Sanil B.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:57 schreef superniger het volgende:
Welke verdachte heeft Peter Plasman als advocaat?
Nop, dank. Zwaar weekend gehadquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:57 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Je beseft je dat dit slecht de eis was en niet een veroordeling?
https://www.geenstijl.nl/5167344/mallorca-dag-8/#morequote:Op maandag 17 oktober 2022 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Martijn T.: vrijspraak.
Lars: 150 uur taakstraf.
Stan F.: 180 uur taakstraf.
Lukas O.: 180 dagen, 162 voorwaardelijk. Taakstraf. Uren hoorde ik niet.
Kaan B.: 180 dagen. 93 voorwaardelijk. Werkstraf 120 uur.
3 jongens die dus voor meer dan een gevangenisstraf vervolgd worden, de rest allemaal taakstraffen. Bovenstaande eisen zijn met aftrek van voorarrest waardoor de eisen met voorwaardelijke celstraffen min of meer wegvallen.
Zo dik op geweld, agressie en letsel uit zijn. Zo psychopathisch, moedwillig en met voorbedachte rade uit zijn op geweld, het toepassen op verschillende plekken en daarna het grote zwijgen.quote:UPDATE - OVJ EIST 8 JAAR CEL TEGEN MEES TELKAMP EN HEIN BUSSCHERS
UPDATE - OVJ EIST 10 JAAR CEL TEGEN SANIL BOUGHLALAH
UPDATE - 1,5 jaar voor Daan van Stapele, 180 dagen voor Kaan Birinci (93 vw), 180 dagen voor debieltje Lukas Onrust (162 vw), 180 uur taakstraf voor Stan Franken, 150 uur taakstraf voor Lars van den Hoed. Martijn Tibbe krijgt vrijspraak.
Kan, hoeft niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:51 schreef Kiwi7 het volgende:
Even een leken vraag, maar stel dat Sanil B na aanleiding van de strafeis toch schuld gaat bekennen in de hoop op strafvermindering.
Dan wordt dat nog meegenomen door de rechter neem ik aan?
Ja kan, hoeft niet. Hangt er ook vanaf wat de rechter bij Sanil onder schuld bekennen wil verstaan. Is toegeven dat ook hij meedeed al bekennen? Of toegeven dat hij bewust de dodelijke schop tegen Carlo's slaap gegeven heeft? Ik denk namelijk dat hij dat laatste gedaan heeft. Maar dat hij dat never-de-never gaat opbiechten.quote:
Het valt mij enigszins tegen ja. Zeker de straffen van de mede-verdachten. Goed, rechter kan altijd nog beslissen hogere straffen te geven, maar dat is wel onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/5167344/mallorca-dag-8/#more
[..]
Zo dik op geweld, agressie en letsel uit zijn. Zo psychopathisch, moedwillig en met voorbedachte rade uit zijn op geweld, het toepassen op verschillende plekken en daarna het grote zwijgen.
En nog met deze fopstrafjes aankomen.
Dit jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens aan, nu pas komt de echte schrik. Niet omdat ze iemand van het leven beroofd hebben maar omdat ze mogelijk voor jaren de bak indraaien.
Genoeg vergelijkbare zaken en jurisprudentie waarbij dit het geval is en verdachten toch voor langere tijd achter slot en grendel gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het zal mij verbazen als er ook maar één iemand voor aan langere periode de bak in vliegt, ik gok op "niet te bewijzen wie de fatale trap heeft uitgedeeld" als reden, al vaker gehoord in dit soort gevallen.
Het verbaasd me natuurlijk helemaal niks. Dit zijn nog maar de eisen, dus dikke kans dat ze ontzettend laag zullen uitvallen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het valt mij enigszins tegen ja. Zeker de straffen van de mede-verdachten. Goed, rechter kan altijd nog beslissen hogere straffen te geven, maar dat is wel onwaarschijnlijk.
Flinterdun? Ze hebben in het volle openbaar in een druk uitgaansgebied iemand doodgeschopt. Wat heb je nog meer nodig?quote:
Maar goed ook voor die meisjes want ik krijg de indruk dat ze ook binnenshuis hun handen laten wapperen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:28 schreef Kromo het volgende:
Toch sneu voor zulke jongens., Die krijgen nooit meer een leuk meisje......
![]()
![]()
41 getuigen, dat moet wel goed komen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:05 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Flinterdun? Ze hebben in het volle openbaar in een druk uitgaansgebied iemand doodgeschopt. Wat heb je nog meer nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |