abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:19:01 #126
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206252065
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:37 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat is toch eerder een (extreem) rechts dan een links idee. Weet je wie onlangs nog aangaf dat er niks mis is met gescheiden onderwijs voor jongens en meisjes? Thierry Baudet.

Bente Becker tweette: "Jongens en meisjes scheiden op school is een achterlijk idee. Zo’n school mag wat de @:VVD betreft niet worden opgericht. Collega @:marielle_paul gaat minister Slob gelukkig vragen dit te voorkomen. Niet voor niets hebben we wetgeving aangescherpt!"

Waarop Baudet reageerde: "Belachelijk. Domme liberalen met hun quasi-totalitair egalitarisme. Waarom zou je geen gescheiden onderwijs mogen hebben?"
Ja datzelfde extreem rechts (moslims) waar jij continu voor in de bres springt. Wat lul je nou de hele tijd dom man? Heb je mijn eerdere bericht dat ik net zo'n hekel aan tokkies en FvD wappies heb als aan moslims niet gelezen? Ja FvD'ers zijn mongolen daar hoef je dit bovenstaande stukje niet voor te posten hoor dat weet ik zo ook wel. Wat wil je nou eigenlijk zeggen met bovenstaande post? Een soort van suggestie dat ik een FvD'er ben ofzo? :')
pi_206252230
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 21:19 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Ja datzelfde extreem rechts (moslims) waar jij continu voor in de bres springt. Wat lul je nou de hele tijd dom man? Heb je mijn eerdere bericht dat ik net zo'n hekel aan tokkies en FvD wappies heb als aan moslims niet gelezen? Ja FvD'ers zijn mongolen daar hoef je dit bovenstaande stukje niet voor te posten hoor dat weet ik zo ook wel. Wat wil je nou eigenlijk zeggen met bovenstaande post? Een soort van suggestie dat ik een FvD'er ben ofzo? :')
Gaan we het moment nog meemaken dat je komt met al die feiten en onderzoeken waarover je repte? Of blijft het bij schelden, aannames, verzinsels en onderbuikgepruttel zoals dit?
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:42:17 #128
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206252411
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik kijk nu al uit naar het moment dat je daadwerkelijk met feiten en onderzoeken komt. Tot nu toe komen de feiten in deze discussie immers alleen van mijn kant en bestaan jouw posts vooral uit ongefundeerd onderbuikgepruttel.
Tjonge jonge jonge, Google gebruiken is ook wel ontzettend moeilijk hè. Moslims zijn al fanatieker in het geloof en dat groeit alleen maar intege stelling tot bijvoorbeeld christenen. https://www.scp.nl/public(...)naar%20voren%20komen

Daarnaast zijn alle berichten over Islamitische scholen, moskeeën waar de meeste achterlijke dingen gepredikt worden natuurlijk Fake news hè? Eigenlijk is het een heel fijn geloof en is men helemaal niet aartsconservatief.

En het verscherpte toezicht bij al die scholen is natuurlijk ook maar gewoon discriminatie.

Wie probeer je nou voor de gek te houden man? :')

Als je zo ontzettend blind bent dat je niet ziet dat het overgrote deel van de moslims nog rechtser en conservatiever is de dan gemiddelde FvD wappie dan heeft een discussie met jou geen enkele zin.

Je bent gewoon een mongool als je denkt dat je FvD en dat soort enge clubjes neerhaalt (heel goed) maar tegelijk moslims koste wat het kost de hand boven het hoofd houdt.

[ Bericht 7% gewijzigd door RealistAtheist op 08-10-2022 21:48:47 ]
pi_206252681
Kan het weer ontopic gaan in plaats van deze discussie over moslims
pi_206252691
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 21:42 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Tjonge jonge jonge, Google gebruiken is ook wel ontzettend moeilijk hè. Moslims zijn al fanatieker in het geloof en dat groeit alleen maar intege stelling tot bijvoorbeeld christenen. https://www.scp.nl/public(...)naar%20voren%20komen

Daarnaast zijn alle berichten over Islamitische scholen, moskeeën waar de meeste achterlijke dingen gepredikt worden natuurlijk Fake news hè? Eigenlijk is het een heel fijn geloof en is men helemaal niet aartsconservatief.

En het verscherpte toezicht bij al die scholen is natuurlijk ook maar gewoon discriminatie.

Wie probeer je nou voor de gek te houden man? :')

Als je zo ontzettend blind bent dat je niet ziet dat het overgrote deel van de moslims nog rechtser en conservatiever is de dan gemiddelde FvD wappie dan heeft een discussie met jou geen enkele zin.

Je bent gewoon een mongool als je denkt dat je FvD en dat soort enge clubjes neerhaalt (heel goed) maar tegelijk moslims koste wat het kost de hand boven het hoofd houdt.
Het schelden gaat je nog steeds goed af, maar het is me volstrekt onduidelijk welk punt m.b.t Sanil je nou eigenlijk probeert te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2022 22:01:46 ]
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:02:04 #131
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206252772
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 21:58 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het schelden gaat je nog steeds goed af, maar het is me volstrekt onduidelijk welk punt je m.b.t Sanil je nou eigenlijk probeert te maken.
Net zo onduidelijk als het punt is wat jij met je FvD post van 18:37 wilde maken bedoel je?
pi_206252899
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:02 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Net zo onduidelijk als het punt is wat jij met je FvD post van 18:37 wilde maken bedoel je?
Dat was om je te laten zien dat je weer onzin aan het verkondigen was. Het standpunt dat jij links toedichtte, is feitelijk een standpunt van extreem rechts, helemaal aan de andere kant van het spectrum. Je gaat geen linkse partij vinden die pleit voor gescheiden onderwijs.

Afijn, terug naar Sanil. Wat wilde je met je posts nou aantonen t.a.v. hem?
pi_206253753
En gewoon allebei blijven doorzeiken
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:02:44 #134
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206254111
Volgens mij zijn hier zowel autochtone als allochtone jongens bij betrokken. Waarom het dan over autochtoon of allochtoon moet gaan snap ik niet. De olifant in de kamer is natuurlijk dat het hier allen jongens betreft. Wanneer gaan we eens erkennen dat er veel mannen een agressieprobleem hebben. Bijna alle geweld wordt gepleegd door mannen, van voetbalhooligans tot mocromaffia en van kopschoppers tot Poetin. Misschien moeten we als samenleving meer waardering hebben voor feminiene waarden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206255211
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 23:02 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij zijn hier zowel autochtone als allochtone jongens bij betrokken. Waarom het dan over autochtoon of allochtoon moet gaan snap ik niet.
Daar zou het ook helemaal niet over moeten gaan - afkomst speelt geen rol in deze zaak. Aan de andere kant: als users aankomen met allerlei racistische onzin, moet je dat dan maar onweersproken laten? Dat lijkt me toch ook niet wenselijk.
  zondag 9 oktober 2022 @ 08:00:40 #136
239746 BoonDockSaint
WinterSoldier
pi_206257283
Samen uit samen thuis allemaal dezelfde straf
I will do what i must !!
pi_206268449
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 08:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Samen uit samen thuis allemaal dezelfde straf
Geheel mee eens.

Als ze elkaar de hand boven het hoofd blijven houden zijn ze allemaal even schuldig lijkt mij.

Het is 100% duidelijk dat de dader uit de groep moet komen. Als de groep perse als groep beoordeeld wil worden dan moet dat kunnen. De groep is (als geheel) verantwoordelijk voor de dood van Carlo. Dus elk lid van die criminele organisatie is dan schuldig voor het geheel zolang iemand in de buurt was en niet aantoonbaar ingegrepen heeft in woord of daad.
pi_206272563
Dag 5.

Besprekingen van de persoonlijke omstandigheden van Sanil B. en Hein B.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_206273986
Belleman is er niet bij vandaag? Waar kan ik het volgen?
De enige echte.
pi_206274265
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:31 schreef Rnie het volgende:
Hier.
https://m.gooieneemlander(...)ferral&utm_content=/
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_206274793
Mees vertelde afgelopen woensdag dat hij 'een trauma heeft'. Hij legt uit. Slaapt slecht. Heeft herbelevingen. Hoort heel hard alarm zoals in de gevangenis. Dat hoorde hij vaak in de gevangenis. Beetje zoals het luchtalarm dat we iedere maand horen, stelt Mees.

;( ach gut
De enige echte.
pi_206274849
"Mees 2 keer eerder in vechtpartij. 10 jaar. Kwam op voor broer. ,,Werd zwart voor mijn ogen kwam voor broer op. Sloeg iemand gebroken kaak of tand." Andere vechtpartij: over straat, vriend lastig gevallen, champagnefles in hand. Vriend krijgt duw. Mees geeft klap. Man trekt mes. Mees geeft klap met fles. Mees: ,,Handiger geweest als ik dat soort dingen niet deed." Manier waarop heeft rechter vragen bij. Mees: ,,Bedoeling is goed, maar de uitvoering iets te extreem."

Dit soort ventjes..... :N
De enige echte.
  maandag 10 oktober 2022 @ 13:43:04 #143
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_206274850
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:31 schreef Rnie het volgende:
Ouwelullen dag.
pi_206274852
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef Rnie het volgende:
Mees vertelde afgelopen woensdag dat hij 'een trauma heeft'. Hij legt uit. Slaapt slecht. Heeft herbelevingen. Hoort heel hard alarm zoals in de gevangenis. Dat hoorde hij vaak in de gevangenis. Beetje zoals het luchtalarm dat we iedere maand horen, stelt Mees.

;( ach gut
Hoop dat hij levenslang een trauma houdt, strontjoch
pi_206275109
Ze hinten al op jeugdstrafrecht voor Seniel B :r
pi_206275285
"Psycholoog en reclassering zien meer aandacht voor persoonlijke ontwikkeling in een jeugdinrichting. Mees verslikt zich en hoest"

Klaar dus, hij weet nu dat hij niet hoeft te zitten. Daar gaat het dit soort gasten om, TOTAAL geen besef dat ze een jongen hebben doodgemaakt.

Hij is 18, wat nou met je jeugdrecht???!!!!

Walgelijk :r :r :r :r
De enige echte.
pi_206275304
En bij de reclassering klaagden ze over zijn houding? :')
pi_206275440
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef Rnie het volgende:

;( ach gut
Wat ervaringsdeskundigen daar die hem hebben ingefluisterd wat hij moet zeggen.
pi_206276331
Nou nou, ik moet soms even een zakdoekje erbij pakken.
Wat een slachtoffertjes allemaal die daders. Je vergeet bijna dat er iemand is dood geschopt.

Psychologische rapporten wijzen uit dat ze allemaal narcistische persoonlijkheden en gedragsstoornissen hebben en problemen met gezag en autoriteit.
pi_206276362
Mees lijkt wel echt fucked up hoor, al. Daar moet sowieso iets mee, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')