Dit gaan taakstrafjes worden let maar opquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:58 schreef Rnie het volgende:
Dat genuanceerde geouwehoer met jeugdrecht terwijl ze 18+ zijn. Pleurt toch op."Rechters proberen zoveel mogelijk aan te sluiten bij het ontwikkelingsniveau van verdachten als ze in de leeftijdsgroep van 16 tot 23 jaar zitten."
Alsof de ouders en nabestaande daarop zitten te wachten.![]()
Worden er ook taakstrafjes uitgedeeld als er een levensdelict is gepleegd? Kan ik me niet herinneren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:53 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaan taakstrafjes worden let maar op
Jij stemt ook D66?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol, maak jezelf niet zo belachelijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moordenaars, meervoud? Ja, zo denken de meesten er hier over. Ik niet. Ik denk dat maar één gerichte trap de dood tot gevolg heeft gehad. En dat er dus maar één dader is, die deze dodelijke trap opzettelijk tegen de slaap van Heuvelmans heeft gegeven. En dat anderen ook geschopt hebben, maar tegen andere lichaamsdelen, niet tegen die fataal kwetsbare plek van het hoofd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:49 schreef streamjohan het volgende:
Denk dat de heren moordenaars flink de sjaak zijn, en dat is helemaal prima.
We gaan het zienquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, maak jezelf niet zo belachelijk
Medeplichtigheid aan doodslag kan ook gewoon vervolgd worden natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:14 schreef Kromo het volgende:
[..]
Moordenaars, meervoud? Ja, zo denken de meesten er hier over. Ik niet. Ik denk dat maar één gerichte trap de dood tot gevolg heeft gehad. En dat er dus maar één dader is, die deze dodelijke trap opzettelijk tegen de slaap van Heuvelmans heeft gegeven. En dat anderen ook geschopt hebben, maar tegen andere lichaamsdelen, niet tegen die fataal kwetsbare plek van het hoofd.
Sanil B: twee pogingen doodslag, twee keer openlijk geweld en doodslag Carlo worden hem aangerekend.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:21 schreef Scorpie het volgende:
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic
Hier te volgen
Een van de andere moordenaars heeft de fatale trapper ook niet weggeduwd, maar meegetrapt. Ook een moordenaar dan imho.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:14 schreef Kromo het volgende:
[..]
Moordenaars, meervoud? Ja, zo denken de meesten er hier over. Ik niet. Ik denk dat maar één gerichte trap de dood tot gevolg heeft gehad. En dat er dus maar één dader is, die deze dodelijke trap opzettelijk tegen de slaap van Heuvelmans heeft gegeven. En dat anderen ook geschopt hebben, maar tegen andere lichaamsdelen, niet tegen die fataal kwetsbare plek van het hoofd.
Ja maar zie het maar eens wettig en overtuigend te bewijzen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:28 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Een van de andere moordenaars heeft de fatale trapper ook niet weggeduwd, maar meegetrapt. Ook een moordenaar dan imho.
Ik kan me niet voorstellen dat de rechter hier niet in meegaat.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:33 schreef Rnie het volgende:
"Dan nu de vraag of er volwassenenstrafrecht of jeugdstrafrecht moet worden toegepast. Volgens de OvJ is er geen reden om af te zien van de hoofdregel dat het meerderjarigenstrafrecht wordt toegepast op adolescenten. #Mallorcazaak"
quote:Verkeerde plaats op verkeerde moment, was het geval voor Carlo. Leven is in luttele seconden uit hem getrapt. Geweld liet diepe sporen na bij vrienden. ,,Zeker door tragische verlies van hun vriend Carlo." Carlo stond gezellig te praten met vrienden voorafgaand aan geweld. Zegt OM. Groep Hilversum was op oorlogspad en stopte pas toen slachtoffers uitgeschakeld waren. ,,Meest ernstige gevolg werd voor lief genomen. Namelijk dat bewuste slachtoffer niet meer op zou staan." Liepen weg zonder zich te bekommeren om de slachtoffers. Terwijl omstanders uitingen van afschuw roepen. En ze geweten moesten hebben dat het slecht ging met slachtoffers. Daders waren 'in euforie'. ,,Lieten meerdere slachtoffers voor dood achter."
Met je taakstraf @Scorpiequote:Gevangenisstraf is enige passende straf, dient hoog te zijn.
10 toch?quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:38 schreef Rnie het volgende:
Tegen Sanil B. eist de OvJ een gevangenisstraf van 19 jaar. #Mallorcazaak
10 jaar wordt ook genoemd in die andere link.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |