgende:
En in de rechtszaak doen ze er het zwijgen toe of herinneringen zich niks. Wat een mietjes.
Hopelijk is de arrestatie wegens meineed een keerpunt en gaat hij nu praten. Richtlijn zegt 3 maanden celstraf voor 1x meineed
pi_206223753
Dat die teringlijers gewoon eerlijk gaan zijn en gaan praten, hun leven is toch al verpest en voorbij, en maar goed ook. Stoere mannetjes allemaal.
pi_206223779
Vader Onrust heeft dus voor de tactiek zwijgrecht in samenspraak met de advocaat gekozen. Wellicht kan vader Onrust weer dreigtelefoontjes plegen naar GeenStijl :')

Ik heb het idee dat vader Onrust de intelligentie van zijn zoon Lukas niet heel hoog heeft zitten. Dat blijkt ook wel uit die Telegram berichten :') lijkt wel verstandelijk beperkt iemand.

Doe maar zwijgrecht anders verspreekt hij zich straks nog _O-
  donderdag 6 oktober 2022 @ 12:15:35 #11
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206223852
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:09 schreef RamboDirk het volgende:

Doe maar zwijgrecht anders verspreekt hij zich straks nog _O-
Jep, dit inderdaad. Als je als advocaat je cliënt wilt laten spreken moet je er wel zeker van zijn dat hij goed over komt en de juiste antwoorden geeft. Zo niet, dan liever zwijgrecht idd :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_206223930
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:09 schreef RamboDirk het volgende:
Vader Onrust heeft dus voor de tactiek zwijgrecht in samenspraak met de advocaat gekozen. Wellicht kan vader Onrust weer dreigtelefoontjes plegen naar GeenStijl :')

Ik heb het idee dat vader Onrust de intelligentie van zijn zoon Lukas niet heel hoog heeft zitten. Dat blijkt ook wel uit die Telegram berichten :') lijkt wel verstandelijk beperkt iemand.

Doe maar zwijgrecht anders verspreekt hij zich straks nog _O-
Na de geboorte van Lucas is pappa vast gaan investeren in condooms.
Het is koud, het is guur....
  donderdag 6 oktober 2022 @ 12:22:38 #13
3542 Gia
User under construction
pi_206223931
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:04 schreef PowerPomper het volgende:
Hahah 1 van de verdachte kan de cel in of een boete tot 22.500 euro wegens meineed

https://nos.nl/artikel/24(...)ehouden-voor-meineed

Verdachte in Mallorca-zaak aangehouden voor meineed
Het Openbaar Ministerie heeft een van de verdachten in de zaak rond de fatale mishandeling van Carlo Heuvelman aangehouden voor meineed. Heuvelman (27) kwam vorig jaar zomer om het leven door uitgaansgeweld op Mallorca.

Het OM heeft Martijn T. aangehouden; hij zou hebben gelogen tegen de rechter. T. heeft eerder bij de rechter-commissaris verklaard dat hij na afloop van de gevechten niet meer met andere mensen uit zijn vriendengroep over die gevechten heeft gepraat. Op de zitting werd een Snapchat-video getoond waarop te zien is dat hij er wel over praat.

NH Nieuws meldt dat op die video een andere verdachte is te zien met beschadigde knokkels, die vertelt dat hij heeft gevochten. Martijn T. komt daarna in beeld, zittend op een tafel.

Net goed, pisvlek
Mooi, heel mooi!
pi_206224008
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:44 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag staan er 3 verdachten in de rechtbank.
1. Martijn T.
2. Hein B.
3. Stan F.
Je vergeet Lukas O, ook zo’n pareltje.
pi_206224344
Klote rijkeluisjochies, de hoogst mogelijke straf geven die mogelijk is
pi_206224354
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:14 schreef Cupfighter het volgende:
Klote rijkeluisjochies, de hoogst mogelijke straf geven die mogelijk is
Je wilt niet dezelfde behandeling als bij elke andere verdachte?
pi_206224374
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:15 schreef Nober het volgende:

[..]
Je wilt niet dezelfde behandeling als bij elke andere verdachte?
Nee want ze verdienen ook de hoogste straf gezien hun acties
pi_206224544
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:15 schreef Nober het volgende:

[..]
Je wilt niet dezelfde behandeling als bij elke andere verdachte?
Het zijn wel duidelijk figuren die denken boven de wet te staan, dus ik snap wel waar zulke reacties vandaan komen.
pi_206224594
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:34 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Het zijn wel duidelijk figuren die denken boven de wet te staan, dus ik snap wel waar zulke reacties vandaan komen.
Juist dat is wat ik bedoel , met hun rijke pappies
pi_206224710
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:04 schreef PowerPomper het volgende:
Hahah 1 van de verdachte kan de cel in of een boete tot 22.500 euro wegens meineed

https://nos.nl/artikel/24(...)ehouden-voor-meineed

Verdachte in Mallorca-zaak aangehouden voor meineed
Het Openbaar Ministerie heeft een van de verdachten in de zaak rond de fatale mishandeling van Carlo Heuvelman aangehouden voor meineed. Heuvelman (27) kwam vorig jaar zomer om het leven door uitgaansgeweld op Mallorca.

Het OM heeft Martijn T. aangehouden; hij zou hebben gelogen tegen de rechter. T. heeft eerder bij de rechter-commissaris verklaard dat hij na afloop van de gevechten niet meer met andere mensen uit zijn vriendengroep over die gevechten heeft gepraat. Op de zitting werd een Snapchat-video getoond waarop te zien is dat hij er wel over praat.

NH Nieuws meldt dat op die video een andere verdachte is te zien met beschadigde knokkels, die vertelt dat hij heeft gevochten. Martijn T. komt daarna in beeld, zittend op een tafel.


Net goed, pisvlek
Daarom altijd beroepen op je zwijgrecht.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 6 oktober 2022 @ 14:00:59 #21
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206224742
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:55 schreef superniger het volgende:

[..]
Daarom altijd beroepen op je zwijgrecht.
Gaat hier om een getuigenis, als je als verdachte gehoord wordt kan je namelijk geen meineed plegen :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_206225013
zijn hun volledige naw gegevens bekend?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 6 oktober 2022 @ 14:36:54 #23
319979 Fok-it
All is well
pi_206225028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:35 schreef Solotovski het volgende:
zijn hun volledige naw gegevens bekend?
Die heeft GeenStijl vorig jaar al gepubliceerd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206225088
Lars heeft wel vaak last van het ontbreken van (actieve) herinneringen. Zou hij ook een Nokia hebben?

Hier trouwens het volledige verslag mocht dat nog niet genoemd zijn, op Twitter plaatst de betreffende journalist niet alle berichten:
https://m.gooieneemlander(...)l&utm_source=twitter

@RamboDirk kan deze link ook in de OP?
pi_206225133
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:42 schreef Regilio_ het volgende:
Lars heeft wel vaak last van het ontbreken van (actieve) herinneringen. Zou hij ook een Nokia hebben?
Ik weet niet of deze figuren de politiek volgen, misschien hun ouders.
Maar daar zie je dat politici wegkomen met spontaan geheugenverlies.
Ik vind het niet gek dat burgers dat ook proberen om te kijken of dat hen helpt.
Of dat inderdaad ook in hun voordeel werkt bij Strafrecht, valt te bezien.
pi_206225145
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:46 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Ik weet niet of deze figuren de politiek volgen, misschien hun ouders.
Maar daar zie je dat politici wegkomen met spontaan geheugenverlies.
Meen je niet!
pi_206225882
Komt toch wel een beeld naar voren van domme jongens die het stoer vinden om te vechten, crimineel te zijn, dit te etaleren via social media en een beperkt denkvermogen hebben.
pi_206225909
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
Komt toch wel een beeld naar voren van domme jongens die het stoer vinden om te vechten, crimineel te zijn, dit te etaleren via social media en een beperkt denkvermogen hebben.
Regelrechte tokkies zijn het. Of zoals Youp dit soort hypocriete kakkers altijd aanduidt:
"keeeeeurige mensen".

Ook die ruiten bij die getuige ingooien :{.

Die komen er wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Regilio_ op 06-10-2022 18:45:22 ]
pi_206225919
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
Komt toch wel een beeld naar voren van domme jongens die het stoer vinden om te vechten, crimineel te zijn, dit te etaleren via social media en een beperkt denkvermogen hebben.
Plus ouders die ze de hand boven het hoofd houden.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 16:34:16 #30
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206225950
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
Komt toch wel een beeld naar voren van domme jongens die het stoer vinden om te vechten, crimineel te zijn, dit te etaleren via social media en een beperkt denkvermogen hebben.
Volgens mij zijn dit eerder erg gemiddelde jongens die eerder niet zoveel consequenties van hun gedrag ondervonden. Iedereen kent wel van dit soort groepjes die met een hoop gebral en jongetjesgedoe op vakantie gaan en uitgaan. Dan hoeft er maar een escalerend element tussen te lopen om het over te laten koken want de groepsdynamiek heeft nooit correctie in te hoeven calculeren.

De ouders vinden het immers toch allemaal niet zo zorgelijk. Ja nu, maar dan is het vooral vervelend voor de jongens zelf en zit de focus op hen zoveel mogelijk uit de wind houden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 oktober 2022 @ 16:34:43 #31
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206225953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:07 schreef streamjohan het volgende:
Dat die teringlijers gewoon eerlijk gaan zijn en gaan praten, hun leven is toch al verpest en voorbij, en maar goed ook. Stoere mannetjes allemaal.
Beter gaan ze inderdaad praten want dit is gewoon te triest (en sneu voor nabestaanden ;(), :'). Maar, vetgedrukte is niet waar, natuurlijk. Of althans, waar baseer jij op dat hun leven voorbij is?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 oktober 2022 @ 16:40:59 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206225983
Vraag me af of de rest van die groep nu ook nog een keertje extra moet slikken nu ze echt-echt merken dat je ook tijdens je proces aangehouden kan worden voor iets als meineed. Dat zullen ze vast geweten hebben maar om het dan toch bij een van je (voormalige) vrienden daadwerkelijk te zien gebeuren is een ander verhaal natuurlijk. Misschien dat ze nu wel nerveuzer worden.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206226058
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Vraag me af of de rest van die groep nu ook nog een keertje extra moet slikken nu ze echt-echt merken dat je ook tijdens je proces aangehouden kan worden voor iets als meineed. Dat zullen ze vast geweten hebben maar om het dan toch bij een van je (voormalige) vrienden daadwerkelijk te zien gebeuren is een ander verhaal natuurlijk. Misschien dat ze nu wel nerveuzer worden.
Gaan zich nog meer beroepen op hun zwijgrecht waarschijnlijk.

Bijzonder vooral dat die Lars vanmiddag ervoor koos deels uitgebreid te antwoorden en deels vaak ineens geen herinnering aan bepaalde zaken had.
pi_206226153
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Beter gaan ze inderdaad praten want dit is gewoon te triest (en sneu voor nabestaanden ;(), :'). Maar, vetgedrukte is niet waar, natuurlijk. Of althans, waar baseer jij op dat hun leven voorbij is?
Denk je dat een werkgever zon sujet graag wil hebben?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 oktober 2022 @ 17:13:13 #35
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206226199
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 17:02 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Denk je dat een werkgever zon sujet graag wil hebben?
Denk je dat een werkgever hier zich nog druk om gaat maken? Of denk je dat deze gasten de komende 40-50 jaar geen baan hebben vanwege deze zaak, :')? Misschien dat het heel even zo is dat ze moeite hebben met werk krijgen maar dat loopt echt wel weer los, hoor. Als ze worden vrijgesproken al helemaal. Bovendien hebben hun ouders wellicht ook nog wel connecties. Ik zou me er geen zorgen om maken. Een baan hebben ze later wel.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 17:19:28 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206226258
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Denk je dat een werkgever hier zich nog druk om gaat maken? Of denk je dat deze gasten de komende 40-50 jaar geen baan hebben vanwege deze zaak, :')? Misschien dat het heel even zo is dat ze moeite hebben met werk krijgen maar dat loopt echt wel weer los, hoor. Als ze worden vrijgesproken al helemaal. Bovendien hebben hun ouders wellicht ook nog wel connecties. Ik zou me er geen zorgen om maken. Een baan hebben ze later wel.
Dat verwacht ik ook wel, maar er zullen altijd collega's zijn die er wat van vinden en dat ook niet onder stoelen of banken steken.
En dat geeft ook niet, ongeacht of ze worden vrijgesproken of niet, want dat ze verantwoordelijk zijn staat buiten kijf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 oktober 2022 @ 17:25:09 #37
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206226283
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 17:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat verwacht ik ook wel, maar er zullen altijd collega's zijn die er wat van vinden en dat ook niet onder stoelen of banken steken.
En dat geeft ook niet, ongeacht of ze worden vrijgesproken of niet, want dat ze verantwoordelijk zijn staat buiten kijf.
Wellicht (dat eerste) maar ik vraag me echt oprecht af wie over 40 jaar nog ineens denkt: Oh wacht eens, mijn collega is Lukas Onrust. Had hij niet die gast doodgeschopt? 't Is geen Dahmer of Gein en ik Google nooit mijn collega's. Maar goed, als iemand het wel zou weten zullen ze vast een mening hebben. Of ze dat niet onder stoelen of banken steken vraag ik me af. Aan het werk komen ze sowieso wel.

FOK! en GeenStijl zijn wat dat betreft ook een bubbel waardoor je al snel kan denken dat er meer mensen mee bezig zijn en op de hoogte zijn dan dat daadwerkelijk het geval is. Ik durf eigenlijk wel te gokken dat als ik aan een willekeurige buurvrouw of -man vraag wat de achternaam is van Lukas O. of Mees T. zij helemaal niets weten.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 17:27:23 #38
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206226295
NOS heeft leuke podcast over deze zaak trouwens met achtergronden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_206226350
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Vraag me af of de rest van die groep nu ook nog een keertje extra moet slikken nu ze echt-echt merken dat je ook tijdens je proces aangehouden kan worden voor iets als meineed. Dat zullen ze vast geweten hebben maar om het dan toch bij een van je (voormalige) vrienden daadwerkelijk te zien gebeuren is een ander verhaal natuurlijk. Misschien dat ze nu wel nerveuzer worden.
Een voor meineed, het lieverdje van de groep, waar ze in januari achterkwamen dat die helemaal niet zo lief was… die werd toen verward met Lukas op de beelden.

En eergisteren Mees, die de regels van zijn voorlopige vrijstelling had overtreden. Die zit ook weer vast.
pi_206226357
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wellicht (dat eerste) maar ik vraag me echt oprecht af wie over 40 jaar nog ineens denkt: Oh wacht eens, mijn collega is Lukas Onrust. Had hij niet die gast doodgeschopt? 't Is geen Dahmer of Gein en ik Google nooit mijn collega's. Maar goed, als iemand het wel zou weten zullen ze vast een mening hebben. Of ze dat niet onder stoelen of banken steken vraag ik me af. Aan het werk komen ze sowieso wel.

FOK! en GeenStijl zijn wat dat betreft ook een bubbel waardoor je al snel kan denken dat er meer mensen mee bezig zijn en op de hoogte zijn dan dat daadwerkelijk het geval is. Ik durf eigenlijk wel te gokken dat als ik aan een willekeurige buurvrouw of -man vraag wat de achternaam is van Lukas O. of Mees T. zij helemaal niets weten.
Zo zullen buren ook niet weten wie hun nieuwe buurman Jan Sloffers is. Hoop wel dat ze geen jonge dochter hebben.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 oktober 2022 @ 17:45:13 #41
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206226382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 17:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Een voor meineed, het lieverdje van de groep, waar ze in januari achterkwamen dat die helemaal niet zo lief was… die werd toen verward met Lukas op de beelden.

En eergisteren Mees, die de regels van zijn voorlopige vrijstelling had overtreden. Die zit ook weer vast.
Klopt. Maar dat tweede lijkt me minder slikken om te horen want als je je gewoon aan die voorwaarden houdt is er niks aan de hand. Maar meineed zou je toch nerveus voor kunnen worden omdat je maar iets verkeerd hoeft te zeggen (gevoelsmatig lijkt me dan) of je bent aangehouden. Maar goed, in een rechtszaak veranderen mensen wel vaker van mening en herinnering en worden ze ook niet opgepakt voor meineed, :+. Had natuurlijk ook een iets andere reden dat die Mees werd aangehouden (wel meineed, andere situatie).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206226421
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Aan het werk komen ze sowieso wel.
Een fatsoenlijk verdienende baan op niveau lijkt me sowieso voorlopig uitgesloten. Voor iedere simpele functie moet je al een VOG overleggen. En de meeste goede werkgevers doen tegenwoordig een PES Check (pre employment screening). Niemand zit te wachten op mogelijke reputatieschade door het aannemen van labiele vechtersbaasjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door RamboDirk op 06-10-2022 17:56:36 ]
pi_206226442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Volgens mij zijn dit eerder erg gemiddelde jongens die eerder niet zoveel consequenties van hun gedrag ondervonden. Iedereen kent wel van dit soort groepjes die met een hoop gebral en jongetjesgedoe op vakantie gaan en uitgaan. Dan hoeft er maar een escalerend element tussen te lopen om het over te laten koken want de groepsdynamiek heeft nooit correctie in te hoeven calculeren.

De ouders vinden het immers toch allemaal niet zo zorgelijk. Ja nu, maar dan is het vooral vervelend voor de jongens zelf en zit de focus op hen zoveel mogelijk uit de wind houden.
Ik ken wel typische jongensgroepjes. Maar typische jongensgroepjes die actief op zoek zijn naar ruzie en vechten als vermaak, ken ik niet. Dat associeer ik vooral met onaangepaste jongens met pyschische problematiek.
pi_206226444
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 17:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Een fatsoenlijk verdienende baan op niveau lijkt me sowieso voorlopig uitgesloten. Voor iedere simpele functie moet je al een VOG overleggen. En de meeste goede werkgevers doen tegenwoordig een PES Check (pre employment screening). Niemand zit te wachten op mogelijke reputatieschade doir het aannemen van labiele vechtersbaasjes.
Dit, en als ze een eigen zaak beginnen is er altijd wel een clown die in de reviews moet melden wat je op Mallorca gedaan hebt. Tenminste ik als nabestaande zou zo rancuneus kunnen zijn.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 oktober 2022 @ 17:56:27 #45
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206226461
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 17:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Een fatsoenlijk verdienende baan op niveau lijkt me sowieso voorlopig uitgesloten. Voor iedere simpele functie moet je al een VOG overleggen. En de meeste goede werkgevers doen tegenwoordig een PES Check (pre employment screening). Niemand zit te wachten op mogelijke reputatieschade door het aannemen van labiele vechtersbaasjes.
quote:
Voor iedere simpele functie
Neuh. En daarnaast staan op een VOG alleen zaken die relevant zijn voor die specifieke functie. Wat ga je doen dan als zij worden vrijgesproken of alleen openbare geweldpleging oid krijgen?

Ik denk echt dat je overschat hoeveel en hoe goed gecheckt wordt, hoor. Mijn vraag is echt: denk je dat over 20, 30 of 40 jaar iemand nog weet wie deze gasten zijn? Denk je dat ouders geen connecties hebben? Studeren deze gasten niet gewoon? Of mbo? En wat versta je onder 'de meeste goede werkgevers'?

Ik zou over 3 jaar die gasten maar eens Googlen en dan zie je wel of ze in de bijstand zitten (ik gok van niet). Mogelijk studeren ze dan nog (geen idee of ze dat nu doen).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206226590
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 17:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
[..]
Neuh. En daarnaast staan op een VOG alleen zaken die relevant zijn voor die specifieke functie. Wat ga je doen dan als zij worden vrijgesproken of alleen openbare geweldpleging oid krijgen?

Ik denk echt dat je overschat hoeveel en hoe goed gecheckt wordt, hoor. Mijn vraag is echt: denk je dat over 20, 30 of 40 jaar iemand nog weet wie deze gasten zijn? Denk je dat ouders geen connecties hebben? Studeren deze gasten niet gewoon? Of mbo? En wat versta je onder 'de meeste goede werkgevers'?

Ik zou over 3 jaar die gasten maar eens Googlen en dan zie je wel of ze in de bijstand zitten (ik gok van niet). Mogelijk studeren ze dan nog (geen idee of ze dat nu doen).
Een VOG voor vuilnisman of schoonmaker zal nog wel lukken ja.

Goede werkgevers kan gaan van overheid, grote financiele instellingen, zorginstellingen, ict bedrijven, semi-overheid tot de gerenomeerde MKB installatiebedrijf of horeca ondernemer uit je eigen omgeving. You name it.

Volgens mij wordt het milieu van deze knapen ook behoorlijk overschat, het is gewoon jan modaal volk. Die vader van Sanil is van een kraamuitbater op de markt tot nu buurtvader bij de gemeente gegaan. Die moeder van Mees is een alleenstaande vrouw met een simpele baan. Die vader van Lukas is een marginaal bij Shell. etc. etc.

Uiteindelijk zullen de meesten best wel gewoon een huisje, boompje, beestje krijgen op de middelange termijn. Maar in de nabije toekomst <10 jaar gaan ze hier zeker last van hebben.
pi_206226734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:09 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Een VOG voor vuilnisman of schoonmaker zal nog wel lukken ja.

Goede werkgevers kan gaan van overheid, grote financiele instellingen, zorginstellingen, ict bedrijven, semi-overheid tot de gerenomeerde MKB installatiebedrijf of horeca ondernemer uit je eigen omgeving. You name it.

Volgens mij wordt het milieu van deze knapen ook behoorlijk overschat, het is gewoon jan modaal volk. Die vader van Sanil is van een kraamuitbater op de markt tot nu buurtvader bij de gemeente gegaan. Die moeder van Mees is een alleenstaande vrouw met een simpele baan. Die vader van Lukas is een marginaal bij Shell. etc. etc.

Uiteindelijk zullen de meesten best wel gewoon een huisje, boompje, beestje krijgen op de middelange termijn. Maar in de nabije toekomst <10 jaar gaan ze hier zeker last van hebben.
Ik heb een langer strafblad dan deze jongens gaan krijgen, echter je VOG kijkt maar 6 jaar terug, en ook alleen naar relevante feiten. Enige probleem zijn beroepen waar je echt schoon voor moet zijn, dus Advocaat of Politie zit er de komende 30 jaar niet in. Daarnaast geld voor sommige functies een AIVD screening, die pakken dit soort zaken doorgaans wel mee.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206226857
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb een langer strafblad dan deze jongens gaan krijgen, echter je VOG kijkt maar 6 jaar terug, en ook alleen naar relevante feiten. Enige probleem zijn beroepen waar je echt schoon voor moet zijn, dus Advocaat of Politie zit er de komende 30 jaar niet in. Daarnaast geld voor sommige functies een AIVD screening, die pakken dit soort zaken doorgaans wel mee.
Spannend, we hebben een moordenaar in ons midden.

Goed, het is natuurlijk wel zo, ben jij een echte specialist of kun je iets wat weinig mensen kunnen. Dan zul je altijd goed aan de bak komen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 oktober 2022 @ 18:46:16 #49
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206227022
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:09 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Een VOG voor vuilnisman of schoonmaker zal nog wel lukken ja.

Goede werkgevers kan gaan van overheid, grote financiele instellingen, zorginstellingen, ict bedrijven, semi-overheid tot de gerenomeerde MKB installatiebedrijf of horeca ondernemer uit je eigen omgeving. You name it.

Volgens mij wordt het milieu van deze knapen ook behoorlijk overschat, het is gewoon jan modaal volk. Die vader van Sanil is van een kraamuitbater op de markt tot nu buurtvader bij de gemeente gegaan. Die moeder van Mees is een alleenstaande vrouw met een simpele baan. Die vader van Lukas is een marginaal bij Shell. etc. etc.

Uiteindelijk zullen de meesten best wel gewoon een huisje, boompje, beestje krijgen op de middelange termijn. Maar in de nabije toekomst <10 jaar gaan ze hier zeker last van hebben.
Hun milieu wordt ook overschat en dat is de schuld van GeenStijl. Neem niet weg dat die ouders wel connecties kunnen hebben. Dat hoeft niet gelijk Zuidas te betekenen. Ik heb persoonlijk wat moeite met het feit dat je schoonmakers en vuilnismannen weg lijkt(!) te zetten als ietwat minderwaardig. Die laat ik dus even gaan.

VOG heeft te maken met de inhoud van je baan. Als zij fraude hadden gepleegd of gestolen hebben dan zullen ze een probleem hebben met een VOG bij een gemiddelde financiële instelling (bijvoorbeeld). Dat ligt hier niet zo simpel. Niet alleen dat maar ook je leeftijd, hoe lang het geleden is, de omstandigheden etc.

Het ligt er ook nog aan welke uitspraak er komt (misschien wel vrijspraak) en of dat allemaal dezelfde is voor alle jongens of ieder duidelijk verschillend. Wat als ze worden vrijgesproken? Dan zullen weinig mensen weten wie Mees T. is want behalve wij en GeenStijl en wat anderen kennen weinigen zijn achternaam. Henk of Jannie op de hoek weten dat heus niet.

Deze jongens gaan hier echt niet 10 jaar lang last van hebben. De eerste paar jaar? Wellicht. Daarna niet meer.

Ik snap oprecht dat het een heel fijne gedachte is voor veel mensen om te denken dat (mogelijke) daders de rest van hun leven overal last van hebben (ik doel even niet op geweten) maar dat is vaak gewoon niet zo.

Deze discussie had ik ook al in het topic over Gino, dat negenjarige jochie dat is misbruikt en vermoord. Nu verwacht ik dat die dader wel een aardige tijd mag zitten, :D maar als hij bijvoorbeeld 25 jaar zonder TBS zou krijgen (kan ik me nauwelijks voorstellen overigens) dan denk ik niet dat na dat aantal jaar iemand nog weet wie de naam van die gast is. Dat zakt allemaal weg, joh. Over 5 jaar zijn er nieuwe kopschoppers en is de hype over deze gasten weer weg. Net zoals in het geval van Gino er in 25 jaar nog wel een keer of 3 (of vaker) kinderen worden misbruikt en vermoord waardoor de herinnering aan Gino voor de gemiddelde persoon simpelweg wegzakt. Zo draait de wereld nou eenmaal.

Dat het leven van die jongens ‘toch al voorbij is’ ontken je nu toch ook? Door te zeggen dat ze uiteindelijk toch wel huisje-boompje-beestje (minus, volgens jou, de eerste 10 jaar dan). Zijn we het toch nog eens, ;).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 oktober 2022 @ 18:47:14 #51
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206227034
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:34 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Spannend, we hebben een moordenaar in ons midden.

Goed, het is natuurlijk wel zo, ben jij een echte specialist of kun je iets wat weinig mensen kunnen. Dan zul je altijd goed aan de bak komen.
Deze jongens worden niet eens aangeklaagd voor moord dus dat zal sowieso niet op een VOG verschijnen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206228075
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hun milieu wordt ook overschat en dat is de schuld van GeenStijl. Neem niet weg dat die ouders wel connecties kunnen hebben. Dat hoeft niet gelijk Zuidas te betekenen. Ik heb persoonlijk wat moeite met het feit dat je schoonmakers en vuilnismannen weg lijkt(!) te zetten als ietwat minderwaardig. Die laat ik dus even gaan.

VOG heeft te maken met de inhoud van je baan. Als zij fraude hadden gepleegd of gestolen hebben dan zullen ze een probleem hebben met een VOG bij een gemiddelde financiële instelling (bijvoorbeeld). Dat ligt hier niet zo simpel. Niet alleen dat maar ook je leeftijd, hoe lang het geleden is, de omstandigheden etc.

Het ligt er ook nog aan welke uitspraak er komt (misschien wel vrijspraak) en of dat allemaal dezelfde is voor alle jongens of ieder duidelijk verschillend. Wat als ze worden vrijgesproken? Dan zullen weinig mensen weten wie Mees T. is want behalve wij en GeenStijl en wat anderen kennen weinigen zijn achternaam. Henk of Jannie op de hoek weten dat heus niet.

Deze jongens gaan hier echt niet 10 jaar lang last van hebben. De eerste paar jaar? Wellicht. Daarna niet meer.

Ik snap oprecht dat het een heel fijne gedachte is voor veel mensen om te denken dat (mogelijke) daders de rest van hun leven overal last van hebben (ik doel even niet op geweten) maar dat is vaak gewoon niet zo.

Deze discussie had ik ook al in het topic over Gino, dat negenjarige jochie dat is misbruikt en vermoord. Nu verwacht ik dat die dader wel een aardige tijd mag zitten, :D maar als hij bijvoorbeeld 25 jaar zonder TBS zou krijgen (kan ik me nauwelijks voorstellen overigens) dan denk ik niet dat na dat aantal jaar iemand nog weet wie de naam van die gast is. Dat zakt allemaal weg, joh. Over 5 jaar zijn er nieuwe kopschoppers en is de hype over deze gasten weer weg. Net zoals in het geval van Gino er in 25 jaar nog wel een keer of 3 (of vaker) kinderen worden misbruikt en vermoord waardoor de herinnering aan Gino voor de gemiddelde persoon simpelweg wegzakt. Zo draait de wereld nou eenmaal.

Dat het leven van die jongens ‘toch al voorbij is’ ontken je nu toch ook? Door te zeggen dat ze uiteindelijk toch wel huisje-boompje-beestje (minus, volgens jou, de eerste 10 jaar dan). Zijn we het toch nog eens, ;).
Waar zeg ik precies dat het leven van de jongens voorbij is?

De ene zaak is de andere niet. Jos Brech zal iedereen kennen. Deze zaak kun je wellicht beter vergelijken met de Turnhoutse kopschoppers. Maar uiteindelijk is dat niet echt relevant bij het verkrijgen van een VOG of het doorkomen van een PES check.

Niks mis met vuilnismannen en schoonmakers, ik geef alleen aan dat je daar nu eenmaal minder kwalificaties voor nodig hebt. Maar zo te lezen hou je zelf wel van karikaturen met je Henk en Jannie. De pot verwijt de ketel ofzo iets.
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Deze jongens worden niet eens aangeklaagd voor moord dus dat zal sowieso niet op een VOG verschijnen.
Met die opmerking doelde ik natuurlijk op raptorix.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 07-10-2022 09:15:30 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 oktober 2022 @ 21:02:18 #53
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206229302
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 19:49 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Waar zeg ik precies dat het leven van de jongens voorbij is?

De ene zaak is de andere niet. Jos Brech zal iedereen kennen. Deze zaak kun je wellicht beter vergelijken met de Turnhoutse kopschoppers. Maar uiteindelijk is dat niet echt relevant bij het verkrijgen van een VOG of het doorkomen van een PES check.

Niks mis met vuilnismannen en schoonmakers, ik geef alleen aan dat je daar nu eenmaal minder kwalificaties voor nodig hebt. Maar zo te lezen hou je zelf wel van karikaturen met je Henk en Jannie. De pot verwijt de ketel ofzo iets.
[..]
Met die opmerking doelde ik natuurlijk op raptorix.

Niks mis met vuilnismannen en schoonmakers, ik geef alleen aan dat je daar nu eenmaal minder kwalificaties voor nodig hebt. Maar zo te lezen hou je zelf wel van karikaturen met je Henk en Jannie. De pot verwijt de ketel ofzo iets.
Niet te vergelijken. Ik pak gewoon random Nederlandse namen die iedereen kent als de standaardnamen om 'Jan met de pet' aan te duiden. Het is ook niet meer dan logisch dan dat ik die gebruik om, ja daar komt-ie, de gemiddelde persoon (a.k.a. de willekeurige buurvrouw of -man in de straat) aan te duiden en niet een FOK!ker of GS'er die met zijn neus dik in de zaak zit. Wat ik jou vroeg is wat jij verstaat onder goede werkgevers en jij laat schoonmaker en vuilnisman daar niet onder vallen. Daar gaat wel een bepaalde implicatie vanuit en als je dat zelf niet kan inzien kan je beter aan jezelf vragen of jij wel begrijpend kan lezen.

quote:
Waar zeg ik precies dat het leven van de jongens voorbij is?
My bad, dat was een reactie op @streamjohan. Sorry, kan er niks aan doen. Kan niet begrijpend lezen, :! .

quote:
De ene zaak is de andere niet. Jos Brech zal iedereen kennen. Deze zaak kun je wellicht beter vergelijken met de Turnhoutse kopschoppers. Maar uiteindelijk is dat niet echt relevant bij het verkrijgen van een VOG of het doorkomen van een PES check.
En wie kent nu nog de naam of gezichten van díe kopschoppers? Ik kan me die zaak sowieso nauwelijks herinneren (en ik denk velen met mij) maar wat ik me al helemaal niet kan herinneren zijn de namen van de kopschoppers. Als zo'n gast mijn collega zou zijn dan zou ik dat niet eens weten. Dat staat inderdaad los van de VOG maar je onderschat echt hoe nauwkeurig wordt gecheckt door bedrijven én dat er nog steeds een VOG kan worden afgeleverd ondanks een 'signaal/melding'. Dat is namelijk afhankelijk van meerdere factoren dan slechts de misdaad.

Als iemand hier nu wordt vrijgesproken heeft diegene er straks echt geen last meer van, en dat zal niet 10 jaar duren. Zie mijn reactie over de Turnhoutse kopschoppers. Als iemand veroordeeld wordt voor openlijke geweldpleging bijvoorbeeld zal dat ook weer minder 'problemen' opleveren dan een veroordeling voor poging tot doodslag (die lijkt me erg vergezocht en zal vast niet gebeuren). Desalniettemin gaan deze gasten gewoon een normaal leven leiden na de uitspraak en/of als zij uit de gevangenis komen. Misschien een beetje opstartproblemen, maar niet van een decennium. Uitzondering natuurlijk als zij zelf kiezen voor het criminele pad.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 07-10-2022 09:16:18 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206229535
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:34 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Spannend, we hebben een moordenaar in ons midden.

Goed, het is natuurlijk wel zo, ben jij een echte specialist of kun je iets wat weinig mensen kunnen. Dan zul je altijd goed aan de bak komen.
Ja en daar heb ik hard voor gewerkt, heb geen medelijden met mij ik geef justitie tegenwoordig gratis advies.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206232053
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Het ligt er ook nog aan welke uitspraak er komt (misschien wel vrijspraak) en of dat allemaal dezelfde is voor alle jongens of ieder duidelijk verschillend. Wat als ze worden vrijgesproken? Dan zullen weinig mensen weten wie Mees T. is want behalve wij en GeenStijl en wat anderen kennen weinigen zijn achternaam. Henk of Jannie op de hoek weten dat heus niet.

Deze jongens gaan hier echt niet 10 jaar lang last van hebben. De eerste paar jaar? Wellicht. Daarna niet meer.

Ik snap oprecht dat het een heel fijne gedachte is voor veel mensen om te denken dat (mogelijke) daders de rest van hun leven overal last van hebben (ik doel even niet op geweten) maar dat is vaak gewoon niet zo.
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om voortaan een andere voornaam te gebruiken, zeker als je roepnaam niet je officiële naam is (zoals-ie in je paspoort staat). Daan heet volgens z'n paspoort misschien wel Daniël. Maar ook als je roepnaam wel de naam is die in je paspoort staat, kun je natuurlijk een andere roepnaam aannemen. Hoef je verder niks officieels voor te regelen. Bij je werkgever ziet HR dat dan wel (want die moeten een kopie van je paspoort hebben), maar dat moet dan ook maar net een belletje doen rinkelen.

Verder hoop ik juist wél dat ze hier niet langdurig last van houden, want dat is uiteindelijk beter voor iedereen. Recidive voorkom je namelijk met name door stabiliteit. Er wordt wel gezegd dat mensen die de drie W's op orde hebben veel minder vaak recidiveren. De drie W's zijn uiteraard werk, woning en wijf.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 00:45:43 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206232165
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb een langer strafblad dan deze jongens gaan krijgen, echter je VOG kijkt maar 6 jaar terug, en ook alleen naar relevante feiten. Enige probleem zijn beroepen waar je echt schoon voor moet zijn, dus Advocaat of Politie zit er de komende 30 jaar niet in. Daarnaast geld voor sommige functies een AIVD screening, die pakken dit soort zaken doorgaans wel mee.
Dan ligt het er ook nog aan of je een AIVD A, B of C screening hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206232178
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 00:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dan ligt het er ook nog aan of je een AIVD A, B of C screening hebt.
Raptorix kennende heeft hij ze allemaal en nog wat extra's waar niemand het bestaan van weet.

Inc dat hij ook echt overal aan elk project werkt of gewerkt heeft.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 00:55:01 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206232216
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 00:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om voortaan een andere voornaam te gebruiken, zeker als je roepnaam niet je officiële naam is (zoals-ie in je paspoort staat). Daan heet volgens z'n paspoort misschien wel Daniël. Maar ook als je roepnaam wel de naam is die in je paspoort staat, kun je natuurlijk een andere roepnaam aannemen. Hoef je verder niks officieels voor te regelen. Bij je werkgever ziet HR dat dan wel (want die moeten een kopie van je paspoort hebben), maar dat moet dan ook maar net een belletje doen rinkelen.

Verder hoop ik juist wél dat ze hier niet langdurig last van houden, want dat is uiteindelijk beter voor iedereen. Recidive voorkom je namelijk met name door stabiliteit. Er wordt wel gezegd dat mensen die de drie W's op orde hebben veel minder vaak recidiveren. De drie W's zijn uiteraard werk, woning en wijf.
Toen wij in 2013 een hypotheek nodig hadden wist de hypotheekadviseur ook niets van de gebroeders Henny, maar ik heb wel doorgegeven dat we onder geen beding een hypotheek of levensverzekering bij Conservatrix wilden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206233368
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hun milieu wordt ook overschat en dat is de schuld van GeenStijl. Neem niet weg dat die ouders wel connecties kunnen hebben. Dat hoeft niet gelijk Zuidas te betekenen. Ik heb persoonlijk wat moeite met het feit dat je schoonmakers en vuilnismannen weg lijkt(!) te zetten als ietwat minderwaardig. Die laat ik dus even gaan.

Meen gelezen te hebben dat het een bonte verzameling uit verschillende milieus. Van villawijkbewoners tot mensen die ergens op een flatje drie hoog achter zitten.
pi_206234315
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 00:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dan ligt het er ook nog aan of je een AIVD A, B of C screening hebt.
idd....een VOG is bij lange na niet genoeg, ik had de strengste screening toen
en nog eens een extra document moeten ondertekenen voor een bepaalde etage als ik daar gegevens van zou lekken kon ik 10 jaar de bak in.

volgende mij was dat voor de 10de etage bij de MIVD.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:44:14 #62
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_206234582
Het Leidse lab gebruikte minder geavanceerde software en een kwalitatief minder monster dan het NFI. Het lijkt er dan op dat het bewijs van het gevonden DNA van Carlo op de schoen van Sanil een stuk sterker staat.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:09:35 #63
8781 crew  Frutsel
pi_206234817
Sanil B vindt het in elk geval allemaal heel erg wat er is gebeurd en hij heeft ook erge dingen gedaan die avond en hij snapt dat iedereen hem als hoofdverdachte ziet

maar hij heeft het (de dood van Carlo veroorzaakt) niet gedaan en hij heeft uitgekeken naar deze rechtzaak want hij heeft er alle vertrouwen in dat het op een juiste manier wordt opgelost
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:31:32 #64
8781 crew  Frutsel
pi_206235134
Mag ik even kotsen :r
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:04:06 #66
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206235514
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]

:')
Tuurlijk :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:06:51 #67
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206235554
Sanil is een beetje de “hoofdverdachte” van het daadwerkelijke kopschopper toch? De agressor van de groep.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_206235580
Het zijn en waren allemaal heel fatsoenlijke jongens.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:25:14 #69
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206235768
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:06 schreef Drekkoning het volgende:
Sanil is een beetje de “hoofdverdachte” van het daadwerkelijke kopschopper toch? De agressor van de groep.
Samen met Mees T.
pi_206236432
Als ik de liveblog lees, denk ik dat Sanil zometeen al voor het bijltje gaat.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:50:53 #71
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206236562
twitter


Deze vind ik heel erg.
Hij wilde zijn voeten in diens nek plaatsen, ja.
pi_206236578
Uit de bek van Sanil komt vooral stront.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:53:18 #73
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206236592
Ik vraag mij altijd af hoe die advocaten savonds in de spiegel kunnen kijken. Het vak was dacht ik van origine "verdachten beschermen tegen onrecht". Niet alle verhalen bij elkaar liegen om je criminele client uit de bajes te houden. Of zie ik dat verkeerd?
pi_206236615
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:53 schreef bleiblei het volgende:
Ik vraag mij altijd af hoe die advocaten savonds in de spiegel kunnen kijken. Het vak was dacht ik van origine "verdachten beschermen tegen onrecht". Niet alle verhalen bij elkaar liegen om je criminele client uit de bajes te houden. Of zie ik dat verkeerd?
‘De ene man zijn dood, is de ander zijn brood.’

Gaat in dit geval wel heel letterlijk op.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:56:19 #75
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206236618
twitter


twitter


Dit ook. Tot twee keer toe: ik weet niet meer waar ik hem schopte maar het was volgens mij in zijn buik. Dus je weet het niet maar je weet het een beetje toch wel?
pi_206236648
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:56 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Dit ook. Tot twee keer toe: ik weet niet meer waar ik hem schopte maar het was volgens mij in zijn buik. Dus je weet het niet maar je weet het een beetje toch wel?
De rechtbank is hem wel aan het doorzagen nu volgens mij. Kwestie van tijd.
pi_206236746
Als het over Carlo gaat, begint iedereen op een andere toon te antwoorden op de vragen van de rechter. Allemaal zijn ze poeslief als het om Carlo gaat.

God o god, wat moet je als rechter in deze situatie joh. :N
Ik krijg nog geld van je.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:17:18 #78
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206236797
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:11 schreef Rnie het volgende:
Als het over Carlo gaat, begint iedereen op een andere toon te antwoorden op de vragen van de rechter. Allemaal zijn ze poeslief als het om Carlo gaat.

God o god, wat moet je als rechter in deze situatie joh. :N
Op het bewijs afgaan. En als dat er niet voldoende is, vrijspreken van doodslag.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:20:46 #79
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206236836
quote:
Vrouw zag hoe iemand geraakt werd en op de grond belandde. Ze wijst op Sanil en Hein. Als een van de jongens die Carlo schopte. 16 augustus 2021 in NL verhoord deze vrouw. De foto staat kennelijk ter discussie in rapport Van Koppen. Vrouw zag 4-5 jongens schoppen, groepje, meerdere tegen hem (Carlo) met vuist vol op gezicht. ,,Hij viel naar achteren. Toen werd hij paar keer getrapt. Van 5 die er eerst stonden, sloegen allemaal, best wel veel klappen, vuisten naar hoofd, vuisten vol op gezicht." Wie? ,,1: lange jongen best mager, lang en slank, licht getint, zwart shirt, met gele bedrukking."
quote:
Jongen 1 (Sanil) stond er ook nog bij toen Carlo werd geschopt. Drie jongens zag ze schoppen. ,,Ze schopten sowieso tegen bovenlichaam van navel omhoog."
quote:
Vrouw: ,,Vier tot vijf keer schoppen tegen Carlo. 1 trapte tegen hoofd. Hij lag op linkerkant, ik zag rug. Kon niet zien waar raakte. Wel dat hoofd werd geraakt. 1 heeft tegen hoofd getrapt. Jongens bleven niet bij elkaar. Gevecht met Carlo ging super snel."
quote:
Vrouw: ,,Het ging super snel. Een lange magere jongen trapte Carlo tegen hoofd. Donkere haren. Ik heb hem bij tweede incident gezien."
quote:
Ze wijst 2 jongens aan bij Carlo: Hein en Sanil. Maar die foto-identificatie wordt kennelijk in rapport Van Koppen betwijfelt. Sanil: ,,Ik denk dat dit heel erg onzin is. Helemaal niet klopt wat ze zegt."
Kijk de 1e getuige (Spaanse vrouw) lijkt zich in ieder geval genoeg te herinneren.
pi_206236857
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:20 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk de 1e getuige (Spaanse vrouw) lijkt zich in ieder geval genoeg te herinneren.
Wow, ik wist niet dat er een getuige was bij de "fatale" trap.
Ik krijg nog geld van je.
pi_206236979
Hij kon zijn voet niet kwijt :')
pi_206237001
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:37 schreef Selenophilia het volgende:
Hij kon zijn voet niet kwijt :')
Lastig lopen hoor als er lichamen op de grond liggen. Plausibel, zeg ik.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:46:43 #83
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206237064
quote:
,,Ik voelde mij niet opgefokt. Ik weet niet wat mijn gevoel was op dat moment. Kan mij niet vinden in opgefokte blik." Iemand met goede band met hem zegt dat. Arie zei dat, deze vrouw dus ook. Arie eigenaar van De Zaak.
Die Sanil zegt standaard B als de ander A zegt. Totaal ongeloofwaardig, wat een flapdrol.
pi_206237092
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:46 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Die Sanil zegt standaard B als de ander A zegt. Totaal ongeloofwaardig, wat een flapdrol.
Hij weet helmaal niets meer behalve wat hij zogenaamd niet gedaan heeft.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:52:09 #85
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206237097
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Lastig lopen hoor als er lichamen op de grond liggen. Plausibel, zeg ik.
De enige keer dat ik probeerde mijn voeten te plaatsen en desondanks iemand schopte was toen mijn kat midden op de trap besloot dat het etenstijd was en een charme-offensief begon. Gek genoeg herinner ik me dat soort dingen extra goed omdat ik het erg zielig vond dat ik haar per ongeluk raakte.

Maar goed, hier is dan ook een functionerend geweten voor nodig misschien.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:39:20 #86
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206237511
twitter


Getuigen: Ze gingen met zijn allen als beesten tekeer tegen die twee jongens
Sanil & Co.: We weten van niks maar die ene die het gedaan heeft hè, als we dat toch eens wisten...

:r
pi_206237638
'Meest eerlijk'? Is er dan nog zoiets als 'minder eerlijk'? Hij kan zich niet voorstellen dat hij tegen Carlo zijn hoofd te hebben geschopt, maar kan het zich niet herinneren. Als de verdachte het zich niet kan herinneren, dan kan hij dus ook geen getuigenissen ontkrachten op basis van zijn ontbrekende herinnering lijkt me.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:45:21 #88
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206238033
Sanil probeert koste wat het kost zijn drankgebruik te ontkennen. :') Dat is blijkbaar een ergere zonde voor een vrome moslim dan vechtpartijen. Anders wordt ie natuurlijk met de nek aan gekeken in zijn gemeenschap. Hypocriet :')
pi_206240031
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:45 schreef RamboDirk het volgende:
Sanil probeert koste wat het kost zijn drankgebruik te ontkennen. :') Dat is blijkbaar een ergere zonde voor een vrome moslim dan vechtpartijen. Anders wordt ie natuurlijk met de nek aan gekeken in zijn gemeenschap. Hypocriet :')
Als blijkt dat hij daar heeft gezopen, dan heeft hij een probleem met papa. Maar iemand dood trappen. Dan is vooral het gezeik dat je daarmee krijgt vervelend.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:16:36 #90
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206241976
Uit alles komt naar voren dat deze hele groep galbakken alleen maar uit was op ruzie met iedereen. Meerdere vechtpartijen, 1 bar al uitgezet. Zijn gewoon de hele avond als een groep wilde honden op zoek geweest naar slachtoffers. Ik wens dit uitschot echt serieus een pijnlijke vorm van kanker toe. Het leven niet waard deze lowlifes.
pi_206241984
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:16 schreef RealistAtheist het volgende:
Uit alles komt naar voren dat deze hele groep galbakken alleen maar uit was op ruzie met iedereen. Meerdere vechtpartijen, 1 bar al uitgezet. Zijn gewoon de hele avond als een groep wilde honden op zoek geweest naar slachtoffers. Ik wens dit uitschot echt serieus een pijnlijke vorm van kanker toe. Het leven niet waard deze lowlifes.
Oftewel een doodnormale jongerenvakantie.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:21:41 #92
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206242027
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:45 schreef RamboDirk het volgende:
Sanil probeert koste wat het kost zijn drankgebruik te ontkennen. :') Dat is blijkbaar een ergere zonde voor een vrome moslim dan vechtpartijen. Anders wordt ie natuurlijk met de nek aan gekeken in zijn gemeenschap. Hypocriet :')
Dit had ik nog niet meegekregen. Serieus? Dit zegt wel genoeg over zijn door en door verrotte karakter. Dat hij iemand doodgeschopt heeft is ondergeschikt aan het aannemelijk maken dat hij geen alcohol heeft gebruikt? Wat een mongool joh. :') Maar ja hypocrisie zit er bij moslims standaard ingebakken hè. Iets waar veel christenen overigens ook last van hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door RealistAtheist op 07-10-2022 23:26:55 ]
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:24:54 #93
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206242059
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:17 schreef Nober het volgende:

[..]
Oftewel een doodnormale jongerenvakantie.
Tuurlijk jongetje, was jij er ook zo 1? Ik ben vaak genoeg met vrienden op vakantie geweest vroeger. Maar wij hebben nooit zulke achterlijke dingen gedaan en eerlijk gezegd ook niet gezien. Dus aan wat hier gebeurt is is niks normaals. En als dit in jouw kringen wel normaal is dan hoop ik dat jij ook een keer tegen de verkeerde aanloopt. :')
pi_206242173
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:11 schreef Rnie het volgende:


God o god, wat moet je als rechter in deze situatie joh. :N
Als het wettechnisch kan gewoon allemaal dezelfde zware straf geven. Laf leugenachtig tuig. Overigens denk ik dat Sanil het heeft gedaan, vies ventje
pi_206242605
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:53 schreef bleiblei het volgende:
Ik vraag mij altijd af hoe die advocaten savonds in de spiegel kunnen kijken. Het vak was dacht ik van origine "verdachten beschermen tegen onrecht". Niet alle verhalen bij elkaar liegen om je criminele client uit de bajes te houden. Of zie ik dat verkeerd?
Wat is er gelogen dan?
pi_206242675
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:21 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Dit had ik nog niet meegekregen. Serieus? Dit zegt wel genoeg over zijn door en door verrotte karakter. Dat hij iemand doodgeschopt heeft is ondergeschikt aan het aannemelijk maken dat hij geen alcohol heeft gebruikt? Wat een mongool joh. :') Maar ja hypocrisie zit er bij moslims standaard ingebakken hè. Iets waar veel christenen overigens ook last van hebben.
Ja, een user op een forum schrijft iets. Natuurlijk is het dan waar. Alles wat users hier schrijven is immers waar... Toch?

Nee, dus. Je trekt allerlei rare conclusies op basis van een bericht dat ook al nergens op sloeg. Sanil heeft aangegeven dat hij die nacht nuchter was. Andere avonden dronk hij wel, zegt-ie, maar er zijn ook meerdere avonden geweest waarop hij niet dronk.

Het was zeker weer te verleidelijk om de kans op een racistische post te negeren?
pi_206244298
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:53 schreef bleiblei het volgende:
Ik vraag mij altijd af hoe die advocaten savonds in de spiegel kunnen kijken. Het vak was dacht ik van origine "verdachten beschermen tegen onrecht". Niet alle verhalen bij elkaar liegen om je criminele client uit de bajes te houden. Of zie ik dat verkeerd?
Ben ik het helemaal mee eens.

Een of ander onzinnig kutverhaal in elkaar knutselen met z'n allen om er mee weg te komen heeft niks meer te maken met een eerlijk proces bewaken.
pi_206244311
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Als het wettechnisch kan gewoon allemaal dezelfde zware straf geven. Laf leugenachtig tuig. Overigens denk ik dat Sanil het heeft gedaan, vies ventje
Ja, als het een kneusje uit de groep was geweest, hadden ze 'm nog wel voor de bus gegooid, denk ik. Maar denk dat de grootste oproerkraaiers uit de groep er bij betrokken waren. Seniel B en Mees Teelbal in elk geval.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:23:45 #99
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206244338
Ik moet een beetje overgeven in m'n mond maar ze gaan gewoon allemaal lopen, niemand gaat voor de dood van die jongen veroordeeld worden. Nijmeegse scooterzaak all over again.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:26:18 #100
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206244367
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 09:23 schreef Twiitch het volgende:
Ik moet een beetje overgeven in m'n mond maar ze gaan gewoon allemaal lopen, niemand gaat voor de dood van die jongen veroordeeld worden. Nijmeegse scooterzaak all over again.
Deze mannen zijn uiteindelijk gewoon veroordeeld, hoor.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nijmeegse_scooterzaak
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:26:37 #101
319979 Fok-it
All is well
pi_206244371
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 09:23 schreef Twiitch het volgende:
Ik moet een beetje overgeven in m'n mond maar ze gaan gewoon allemaal lopen, niemand gaat voor de dood van die jongen veroordeeld worden. Nijmeegse scooterzaak all over again.
Ik heb zo het gevoel dat de maatschappij dat niet zal accepteren. als je al zag wat een heksenjacht het was lang voordat het proces überhaupt begonnen was
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:28:51 #102
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206244384
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 09:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Deze mannen zijn uiteindelijk gewoon veroordeeld, hoor.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nijmeegse_scooterzaak
I know. Bedoel de eerste uitspraak.

quote:
Het hof in Arnhem sprak vervolgens beide verdachten vrij van doodslag, omdat niet bewezen kon worden wie reed.
pi_206244412
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 09:23 schreef Twiitch het volgende:
Ik moet een beetje overgeven in m'n mond maar ze gaan gewoon allemaal lopen, niemand gaat voor de dood van die jongen veroordeeld worden. Nijmeegse scooterzaak all over again.
En die zijn uiteindelijk wel allebei veroordeeld. Heeft 8 jaar geduurd.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:33:07 #104
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206244422
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 09:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]
I know. Bedoel de eerste uitspraak.
[..]

Ja, dat snap ik. Maar ‘niemand gaat voor de dood van die jongen veroordeeld worden’ klopt dan toch niet als het vergelijkbaar is met de scooterzaak? Dan gaan die gasten toch niet allemaal ‘lopen’? Want reken maar dat het OM in beroep gaat bij vrijspraak.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206244429
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 09:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]
I know. Bedoel de eerste uitspraak.
[..]

Het draait uiteindelijk om de laatste uitspraak hè.

Maar dat lijkt me dan nog zwaarder. Eerst denken dat je er mee weg komt en dan alsnog niet. En het duurt in totaal acht jaar. Zo'n Seniel B is 20, tot je 28e bezig zijn met zo'n zaak en dan eventueel nog een straf uit moeten gaan zitten.

Dan is z'n leven wel echt naar de klote.
pi_206244445
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja, dat snap ik. Maar ‘niemand gaat voor de dood van die jongen veroordeeld worden’ klopt dan toch niet als het vergelijkbaar is met de scooterzaak? Dan gaan die gasten toch niet allemaal ‘lopen’? Want reken maar dat het OM in beroep gaat bij vrijspraak.
Een beter voorbeeld zou dan de Nomads-zaak zijn.

Daar is duidelijk dat ze er allemaal wat mee te maken hebben. Maar is niet duidelijk wie precies wat heeft gedaan. En dus komen ze er mee weg.

Een zaak die echt heel onrechtmatig aanvoelt, omdat er daar veel meer sprake is van voorbedachte rade en samenwerking dan bij deze weggooiertjes.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:50:46 #107
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206244601
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 09:37 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
:') ik heb al in alle reacties aangegeven dat die hele groep uit mongolen bestaat. Maar hier sla jij weer op aan hè. Dat moslims en vrijwel alle gelovigen hypocrieten zijn is gewoon een feit. Maar lekker wentelen in je gutmensch air joh. Ik vind als linkse persoon figuren als jou nog het meest walgelijk. Enabelers van de meest walgelijke religie te wereld die voor alles staat waar progressieve linkse mensen juist van gruwen. Gaat het lekker met die spagaat van je. Ben je inmiddels al doormidden gescheurd? :')
Wel deels met @Sodemieters eens want wat hij aangeeft is inderdaad wat Sanil verklaarde in de rechtbank. Dát heeft dan weer weinig met enablen van moslims te maken: het is simpelweg herhalen wat Sanil B. in de rechtszaal heeft gezegd.

Daarnaast is echt elk mens hypocriet maar komt het bij gelovigen vooral meer naar boven omdat zij altijd met opgeheven vingertje naar anderen staan te wijzen. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die niet in meer of mindere mate (op bepaalde vlakken en momenten) hypocriet is.

Máár dat de Islam tegen veel is waar de linkse man of vrouw (ik dus, :+) vóór is, ben ik met je eens. Dat er vaker geweld bij te pas komt dan bij bijvoorbeeld christenen lijkt me ook (ik zeg het maar even zo want ik heb geen bron bij hand). Nu zijn christenen denk ik ook tegen veel wat links is maar houden ze zich gewoon meer gedeisd en stil. Wel verder in de ontwikkeling itt de Islam want we hoeven van de kerk niet massaal hoofddoekjes om (geldt ook niet voor elke moslima maar je snapt). Waarom weet ik niet. Is ook een andere discussie.
Laat ik het zo zeggen: ik begrijp je punt. @Sodemieters herhaalde echter gewoon wat Sanil B. aangaf in de zaal.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:01:47 #108
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206244724
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 09:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wel deels met @:sodemieters eens want wat hij aangeeft is inderdaad wat Sanil verklaarde in de rechtbank. Dát heeft dan weer weinig met enablen van moslims te maken: het is simpelweg herhalen wat Sanil B. in de rechtszaal heeft gezegd.

Daarnaast is echt elk mens hypocriet maar komt het bij gelovigen vooral meer naar boven omdat zij altijd met opgeheven vingertje naar anderen staan te wijzen. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die niet in meer of mindere mate (op bepaalde vlakken en momenten) hypocriet is.

Máár dat de Islam tegen veel is waar de linkse man of vrouw (ik dus, :+) vóór is, ben ik met je eens. Dat er vaker geweld bij te pas komt dan bij bijvoorbeeld christenen lijkt me ook (ik zeg het maar even zo want ik heb geen bron bij hand). Nu zijn christenen denk ik ook tegen veel wat links is maar houden ze zich gewoon meer gedeisd en stil. Wel verder in de ontwikkeling itt de Islam want we hoeven van de kerk niet massaal hoofddoekjes om (geldt ook niet voor elke moslima maar je snapt). Waarom weet ik niet. Is ook een andere discussie.
Laat ik het zo zeggen: ik begrijp je punt. @:Sodemieters herhaalde echter gewoon wat Sanil B. aangaf in de zaal.
Ow ik begrijp best wat hij zegt hoor. En daar mag hij best op wijzen. Maar hij doet net alsof ik even mijn racisme wil uiten. Ik heb al meedere keren gezegd alle daders mongolen zijn. Ik beoordeel mensen op hun gedrag en gedachtengoed en niet op hun huidskleur. Ik heb net zo'n hekel aan asociale tokkies en FvD wappies als moslims. Maar sodemieters staat in elk topic op de bres voor moslims en denkt zelf dat hij progressief links is, en ik vind het knap dat hij die spagaat zo lang volhoudt. :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:17:57 #109
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206244912
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 10:01 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Ow ik begrijp best wat hij zegt hoor. En daar mag hij best op wijzen. Maar hij doet net alsof ik even mijn racisme wil uiten. Ik heb al meedere keren gezegd alle daders mongolen zijn. Ik beoordeel mensen op hun gedrag en gedachtengoed en niet op hun huidskleur. Ik heb net zo'n hekel aan asociale tokkies en FvD wappies als moslims. Maar sodemieters staat in elk topic op de bres voor moslims en denkt zelf dat hij progressief links is, en ik vind het knap dat hij die spagaat zo lang volhoudt. :')
Daarvoor zit ik te weinig in slangenkuil NWS, :D.

Maar het is soms lastig om links te zijn. Ervaar ik zelf althans wel. Want, imo, is het links om te vinden dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij zin in heeft, vrijheid, progressief. Dus dan wil je ook gewoon moslims in hun waarde laten. Als zij geloven in Allah, moeten zij vooral geloven in Allah, boeit mij dat nou. Maar dat betekent daarentegen wel weer dat er een grote groep mannen is (en vrouwen ook wel) met een gedachtegoed dat haaks staat op mijn gedachtegoed* en waar, in mijn geval, wij (de vrouw) zo hard voor gevochten heeft. Dat wil je (ik) dan ook weer niet. Dan is er straks nog enkel rechts**, precies wat je wilt voorkomen. Anders was ik wel rechts, :').

Hoe dan ook, nu weer OT? :+ Ik wil geen reprimande of note wegens off-topic, ;(. De daders in deze zaak zijn ook gewoon achterlijk en mogen wmb goed aangepakt worden. Iedereen met minimaal één hersencel ruikt dat er iets verborgen wordt en dat ze precies weten wat er gebeurd is.


*Even gechargeerd en algemeen gesteld. Er zijn ook gewoon veel vrijere en mildere moslimmannen en -vrouwen. Toch steeds meer Westers tintje.
**Zie bovenstaand.


[ Bericht 2% gewijzigd door ChipsZak. op 08-10-2022 12:44:15 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206246220
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 09:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ben ik het helemaal mee eens.

Een of ander onzinnig kutverhaal in elkaar knutselen met z'n allen om er mee weg te komen heeft niks meer te maken met een eerlijk proces bewaken.
Als het echt een onzinnig kutverhaal is, dan prikt de rechtbank daar makkelijk doorheen en kan het zelfs in het nadeel van de verdachten werken.

Het behoort echter gewoon tot het werk van advocaten om alternatieve scenario's te schetsen. Immers, als iets ook op een andere manier gebeurd kan zijn, staat daarmee dus niet vast dat het is gegaan zoals het OM beweert. Het is dus heel logisch dat Plasman wil aantonen dat er - behalve schoppen - ook andere manieren zijn waarop DNA van Carlo op de schoen van Sanil terecht gekomen kan zijn.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:16:22 #111
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206246263
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 09:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ben ik het helemaal mee eens.

Een of ander onzinnig kutverhaal in elkaar knutselen met z'n allen om er mee weg te komen heeft niks meer te maken met een eerlijk proces bewaken.
Als een onzinnig kutverhaal ook een mogelijke verklaring is dan is het aan het OM om dat te ontkrachten.

In dit kader is de podcast “Napleiten” ook erg interessant, advocaten vertellen over hun eigen zaken die ze zijn bijgebleven en dan komen zulke ethische vraagstukken ook aan bod ^O^
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_206246281
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 09:37 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
:') ik heb al in alle reacties aangegeven dat die hele groep uit mongolen bestaat. Maar hier sla jij weer op aan hè. Dat moslims en vrijwel alle gelovigen hypocrieten zijn is gewoon een feit. Maar lekker wentelen in je gutmensch air joh. Ik vind als linkse progressieve persoon figuren als jou nog het meest walgelijk. Enabelers van de meest walgelijke religie te wereld die voor alles staat waar progressieve linkse mensen juist van gruwen. Gaat het lekker met die spagaat van je. Ben je inmiddels al doormidden gescheurd? :')

Waarom sta jij altijd wel meteen op de bres voor moslims terwijl je rechtse mensen meteen neersabelt. Terwijl ze precies hetzelfde gedachtengoed hebben. :')
Je baseert je hele rant over moslims op een bericht van een andere user, dat gewoon feitelijke onzin was. Je trekt dus allerlei (nogal generaliserende) conclusies over gelovigen op basis van... niets.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:24:17 #113
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206246346
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 12:18 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je baseert je hele rant over moslims op een bericht van een andere user, dat gewoon feitelijke onzin was. Je trekt dus allerlei (nogal generaliserende) conclusies over gelovigen op basis van... niets.
Jij denkt dat mijn conclusie over gelovigen gebaseerd is op 1 post van een willekeurige user op een forum??? :')

Nee, die conclusie komt van 10-tallen jaren nieuws volgen. Onderzoeken lezen en persoonlijke observaties. Daar heb ik geen willekeurige user voor nodig.
pi_206246360
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 12:24 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Jij denkt dat mijn conclusie over gelovigen gebaseerd is op 1 post van een willekeurige user op een forum??? :')

Nee, die conclusie komt van 10-tallen jaren nieuws volgen. Onderzoeken lezen en persoonlijke observaties. Daar heb ik geen willekeurige user voor nodig.
Ik denk dat als hij in de randstad gaat wonen zijn mening binnen no time compleet andersom zal zijn.
pi_206246368
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 10:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Daarvoor zit ik te weinig in slangenkuil NWS, :D.
Wellicht was het je ook niet eerder opgevallen, omdat het simpelweg niet waar is. Het is echter veel makkelijker om een ander af te schilderen als ongeloofwaardig dan om in te gaan op het feit dat je zelf aantoonbaar nonsens aan het verkopen was.

Er worden hier ten eerste onwaarheden gedebiteerd over Sanil (over zijn alcoholgebruik), die vervolgens worden aangevuld met nog meer verzinsels (hij zou een vrome moslim zijn), waaruit dan conclusies worden getrokken over Sanil, die vervolgens ook nog eens geprojecteerd worden op álle moslims.

Het is het stapelen van de ene denkfout of het andere verzinsel. Waag het echter niet om daarop te wijzen, want dan ben je de daders aan het verdedigen...
pi_206246409
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 12:24 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Jij denkt dat mijn conclusie over gelovigen gebaseerd is op 1 post van een willekeurige user op een forum??? :')

Nee, die conclusie komt van 10-tallen jaren nieuws volgen. Onderzoeken lezen en persoonlijke observaties. Daar heb ik geen willekeurige user voor nodig.
Uh-huh. Het feit dat je een (duidelijk onzinnige) post van een willekeurige user op een forum voetstoots als waarheid accepteert, zegt mij genoeg over de manier waarop jij informatie tot je neemt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:59:46 #117
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206246659
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 12:27 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wellicht was het je ook niet eerder opgevallen, omdat het simpelweg niet waar is. Het is echter veel makkelijker om een ander af te schilderen als ongeloofwaardig dan om in te gaan op het feit dat je zelf aantoonbaar nonsens aan het verkopen was.

Er worden hier ten eerste onwaarheden gedebiteerd over Sanil (over zijn alcoholgebruik), die vervolgens worden aangevuld met nog meer verzinsels (hij zou een vrome moslim zijn), waaruit dan conclusies worden getrokken over Sanil, die vervolgens ook nog eens geprojecteerd worden op álle moslims.

Het is het stapelen van de ene denkfout of het andere verzinsel. Waag het echter niet om daarop te wijzen, want dan ben je de daders aan het verdedigen...
Eerste vetgedrukte: geen idee, daarvoor zit ik dus te weinig in NWS, :D. Of in elk geval te weinig in topics waarvan je weet dat het uitmondt in een discussie over het geloof dan wel allochtoon vs. autochtoon. Ik word al depressief genoeg van de wereld dus ik vermijd ze acht van de tien keer.

Tweede vetgedrukte: eens. Ik denk als hij echt zo'n vrome moslim zou zijn en in een enorm vroom moslimgezin opgroeide, hij niet mee had gemogen op vakans naar Mallorca. Die ouders zijn ook niet achterlijk en weten best wat daar gebeurt. Hij gaat daar in elk geval niet vijf keer per dag op een kleedje bidden. Ook heeft Sanil toegegeven gedronken te hebben maar niet elke dag. Of dat waar is valt te betwisten maar in elk geval geeft hij enig drankgebruik toe. Mogelijk beschouwt hij zichzelf wel als vroom (en komt de opmerking daarvandaan) maar is zijn levensstijl er niet naar. Dat zien we wel vaker bij (allerlei) gelovigen: cherry-picking, :'). Maar dat terzijde, dit is Mallorca, oO< .

En nu ga ik niet meer reageren in deze discussie want (relatief) off-topic, ;(. Wanneer is ook alweer de volgende zitting? Maandag? En met wie?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:03:39 #118
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206247576
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 12:32 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Uh-huh. Het feit dat je een (duidelijk onzinnige) post van een willekeurige user op een forum voetstoots als waarheid accepteert, zegt mij genoeg over de manier waarop jij informatie tot je neemt.
:') blijf jij lekker in je bubbeltje zweven dan hou ik het wel bij de feiten en onderzoeken kneusje. :')
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:16:43 #119
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206247724
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 12:26 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik denk dat als hij in de randstad gaat wonen zijn mening binnen no time compleet andersom zal zijn.
Ik denk het niet hoor.

Dit is er zo eentje die zegt als vrouwen en mannen gescheiden worden: tja dat is cultuur, dat moet je respecteren.

Als vrouwen lastig gevallen worden door Marokkaans straattuig: ja misschien moeten ze toch wat meer kleding aan doen of wellicht een hoofddoekje dragen dan geeft ze die jongens ook geen reden om zich zo te gedragen.

Of als hij in een oranje pak op zijn knieën zit met een mes op zijn keel: sorry dat ik je mes zo vies ga maken, ik had me gewoon wat meer moeten aanpassen aan jullie natuurlijk.

En ja natuurlijk is dit een leuke hyperbool. Maar in de basis is dit wel de denkwijze van mensen als sodemieters. Dat kun je uit al zijn post hier opmaken.
pi_206250076
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 15:03 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
:') blijf jij lekker in je bubbeltje zweven dan hou ik het wel bij de feiten en onderzoeken kneusje. :')
Ik kijk nu al uit naar het moment dat je daadwerkelijk met feiten en onderzoeken komt. Tot nu toe komen de feiten in deze discussie immers alleen van mijn kant en bestaan jouw posts vooral uit ongefundeerd onderbuikgepruttel.
pi_206250094
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 12:12 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Als het echt een onzinnig kutverhaal is, dan prikt de rechtbank daar makkelijk doorheen en kan het zelfs in het nadeel van de verdachten werken.

Het behoort echter gewoon tot het werk van advocaten om alternatieve scenario's te schetsen. Immers, als iets ook op een andere manier gebeurd kan zijn, staat daarmee dus niet vast dat het is gegaan zoals het OM beweert. Het is dus heel logisch dat Plasman wil aantonen dat er - behalve schoppen - ook andere manieren zijn waarop DNA van Carlo op de schoen van Sanil terecht gekomen kan zijn.
Dat moeten wat mij betreft dan wel realistische alternatieve scenario's zijn.

Ja, soms werkt het gerommel van een advocaat tegen je. Een fraai voorbeeld is Jos B. Die er ongetwijfeld beter vanaf zou zijn gekomen zonder het prutswerk van Gerald R.
pi_206250135
Dacht even inhoudelijk wat over de zaak bij te lezen, maar alweer een moslim discussie.

Gaap.
pi_206250158
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 15:16 schreef RealistAtheist het volgende:
Dit is er zo eentje die zegt als vrouwen en mannen gescheiden worden: tja dat is cultuur, dat moet je respecteren.
Dat is toch eerder een (extreem) rechts dan een links idee. Weet je wie onlangs nog aangaf dat er niks mis is met gescheiden onderwijs voor jongens en meisjes? Thierry Baudet.

Bente Becker tweette: "Jongens en meisjes scheiden op school is een achterlijk idee. Zo’n school mag wat de @VVD betreft niet worden opgericht. Collega @marielle_paul gaat minister Slob gelukkig vragen dit te voorkomen. Niet voor niets hebben we wetgeving aangescherpt!"

Waarop Baudet reageerde: "Belachelijk. Domme liberalen met hun quasi-totalitair egalitarisme. Waarom zou je geen gescheiden onderwijs mogen hebben?"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2022 18:39:29 ]
pi_206250175
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:31 schreef Halcon het volgende:
Dat moeten wat mij betreft dan wel realistische alternatieve scenario's zijn.
Dat is aan de rechtbank om te beoordelen.
pi_206250209
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:37 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat is toch eerder een (extreem) rechts dan een links idee. Weet je wie onlangs nog aangaf dat er niks mis is met gescheiden onderwijs voor jongens en meisjes? Thierry Baudet.

Bente Becker tweette: "Jongens en meisjes scheiden op school is een achterlijk idee. Zo’n school mag wat de @:VVD betreft niet worden opgericht. Collega @:marielle_paul gaat minister Slob gelukkig vragen dit te voorkomen. Niet voor niets hebben we wetgeving aangescherpt!"

Waarop Baudet reageerde: "Belachelijk. Domme liberalen met hun quasi-totalitair egalitarisme. Waarom zou je geen gescheiden onderwijs mogen hebben?"
Het is ook niet zo heel liberaal om dingen te gaan verbieden die je zelf niet liberaal vindt.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:19:01 #126
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206252065
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:37 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat is toch eerder een (extreem) rechts dan een links idee. Weet je wie onlangs nog aangaf dat er niks mis is met gescheiden onderwijs voor jongens en meisjes? Thierry Baudet.

Bente Becker tweette: "Jongens en meisjes scheiden op school is een achterlijk idee. Zo’n school mag wat de @:VVD betreft niet worden opgericht. Collega @:marielle_paul gaat minister Slob gelukkig vragen dit te voorkomen. Niet voor niets hebben we wetgeving aangescherpt!"

Waarop Baudet reageerde: "Belachelijk. Domme liberalen met hun quasi-totalitair egalitarisme. Waarom zou je geen gescheiden onderwijs mogen hebben?"
Ja datzelfde extreem rechts (moslims) waar jij continu voor in de bres springt. Wat lul je nou de hele tijd dom man? Heb je mijn eerdere bericht dat ik net zo'n hekel aan tokkies en FvD wappies heb als aan moslims niet gelezen? Ja FvD'ers zijn mongolen daar hoef je dit bovenstaande stukje niet voor te posten hoor dat weet ik zo ook wel. Wat wil je nou eigenlijk zeggen met bovenstaande post? Een soort van suggestie dat ik een FvD'er ben ofzo? :')
pi_206252230
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 21:19 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Ja datzelfde extreem rechts (moslims) waar jij continu voor in de bres springt. Wat lul je nou de hele tijd dom man? Heb je mijn eerdere bericht dat ik net zo'n hekel aan tokkies en FvD wappies heb als aan moslims niet gelezen? Ja FvD'ers zijn mongolen daar hoef je dit bovenstaande stukje niet voor te posten hoor dat weet ik zo ook wel. Wat wil je nou eigenlijk zeggen met bovenstaande post? Een soort van suggestie dat ik een FvD'er ben ofzo? :')
Gaan we het moment nog meemaken dat je komt met al die feiten en onderzoeken waarover je repte? Of blijft het bij schelden, aannames, verzinsels en onderbuikgepruttel zoals dit?
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:42:17 #128
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206252411
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik kijk nu al uit naar het moment dat je daadwerkelijk met feiten en onderzoeken komt. Tot nu toe komen de feiten in deze discussie immers alleen van mijn kant en bestaan jouw posts vooral uit ongefundeerd onderbuikgepruttel.
Tjonge jonge jonge, Google gebruiken is ook wel ontzettend moeilijk hè. Moslims zijn al fanatieker in het geloof en dat groeit alleen maar intege stelling tot bijvoorbeeld christenen. https://www.scp.nl/public(...)naar%20voren%20komen

Daarnaast zijn alle berichten over Islamitische scholen, moskeeën waar de meeste achterlijke dingen gepredikt worden natuurlijk Fake news hè? Eigenlijk is het een heel fijn geloof en is men helemaal niet aartsconservatief.

En het verscherpte toezicht bij al die scholen is natuurlijk ook maar gewoon discriminatie.

Wie probeer je nou voor de gek te houden man? :')

Als je zo ontzettend blind bent dat je niet ziet dat het overgrote deel van de moslims nog rechtser en conservatiever is de dan gemiddelde FvD wappie dan heeft een discussie met jou geen enkele zin.

Je bent gewoon een mongool als je denkt dat je FvD en dat soort enge clubjes neerhaalt (heel goed) maar tegelijk moslims koste wat het kost de hand boven het hoofd houdt.

[ Bericht 7% gewijzigd door RealistAtheist op 08-10-2022 21:48:47 ]
pi_206252681
Kan het weer ontopic gaan in plaats van deze discussie over moslims
pi_206252691
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 21:42 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Tjonge jonge jonge, Google gebruiken is ook wel ontzettend moeilijk hè. Moslims zijn al fanatieker in het geloof en dat groeit alleen maar intege stelling tot bijvoorbeeld christenen. https://www.scp.nl/public(...)naar%20voren%20komen

Daarnaast zijn alle berichten over Islamitische scholen, moskeeën waar de meeste achterlijke dingen gepredikt worden natuurlijk Fake news hè? Eigenlijk is het een heel fijn geloof en is men helemaal niet aartsconservatief.

En het verscherpte toezicht bij al die scholen is natuurlijk ook maar gewoon discriminatie.

Wie probeer je nou voor de gek te houden man? :')

Als je zo ontzettend blind bent dat je niet ziet dat het overgrote deel van de moslims nog rechtser en conservatiever is de dan gemiddelde FvD wappie dan heeft een discussie met jou geen enkele zin.

Je bent gewoon een mongool als je denkt dat je FvD en dat soort enge clubjes neerhaalt (heel goed) maar tegelijk moslims koste wat het kost de hand boven het hoofd houdt.
Het schelden gaat je nog steeds goed af, maar het is me volstrekt onduidelijk welk punt m.b.t Sanil je nou eigenlijk probeert te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2022 22:01:46 ]
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:02:04 #131
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206252772
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 21:58 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het schelden gaat je nog steeds goed af, maar het is me volstrekt onduidelijk welk punt je m.b.t Sanil je nou eigenlijk probeert te maken.
Net zo onduidelijk als het punt is wat jij met je FvD post van 18:37 wilde maken bedoel je?
pi_206252899
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:02 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Net zo onduidelijk als het punt is wat jij met je FvD post van 18:37 wilde maken bedoel je?
Dat was om je te laten zien dat je weer onzin aan het verkondigen was. Het standpunt dat jij links toedichtte, is feitelijk een standpunt van extreem rechts, helemaal aan de andere kant van het spectrum. Je gaat geen linkse partij vinden die pleit voor gescheiden onderwijs.

Afijn, terug naar Sanil. Wat wilde je met je posts nou aantonen t.a.v. hem?
pi_206253753
En gewoon allebei blijven doorzeiken
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:02:44 #134
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206254111
Volgens mij zijn hier zowel autochtone als allochtone jongens bij betrokken. Waarom het dan over autochtoon of allochtoon moet gaan snap ik niet. De olifant in de kamer is natuurlijk dat het hier allen jongens betreft. Wanneer gaan we eens erkennen dat er veel mannen een agressieprobleem hebben. Bijna alle geweld wordt gepleegd door mannen, van voetbalhooligans tot mocromaffia en van kopschoppers tot Poetin. Misschien moeten we als samenleving meer waardering hebben voor feminiene waarden.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206255211
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 23:02 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij zijn hier zowel autochtone als allochtone jongens bij betrokken. Waarom het dan over autochtoon of allochtoon moet gaan snap ik niet.
Daar zou het ook helemaal niet over moeten gaan - afkomst speelt geen rol in deze zaak. Aan de andere kant: als users aankomen met allerlei racistische onzin, moet je dat dan maar onweersproken laten? Dat lijkt me toch ook niet wenselijk.
  zondag 9 oktober 2022 @ 08:00:40 #136
239746 BoonDockSaint
WinterSoldier
pi_206257283
Samen uit samen thuis allemaal dezelfde straf
I will do what i must !!
pi_206268449
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Samen uit samen thuis allemaal dezelfde straf
Geheel mee eens.

Als ze elkaar de hand boven het hoofd blijven houden zijn ze allemaal even schuldig lijkt mij.

Het is 100% duidelijk dat de dader uit de groep moet komen. Als de groep perse als groep beoordeeld wil worden dan moet dat kunnen. De groep is (als geheel) verantwoordelijk voor de dood van Carlo. Dus elk lid van die criminele organisatie is dan schuldig voor het geheel zolang iemand in de buurt was en niet aantoonbaar ingegrepen heeft in woord of daad.
pi_206272563
Dag 5.

Besprekingen van de persoonlijke omstandigheden van Sanil B. en Hein B.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_206273986
Belleman is er niet bij vandaag? Waar kan ik het volgen?
Ik krijg nog geld van je.
pi_206274265
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:31 schreef Rnie het volgende:
Belleman is er niet bij vandaag? Waar kan ik het volgen?
Hier.
https://m.gooieneemlander(...)ferral&utm_content=/
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_206274793
Mees vertelde afgelopen woensdag dat hij 'een trauma heeft'. Hij legt uit. Slaapt slecht. Heeft herbelevingen. Hoort heel hard alarm zoals in de gevangenis. Dat hoorde hij vaak in de gevangenis. Beetje zoals het luchtalarm dat we iedere maand horen, stelt Mees.

;( ach gut
Ik krijg nog geld van je.
pi_206274849
"Mees 2 keer eerder in vechtpartij. 10 jaar. Kwam op voor broer. ,,Werd zwart voor mijn ogen kwam voor broer op. Sloeg iemand gebroken kaak of tand." Andere vechtpartij: over straat, vriend lastig gevallen, champagnefles in hand. Vriend krijgt duw. Mees geeft klap. Man trekt mes. Mees geeft klap met fles. Mees: ,,Handiger geweest als ik dat soort dingen niet deed." Manier waarop heeft rechter vragen bij. Mees: ,,Bedoeling is goed, maar de uitvoering iets te extreem."

Dit soort ventjes..... :N
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 10 oktober 2022 @ 13:43:04 #143
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206274850
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:31 schreef Rnie het volgende:
Belleman is er niet bij vandaag? Waar kan ik het volgen?
Ouwelullen dag.
pi_206274852
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef Rnie het volgende:
Mees vertelde afgelopen woensdag dat hij 'een trauma heeft'. Hij legt uit. Slaapt slecht. Heeft herbelevingen. Hoort heel hard alarm zoals in de gevangenis. Dat hoorde hij vaak in de gevangenis. Beetje zoals het luchtalarm dat we iedere maand horen, stelt Mees.

;( ach gut
Hoop dat hij levenslang een trauma houdt, strontjoch
pi_206275109
Ze hinten al op jeugdstrafrecht voor Seniel B :r
pi_206275285
"Psycholoog en reclassering zien meer aandacht voor persoonlijke ontwikkeling in een jeugdinrichting. Mees verslikt zich en hoest"

Klaar dus, hij weet nu dat hij niet hoeft te zitten. Daar gaat het dit soort gasten om, TOTAAL geen besef dat ze een jongen hebben doodgemaakt.


Hij is 18, wat nou met je jeugdrecht???!!!!


Walgelijk :r :r :r :r
Ik krijg nog geld van je.
pi_206275304
En bij de reclassering klaagden ze over zijn houding? :')
pi_206275440
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef Rnie het volgende:
Mees vertelde afgelopen woensdag dat hij 'een trauma heeft'. Hij legt uit. Slaapt slecht. Heeft herbelevingen. Hoort heel hard alarm zoals in de gevangenis. Dat hoorde hij vaak in de gevangenis. Beetje zoals het luchtalarm dat we iedere maand horen, stelt Mees.

;( ach gut
Wat ervaringsdeskundigen daar die hem hebben ingefluisterd wat hij moet zeggen.
pi_206276331
Nou nou, ik moet soms even een zakdoekje erbij pakken.
Wat een slachtoffertjes allemaal die daders. Je vergeet bijna dat er iemand is dood geschopt.

Psychologische rapporten wijzen uit dat ze allemaal narcistische persoonlijkheden en gedragsstoornissen hebben en problemen met gezag en autoriteit.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 10 oktober 2022 @ 16:04:54 #150
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206276362
Mees lijkt wel echt fucked up hoor, al. Daar moet sowieso iets mee, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 10 oktober 2022 @ 16:05:25 #151
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206276368
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 16:00 schreef CoExist het volgende:
Nou nou, ik moet soms even een zakdoekje erbij pakken.
Wat een slachtoffertjes allemaal die daders. Je vergeet bijna dat er iemand is dood geschopt.

Psychologische rapporten wijzen uit dat ze allemaal narcistische persoonlijkheden en gedragsstoornissen hebben en problemen met gezag en autoriteit.
Hoezo? Bij Sanil B. is daarvoor bijvoorbeeld niets gevonden.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 10 oktober 2022 @ 16:08:44 #152
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206276397
quote:
Psycholoog adviseert geen begeleiding. Ziet wel stoornis bij Mees (ADHD) en ziet 'laag matige kans op herhaling op groepsniveau'.
Vind ik dan wel weer heel bijzonder bij Mees T. als ik de rest zo lees. Maar ok.

quote:
Samen zijn. Gezellig dingen doen, ziet psycholoog bij Mees in gevangenschap.
:+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206276400
quote:
17s.gif Op maandag 10 oktober 2022 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Mees lijkt wel echt fucked up hoor, al. Daar moet sowieso iets mee, :').
Klopt.

  maandag 10 oktober 2022 @ 16:19:18 #154
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206276497
quote:
Advies van psycholoog komt bij de 3 verdachten tot nu toe (Mees T., Hein B., Sanil B.) tamelijk overeen: ze heeft bij alle drie een lichte voorkeur voor jeugdrecht. De reclassering denkt er niet steeds hetzelfde over.
Goede D66 psychologe. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, schat.
pi_206276668
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef Rnie het volgende:
Mees vertelde afgelopen woensdag dat hij 'een trauma heeft'. Hij legt uit. Slaapt slecht. Heeft herbelevingen. Hoort heel hard alarm zoals in de gevangenis. Dat hoorde hij vaak in de gevangenis. Beetje zoals het luchtalarm dat we iedere maand horen, stelt Mees.

;( ach gut
Ah, dus hij herinnert zich het in ieder geval wel, en schijnbaar vindt hij de herbeleving erg, dus zal het, gezien zijn narcistische trekken, op hem betrekking hem, wat er met hem zou kunnen gebeuren, en niet zozeer wat er met anderen gebeurd is.
pi_206277349
Ach gut, de psycholoog kan niet verklaren waarom Sanil zo graag blanke mensen doodschopt. En ach, hij is nog maar 20 en woont nog thuis en is pedagogisch beïnvloedbaar. Hij moet dus maar gauw terug naar pappie en mammie. Want daar komt zijn blinde haat niet vandaan, natuurlijk. Nee.......

https://www.welingelichte(...)nil-b-niet-verklaren
pi_206277371
Youp van 't Hek

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206277435
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2022 17:55 schreef Aether het volgende:
Youp van 't Hek
Youp van 't Hek is ook te dom om te poepen. Of hij doet vrijwillig aan de idiote klassennijd-beeldvorming mee. Het zijn geen Gooise kakkertjes, het zijn jongens uit modale en beneden-modale gezinnetjes in rijtjeshuizen en de advocaat biedt zich gratis aan.

Youp is zelf een Gooise kakker uit een Gooise kakfamilie en zijn bezit wordt boven de 10 miljoen geschat.
https://www.gewoonvoorhem(...)010%20miljoen%20euro.
pi_206277488
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2022 17:55 schreef Aether het volgende:
Youp van 't Hek

[ afbeelding ]
Matige column, over die passage over Mark Rutte na.
pi_206282227
Lucas O. komt er wel…

Verdachte Mallorca-zaak aangehouden in onderzoek naar cybercrime
https://www.ad.nl/binnenl(...)cybercrime~a8bd36fc/
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_206283429
Ah, belastende telefoongesprekken. Dat mag wel eens uitleggen hoe dat zit.
Dan ga je het met zwijgrecht niet beter maken voor jezelf en de anderen
pi_206283881
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:44 schreef Dutch_view het volgende:
Ah, belastende telefoongesprekken. Dat mag wel eens uitleggen hoe dat zit.
Dan ga je het met zwijgrecht niet beter maken voor jezelf en de anderen
En de zoekgeschiedenis van Seniel B. Zoals te horen in de podcast van Nu.nl.
pi_206284809
twitter


Stukje emo tv.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:57:10 #164
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206286440
De jongens waren allemaal weer even zielig vandaag zo te lezen. En alcohol was vooral de grote boosdoener, normaal zijn het hele vriendelijke jongens :')

Wat is dit eigenlijk voor onzin dat het ook heel veel over de gevoelens van de daders gaat? Wat boeit dat.
pi_206286458
Kaan B vond het vooral vervelend dat z'n ouders er achter zijn gekomen dat hij (veel) alcohol drinkt.
pi_206306955
Momenteel bezig met de ouders van Carlo en zijn vriendin

https://twitter.com/SaskiaBelleman
  donderdag 13 oktober 2022 @ 10:47:43 #167
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206307388
Maandag de strafeis. Ik ben echt heel benieuwd. Denk eigenlijk dat er weinig gevoel zal zijn dat er recht gedaan zal worden.

Zoals die vader al zei: iedereen was erbij maar niemand heeft zogenaamd iets gezien, wat hebben we eraan?
pi_206307958
Fucking stelletje zieke wezens.

Helaas werkt het niet zo dat je ze alle 9 levenslang kan geven wegens samenzwering. Gewoon omdat 1 iemand het gedaan heeft, ze allemaal hebben meegeholpen en allemaal zwijgen.

Voor dit soort is geen plek op straat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206308120
Jaren terug is er in Nijmegen iemand doodgereden door een scooter waar 2 personen op zaten.

Geen van beiden heeft ooit bekend gereden te hebben.

Allebei hebben ze uiteindelijk dezelfde straf (6 jaar meen ik) gekregen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206308124
Dus hopelijk gebeurt hier ook zoiets dergelijks.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206308176
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 12:05 schreef StateOfMind het volgende:
Jaren terug is er in Nijmegen iemand doodgereden door een scooter waar 2 personen op zaten.

Geen van beiden heeft ooit bekend gereden te hebben.

Allebei hebben ze uiteindelijk dezelfde straf (6 jaar meen ik) gekregen.
Klopt.
Omdat beide elkaar aanwezen ofso als rijder. Hoop dat eenzelfde scenario hier ook gaat gelden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206308933
https://www.ad.nl/binnenl(...)-aangedaan~a38a8001/

Mooi gesproken door zijn vriendin.
blablablabla
pi_206310238
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 11:51 schreef Red_85 het volgende:
Fucking stelletje zieke wezens.

Helaas werkt het niet zo dat je ze alle 9 levenslang kan geven wegens samenzwering. Gewoon omdat 1 iemand het gedaan heeft, ze allemaal hebben meegeholpen en allemaal zwijgen.

Voor dit soort is geen plek op straat.
Vooral het feit dat enkele in het jaar na de gebeurtenissen alweer in de fout zijn gegaan.

- Lukas O. opgepakt in een cybercrime zaak
- Stan F. beboet en mee naar het bureau ivm baldadigheid.
- Martijn T. Meineed
- Mees T & Sanil B. in dreigappjes naar getuigen en geenstijl

Het zijn gewoon stelletje notoire domoren met een slechte opvoeding en gedragsproblemen. Niets toevoegend volk.
pi_206310450
quote:
Hoofdverdachte Sanil B. reageerde na het spreekrecht. Hij zei dat hij het verschrikkelijk vond, en dat hij hoopt dat de echte dader nog eens op staat. ,,Dat degene die ruzie heeft gekregen met Carlo, in gewetensnood komt en iets zal zeggen. Ik vind het afschuwelijk wat er is gebeurd en wat jullie hebben doorstaan. Ik zou willen dat ik de antwoorden heb, maar die kan ik niet geven.”
Wat een toneelspeler is dit toch
pi_206310539
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 12:05 schreef StateOfMind het volgende:
Jaren terug is er in Nijmegen iemand doodgereden door een scooter waar 2 personen op zaten.

Geen van beiden heeft ooit bekend gereden te hebben.

Allebei hebben ze uiteindelijk dezelfde straf (6 jaar meen ik) gekregen.
Ook al eens negen onschuldigen in Arnhem dus dat is het probleem niet.

quote:
De Arnhemse villamoord op 2 september 1998 betreft een roofmoord op de 63-jarige Geke van 't Leven-de Goede in haar villa aan de Apeldoornseweg in Arnhem. De bewoonster werd door het hoofd geschoten. Een 33-jarige vriendin die op bezoek was, liep een hoofdwond op, vermoedelijk door een schampschot. Negen mannen, van wie acht van Turkse afkomst, werden voor de moord veroordeeld.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Arnhemse_villamoord
  donderdag 13 oktober 2022 @ 16:04:22 #176
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206310631
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 15:27 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Vooral het feit dat enkele in het jaar na de gebeurtenissen alweer in de fout zijn gegaan.

- Lukas O. opgepakt in een cybercrime zaak
- Stan F. beboet en mee naar het bureau ivm baldadigheid.
- Martijn T. Meineed
- Mees T & Sanil B. in dreigappjes naar getuigen en geenstijl

Het zijn gewoon stelletje notoire domoren met een slechte opvoeding en gedragsproblemen. Niets toevoegend volk.
Je vergeet dat die Lukas en anderen erna ook nog vrolijk op vakantie gingen. Die Lukas wordt sowieso beschreven als iemand die vooral bezig is met de gevolgen voor hemzelf.
pi_206311721
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 15:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Wat een toneelspeler is dit toch
Seniel B is het gewoon zelf.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206311745
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 15:27 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Vooral het feit dat enkele in het jaar na de gebeurtenissen alweer in de fout zijn gegaan.

- Lukas O. opgepakt in een cybercrime zaak
- Stan F. beboet en mee naar het bureau ivm baldadigheid.
- Martijn T. Meineed
- Mees T & Sanil B. in dreigappjes naar getuigen en geenstijl

Het zijn gewoon stelletje notoire domoren met een slechte opvoeding en gedragsproblemen. Niets toevoegend volk.
Geen notoire domoren. Psychopaten zijn meestal niet dom. Psychopaten zijn psychopaten en gaan gewoon door met hun gedrag. Omdat ze denken er mee weg te kunnen komen.

Zie hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206311808
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Seniel B is het gewoon zelf.
Hoe geloofwaardig is jouw uitspraak als je consequent zijn naam verhaspelt? Een keer is leuk, vaak herhalen is gewoon een zwaktebod.
pi_206311856
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:09 schreef qajariaq het volgende:
je consequent zijn naam verhaspelt
Huh?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206311930
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Geen notoire domoren. Psychopaten zijn meestal niet dom. Psychopaten zijn psychopaten en gaan gewoon door met hun gedrag. Omdat ze denken er mee weg te kunnen komen.

Zie hier.
Welnee, psychopaten zijn intelligent en gaan heel secuur om met bepaalde situaties. Dit zijn simpelweg verwende nesten, zoontjes die als koning behandeld worden door papa en mama en denken dat ze overal mee weg kunnen komen.
Ik denk dus eerder gewoon dom. Jammer dat ze niet in Thailand zijn opgepakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2022 18:21:49 ]
pi_206312004
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:20 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Welnee, psychopaten zijn intelligent en gaan heel secuur om met bepaalde situaties. Dit zijn simpelweg verwende nesten, zoontjes die als koning behandeld worden door papa en mama en denken dat ze overal mee weg kunnen komen.
Ik denk dus eerder gewoon dom. Jammer dat ze niet in Thailand zijn opgepakt.
Het is nog maar de vraag of ze er inderdaad niet goedkoop vanaf gaan komen. Dom zijn ze niet. De meesten niet. Zei de rechter bv. ook over Sanil B. Maar het is allemaal wel heel erg dat ze het vooral vervelend vinden dat zij er last van hebben. Die dode is maar bijzaak en vooral vervelend dat 'ie het in zn hoofd heeft gehaald om dood te gaan.
pi_206348107
Vandaag de strafeis?
pi_206348658
What the fuck lees ik hier? Waren ze op vechtvakantie?

twitter
pi_206348823
quote:
De Spaanse politie beschreef het eerste incident in café De Zaak, waarbij Sanil B. ,,als een razende tekeer ging" tegen de op de grond liggende Bram, die een paar seconden het bewustzijn verloor. #Mallorcazaak
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206349066
https://m.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20221017_34910028

Het ziet er slecht uit voor Sanil B.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:14:45 #188
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206349080
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 09:51 schreef streamjohan het volgende:
Vandaag de strafeis?
Yes, mij benieuwen.

quote:
Een getuige wijst Sanil B. aan.
quote:
Getuige schat gevecht rond Carlo op een seconde of 10. ,,Ze schopten allemaal," zegt de getuige over de verdachten. Beetje getinte jongen met donkere haren zag zij schoppen. Dat zou Sanil B. zijn.
quote:
,,Met z'n allen tegen hem," over gevecht rond Carlo Heuvelman aldus een getuige. ,,Ze hebben wel allemaal geslagen hoor. Hij viel wel echt door die klappen."
quote:
Ze gaf signalement. Ze wijst jongens aan op foto: onder anderen Hein B. en Sanil B.
Gaat de goede kant op.
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:20:08 #189
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206349147
quote:
,,Uit het niets, zomaar," zegt iemand over gevecht rond Heuvelman en aanval Hilversummers. Hilversummers geven aan dat er gespuugd en gescholden werd. OM zegt dat meerdere getuigen zeggen dat er geen aanleiding was.
quote:
,,Geweld kwam vervolgens duidelijk uit de Hilversumse groep. De Hilversumse groep is de vechtpartij begonnen." Geen of weinig geweld terug gebruikt tegen Hilversumse groep. Eenrichtingsverkeer. Van noodweer geen sprake, in verste verte, zegt OM.
quote:
Verdachten zijn 'opgetrommeld' en daarmee is de agressie begonnen, stelt OM. Uitdagen gebeurde zonder geweld, zegt OM. Dus Hilversummers uitgedaagd, maar zonder geweld.
quote:
Slachtoffer valt, staat op, duw Sanil B., klap van Mees. Kortom: veel geweld in het tweede gevecht. Schoppen richting slachtoffer op de grond. Stampende beweging Sanil B. richting hoofd slachtoffer. Mees T. stompt richting slachtoffer en gooit een stoel.
quote:
Het geweld in en nabij café De Zaak wordt genoemd. Verdachten poging doodslag en openlijk geweld: Sanil B., Kaan B., Daan van S., Lukas O., Mees T. en Lars van den H. Vervolgd voor alleen openlijk geweld bij De Zaak: Hein B.
quote:
Meer dan 60 getuigen gehoord. 50 gesprekken heimelijk opgenomen. Meer dan 60 telefoonlijnen afgeluisterd. Forensisch onderzoek. Informant ingezet. Veel onderzoek kortom. En 4.000 pagina's dossier. 42 getuigen nog een keer gehoord bij rechter-commissaris. ,,Complex onderzoek, " zegt OM. En: ,,Heel veel duidelijk geworden. Voldoende duidelijk geworden wie zich schuldig hebben gemaakt aan dodelijk geweld tegen Carlo."
Gewoon ordinaire vechtersbazen. Van dat gehuil en gejammer van de verdachten vorige week blijft niks over.
pi_206349153
Wat verwachten jullie voor strafeis?
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:23:35 #191
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206349214
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:20 schreef streamjohan het volgende:
Wat verwachten jullie voor strafeis?
Taakstraffen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:26:49 #192
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206349264
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:20 schreef streamjohan het volgende:
Wat verwachten jullie voor strafeis?
De maximale straf voor doodslag is 15 jaar. Ik verwacht iets in de richting hiervan voor de hoofdverdachten. De kamer is overigens bezig deze straf naar 25 jaar te zetten (wetsvoorstel niet afgerond)

Desalniettemin komen de verdachten goed weg, had deze zaak in Spanje plaatsgevonden. Dan was de maximale straf 28 jaar geweest. Ze komen daarmee al goed weg.
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:30:42 #193
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206349300
Overigens is het van belang dat hier sprake is van doodslag ipv dood door schuld. Voor het 1e staat een maximale straf van 15 jaar voor dood door schuld maximaal 2 jaar.

Overigens is er bij mishandeling vrijwel altijd sprake van doodslag. Ik verwacht dat het OM hoog gaat inzetten. Meerdere vechtpartijen, veel getuigen, duidelijk Spaans onderzoek etc.

Het enige wat de verdachten kan redden is dat de rechter gaat veroordelen op jeugdrecht.
pi_206349329
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:30 schreef RamboDirk het volgende:

Het enige wat de verdachten kan redden is dat de rechter gaat veroordelen op jeugdrecht.
Hoeveel jaar staat er voor bij jeugdrecht?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206349366
Hoelaat begint het?
Ik krijg nog geld van je.
pi_206349376
En na die strafeis, worden die smeerlappen dan gelijk opgesloten tot aan hun hoger beroep/veroordeling, of weer afwachten in "vrijheid"?
pi_206349378
quote:
Getuige zag 3 personen om Carlo staan en op hem in schoppen. Getuige zag val. Iemand hield hem vast en 2 anderen schopten hem. Op borst en hoofd, aldus getuige.
M’n maag draait er gewoon van om.

Man, man, man. -O- ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:42:04 #198
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206349429
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:30 schreef RamboDirk het volgende:
Overigens is het van belang dat hier sprake is van doodslag ipv dood door schuld. Voor het 1e staat een maximale straf van 15 jaar voor dood door schuld maximaal 2 jaar.

Overigens is er bij mishandeling vrijwel altijd sprake van doodslag. Ik verwacht dat het OM hoog gaat inzetten. Meerdere vechtpartijen, veel getuigen, duidelijk Spaans onderzoek etc.

Het enige wat de verdachten kan redden is dat de rechter gaat veroordelen op jeugdrecht.
Lama
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:44:09 #199
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206349455
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hoeveel jaar staat er voor bij jeugdrecht?
2 jaar jeugdetentie en maximaal 7 jaar zogeheten pij-maatregel. (jeugd-tbs)

quote:
Waarom zou de rechter kiezen voor jeugdrecht?
Jeugdstrafrecht voor volwassenen
Rechters proberen zoveel mogelijk aan te sluiten bij het ontwikkelingsniveau van verdachten als ze in de leeftijdsgroep van 16 tot 23 jaar zitten. De rechter kan er daarom voor kiezen om verdachten van 18 tot 23 jaar te straffen volgens het jeugdstrafrecht. Vanaf 23 jaar geldt altijd het strafrecht voor volwassenen.
Het zou overigens ontzetten wrang zijn als de rechter hier bij sommige verdachten voor zou kiezen. (nav neurobiologisch onderzoek). Maar ik kan mij het haast niet voorstellen. Zou enkel de verdachten dienen en het gevoel rechtvaardigheid naar de nabestaanden elimineren.
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:46:17 #200
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206349491
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:37 schreef streamjohan het volgende:
En na die strafeis, worden die smeerlappen dan gelijk opgesloten tot aan hun hoger beroep/veroordeling, of weer afwachten in "vrijheid"?
quote:
Bij straffen van twee jaar of meer in eerste aanleg en indien er slachtoffers zijn bij een jaar of meer, wordt de straf meteen geëxecuteerd. Het instellen van hoger beroep heeft geen effect hierop.

Dit betekent simpelweg dat wanneer iemand in vrijheid zijn zaak heeft mogen afwachten en de zaak bij de strafrechter heeft bijgewoond, hij bij de uitspraak meteen vastgezet wordt.
In dit geval mogen ze hoger beroep niet in vrijheid afwachten.
pi_206349524
Jeugdrecht zou idd ontzettend wrang zijn. Wat een afschuwelijke mensen zijn dit... voor zover je überhaupt nog van mensen kunt spreken.
pi_206349525
Spannend vandaag voor de nabestaanden.
pi_206349528
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
M’n maag draait er gewoon van om.

Man, man, man. -O- ;(
Hier ook hoor ;(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206349556
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Taakstraffen.
:N
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206349573
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:48 schreef Selenophilia het volgende:
Spannend vandaag voor de nabestaanden.
Ik vond het allemaal al vreselijk, maar sinds ik zijn familie / vriendin hoorde uitspreken dat ze zich afvragen wat hij dan in vredesnaam gedaan heeft om zo geslagen te moeten worden, breekt m’n hart nog veel meer. ;(

Ophoepelen met je jeugdrecht. -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:54:34 #206
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206349608
quote:
Getuige noemt Sanil B. - zijn signalement dan - als grootste agressor tegen groep Carlo Heuvelman en zij zag Sanil B. schoppen.
quote:
Getuige noemt een tweede jongen die betrokken was bij geweld tegen Carlo. Hein B. zijn signalement dan.
quote:
De getuigen beschrijven Hein B., zegt OM
quote:
Getuige zag dat slachtoffers 'binnen no time' op de grond lagen. ,,Sanil zag ik erop gaan. Kaan geloof ik ook. Ik heb Sanil op die man zien vliegen."
quote:
Getuige zag dat Sanil met vuist sloeg. Welke vuist? Ze zag armen. Vuisten kwamen hoog terecht.
quote:
,,Ik ben bang dat ik die jongen heel hard heb geslagen, ik weet niet wat ik heb gedaan," Hein B. tegen getuige na het gevecht.
quote:
,,De groep was agressief en Sanil B. in het bijzonder," zegt een getuige.
quote:
Er wordt naar Mees T. gewezen.
quote:
Hein, Sanil, Mees worden beschreven als jongens die trapten naar Carlo. Door deze getuige.
quote:
Een getuige zou Mees als schoppende man aanwijzen.
Geen goede dag voor de hoofdverdachten.
pi_206349653
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:54 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geen goede dag voor de hoofdverdachten.
Carlo had helaas vorig jaar nog een veel mindere dag. Ben heel benieuwd
pi_206349665
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:44 schreef RamboDirk het volgende:

Het zou overigens ontzetten wrang zijn als de rechter hier bij sommige verdachten voor zou kiezen. (nav neurobiologisch onderzoek). Maar ik kan mij het haast niet voorstellen.
De psychologe( ♀ dus) die Sanil onderzocht heeft de rechter al flink in de Biotex gezet. Ze doet net of deze man van 20 nog een kind is:

https://www.welingelichte(...)nil-b-niet-verklaren
pi_206349679
Dat genuanceerde geouwehoer met jeugdrecht terwijl ze 18+ zijn. Pleurt toch op. :r "Rechters proberen zoveel mogelijk aan te sluiten bij het ontwikkelingsniveau van verdachten als ze in de leeftijdsgroep van 16 tot 23 jaar zitten."

Alsof de ouders en nabestaande daarop zitten te wachten. :N
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 17 oktober 2022 @ 12:00:13 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206349696
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
M’n maag draait er gewoon van om.

Man, man, man. -O- ;(
Kippenvel.
Wtf man. Stelletje zieke wezens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 17 oktober 2022 @ 12:01:09 #211
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206349709
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:48 schreef Tjoent het volgende:
Jeugdrecht zou idd ontzettend wrang zijn. Wat een afschuwelijke mensen zijn dit... voor zover je überhaupt nog van mensen kunt spreken.
Nee. Dit zijn wezens. Ze zijn.
En daarmee is alles gezegd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 17 oktober 2022 @ 12:03:51 #212
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206349751
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:54 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geen goede dag voor de hoofdverdachten.
Mooi hoor.
Prachtig dat die intimidatie van getuigen dus alsnog niet gewerkt heeft.

Donkere kerker, daar horen ze thuis.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 17 oktober 2022 @ 12:04:36 #213
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206349767
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:58 schreef Rnie het volgende:
Dat genuanceerde geouwehoer met jeugdrecht terwijl ze 18+ zijn. Pleurt toch op. :r "Rechters proberen zoveel mogelijk aan te sluiten bij het ontwikkelingsniveau van verdachten als ze in de leeftijdsgroep van 16 tot 23 jaar zitten."

Alsof de ouders en nabestaande daarop zitten te wachten. :N
Hier is niks jeugdelijks aan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206349795
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:57 schreef Kromo het volgende:

[..]
De psychologe( ♀ dus) die Sanil onderzocht heeft de rechter al flink in de Biotex gezet. Ze doet net of deze man van 20 nog een kind is:

https://www.welingelichte(...)nil-b-niet-verklaren
Ach, de filantropische psychologe. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 17 oktober 2022 @ 12:07:39 #215
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206349803
Als de rechter kiest voor jeugrecht zal het OM wel in hoger beroep gaan. Verdachten die op het HBO zitten kun je niet op jeugrecht veoordelen lijkt mij.
pi_206349818
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hier is niks jeugdelijks aan.
Laten we hopen van niet :Y
Ik krijg nog geld van je.
pi_206349860
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ach, de filantropische psychologe. :')
De vrouwelijke psychologen die ik ken (oa twee exen van me) kan je ALLES op de mouw spelden. Zo iemand een 'onderzoek' toevertrouwen is ronduit vragen om falikante inschattingsfouten. Dat moet een psychiater doen. En geen vrouw, maar een vent.
  maandag 17 oktober 2022 @ 12:15:36 #218
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206349908
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:57 schreef Kromo het volgende:

[..]
De psychologe( ♀ dus) die Sanil onderzocht heeft de rechter al flink in de Biotex gezet. Ze doet net of deze man van 20 nog een kind is:

https://www.welingelichte(...)nil-b-niet-verklaren
quote:
Er is geen stoornis bij hem vastgesteld
quote:
Sanil heeft het op een rijtje en is behoorlijk intelligent.
Voor zo ver je dat kan zeggen was Seniel dus bij zijn volle verstand en niet verminderd toerekeningsvatbaar.
Fijn, dan kan hij gewoon de volle en volwassen straf krijgen + tbs. En hopelijk zijn vriendjes ook.

Nooit meer vrij *O*
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 17 oktober 2022 @ 12:16:17 #219
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206349919
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:12 schreef Kromo het volgende:
En geen vrouw, maar een vent.
Rest kan ik inkomen, maar waarom dit?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206349984
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Rest kan ik inkomen, maar waarom dit?
Ervaringsfeit. De mannelijke GGZ-klanten die ik ken, kunnen vrouwelijke psychiaters meestal probleemloos om de tuin leiden, maar mannelijke niet.
  maandag 17 oktober 2022 @ 12:27:42 #221
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206350093
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:20 schreef Kromo het volgende:

[..]
Ervaringsfeit. De mannelijke GGZ-klanten die ik ken, kunnen vrouwelijke psychiaters meestal probleemloos om de tuin leiden, maar mannelijke niet.
Ok, interessant..
Serieus bedoeld, niet die baas b. 'interessant'. Didnt knew.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 17 oktober 2022 @ 12:31:07 #222
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206350134
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:20 schreef Kromo het volgende:

[..]
Ervaringsfeit. De mannelijke GGZ-klanten die ik ken, kunnen vrouwelijke psychiaters meestal probleemloos om de tuin leiden, maar mannelijke niet.
Psychiaters & Psychologen kun je bij uitstek om de tuin leiden als je kunt acteren en op de hoogte bent van de DSM-5. Heeft niks met vrouw of man zijn te maken. Dat is nu eenmaal de grote hiaat in de psychische gezondheidszorg.
pi_206350224
Als ik zo de berichten lees worden ze iig wel veroordeeld op doodslag zonder onomstotelijk bewijs wie het daadwerkelijk heeft gedaan.
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 17 oktober 2022 @ 12:42:54 #224
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206350336
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Voor zo ver je dat kan zeggen was Seniel dus bij zijn volle verstand en niet verminderd toerekeningsvatbaar.
Fijn, dan kan hij gewoon de volle en volwassen straf krijgen + tbs. En hopelijk zijn vriendjes ook.

Nooit meer vrij *O*
Waarom zou hij TBS krijgen als hij bij zijn volle verstand is :P
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_206350342
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:31 schreef RamboDirk het volgende:

Psychiaters & Psychologen kun je bij uitstek om de tuin leiden als je kunt acteren en op de hoogte bent van de DSM-5. Heeft niks met vrouw of man zijn te maken.
Ik denk dat Sanil B. goed weet te acteren, maar niet weet wat DSM-5 is. En ik ga ervan uit dat hij tegenover een vrouwelijke psycholoog een heel andere strategie toe zal passen dan tegen een mannelijke. Dat is nu eenmaal des mocro's.
pi_206350457
Denk dat de heren moordenaars flink de sjaak zijn, en dat is helemaal prima.
  maandag 17 oktober 2022 @ 12:53:34 #227
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206350513
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 11:58 schreef Rnie het volgende:
Dat genuanceerde geouwehoer met jeugdrecht terwijl ze 18+ zijn. Pleurt toch op. :r "Rechters proberen zoveel mogelijk aan te sluiten bij het ontwikkelingsniveau van verdachten als ze in de leeftijdsgroep van 16 tot 23 jaar zitten."

Alsof de ouders en nabestaande daarop zitten te wachten. :N
Dit gaan taakstrafjes worden let maar op
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206350533
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:53 schreef Scorpie het volgende:

Dit gaan taakstrafjes worden let maar op
Worden er ook taakstrafjes uitgedeeld als er een levensdelict is gepleegd? Kan ik me niet herinneren.
pi_206350598
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dit gaan taakstrafjes worden let maar op
Jij stemt ook D66?
  Beste/leukste mod 2022 maandag 17 oktober 2022 @ 13:07:40 #230
319979 Fok-it
All is well
pi_206350733
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dit gaan taakstrafjes worden let maar op
Lol, maak jezelf niet zo belachelijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206350868
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:49 schreef streamjohan het volgende:
Denk dat de heren moordenaars flink de sjaak zijn, en dat is helemaal prima.
Moordenaars, meervoud? Ja, zo denken de meesten er hier over. Ik niet. Ik denk dat maar één gerichte trap de dood tot gevolg heeft gehad. En dat er dus maar één dader is, die deze dodelijke trap opzettelijk tegen de slaap van Heuvelmans heeft gegeven. En dat anderen ook geschopt hebben, maar tegen andere lichaamsdelen, niet tegen die fataal kwetsbare plek van het hoofd.
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:17:00 #232
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206350906
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Lol, maak jezelf niet zo belachelijk
We gaan het zien
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 17 oktober 2022 @ 13:17:00 #233
319979 Fok-it
All is well
pi_206350907
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:14 schreef Kromo het volgende:

[..]
Moordenaars, meervoud? Ja, zo denken de meesten er hier over. Ik niet. Ik denk dat maar één gerichte trap de dood tot gevolg heeft gehad. En dat er dus maar één dader is, die deze dodelijke trap opzettelijk tegen de slaap van Heuvelmans heeft gegeven. En dat anderen ook geschopt hebben, maar tegen andere lichaamsdelen, niet tegen die fataal kwetsbare plek van het hoofd.
Medeplichtigheid aan doodslag kan ook gewoon vervolgd worden natuurlijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:20:24 #234
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206350965
Mees T iig vrijspraak voor doodslag door OM.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:21:46 #235
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206350986
Kaan en Lukas O ook vrijspraak voor doodslag.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:21:59 #236
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206350989
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206351038
quote:
Sanil B: twee pogingen doodslag, twee keer openlijk geweld en doodslag Carlo worden hem aangerekend.
pi_206351099
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:14 schreef Kromo het volgende:

[..]
Moordenaars, meervoud? Ja, zo denken de meesten er hier over. Ik niet. Ik denk dat maar één gerichte trap de dood tot gevolg heeft gehad. En dat er dus maar één dader is, die deze dodelijke trap opzettelijk tegen de slaap van Heuvelmans heeft gegeven. En dat anderen ook geschopt hebben, maar tegen andere lichaamsdelen, niet tegen die fataal kwetsbare plek van het hoofd.
Een van de andere moordenaars heeft de fatale trapper ook niet weggeduwd, maar meegetrapt. Ook een moordenaar dan imho.
pi_206351144
Strafeisen komen er zo aan
pi_206351148
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:28 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Een van de andere moordenaars heeft de fatale trapper ook niet weggeduwd, maar meegetrapt. Ook een moordenaar dan imho.
Ja maar zie het maar eens wettig en overtuigend te bewijzen. :{
Het is koud, het is guur....
pi_206351162
"Dan nu de vraag of er volwassenenstrafrecht of jeugdstrafrecht moet worden toegepast. Volgens de OvJ is er geen reden om af te zien van de hoofdregel dat het meerderjarigenstrafrecht wordt toegepast op adolescenten. #Mallorcazaak"

^O^
Ik krijg nog geld van je.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 17 oktober 2022 @ 13:33:42 #242
319979 Fok-it
All is well
pi_206351172
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:33 schreef Rnie het volgende:
"Dan nu de vraag of er volwassenenstrafrecht of jeugdstrafrecht moet worden toegepast. Volgens de OvJ is er geen reden om af te zien van de hoofdregel dat het meerderjarigenstrafrecht wordt toegepast op adolescenten. #Mallorcazaak"

^O^
Ik kan me niet voorstellen dat de rechter hier niet in meegaat.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206351213
quote:
Verkeerde plaats op verkeerde moment, was het geval voor Carlo. Leven is in luttele seconden uit hem getrapt. Geweld liet diepe sporen na bij vrienden. ,,Zeker door tragische verlies van hun vriend Carlo." Carlo stond gezellig te praten met vrienden voorafgaand aan geweld. Zegt OM. Groep Hilversum was op oorlogspad en stopte pas toen slachtoffers uitgeschakeld waren. ,,Meest ernstige gevolg werd voor lief genomen. Namelijk dat bewuste slachtoffer niet meer op zou staan." Liepen weg zonder zich te bekommeren om de slachtoffers. Terwijl omstanders uitingen van afschuw roepen. En ze geweten moesten hebben dat het slecht ging met slachtoffers. Daders waren 'in euforie'. ,,Lieten meerdere slachtoffers voor dood achter."
pi_206351237
quote:
Gevangenisstraf is enige passende straf, dient hoog te zijn.
Met je taakstraf @Scorpie

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2022 13:38:33 ]
pi_206351244
Het geweld had ook voor de andere verdachten die tegen hoofd en bovenlichaam werden getrapt fataal kunnen aflopen, zegt de OvJ. Sanil B. kan als een van de grootste agressors de hoogste strafeis tegemoet zien. #Mallorcazaak
Ik krijg nog geld van je.
pi_206351249
Tegen Sanil B. eist de OvJ een gevangenisstraf van 19 jaar. #Mallorcazaak
Ik krijg nog geld van je.
pi_206351255
Damnnn
Ik krijg nog geld van je.
pi_206351260
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:38 schreef Rnie het volgende:
Tegen Sanil B. eist de OvJ een gevangenisstraf van 19 jaar. #Mallorcazaak
10 toch?
pi_206351272
Saskia zegt 19?
Ik krijg nog geld van je.
pi_206351308
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:39 schreef Rnie het volgende:
Saskia zegt 19?
10 jaar wordt ook genoemd in die andere link.
Edit: deze dus https://m.noordhollandsda(...)ic&utm_source=google
pi_206351319
Goede eisen, benieuwd of ze het bewijs rond krijgen.
Het is koud, het is guur....
pi_206351352
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Goede eisen, benieuwd of ze het bewijs rond krijgen.
Ik hoop het. OM zet hoog in.
Alius aliud dicit
pi_206351354
quote:
Reacties verdachten? Sanil: ik houd het kort. Wil het laten bij advocaat. Ben enorm geschrokken van deze eis. Omdat eis is gebaseerd op iets dat ik niet heb gedaan."
Straffen zijn helaas erg laag.
pi_206351367
quote:
Reacties verdachten? Sanil: ik houd het kort. Wil het laten bij advocaat. Ben enorm geschrokken van deze eis. Omdat eis is gebaseerd op iets dat ik niet heb gedaan."
quote:
Hein is geschrokken wil niet meer zeggen. Mees niks. Kaan nee. Daan nee. Lukas niet. Lars nee. Martijn. ,,Ik vind het terecht voor mijzelf."
Kijk eens aan, nu pas komt de echte schrik. Niet omdat ze iemand van het leven beroofd hebben maar omdat ze mogelijk voor jaren de bak indraaien.
pi_206351370
Het was dus een tikfout. 10 jaar it is.
Ik krijg nog geld van je.
pi_206351384
Die zijn met vijf jaar zo weer vrij met goed gedrag, misschien wel minder.
pi_206351394
Dus die gaan nu gelijk de bak in die drie hoofdverdachten?
pi_206351398
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:44 schreef quirina het volgende:
Die zijn met vijf jaar zo weer vrij met goed gedrag, misschien wel minder.
Dat bestaat niet meer
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:45:13 #259
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_206351401
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:44 schreef quirina het volgende:
Die zijn met vijf jaar zo weer vrij met goed gedrag, misschien wel minder.
Nee, kan niet meer. Max 2 jaar dacht ik.
pi_206351426
Hopelijk gaat er nu gepraat worden. Huilen dat ze nu doen.
Ik krijg nog geld van je.
pi_206351434
Keurig hè die kakkers.
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:47:53 #262
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_206351455
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:47 schreef quirina het volgende:
Keurig hè die kakkers.
pi_206351460
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:47 schreef quirina het volgende:
Keurig hè die kakkers.
De eerste Marokkaanse kakker wordt pas over drie generaties geboren.
pi_206351477
Ik voorspel vrijspraak.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206351491
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:47 schreef damsco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zijn ze dit? Echt kinderen....
pi_206351517
Walgelijke jankreactie van Sanil.

De strafeis is juist voor een groot deel gebaseerd op wat hij aantoonbaar wel heeft gedaan en waar beelden van zijn, maar waar het voor de slachtoffers beter afliep. Plus dat hij grotendeels is blijven zwijgen ondanks oproep van de vader van Carlo Heuvelman is ook meegenomen in de strafeis.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206351519
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:48 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel vrijspraak.
Ik denk dat, in het maatschappelijk belang van deze zaak, niet zal plaatsvinden.
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:50:36 #268
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206351530
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:37 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Met je taakstraf @:Scorpie
Martijn T.: vrijspraak.

Lars: 150 uur taakstraf.

Stan F.: 180 uur taakstraf.

Lukas O.: 180 dagen, 162 voorwaardelijk. Taakstraf. Uren hoorde ik niet.

Kaan B.: 180 dagen. 93 voorwaardelijk. Werkstraf 120 uur.

3 jongens die dus voor meer dan een gevangenisstraf vervolgd worden, de rest allemaal taakstraffen. Bovenstaande eisen zijn met aftrek van voorarrest waardoor de eisen met voorwaardelijke celstraffen min of meer wegvallen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:50:55 #269
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206351535
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:48 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel vrijspraak.
Bewijs is flinterdun.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206351537
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:50 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik denk dat het in het, maatschappelijk belang van deze zaak, niet zal plaatsvinden.
Denk ook dat de rechter meeweegt dat deze zaak veel publieke aandacht heeft en dat het daarom belangrijk is om een signaal af te geven dat zwijgen en niet meewerken wordt bestraft.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:51:09 #271
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206351540
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:48 schreef Kromo het volgende:

[..]
De eerste Marokkaanse kakker wordt pas over drie generaties geboren.
Mohammed-Jan? :?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206351551
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:51 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Mohammed-Jan? :?
Koenraad-Achmed
Ik krijg nog geld van je.
pi_206351556
Even een leken vraag, maar stel dat Sanil B na aanleiding van de strafeis toch schuld gaat bekennen in de hoop op strafvermindering.

Dan wordt dat nog meegenomen door de rechter neem ik aan?
  Beste/leukste mod 2022 maandag 17 oktober 2022 @ 13:51:38 #274
319979 Fok-it
All is well
pi_206351557
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:50 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Denk ook dat de rechter meeweegt dat deze zaak veel publieke aandacht heeft en dat het daarom belangrijk is om een signaal af te geven dat zwijgen en niet meewerken wordt bestraft.
Precies dit ja. De rechtbank voelt wel publieke druk bij deze zaak
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:54:11 #275
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206351607
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:50 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Denk ook dat de rechter meeweegt dat deze zaak veel publieke aandacht heeft en dat het daarom belangrijk is om een signaal af te geven dat zwijgen en niet meewerken wordt bestraft.
Dat is vaak ook een argument om juist strafverlichtend te werk te gaan...want "ze zijn al veroordeeld door de publiciteit".

Zeg het maar.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:55:04 #276
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206351624
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:44 schreef Rnie het volgende:
Het was dus een tikfout. 10 jaar it is.
Dude. Dat is echt veel te weinig.
https://www.nu.nl/binnenl(...)tot-10-jaar-cel.html
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206351625
Veels te laag die strafeis.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206351636
Mooi, opgeruimd staat netjes.
pi_206351657
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:55 schreef Ronzz het volgende:
Mooi, opgeruimd staat netjes.
Je beseft je dat dit slecht de eis was en niet een veroordeling? :')
pi_206351663
Welke verdachte heeft Peter Plasman als advocaat?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206351674
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:57 schreef superniger het volgende:
Welke verdachte heeft Peter Plasman als advocaat?
Sanil B.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206351678
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:57 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Je beseft je dat dit slecht de eis was en niet een veroordeling? :')
Nop, dank. Zwaar weekend gehad :')
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:59:41 #283
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206351692
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Martijn T.: vrijspraak.

Lars: 150 uur taakstraf.

Stan F.: 180 uur taakstraf.

Lukas O.: 180 dagen, 162 voorwaardelijk. Taakstraf. Uren hoorde ik niet.

Kaan B.: 180 dagen. 93 voorwaardelijk. Werkstraf 120 uur.

3 jongens die dus voor meer dan een gevangenisstraf vervolgd worden, de rest allemaal taakstraffen. Bovenstaande eisen zijn met aftrek van voorarrest waardoor de eisen met voorwaardelijke celstraffen min of meer wegvallen.
https://www.geenstijl.nl/5167344/mallorca-dag-8/#more

quote:
UPDATE - OVJ EIST 8 JAAR CEL TEGEN MEES TELKAMP EN HEIN BUSSCHERS
UPDATE - OVJ EIST 10 JAAR CEL TEGEN SANIL BOUGHLALAH
UPDATE - 1,5 jaar voor Daan van Stapele, 180 dagen voor Kaan Birinci (93 vw), 180 dagen voor debieltje Lukas Onrust (162 vw), 180 uur taakstraf voor Stan Franken, 150 uur taakstraf voor Lars van den Hoed. Martijn Tibbe krijgt vrijspraak.
Zo dik op geweld, agressie en letsel uit zijn. Zo psychopathisch, moedwillig en met voorbedachte rade uit zijn op geweld, het toepassen op verschillende plekken en daarna het grote zwijgen.

En nog met deze fopstrafjes aankomen.

-O-
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206351739
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:51 schreef Kiwi7 het volgende:
Even een leken vraag, maar stel dat Sanil B na aanleiding van de strafeis toch schuld gaat bekennen in de hoop op strafvermindering.

Dan wordt dat nog meegenomen door de rechter neem ik aan?
Kan, hoeft niet.
Het is koud, het is guur....
pi_206352101
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 14:02 schreef TweedeKlum het volgende:

Kan, hoeft niet.
Ja kan, hoeft niet. Hangt er ook vanaf wat de rechter bij Sanil onder schuld bekennen wil verstaan. Is toegeven dat ook hij meedeed al bekennen? Of toegeven dat hij bewust de dodelijke schop tegen Carlo's slaap gegeven heeft? Ik denk namelijk dat hij dat laatste gedaan heeft. Maar dat hij dat never-de-never gaat opbiechten.
pi_206352130
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:47 schreef damsco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wie is trouwens wie op de foto?
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 17 oktober 2022 @ 14:34:57 #287
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206352240
Is Martijn de gast die de sleutels kwam inleveren en de borg terugvragen?
8 jaar voor levensgenieter Hein Busschers _O-

https://www.geenstijl.nl/5167344/mallorca-dag-8/#more
UPDATE - OVJ EIST 8 JAAR CEL TEGEN MEES TELKAMP EN HEIN BUSSCHERS
UPDATE - OVJ EIST 10 JAAR CEL TEGEN SANIL BOUGHLALAH
UPDATE - 1,5 jaar voor Daan van Stapele, 180 dagen voor Kaan Birinci (93 vw), 180 dagen voor debieltje Lukas Onrust (162 vw), 180 uur taakstraf voor Stan Franken, 150 uur taakstraf voor Lars van den Hoed. Martijn Tibbe krijgt vrijspraak.

[ Bericht 43% gewijzigd door slashdotter3 op 17-10-2022 14:42:50 ]
pi_206352254
Nou is nog de vraag of de rechter mee gaat in de strafeis.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 17 oktober 2022 @ 14:48:58 #289
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206352454
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]
https://www.geenstijl.nl/5167344/mallorca-dag-8/#more
[..]
Zo dik op geweld, agressie en letsel uit zijn. Zo psychopathisch, moedwillig en met voorbedachte rade uit zijn op geweld, het toepassen op verschillende plekken en daarna het grote zwijgen.

En nog met deze fopstrafjes aankomen.

-O-
Het valt mij enigszins tegen ja. Zeker de straffen van de mede-verdachten. Goed, rechter kan altijd nog beslissen hogere straffen te geven, maar dat is wel onwaarschijnlijk.
pi_206352551
quote:
9s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
[..]
Kijk eens aan, nu pas komt de echte schrik. Niet omdat ze iemand van het leven beroofd hebben maar omdat ze mogelijk voor jaren de bak indraaien.
Dit ja
  maandag 17 oktober 2022 @ 15:21:43 #291
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206352912
Prima, forse eis. Hopelijk kan alles bewezen worden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_206352992
Toch sneu voor zulke jongens., Die krijgen nooit meer een leuk meisje......

*O* *O* *O*
  maandag 17 oktober 2022 @ 15:31:22 #293
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206353024
Meer dan 10 jaar is totaal niet realistisch in een zaak als deze, tenzij heel duidelijk is dat 1 of 2 van de club alle trappen en slagen uitdeelden - en dan krijgt de rest direct een pak minder.
  maandag 17 oktober 2022 @ 15:43:29 #294
40566 Ericr
Livewrong
pi_206353147
Mooie strafeisen. Dan ben je toch wel volledig af. Iemand dood trappen en nu hebben ze zelf geen leven meer. Eind 20 voordat ze vrij komen als het meezit. Dan heb je toch wel een heel belangrijk stuk van je leven gemist. Tegelijkertijd grote kans dat het tering ventjes blijven maar dat was zonder straf toch al het geval.
pi_206353172
Het zal mij verbazen als er ook maar één iemand voor aan langere periode de bak in vliegt, ik gok op "niet te bewijzen wie de fatale trap heeft uitgedeeld" als reden, al vaker gehoord in dit soort gevallen.
  maandag 17 oktober 2022 @ 15:48:49 #296
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206353192
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 15:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het zal mij verbazen als er ook maar één iemand voor aan langere periode de bak in vliegt, ik gok op "niet te bewijzen wie de fatale trap heeft uitgedeeld" als reden, al vaker gehoord in dit soort gevallen.
Genoeg vergelijkbare zaken en jurisprudentie waarbij dit het geval is en verdachten toch voor langere tijd achter slot en grendel gaan.
  maandag 17 oktober 2022 @ 16:05:45 #297
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206353374
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 14:48 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het valt mij enigszins tegen ja. Zeker de straffen van de mede-verdachten. Goed, rechter kan altijd nog beslissen hogere straffen te geven, maar dat is wel onwaarschijnlijk.
Het verbaasd me natuurlijk helemaal niks. Dit zijn nog maar de eisen, dus dikke kans dat ze ontzettend laag zullen uitvallen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 17 oktober 2022 @ 16:05:46 #298
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_206353375
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Bewijs is flinterdun.
Flinterdun? Ze hebben in het volle openbaar in een druk uitgaansgebied iemand doodgeschopt. Wat heb je nog meer nodig?
pi_206353387
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 15:28 schreef Kromo het volgende:
Toch sneu voor zulke jongens., Die krijgen nooit meer een leuk meisje......

*O* *O* *O*
Maar goed ook voor die meisjes want ik krijg de indruk dat ze ook binnenshuis hun handen laten wapperen.
  maandag 17 oktober 2022 @ 16:22:13 #300
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206353578
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 16:05 schreef T-zooi het volgende:

[..]
Flinterdun? Ze hebben in het volle openbaar in een druk uitgaansgebied iemand doodgeschopt. Wat heb je nog meer nodig?
41 getuigen, dat moet wel goed komen.
  maandag 17 oktober 2022 @ 16:22:23 #301
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206353582
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')