Ja datzelfde extreem rechts (moslims) waar jij continu voor in de bres springt. Wat lul je nou de hele tijd dom man? Heb je mijn eerdere bericht dat ik net zo'n hekel aan tokkies en FvD wappies heb als aan moslims niet gelezen? Ja FvD'ers zijn mongolen daar hoef je dit bovenstaande stukje niet voor te posten hoor dat weet ik zo ook wel. Wat wil je nou eigenlijk zeggen met bovenstaande post? Een soort van suggestie dat ik een FvD'er ben ofzo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is toch eerder een (extreem) rechts dan een links idee. Weet je wie onlangs nog aangaf dat er niks mis is met gescheiden onderwijs voor jongens en meisjes? Thierry Baudet.
Bente Becker tweette: "Jongens en meisjes scheiden op school is een achterlijk idee. Zo’n school mag wat de @:VVD betreft niet worden opgericht. Collega @:marielle_paul gaat minister Slob gelukkig vragen dit te voorkomen. Niet voor niets hebben we wetgeving aangescherpt!"
Waarop Baudet reageerde: "Belachelijk. Domme liberalen met hun quasi-totalitair egalitarisme. Waarom zou je geen gescheiden onderwijs mogen hebben?"
Gaan we het moment nog meemaken dat je komt met al die feiten en onderzoeken waarover je repte? Of blijft het bij schelden, aannames, verzinsels en onderbuikgepruttel zoals dit?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:19 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ja datzelfde extreem rechts (moslims) waar jij continu voor in de bres springt. Wat lul je nou de hele tijd dom man? Heb je mijn eerdere bericht dat ik net zo'n hekel aan tokkies en FvD wappies heb als aan moslims niet gelezen? Ja FvD'ers zijn mongolen daar hoef je dit bovenstaande stukje niet voor te posten hoor dat weet ik zo ook wel. Wat wil je nou eigenlijk zeggen met bovenstaande post? Een soort van suggestie dat ik een FvD'er ben ofzo?
Tjonge jonge jonge, Google gebruiken is ook wel ontzettend moeilijk hè. Moslims zijn al fanatieker in het geloof en dat groeit alleen maar intege stelling tot bijvoorbeeld christenen. https://www.scp.nl/public(...)naar%20voren%20komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het moment dat je daadwerkelijk met feiten en onderzoeken komt. Tot nu toe komen de feiten in deze discussie immers alleen van mijn kant en bestaan jouw posts vooral uit ongefundeerd onderbuikgepruttel.
Het schelden gaat je nog steeds goed af, maar het is me volstrekt onduidelijk welk punt m.b.t Sanil je nou eigenlijk probeert te maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:42 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Tjonge jonge jonge, Google gebruiken is ook wel ontzettend moeilijk hè. Moslims zijn al fanatieker in het geloof en dat groeit alleen maar intege stelling tot bijvoorbeeld christenen. https://www.scp.nl/public(...)naar%20voren%20komen
Daarnaast zijn alle berichten over Islamitische scholen, moskeeën waar de meeste achterlijke dingen gepredikt worden natuurlijk Fake news hè? Eigenlijk is het een heel fijn geloof en is men helemaal niet aartsconservatief.
En het verscherpte toezicht bij al die scholen is natuurlijk ook maar gewoon discriminatie.
Wie probeer je nou voor de gek te houden man?
Als je zo ontzettend blind bent dat je niet ziet dat het overgrote deel van de moslims nog rechtser en conservatiever is de dan gemiddelde FvD wappie dan heeft een discussie met jou geen enkele zin.
Je bent gewoon een mongool als je denkt dat je FvD en dat soort enge clubjes neerhaalt (heel goed) maar tegelijk moslims koste wat het kost de hand boven het hoofd houdt.
Net zo onduidelijk als het punt is wat jij met je FvD post van 18:37 wilde maken bedoel je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het schelden gaat je nog steeds goed af, maar het is me volstrekt onduidelijk welk punt je m.b.t Sanil je nou eigenlijk probeert te maken.
Dat was om je te laten zien dat je weer onzin aan het verkondigen was. Het standpunt dat jij links toedichtte, is feitelijk een standpunt van extreem rechts, helemaal aan de andere kant van het spectrum. Je gaat geen linkse partij vinden die pleit voor gescheiden onderwijs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:02 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Net zo onduidelijk als het punt is wat jij met je FvD post van 18:37 wilde maken bedoel je?
Daar zou het ook helemaal niet over moeten gaan - afkomst speelt geen rol in deze zaak. Aan de andere kant: als users aankomen met allerlei racistische onzin, moet je dat dan maar onweersproken laten? Dat lijkt me toch ook niet wenselijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:02 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij zijn hier zowel autochtone als allochtone jongens bij betrokken. Waarom het dan over autochtoon of allochtoon moet gaan snap ik niet.
Geheel mee eens.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Samen uit samen thuis allemaal dezelfde straf
Hier.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:31 schreef Rnie het volgende:
Belleman is er niet bij vandaag? Waar kan ik het volgen?
Ouwelullen dag.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:31 schreef Rnie het volgende:
Belleman is er niet bij vandaag? Waar kan ik het volgen?
Hoop dat hij levenslang een trauma houdt, strontjochquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef Rnie het volgende:
Mees vertelde afgelopen woensdag dat hij 'een trauma heeft'. Hij legt uit. Slaapt slecht. Heeft herbelevingen. Hoort heel hard alarm zoals in de gevangenis. Dat hoorde hij vaak in de gevangenis. Beetje zoals het luchtalarm dat we iedere maand horen, stelt Mees.
ach gut
Wat ervaringsdeskundigen daar die hem hebben ingefluisterd wat hij moet zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef Rnie het volgende:
Mees vertelde afgelopen woensdag dat hij 'een trauma heeft'. Hij legt uit. Slaapt slecht. Heeft herbelevingen. Hoort heel hard alarm zoals in de gevangenis. Dat hoorde hij vaak in de gevangenis. Beetje zoals het luchtalarm dat we iedere maand horen, stelt Mees.
ach gut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |