Hoezo? Bij Sanil B. is daarvoor bijvoorbeeld niets gevonden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:00 schreef CoExist het volgende:
Nou nou, ik moet soms even een zakdoekje erbij pakken.
Wat een slachtoffertjes allemaal die daders. Je vergeet bijna dat er iemand is dood geschopt.
Psychologische rapporten wijzen uit dat ze allemaal narcistische persoonlijkheden en gedragsstoornissen hebben en problemen met gezag en autoriteit.
Vind ik dan wel weer heel bijzonder bij Mees T. als ik de rest zo lees. Maar ok.quote:Psycholoog adviseert geen begeleiding. Ziet wel stoornis bij Mees (ADHD) en ziet 'laag matige kans op herhaling op groepsniveau'.
quote:Samen zijn. Gezellig dingen doen, ziet psycholoog bij Mees in gevangenschap.
Klopt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Mees lijkt wel echt fucked up hoor, al. Daar moet sowieso iets mee,.
Goede D66 psychologe. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, schat.quote:Advies van psycholoog komt bij de 3 verdachten tot nu toe (Mees T., Hein B., Sanil B.) tamelijk overeen: ze heeft bij alle drie een lichte voorkeur voor jeugdrecht. De reclassering denkt er niet steeds hetzelfde over.
Ah, dus hij herinnert zich het in ieder geval wel, en schijnbaar vindt hij de herbeleving erg, dus zal het, gezien zijn narcistische trekken, op hem betrekking hem, wat er met hem zou kunnen gebeuren, en niet zozeer wat er met anderen gebeurd is.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef Rnie het volgende:
Mees vertelde afgelopen woensdag dat hij 'een trauma heeft'. Hij legt uit. Slaapt slecht. Heeft herbelevingen. Hoort heel hard alarm zoals in de gevangenis. Dat hoorde hij vaak in de gevangenis. Beetje zoals het luchtalarm dat we iedere maand horen, stelt Mees.
ach gut
Youp van 't Hek is ook te dom om te poepen. Of hij doet vrijwillig aan de idiote klassennijd-beeldvorming mee. Het zijn geen Gooise kakkertjes, het zijn jongens uit modale en beneden-modale gezinnetjes in rijtjeshuizen en de advocaat biedt zich gratis aan.quote:
En de zoekgeschiedenis van Seniel B. Zoals te horen in de podcast van Nu.nl.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:44 schreef Dutch_view het volgende:
Ah, belastende telefoongesprekken. Dat mag wel eens uitleggen hoe dat zit.
Dan ga je het met zwijgrecht niet beter maken voor jezelf en de anderen
Klopt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:05 schreef StateOfMind het volgende:
Jaren terug is er in Nijmegen iemand doodgereden door een scooter waar 2 personen op zaten.
Geen van beiden heeft ooit bekend gereden te hebben.
Allebei hebben ze uiteindelijk dezelfde straf (6 jaar meen ik) gekregen.
Vooral het feit dat enkele in het jaar na de gebeurtenissen alweer in de fout zijn gegaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:51 schreef Red_85 het volgende:
Fucking stelletje zieke wezens.
Helaas werkt het niet zo dat je ze alle 9 levenslang kan geven wegens samenzwering. Gewoon omdat 1 iemand het gedaan heeft, ze allemaal hebben meegeholpen en allemaal zwijgen.
Voor dit soort is geen plek op straat.
Wat een toneelspeler is dit tochquote:Hoofdverdachte Sanil B. reageerde na het spreekrecht. Hij zei dat hij het verschrikkelijk vond, en dat hij hoopt dat de echte dader nog eens op staat. ,,Dat degene die ruzie heeft gekregen met Carlo, in gewetensnood komt en iets zal zeggen. Ik vind het afschuwelijk wat er is gebeurd en wat jullie hebben doorstaan. Ik zou willen dat ik de antwoorden heb, maar die kan ik niet geven.”
Ook al eens negen onschuldigen in Arnhem dus dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:05 schreef StateOfMind het volgende:
Jaren terug is er in Nijmegen iemand doodgereden door een scooter waar 2 personen op zaten.
Geen van beiden heeft ooit bekend gereden te hebben.
Allebei hebben ze uiteindelijk dezelfde straf (6 jaar meen ik) gekregen.
quote:De Arnhemse villamoord op 2 september 1998 betreft een roofmoord op de 63-jarige Geke van 't Leven-de Goede in haar villa aan de Apeldoornseweg in Arnhem. De bewoonster werd door het hoofd geschoten. Een 33-jarige vriendin die op bezoek was, liep een hoofdwond op, vermoedelijk door een schampschot. Negen mannen, van wie acht van Turkse afkomst, werden voor de moord veroordeeld.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Arnhemse_villamoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |