abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:13:49 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206196710
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:15:12 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_206196719
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:12 schreef polderturk het volgende:
Ahahaha.

[ twitter ]
Dit klinkt wel vrij logisch toch, een beetje modern leger gaat tegenwoordig toch echt niet meer alleen af op een lettertje op de voertuigen lijkt me :D

Gewoon een centraal systeem waarop je kunt zien wie waar is, in elk geval van jouw kant. Niet al te bijzonder meer tegenwoordig, lijkt me.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:16:08 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206196728
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit klinkt wel vrij logisch toch, een beetje modern leger gaat tegenwoordig toch echt niet meer alleen af op een lettertje op de voertuigen lijkt me :D

Gewoon een centraal systeem waarop je kunt zien wie waar is, in elk geval van jouw kant. Niet al te bijzonder meer tegenwoordig, lijkt me.
Russen leven nog in de jaren '60
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206196739
We?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206196771
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:06 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Nope, hun vloot en hun leger op russisch grondgebied.
Even opgezocht wat Petraeus precies heeft gezegd:

quote:
The US and its allies would destroy Russia’s troops and equipment in Ukraine – as well as sink its Black Sea fleet – if the Russian president, Vladimir Putin, uses nuclear weapons in the country, former CIA director and retired four-star army general David Petraeus warned on Sunday.
https://amp.theguardian.c(...)e-war-david-petraeus
pi_206196781
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206196783
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:22 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Even opgezocht wat Petraeus precies heeft gezegd:
[..]
https://amp.theguardian.c(...)e-war-david-petraeus
Dankje, ik had het verkeerd begrepen. O-)
pi_206196792
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:23 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
jA mAaR bIdEn En De vS!!11
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206196796
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:22 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Even opgezocht wat Petraeus precies heeft gezegd:
[..]
https://amp.theguardian.c(...)e-war-david-petraeus
Maar wacht in Ukraine, is dus Donbass, putin ziet dat als russisch grondgebied. Dus voor putin zou dat op russisch grondgebied zijn.
Heeft ie pech dan. ;)
pi_206196799
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:23 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Hmmm... Wie zou toch de gasleiding op hebben geblazen? Vast de Amerikanen!

:')
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:30:33 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206196831
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:23 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206196836
Hackers use PowerPoint files for 'mouseover' malware delivery
https://www.bleepingcompu(...)er-malware-delivery/
https://www.ct.nl/nieuws/(...)tting-zonder-macros/

A report from threat intelligence company Cluster25 says that APT28 (a.k.a. ‘Fancy Bear’), a threat group attributed to the Russian GRU (Main Intelligence Directorate of the Russian General Staff), have used the new technique to deliver the Graphite malware as recently as September 9.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206196846
Je moet Elon Musk niets kwalijk nemen want het is een indigo kind. Die willen de meest vreedzame oplossingen.
( van yoga lerares gehoord vanmorgen)
Shanti, shanti 🧘‍♀️
pi_206196853
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:32 schreef quirina het volgende:
Je moet Elon Musk niets kwalijk nemen want het is een indigo kind. Die willen de meest vreedzame oplossingen.
( van yoga lerares gehoord vanmorgen)
Shanti, shanti 🧘‍♀️
"waar twee vechten hebben twee schuld"
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206196864
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:33 schreef Aloulu het volgende:

[..]
"waar twee vechten hebben twee schuld"
Nee, als je geslagen wordt keer je de andere wang toe en wens je diegene wijsheid toe.
Bovendien is boosheid een ongezonde energie.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:34:53 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_206196866
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:26 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Maar wacht in Ukraine, is dus Donbass, putin ziet dat als russisch grondgebied. Dus voor putin zou dat op russisch grondgebied zijn.
Heeft ie pech dan. ;)
Dat ligt eraan of ze het verliezen of niet. Als de Russen geclaimd/geannexeerd grondgebied verliezen, zien ze het toch nog niet als Russisch grondgebied, want 'dan zijn de grenzen nog niet bekend'. Zie Lyman.

Wat verder wel klopt natuurlijk, hoewel de grenzen wel degelijk bekend zijn. Kijk maar naar een kaart uit 2010 ofzo, zijn ze prima op te zien :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:36:56 #17
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_206196880
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:34 schreef quirina het volgende:

[..]
Nee, als je geslagen wordt keer je de andere wang toe en wens je diegene wijsheid toe.
Bovendien is boosheid een ongezonde energie.
Nou, tijd om die ongezonde energie die het land binnen is gedrongen er met een glimlach op het gezicht uit te sodemieteren dan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206196883
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:34 schreef quirina het volgende:

[..]
Nee, als je geslagen wordt keer je de andere wang toe en wens je diegene wijsheid toe.
Bovendien is boosheid een ongezonde energie.
Wraak nemen staat gewoon in de bijbel hoor. En wraak voelt altijd goed.
pi_206196901
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou, tijd om die ongezonde energie die het land binnen is gedrongen er met een glimlach op het gezicht uit te sodemieteren dan.
Idd :Y
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:39:29 #20
8781 crew  Frutsel
pi_206196904
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:23 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Gewoon even met een fakkel erbij en kijken wat er loos is :P
pi_206196917
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:27 schreef oheng het volgende:

[..]
Hmmm... Wie zou toch de gasleiding op hebben geblazen? Vast de Amerikanen!

:')
Zou misschien ook een technische verklaring voor kunnen zijn? Bij Nord Stream 1 zijn beide leidingen kapot. Dat is dus gewoon een kwestie van de aanvoer dichtzetten, alle systemen uit en wachten tot de leidingen leeg zijn. Bij Nord Stream 2 is n leiding nog wel intact en die moet dus ook op druk gehouden worden, terwijl de andere leiding afgesloten moet worden. Dat maakt het wel complexer lijkt me.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2022 09:42:24 ]
pi_206196935
Kunnen we niet onze riolering op die pijp aansluiten en richting Rusland sturen?
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:44:58 #23
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206196942
Sneller dan verwacht. Het is vanwege een technische reden.
pi_206196944
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:44 schreef Simmertje het volgende:
Kunnen we niet onze riolering op die pijp aansluiten en richting Rusland sturen?
Hebben ze in Rusland riolering dan? :+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206196945
Vrouw omzeilt beveiliging en stapt aan boord van vliegtuig naar Mlaga
https://nos.nl/l/2446994

Een vrouw heeft op Rotterdam The Hague Airport gisteren ongezien de beveiliging weten te omzeilen en is aan boord gegaan van een vlucht naar Mlaga. Door de actie van de vrouw moesten uiteindelijk twee vluchten een tussenlanding maken, meldt regionale omroep Rijnmond.

De Koninklijke Marechaussee kwam er na het terugkijken van beelden achter dat de vrouw langs de beveiliging was geglipt. Op dat moment was het toestel al in de lucht.

Omdat de marechaussee in eerste instantie dacht dat de vrouw aan boord was gegaan van een vlucht naar Faro in Portugal, zette dat toestel een tussenlanding in in Bordeaux. Toen de landing was ingezet, werd duidelijk dat de vrouw in het toestel naar Mlaga was gestapt. Dat vliegtuig maakte vervolgens een tussenlanding in Madrid, waarna de vrouw door de Spaanse politie werd aangehouden.

Hoe de vrouw de beveiliging kon omzeilen wordt onderzocht. Het AD zegt dat het zou gaan om een Russische vrouw. Ze zou bij het inchecken van de bagage op de noodknop hebben gedrukt en in de consternatie aan de aandacht van de beveiliging zijn ontsnapt. In het Transavia-vliegtuig zou ze merkwaardig gedrag hebben vertoond. Zo zou ze de ambassadeur hebben willen spreken en over mensenhandel hebben gesproken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:46:38 #26
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206196957
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:45 schreef Aether het volgende:
Vrouw omzeilt beveiliging en stapt aan boord van vliegtuig naar Mlaga
https://nos.nl/l/2446994

Een vrouw heeft op Rotterdam The Hague Airport gisteren ongezien de beveiliging weten te omzeilen en is aan boord gegaan van een vlucht naar Mlaga. Door de actie van de vrouw moesten uiteindelijk twee vluchten een tussenlanding maken, meldt regionale omroep Rijnmond.

De Koninklijke Marechaussee kwam er na het terugkijken van beelden achter dat de vrouw langs de beveiliging was geglipt. Op dat moment was het toestel al in de lucht.

Omdat de marechaussee in eerste instantie dacht dat de vrouw aan boord was gegaan van een vlucht naar Faro in Portugal, zette dat toestel een tussenlanding in in Bordeaux. Toen de landing was ingezet, werd duidelijk dat de vrouw in het toestel naar Mlaga was gestapt. Dat vliegtuig maakte vervolgens een tussenlanding in Madrid, waarna de vrouw door de Spaanse politie werd aangehouden.

Hoe de vrouw de beveiliging kon omzeilen wordt onderzocht. Het AD zegt dat het zou gaan om een Russische vrouw. Ze zou bij het inchecken van de bagage op de noodknop hebben gedrukt en in de consternatie aan de aandacht van de beveiliging zijn ontsnapt. In het Transavia-vliegtuig zou ze merkwaardig gedrag hebben vertoond. Zo zou ze de ambassadeur hebben willen spreken en over mensenhandel hebben gesproken.
Welkom in het oorlogstopic.
pi_206196966


Dat zo'n gastgezin dit doet snap ik ook niet echt, je weet toch dat dit gevoelig ligt?
pi_206196978
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:23 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Je zou verwachten dat er onderweg nog wel wat afsluitkleppen op zitten toch? Tenminste, lijkt me voor onderhoud wel handig
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:50:27 #29
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206196992
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Instorting van het politieke centrum in Moskou?
Hm, Francis wordt niet echt concreet helaas. En als het dit zou zijn vraag ik mij af hoe hij aan dat soort inside info komt. En dan wel gaat hinten maar niet concreet wordt.

Vooralsnog houd ik het op wat publiciteit genereren maar tegelijkertijd toch ff wat meer nieuws volgen vandaag
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:58:07 #30
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206197038
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:45 schreef Aether het volgende:
Vrouw omzeilt beveiliging en stapt aan boord van vliegtuig naar Mlaga
https://nos.nl/l/2446994

Een vrouw heeft op Rotterdam The Hague Airport gisteren ongezien de beveiliging weten te omzeilen en is aan boord gegaan van een vlucht naar Mlaga. Door de actie van de vrouw moesten uiteindelijk twee vluchten een tussenlanding maken, meldt regionale omroep Rijnmond.

De Koninklijke Marechaussee kwam er na het terugkijken van beelden achter dat de vrouw langs de beveiliging was geglipt. Op dat moment was het toestel al in de lucht.

Omdat de marechaussee in eerste instantie dacht dat de vrouw aan boord was gegaan van een vlucht naar Faro in Portugal, zette dat toestel een tussenlanding in in Bordeaux. Toen de landing was ingezet, werd duidelijk dat de vrouw in het toestel naar Mlaga was gestapt. Dat vliegtuig maakte vervolgens een tussenlanding in Madrid, waarna de vrouw door de Spaanse politie werd aangehouden.

Hoe de vrouw de beveiliging kon omzeilen wordt onderzocht. Het AD zegt dat het zou gaan om een Russische vrouw. Ze zou bij het inchecken van de bagage op de noodknop hebben gedrukt en in de consternatie aan de aandacht van de beveiliging zijn ontsnapt. In het Transavia-vliegtuig zou ze merkwaardig gedrag hebben vertoond. Zo zou ze de ambassadeur hebben willen spreken en over mensenhandel hebben gesproken.
Verkeerde topic?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:58:54 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206197046
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]

Dat zo'n gastgezin dit doet snap ik ook niet echt, je weet toch dat dit gevoelig ligt?
Tering. Dan ben je echt debiel bezig als gastgezin :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206197148
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]

Dat zo'n gastgezin dit doet snap ik ook niet echt, je weet toch dat dit gevoelig ligt?
Slaat nergens op. Niet all Serviers zijn ook klootzakken. Maar snap het wel, alleen is het emotie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:19:00 #33
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206197189
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Slaat nergens op. Niet all Serviers zijn ook klootzakken. Maar snap het wel, alleen is het emotie.
Absoluut waar. Maar als je als gastgezin een Oekraense opvangt, dan zou je je toch kunnen bedenken dat een Rus erbij misschien toch wat gevoelig ligt. Zo'n gezin kan toch bedenken dat dit niet het handigste idee is?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206197261
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Absoluut waar. Maar als je als gastgezin een Oekraense opvangt, dan zou je je toch kunnen bedenken dat een Rus erbij misschien toch wat gevoelig ligt. Zo'n gezin kan toch bedenken dat dit niet het handigste idee is?
Ik weet van een Nederlandse organisator die in 2018 een bekende Oekraense zanger wilde laten optreden voor Russische gasten.

Dat optreden is, vreemd genoeg, ook niet doorgegaan ;)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:28:18 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_206197277
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Absoluut waar. Maar als je als gastgezin een Oekraense opvangt, dan zou je je toch kunnen bedenken dat een Rus erbij misschien toch wat gevoelig ligt. Zo'n gezin kan toch bedenken dat dit niet het handigste idee is?
Lijkt me ook ja. Ga het op z'n minst eerst even bespreken met je Oekranse gast, en maak afhankelijk daarvan een beslissing.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206197280
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:50 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Hm, Francis wordt niet echt concreet helaas. En als het dit zou zijn vraag ik mij af hoe hij aan dat soort inside info komt. En dan wel gaat hinten maar niet concreet wordt.

Vooralsnog houd ik het op wat publiciteit genereren maar tegelijkertijd toch ff wat meer nieuws volgen vandaag
Het is een groot politicoloog natuurlijk, maar tegelijkertijd zijn post koude oorlog voorspelling zat er nog al naast. Ik weet niet hoe goed hij nu ingelezen is op die materie en op deze oorlog.

Maar lijkt mij dat hij doelt op machtsstructuren in Rusland. Of het gefundeerd is, of toch een manier om weer relevant te worden is nog beetje afwachten inderdaad
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:34:19 #37
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206197319
Geopolitical confrontation: expert analysis. Aleksandr Zhilin, head of the Center for the Study of Public Applied Problems of National Security, retired colonel, author of the Telegram channel "Anatomy of Events", on the background of the "Ukrainian trap".

"Krymnash" ["Crimea is ours"] was the first stage of the "Ukrainian trap" designed for us. The old principle worked: give a little to get everything later. This is obvious now.

As I look at everything that is happening in Ukraine, I can clearly see that a classic strategic trap was set for us. It was obvious, but we, nevertheless, fell into it ourselves. Why did emotions win over reason? We were very powerfully motivated back in 2014.

The essence of the "Ukrainian trap" is simple. All the expert assessments of the Western military leaked to the media kept saying that Ukraine would not last a week against Russia. Every time we picked up this nonsense, we used our media to convince ourselves of this nonsense.

https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3

lol. Het was een truuk van het westen all along!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206197344
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geopolitical confrontation: expert analysis. Aleksandr Zhilin, head of the Center for the Study of Public Applied Problems of National Security, retired colonel, author of the Telegram channel "Anatomy of Events", on the background of the "Ukrainian trap".

"Krymnash" ["Crimea is ours"] was the first stage of the "Ukrainian trap" designed for us. The old principle worked: give a little to get everything later. This is obvious now.

As I look at everything that is happening in Ukraine, I can clearly see that a classic strategic trap was set for us. It was obvious, but we, nevertheless, fell into it ourselves. Why did emotions win over reason? We were very powerfully motivated back in 2014.

The essence of the "Ukrainian trap" is simple. All the expert assessments of the Western military leaked to the media kept saying that Ukraine would not last a week against Russia. Every time we picked up this nonsense, we used our media to convince ourselves of this nonsense.

https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3

lol. Het was een truuk van het westen all along!
Dus Rob de Wijk heeft bijgedragen aan de val van Rusland! *O*
pi_206197360
Vertaling van Russische speculatie over een Oekraense aanval richting Melitopol.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:39:29 #40
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206197363
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:36 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Dus Rob de Wijk heeft bijgedragen aan de val van Rusland! *O*
HMm zo zou je het kunnen zien ja. *)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206197371
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geopolitical confrontation: expert analysis. Aleksandr Zhilin, head of the Center for the Study of Public Applied Problems of National Security, retired colonel, author of the Telegram channel "Anatomy of Events", on the background of the "Ukrainian trap".

"Krymnash" ["Crimea is ours"] was the first stage of the "Ukrainian trap" designed for us. The old principle worked: give a little to get everything later. This is obvious now.

As I look at everything that is happening in Ukraine, I can clearly see that a classic strategic trap was set for us. It was obvious, but we, nevertheless, fell into it ourselves. Why did emotions win over reason? We were very powerfully motivated back in 2014.

The essence of the "Ukrainian trap" is simple. All the expert assessments of the Western military leaked to the media kept saying that Ukraine would not last a week against Russia. Every time we picked up this nonsense, we used our media to convince ourselves of this nonsense.

https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3

lol. Het was een truuk van het westen all along!
Klassieke de ander de schuld geven voor je falen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:42:16 #42
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_206197382
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geopolitical confrontation: expert analysis. Aleksandr Zhilin, head of the Center for the Study of Public Applied Problems of National Security, retired colonel, author of the Telegram channel "Anatomy of Events", on the background of the "Ukrainian trap".

"Krymnash" ["Crimea is ours"] was the first stage of the "Ukrainian trap" designed for us. The old principle worked: give a little to get everything later. This is obvious now.

As I look at everything that is happening in Ukraine, I can clearly see that a classic strategic trap was set for us. It was obvious, but we, nevertheless, fell into it ourselves. Why did emotions win over reason? We were very powerfully motivated back in 2014.

The essence of the "Ukrainian trap" is simple. All the expert assessments of the Western military leaked to the media kept saying that Ukraine would not last a week against Russia. Every time we picked up this nonsense, we used our media to convince ourselves of this nonsense.

https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3

lol. Het was een truuk van het westen all along!
Wie weet, misschien heeft dat ook wel zo gewerkt. Wat prima zou zijn natuurlijk, want dan nog is dat gewoon een zo goed mogelijke reactie op de inval door de Russen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:43:35 #43
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206197390
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geopolitical confrontation: expert analysis. Aleksandr Zhilin, head of the Center for the Study of Public Applied Problems of National Security, retired colonel, author of the Telegram channel "Anatomy of Events", on the background of the "Ukrainian trap".

"Krymnash" ["Crimea is ours"] was the first stage of the "Ukrainian trap" designed for us. The old principle worked: give a little to get everything later. This is obvious now.

As I look at everything that is happening in Ukraine, I can clearly see that a classic strategic trap was set for us. It was obvious, but we, nevertheless, fell into it ourselves. Why did emotions win over reason? We were very powerfully motivated back in 2014.

The essence of the "Ukrainian trap" is simple. All the expert assessments of the Western military leaked to the media kept saying that Ukraine would not last a week against Russia. Every time we picked up this nonsense, we used our media to convince ourselves of this nonsense.

https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3

lol. Het was een truuk van het westen all along!
_O-

De rusbots zijn echt helemaal in paniek
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206197415
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:55 schreef polderturk het volgende:

[..]
Denk je dat hij niet meer te redden is?
Van enkele topics geleden, maar vandaag op foto op TG gezien dat hij niet snel na deze video dood is.
pi_206197438
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wie weet, misschien heeft dat ook wel zo gewerkt. Wat prima zou zijn natuurlijk, want dan nog is dat gewoon een zo goed mogelijke reactie op de inval door de Russen :P
Mwoah, ik denk dat men oprecht onderschat heeft hoe verrot het Russische systeem was. Op papier hebben de Russen heel fors genvesteerd in defensie en modern wapentuig. In de praktijk bleek dat nog wel een beetje tegen te vallen en blijkt de cultuur van verdoezelen en liegen ook erg problematisch te zijn voor wat betreft het uitvoeren van militaire operaties aangezien betrouwbare informatie over de staat van eenheden en hun voortgang en tegenslagen cruciaal is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:48:47 #46
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_206197454
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:47 schreef Monolith het volgende:

[..]
Mwoah, ik denk dat men oprecht onderschat heeft hoe verrot het Russische systeem was. Op papier hebben de Russen heel fors genvesteerd in defensie en modern wapentuig. In de praktijk bleek dat nog wel een beetje tegen te vallen en blijkt de cultuur van verdoezelen en liegen ook erg problematisch te zijn voor wat betreft het uitvoeren van militaire operaties aangezien betrouwbare informatie over de staat van eenheden en hun voortgang en tegenslagen cruciaal is.
Oh die kans is groot hoor, zeker. Het ging me vooral om het 'het Westen heeft een val gezet voor Rusland', wat natuurlijk - ls het waar zou zijn - helemaal dikke prima is als dat is gedaan nadat Rusland met agressie begon :9

Laat ze maar lekker in elke val trappen, zichzelf overschatten, etc.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:49:06 #47
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206197457
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:33 schreef Aloulu het volgende:

[..]
"waar twee vechten hebben twee schuld"
Dit is echt de meeste pure onzin die ons is verteld op school. Ik heb zoveel haat aan deze uitspraak dat ik er agressief van wordt.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:53:07 #48
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_206197496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:49 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dit is echt de meeste pure onzin die ons is verteld op school. Ik heb zoveel haat aan deze uitspraak dat ik er agressief van wordt.
Dat lijkt me typisch een voorbeeld van de feminisering van het onderwijs.
pi_206197518
twitter
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:55:25 #50
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206197519
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]
_O-

De rusbots zijn echt helemaal in paniek
'het ligt niet aan ons, zij zijn zo slim'.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:55:35 #51
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206197520
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:53 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat lijkt me typisch een voorbeeld van de feminisering van het onderwijs.
Juist niet toch? Vroeger was het idee altijd boys will be boys dus als ze vechten is dat gewoon een opstootje tussen elkaar. Nu is het meer bekend dat sommige jongens ook gepest kunnen worden, en ze soms slachtoffer zijn.

Hoe dan ook toen ik een keer een pestkop een paar klappen gaf mocht hij een mooie brief schrijven aan me _O- Misschien moet Poetin dat ook eens doen straks.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206197534
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:55 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Je zal het wel anders uitspreken. :P
pi_206197558
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:49 schreef xzaz het volgende:
Dit is echt de meeste pure onzin die ons is verteld op school. Ik heb zoveel haat aan deze uitspraak dat ik er agressief van wordt.
"geweld is sowieso fout, en nooit een oplossing"
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206197579
We kunnen alvast de ochtend beginnen met goed nieuws

Zojuist bevestigd:

twitter
pi_206197588
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]

Dat zo'n gastgezin dit doet snap ik ook niet echt, je weet toch dat dit gevoelig ligt?
In hoeverre is dit waarheid? Russen die nu naar Nederland willen komen kunnen geen asiel aanvragen en komen berhaupt Nederland niet in om asiel te vragen.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:08:34 #56
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206197622
twitter
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206197633
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:01 schreef skysherrif het volgende:
We kunnen alvast de ochtend beginnen met goed nieuws

Zojuist bevestigd:

[ twitter ]
Verschrikkelijk om te zien eigenlijk. Wat hebben die mensen moeten meemaken. En wat gaan ze nog meemaken. Alles dankzij dat misselijke kereltje in Moskou met zijn glibberige akelige gevolg.
pi_206197637
Voor het kaartje, dat dorpje ligt direct aan de frontlinie in zwarte cirkel. Goed omte zien dat Oekraine niet alleen via de kust oprukt, maar ook over de hele breedte

  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:11:00 #59
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206197647
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:01 schreef skysherrif het volgende:
We kunnen alvast de ochtend beginnen met goed nieuws

Zojuist bevestigd:

[ twitter ]
Andere video:

twitter




Deze hele kant van de rivier wordt schoongeveegd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206197653
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:09 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Verschrikkelijk om te zien eigenlijk. Wat hebben die mensen moeten meemaken. En wat gaan ze nog meemaken. Alles dankzij dat misselijke kereltje in Moskou met zijn glibberige akelige gevolg.
Emotioneel filmpje inderdaad, maar heel mooi dat ze bevrijd zijn
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:13:29 #61
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206197673
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:00 schreef Aloulu het volgende:

[..]
"geweld is sowieso fout, en nooit een oplossing"

Als geweld niet de oplossing was heb je niet genoeg geweld gebruikt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206197679
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Andere video:

[ twitter ]

[ afbeelding ]

Deze hele kant van de rivier wordt schoongeveegd.
Dat hele oranje gebied op dat kaartje van Rybar is nu nog 'Russisch' gebied, maar denk dat ze hiermee zeggen dat ze verwachten dat dit vandaag/morgen ook Oekraiens is.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:14:08 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206197680
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:01 schreef skysherrif het volgende:
We kunnen alvast de ochtend beginnen met goed nieuws

Zojuist bevestigd:

[ twitter ]
O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:14:08 #64
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206197681
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:00 schreef Aloulu het volgende:

[..]
"geweld is sowieso fout, en nooit een oplossing"

Ben toch erg blij dat o.a. de Amerikanen ons hier van de Duitsers hebben bevrijd. Soms is geweld de enige oplossing.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:14:48 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206197690
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:35 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Tuurlijk niet je maatje Poetin gaat dit gewoon afleggen en wordt op het moment suprme intern afgezet. Zo gaat het al eeuwen in Rusland en hun historie. Zijn avontuur, zijn risico. Faalt zwaar, en daar wordt die als het er echt op aankomt voor verantwoordelijk gehouden in een split second. Zijn macht op weg naar dat moment brokkelt snel af door de verliezen. Zijn leger stelt weinig meer voor, dan heb je wat warlords zoals Kadyrov en Wagner die nu nog loyaal zijn maar straks niet meer omdat de strijd om de macht uitbreekt.
Met name Kadyrov heeft geen andere optie want zodra Moskou die laat vallen weet hij dat hij (en zijn hele clan) binnen no time omgelegd worden door wat hij in toom hoort te houden in Tsjetsjeni.
pi_206197697
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:03 schreef quirina het volgende:

[..]
In hoeverre is dit waarheid? Russen die nu naar Nederland willen komen kunnen geen asiel aanvragen en komen berhaupt Nederland niet in om asiel te vragen.
Hoe kom je daarbij want het klopt niet.

Russen zijn hier gewoon welkom.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:16:36 #67
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206197702
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:01 schreef skysherrif het volgende:
We kunnen alvast de ochtend beginnen met goed nieuws

Zojuist bevestigd:

[ twitter ]
Dit zijn de mooiste filmpjes. Dan weet je weer waarom we niet moeten zeiken over hogere gasprijzen en het gemier of Poetin wel/niet met atoombommen gaat gooien.

Deze filmpjes geven aan dat we Oekrane vanuit onze veilige comfortabele positie moeten steunen tot het einde. Echt, fuck Baudet en al zijn supporters uit BNW.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:16:42 #68
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206197703
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:14 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Met name Kadyrov heeft geen andere optie want zodra Moskou die laat vallen weet hij dat hij (en zijn hele clan) binnen no time omgelegd worden door wat hij in toom hoort te houden in Tsjetsjeni.
Yup, zodra Rusland verzwakt raakt, is Tsjetsjenie in no time weer onafhankelijk en bungelen de Kadyrovieten aan de hoogste bomen.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:19:06 #69
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206197729
quote:
Lijkt mij erg logisch. De wereld kan pas weer verder als Poetin van het toneel is
pi_206197735
Met militaire precisie wordt het cruciale spoor in Oekrane hersteld
https://nos.nl/artikel/24(...)in-oekraine-hersteld
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206197739
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:00 schreef Aloulu het volgende:

[..]
"geweld is sowieso fout, en nooit een oplossing"

Geweld is altijd een optie, zij het de laatste optie.

De Russische invasie was op geen enkele manier te voorkomen geweest, ook al had je staan praten als Brugmanov.
Dan blijft terugvechten over.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:20:47 #72
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206197742
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:16 schreef Perrin het volgende:

[..]
Yup, zodra Rusland verzwakt raakt, is Tsjetsjenie in no time weer onafhankelijk en bungelen de Kadyrovieten aan de hoogste bomen.
Zouden ze dat dan ook op tiktok zetten
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:21:24 #73
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206197746
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:03 schreef quirina het volgende:

[..]
In hoeverre is dit waarheid? Russen die nu naar Nederland willen komen kunnen geen asiel aanvragen en komen berhaupt Nederland niet in om asiel te vragen.
Bron?
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:21:27 #74
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206197747
Oekraine blijft wel mooi allerlei grote plaatsen omsingelen waardoor de Russen moeten vluchten. Echt veel weerstand bieden ze niet.
pi_206197754
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:14 schreef Qarrad het volgende:
Met name Kadyrov heeft geen andere optie want zodra Moskou die laat vallen weet hij dat hij (en zijn hele clan) binnen no time omgelegd worden door wat hij in toom hoort te houden in Tsjetsjeni.
Dat betwijfel ik aangezien hij Tsjetsjenie de enige partij is die wapens heeft en het een vrij gemilitairiseerd staatje heeft gemaakt met zijn prive-militie en daarin veel steun van de Russen krijgt. Daar tegenin gaan betekent veel bloedvergieten want hij slaat keihard terug. En elke vorm van opstand die er ooit was hij heeft heel goed in de kiem gesmoord.

Het zou mij niet verbazen als hij zich tegen Moskou keert nadat de Russische federatie echt dreigt te vallen en dat is zeer aanzienlijk als Poetin valt en daarmee een chaotische periode aanbreekt. Er valt dan immers weinig tot niets meer te halen bij Moskou en het ideale moment om opportunistisch als dat hij is de onafhankelijkheid na te streven en vooral aanblijven van zijn regime. Vergeet ook niet dat Kadyrov door belangrijke mensen in het leger en in de elite van Moskou zeer gehaat wordt en gewantrouwd. Het is echt alleen dankzij zijn band met Poetin dat die zoveel privileges heeft kunnen vergaren. Ook zijn constante kritiek nu wakkert die argwaan nog meer aan bij invloedrijke militaire en niet-militaire figuren in het Kremlin.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206197758
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:21 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Bron?
Ik vind het prachtig hoe iemand zich afvraagt of iets wel de waarheid is en tegelijk leugens aan het verspreiden is.

Het is een bepaald talent, denk ik.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206197759
WEet nog niet of dit was gepost vanochtend maar:

twitter


Dit houdt in dat de troepen vanuit Kupyansk nu zijn gelinkt met de troepen vanuit lyman bij de Oskil rivier en samen het gebied naar de p66 snelweg kunnen uitkammen

twitter
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:22:58 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206197764
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:20 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Zouden ze dat dan ook op tiktok zetten
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:23:09 #79
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206197767
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oekraine blijft wel mooi allerlei grote plaatsen omsingelen waardoor de Russen moeten vluchten. Echt veel weerstand bieden ze niet.
Aangezien ze op Telegram moeten posten dat ze air support nodig hebben lijkt het erop dat de communicatie gewoon heel slecht is. Oekraine heeft met HIMARS ook echt een shitload aan command centers vernietigd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206197772
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oekraine blijft wel mooi allerlei grote plaatsen omsingelen waardoor de Russen moeten vluchten. Echt veel weerstand bieden ze niet.
Wat hebben die Russen berhaupt nog?
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:23:49 #81
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206197775
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geopolitical confrontation: expert analysis. Aleksandr Zhilin, head of the Center for the Study of Public Applied Problems of National Security, retired colonel, author of the Telegram channel "Anatomy of Events", on the background of the "Ukrainian trap".

"Krymnash" ["Crimea is ours"] was the first stage of the "Ukrainian trap" designed for us. The old principle worked: give a little to get everything later. This is obvious now.

As I look at everything that is happening in Ukraine, I can clearly see that a classic strategic trap was set for us. It was obvious, but we, nevertheless, fell into it ourselves. Why did emotions win over reason? We were very powerfully motivated back in 2014.

The essence of the "Ukrainian trap" is simple. All the expert assessments of the Western military leaked to the media kept saying that Ukraine would not last a week against Russia. Every time we picked up this nonsense, we used our media to convince ourselves of this nonsense.

https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3

lol. Het was een truuk van het westen all along!
Dat zeggen we hier al weken! :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206197776
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:14 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ben toch erg blij dat o.a. de Amerikanen ons hier van de Duitsers hebben bevrijd. Soms is geweld de enige oplossing.
Ik maakte een grapje en gooide er wat slogans uit die iedereen wel in zijn basisschooltijd van oa leraren heeft gehoord denk ik. :P
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206197782
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206197787
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Aangezien ze op Telegram moeten posten dat ze air support nodig hebben lijkt het erop dat de communicatie gewoon heel slecht is. Oekraine heeft met HIMARS ook echt een shitload aan command centers vernietigd.
Ze lijken sindskort ook echt heel goeie Jammers te werken, las in een TG bericht dat hun radars/SAM installaties niet goed werkten toen Oekraine begon met deze nieuwe Kherson push.

Ook die Iraanse drones die een weekje heel effectief waren worden nu uit de lucht gejammed door het nieuwe materiaal dat ze hebben.
pi_206197826
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:30:06 #86
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206197838
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:23 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Wat hebben die Russen berhaupt nog?
300k verse blikken kanonnenvoer ;(
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:30:14 #87
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206197840
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:16 schreef Perrin het volgende:

[..]
Yup, zodra Rusland verzwakt raakt, is Tsjetsjenie in no time weer onafhankelijk en bungelen de Kadyrovieten aan de hoogste bomen.
En mocht die lul dan op een of andere manier in Nederland geraken en asiel aanvragen, dan zullen we hem niet eens kunnen terugsturen naar Tsjetsjeni..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:30:35 #88
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206197844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:30 schreef nixxx het volgende:

[..]
En mocht die lul dan op een of andere manier in Nederland geraken en asiel aanvragen, dan zullen we hem niet eens kunnen terugsturen naar Tsjetsjeni..
Julio Poch betwijfelt dit.
pi_206197851
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tering. Dan ben je echt debiel bezig als gastgezin :')
Zal wel veel geld hebben
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:33:12 #90
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206197869
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:22 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik vind het prachtig hoe iemand zich afvraagt of iets wel de waarheid is en tegelijk leugens aan het verspreiden is.

Het is een bepaald talent, denk ik.
Wat bedoel je? Ben ik leugens aan het verspreiden :?
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:34:53 #91
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206197878
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Julio Poch betwijfelt dit.
Mensenrechten… je mag niemand uit een eu land terugsturen als die de doodstraf kan verwachten. Hoezeer die het ook zou verdienen. Het ergste wat we kadyrov aan zouden kunnen doen is berechten en mogelijk levenslang opsluiten.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206197892
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:33 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Wat bedoel je? Ben ik leugens aan het verspreiden :?
Lees het anders wat beter.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206197893
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:23 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Wat hebben die Russen berhaupt nog?
Aan steden?

Kherson, Donetsk, Luhansk, Mariupol. Nog best een hoop :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2022 11:36:13 ]
pi_206197900
Eerste (?) beelden van Oekraine die ook echt in Dudchany zijn, aangezien ze 'rustig' rondlopen lijkt het me ook wel bevestigd dat ze de stad in handen hebben.

twitter
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:37:55 #95
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_206197910
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:36 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Aan steden?

Kherson, Donetsk, Luhansk, Mariupol. Nog best een hoop :P
Sevastopol
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:38:00 #96
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206197911
Het gaat wel echt meter voor meter, zo had ik mij oorlogen niet meer voorgesteld in 2022
pi_206197917
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:15 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij want het klopt niet.

Russen zijn hier gewoon welkom.
En dat zouden ze niet moeten zijn, smerig tyfusvolk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206197919
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:36 schreef xzaz het volgende:

[..]
Sandman is er weer. Precies op tijd zie ik.
Hoe laat is het dan?

Ik wijs men op de leugen dat Russen hier geen asiel aan kunnen vragen voordat zoiets weer een eigen leven gaat leiden.

Geen dank.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206197920
twitter


Weet niet waar hij zijn info vandaan heeft, maar blijkbaar zo Rusland alle troepen terugtrekken uit het gebied uit het kaarjte, overeenokmend met het ornaje gebied op de rybar kaart van net.

Wel logisch overigens, dat hele gebied is bijna omsingeld en er zijn amper wegen om weg te komen.
pi_206197936
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:38 schreef xzaz het volgende:
Het gaat wel echt meter voor meter, zo had ik mij oorlogen niet meer voorgesteld in 2022
Nu ook al een beetje, maar in de winter gaan we gewoon echt ww1/2 taferelen met loopgraven zien.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:40:50 #101
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206197956
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Nu ook al een beetje, maar in de winter gaan we gewoon echt ww1/2 taferelen met loopgraven zien.
Ik denk dat Ukraine in de winter gewoon door vecht.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206197959
https://nos.nl/artikel/24(...)in-oekraine-hersteld
Artikel over hoe belangrijk het spoor is voor Oekrane wat betreft logistiek en hoe snel ze die ook repareren.
pi_206197972
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:36 schreef skysherrif het volgende:
Eerste (?) beelden van Oekraine die ook echt in Dudchany zijn, aangezien ze 'rustig' rondlopen lijkt het me ook wel bevestigd dat ze de stad in handen hebben.

[ twitter ]
Elke keer als ik die melding 'het volgende materiaal bevat gevoelige content' wegklik, hoop ik dat ik niet opeens uiteengereten lijken te zien krijg.
pi_206197982
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:41 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Elke keer als ik die melding 'het volgende materiaal bevat gevoelige content' wegklik, hoop ik dat ik niet opeens uiteengereten lijken te zien krijg.
Oh vreemd die melding had ik bij deze video niet.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:43:00 #105
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206197986
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:38 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Hoe laat is het dan?

Ik wijs men op de leugen dat Russen hier geen asiel aan kunnen vragen voordat zoiets weer een eigen leven gaat leiden.

Geen dank.
vossss in 1 2 3
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:43:23 #106
117098 Hathor
Effe niet
pi_206197991
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:36 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Aan steden?

Kherson, Donetsk, Luhansk, Mariupol. Nog best een hoop :P
Mariupol is niet eens een stad meer, alleen een berg gruis.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:43:27 #107
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_206197994
quote:
Russisch parlement ratificeert annexatie Oekraense gebieden
De Russische senaat, de Federatieraad, heeft de annexatie van de vier Oekraense regio’s Loehansk, Donetsk, Zaporizja en Cherson geratificeerd. Daardoor heeft nu het gehele parlement zijn goedkeuring gegeven aan de Russische inlijving van de gebieden. De documenten worden nu naar het Kremlin gestuurd voor een handtekening van president Vladimir Poetin. Dan is de annexatie in de ogen van Rusland officieel.

Bij de stemming werd weinig schijn van democratie opgehouden. Het hogerhuis ging unaniem akkoord met het vorige week aangekondigde besluit van het Kremlin. Maandag gebeurde in de staatsdoema, de Russische Tweede Kamer, precies hetzelfde.

Rusland bezet geen van de vier geannexeerde gebieden helemaal. In Loehansk en Cherson leiden Russische troepen op dit moment juist terreinverlies ten opzichte van de Oekraners. In de afgelopen dagen verdreven Oekraense soldaten Russen uit het noorden van de regio Donetsk.

Het Russische persbureau Ria Novesti schrijft dat de vier gebieden in de komende jaren een ‘overgangsperiode' ingaan. De wens van Rusland is dat zij op 1 januari 2026 volledig meedraaien in het financile, financile en juridische systeem van het land. Het Kremlin zal inwoners van de regio’s direct als Russische staatsburgers zien. Wel zou het mogelijk zijn de Oekraense nationaliteit te behouden, of als staatloos aangemerkt te worden.
pi_206197995
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:38 schreef xzaz het volgende:
Het gaat wel echt meter voor meter, zo had ik mij oorlogen niet meer voorgesteld in 2022
Het is vooral een infanterie oorlog. De Oekrainers hebben geen noemenswaardige luchtmacht, en als je eerlijk bent is ook de artillerie niet heel indrukwekkend. Met name de HIMARS hebben de doorslag gegeven en op de grond wordt het afgemaakt....dat neemt tijd in beslag ja. Het is vooral opvallend hoe enorm slecht de Russen het doen en hun leger enorm dramatisch is. Alleen al een goede luchtmacht en intelligence had ze zo enorm veel voordeel gegeven in dit conflict en ook in de man-tot-man gevechten had goede air support op het slagveld Oekraine er veel slechter voor doen staan.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:44:07 #109
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206198004
Cherson is nog 124km
pi_206198007
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Oh vreemd die melding had ik bij deze video niet.
Misschien maakt het uit of je al een account op Twitter hebt (waarin je leeftijd al bevestigd is)?
pi_206198013
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:41 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Elke keer als ik die melding 'het volgende materiaal bevat gevoelige content' wegklik, hoop ik dat ik niet opeens uiteengereten lijken te zien krijg.
Die kom je op twitter amper tegen. Als je dat wilt zien moet je naar de telegramgroepen gaan daar staan foto's en filmpjes in overvloed.
pi_206198020
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:44 schreef xzaz het volgende:
Cherson is nog 124km
Vanuit die richting ja, vanaf het front bij Mykolaiv is het maar een kilometer of 10.
pi_206198030
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:41 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Elke keer als ik die melding 'het volgende materiaal bevat gevoelige content' wegklik, hoop ik dat ik niet opeens uiteengereten lijken te zien krijg.
Dat jij daar van kan genieten.
mon citoyens vous serez unis.
pi_206198032
twitter


Van je Russische vrienden moet je het hebben :') Waren gewoon van plan om ze daar stiekem achter te laten.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:46:44 #115
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206198050
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:44 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Vanuit die richting ja, vanaf het front bij Mykolaiv is het maar een kilometer of 10.
Ze wachten natuurlijk
pi_206198061
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:43 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Het is vooral een infanterie oorlog. De Oekrainers hebben geen noemenswaardige luchtmacht, en als je eerlijk bent is ook de artillerie niet heel indrukwekkend. Met name de HIMARS hebben de doorslag gegeven en op de grond wordt het afgemaakt....dat neemt tijd in beslag ja. Het is vooral opvallend hoe enorm slecht de Russen het doen en hun leger enorm dramatisch is. Alleen al een goede luchtmacht en intelligence had ze zo enorm veel voordeel gegeven in dit conflict en ook in de man-tot-man gevechten had goede air support op het slagveld Oekraine er veel slechter voor doen staan.
Bron?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206198063
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:44 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Vanuit die richting ja, vanaf het front bij Mykolaiv is het maar een kilometer of 10.
Waarschijnlijk gaan ze hier weer hetzelfde doen. Zorgen dat ze van alle kanten op 10km van Kherson staan voor ze dichter in de buurt komen. Een frontale aanval op Kherson gaat zoveel levens en tanks kosten. Forceren de Russen om Kherson zelf te verlaten.
pi_206198070
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:45 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]

Van je Russische vrienden moet je het hebben :') Waren gewoon van plan om ze daar stiekem achter te laten.
Dat is toch precies waar het provinciale gespuis uit de randen van het koloniale rijk goed voor is?
pi_206198071
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:44 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Die kom je op twitter amper tegen. Als je dat wilt zien moet je naar de telegramgroepen gaan daar staan foto's en filmpjes in overvloed.
Nee, heb ik echt geen enkele behoefte aan. Zag hier gisteren weer zo'n filmpje voorbij komen van een dode rus naast een tank en een andere die op sterven lag en nog wat aan het murmelen was. Vind ik oprecht erg. Maar als ik dan kaartjes zie met grote pijlen erop dan word ik enorm enthousiast van de opmars. Terwijl het dezelfde werkelijkheid is natuurlijk.
pi_206198092
twitter

Steeds meer kritiek in de Russische kranten over de mobilisatie.
pi_206198104
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:48 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Nee, heb ik echt geen enkele behoefte aan. Zag hier gisteren weer zo'n filmpje voorbij komen van een dode rus naast een tank en een andere die op sterven lag en nog wat aan het murmelen was. Vind ik oprecht erg. Maar als ik dan kaartjes zie met grote pijlen erop dan word ik enorm enthousiast van de opmars. Terwijl het dezelfde werkelijkheid is natuurlijk.
Beetje offtopic, maar als ik me 1 ding niet kan voorstellen is hoe je het mentaal kan volhouden om te vechten in een oorlog.

Heb helaas iets teveel fotos en filmpjes op telegram gezien, maar als je dat IRL meemaakt. Ik denk dat ik letterlijk gek zou worden van angst.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:51:46 #122
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206198105
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:48 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Nee, heb ik echt geen enkele behoefte aan. Zag hier gisteren weer zo'n filmpje voorbij komen van een dode rus naast een tank en een andere die op sterven lag en nog wat aan het murmelen was. Vind ik oprecht erg. Maar als ik dan kaartjes zie met grote pijlen erop dan word ik enorm enthousiast van de opmars. Terwijl het dezelfde werkelijkheid is natuurlijk.
Bizar eigenlijk dat we zo kundig zijn in conflicterende gedachten jongleren. En vaak onszelf heel consequent vinden.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:53:26 #123
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206198125
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Beetje offtopic, maar als ik me 1 ding niet kan voorstellen is hoe je het mentaal kan volhouden om te vechten in een oorlog.

Heb helaas iets teveel fotos en filmpjes op telegram gezien, maar als je dat IRL meemaakt. Ik denk dat ik letterlijk gek zou worden van angst.
Als je wat te verdedigen hebt en je beseft dat je leven en dat van iedereen waar je van houdt een heel stuk slechter is als je niet terugvecht.. Met je rug tegen de muur maak je andere keuzes dan comfortabel op je bank.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:53:36 #124
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206198127
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:01 schreef skysherrif het volgende:
We kunnen alvast de ochtend beginnen met goed nieuws

Zojuist bevestigd:

[ twitter ]
Apart h, dat die Russische onderdanen die voor aansluiting bij Rusland hebben gestemd die nazi's zo begroeten?
pi_206198129
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 07:15 schreef HSG het volgende:

[..]
Waarom zou hij dat doen.
Waarom Anatoly Karpov als parlementslid in Rusland de oorlog zou steunen?

Omdat ie
A. Er volledig achterstaat qua motivatie
B. Omdat ie anders de kogel krijgt.

En gegeven hij bewust voor een politieke carriere heeft gekozen en al niet zo mild was voor de oorlog vermoedelijk meer A dan B.


Over zijn post-schaak carriere
In 2003, Karpov opened his first American chess school in Lindsborg, Kansas.[37] On March 2, 2022, the school announced a name change to International School of Chess of the Midwest due to the 2022 Russian invasion of Ukraine.[38]

Karpov has been a member of the sixth, seventh and eighth Russian State Dumas.[39] Since 2005, he has been a member of the Public Chamber of Russia. He has involved himself in several humanitarian causes, such as advocating the use of iodised salt.[40] On December 17, 2012, Karpov supported[41] the law in the Russian Parliament banning adoption of Russian orphans by U.S. citizens.

Karpov expressed support of the annexation of Crimea by the Russian Federation, and accused Europe of trying to demonize Putin.[42] In August 2019, Maxim Dlugy said that Karpov had been waiting since March for the approval of a non-immigrant visa to the United States, despite frequently visiting the country since 1972. Karpov had been scheduled to teach a summer camp at the Chess Max Academy. Dlugy said that Karpov had been questioned at the US embassy in Moscow about whether he planned to communicate with American politicians.[43] Karpov was among the Russian State Duma members placed under sanctions by the EU during the prelude to the 2022 Russian invasion of Ukraine.[44] In March 2022, after the start of the invasion, the FIDE Council suspended Karpov's title of FIDE Ambassador for Life.[45] [/i]
pi_206198147
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:53 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als je wat te verdedigen hebt en je beseft dat je leven en dat van iedereen waar je van houdt een heel stuk slechter is als je niet terugvecht.. Met je rug tegen de muur maak je andere keuzes dan comfortabel op je bank.
Ja ik denk het, en ik zou ook zeker wel de wil hebben als Oekraiener om mn land en zeker mn familie te beschermen. Maar ik kan het toch ook gewoon niet bevatten hoe verschrikkelijk het moet zijn. Maar misschien dat je er na een aantal dagen/weken 'numb' voor wordt.
pi_206198161
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Beetje offtopic, maar als ik me 1 ding niet kan voorstellen is hoe je het mentaal kan volhouden om te vechten in een oorlog.

Heb helaas iets teveel fotos en filmpjes op telegram gezien, maar als je dat IRL meemaakt. Ik denk dat ik letterlijk gek zou worden van angst.
Daarom is het ook belangrijk dat het westen na de oorlog niet alleen Oekrane steunt met de wederopbouw maar ook bij de geestelijk gezondheidzorg. Er zullen er genoeg zijn met trauma's na de oorlog.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:56:37 #128
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206198164
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:40 schreef ipa84 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)in-oekraine-hersteld
Artikel over hoe belangrijk het spoor is voor Oekrane wat betreft logistiek en hoe snel ze die ook repareren.
De NS: ja maar blaadjes!
pi_206198170
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ja ik denk het, en ik zou ook zeker wel de wil hebben als Oekraiener om mn land en zeker mn familie te beschermen. Maar ik kan het toch ook gewoon niet bevatten hoe verschrikkelijk het moet zijn. Maar misschien dat je er na een aantal dagen/weken 'numb' voor wordt.
In de praktijk vlucht een groot deel ook natuurlijk gewoon. We zijn niet allemaal helden, verre van zelfs.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206198171
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ja ik denk het, en ik zou ook zeker wel de wil hebben als Oekraiener om mn land en zeker mn familie te beschermen. Maar ik kan het toch ook gewoon niet bevatten hoe verschrikkelijk het moet zijn. Maar misschien dat je er na een aantal dagen/weken 'numb' voor wordt.
De PTSS waarmee die mannen terugkomen gaat Oekraine nog zeker een generatie vormen
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:57:48 #131
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206198179
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ja ik denk het, en ik zou ook zeker wel de wil hebben als Oekraiener om mn land en zeker mn familie te beschermen. Maar ik kan het toch ook gewoon niet bevatten hoe verschrikkelijk het moet zijn. Maar misschien dat je er na een aantal dagen/weken 'numb' voor wordt.
Er zitten ook mooie kanten aan, soms zelfs verslavend. Het gevoel dat alles 'echter' is dan in het normale leven, de kameraadschap, de smaak van de overwinning..

Het is ook niet voor niks dat geharde militairen vaak later lastig kunnen aarden als normale burgerman, combi van alle horrors die ze gezien hebben en het feit dat het normale leven grijs en smaakloos lijkt.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206198225
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:45 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]

Van je Russische vrienden moet je het hebben :') Waren gewoon van plan om ze daar stiekem achter te laten.
Van het Russische leiderschap inderdaad, voor hen hebben die LNR/DNR troepen heen enkele waarde. Goed voor hen dat ze ingelicht zijn door hun Russische matties, waardoor ze nu hun verhaal kunnen vertellen. Vraag me af of deze mensen nog steeds zo graag bij Rusland willen horen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:04:52 #133
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206198248
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:57 schreef Heph844 het volgende:

[..]
De PTSS waarmee die mannen terugkomen gaat Oekraine nog zeker een generatie vormen
Als de oorlog voorbij is en ze hun gewone leventje weer oppakken, dan komt de klap.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206198273
twitter


Wow, dit dorpje ligt best achter het frontlinie



Bij deze wel bevestigd dat de russen een algemene terugtrekking in dit hele gebied heeft ingeroepen. Enorme stukken land vandaag gaan naar Oekraine terug in Kherson.
pi_206198289
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De NS: ja maar blaadjes!
De NS gaat niet over de sporen in Nederland.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:14:30 #136
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206198331
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:09 schreef Monolith het volgende:

[..]
De NS gaat niet over de sporen in Nederland.
Ze gaan over de snelweg :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206198335
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ze gaan over de snelweg :')
Ja grapjas, ze rijden over de sporen natuurlijk, maar het onderhoud ligt bij Prorail.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:15:53 #138
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206198342
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:15 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja grapjas, ze rijden over de sporen natuurlijk, maar het onderhoud ligt bij Prorail.
Ik kon het niet laten :+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:17:22 #139
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206198362
Vandaag was/is ook de officiele goedkeuring van de duma voor de annexatie. Dus ben benieuwd of er nog iets gaat gebeuren verder.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206198366
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:07 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]

Wow, dit dorpje ligt best achter het frontlinie

[ afbeelding ]

Bij deze wel bevestigd dat de russen een algemene terugtrekking in dit hele gebied heeft ingeroepen. Enorme stukken land vandaag gaan naar Oekraine terug in Kherson.
Ben benieuwd tot welk punt ze gaan terugtrekken dan.
pi_206198378
twitter
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:20:38 #142
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206198389
twitter
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206198390
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:17 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ben benieuwd tot welk punt ze gaan terugtrekken dan.
Poetin weigert zich terug te trekken naar achter de revier de Dnjepr, wat zijn bevelhebbers willen doen, want dan moet hij de stad Cherson opgeven.

Dat zou een enorme klap voor Rusland zijn op gebied van strategie, moraal, militair en grondgebied.
mon citoyens vous serez unis.
pi_206198391
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:17 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ben benieuwd tot welk punt ze gaan terugtrekken dan.
Heb nu even geen kaartje voor handen maar ik vermoed achter mylove en rond de (enige) grote weg die vanaf daar door het hele gebied loopt. Die kunnen ze niet kwijtraken
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:21:05 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206198396
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:19 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
_O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206198407
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:45 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]

Van je Russische vrienden moet je het hebben :') Waren gewoon van plan om ze daar stiekem achter te laten.
Sfeertje
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:23:35 #147
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206198414
YPR!!!!!!

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:25:08 #148
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206198430
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vandaag was/is ook de officiele goedkeuring van de duma voor de annexatie. Dus ben benieuwd of er nog iets gaat gebeuren verder.
Ah, alles is getekend maar nu moet Poetin nog een de final handtekening zetten onder alles. Dat gebeurd zo.

Dus dan mogelijk officieel een oorlogsverklaring? Vind Poetin maar stil namelijk sinds zijn speech...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206198442
twitter
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:26:33 #150
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206198445
quote:
Nou die man leeft niet lang meer. Verkeerd antwoord voor Mother Russia.
pi_206198449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:56 schreef ipa84 het volgende:
Daarom is het ook belangrijk dat het westen na de oorlog niet alleen Oekrane steunt met de wederopbouw maar ook bij de geestelijk gezondheidzorg. Er zullen er genoeg zijn met trauma's na de oorlog.
Hoe zie je dit voor je?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206198452
Alweer gejank dat ze niet tegen Oekrane, maar tegen de NAVO vechten.

twitter
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:28:45 #153
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206198471
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:27 schreef polderturk het volgende:
Alweer gejank dat ze niet tegen Oekrane, maar tegen de NAVO vechten.

[ twitter ]
Was 10 posts eerder :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:29:17 #154
236264 crew  capricia
pi_206198477
quote:
Mooi hoor. Hoe hij dat zegt: beter inlichtingen dan de Russen. Solovyev zei dat ook al. De Russische satelieten geven veel minder gedetailleerde informatie dan de westerse.
Definitely not CIA
pi_206198479
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:27 schreef polderturk het volgende:
Alweer gejank dat ze niet tegen Oekrane, maar tegen de NAVO vechten.

[ twitter ]
Mooi dat ze onbewust bevestigen dat Rusland de NAVO niet aankan. En dat terwijl de NAVO zich er nu nog indirect mee bemoeit.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:30:07 #156
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206198486
Muskman krijgt goedkeuring van het Kremlin.

twitter


Als het Kremlin blij met je is doe je iets heel erg fout.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206198499
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nou die man leeft niet lang meer. Verkeerd antwoord voor Mother Russia.
Zou het?
De kritische vraag van Skabeyeva en het antwoord van die militair kunnen ook vooraf bedacht zijn om naar het volk aan te geven dat het nu tegen de NAVO gaat.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_206198505
twitter

Die Musk heeft me toch een partij ellende veroorzaakt.
pi_206198506
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:27 schreef polderturk het volgende:
Alweer gejank dat ze niet tegen Oekrane, maar tegen de NAVO vechten.

[ twitter ]
Over resources en intelligence heeft hij overigens wel gelijk.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:31:42 #160
236264 crew  capricia
pi_206198508
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:29 schreef YStec het volgende:

[..]
Mooi dat ze onbewust bevestigen dat Rusland de NAVO niet aankan. En dat terwijl de NAVO zich er nu nog indirect mee bemoeit.
Valt me ook op dat het respect voor de Navo er wel redelijk ingebeukt is bij veel Russen. Anders dan het respect voor individuele buurlanden.
Definitely not CIA
pi_206198515
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:29 schreef YStec het volgende:

[..]
Mooi dat ze onbewust bevestigen dat Rusland de NAVO niet aankan. En dat terwijl de NAVO zich er nu nog indirect mee bemoeit.
Of ze willen alvast aangeven dat er nog verder gaat worden opgeschaald.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:33:47 #162
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206198537
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:31 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Die Musk heeft me toch een partij ellende veroorzaakt.
Er is feitelijk helemaal niets veranderd.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:34:21 #163
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206198543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:32 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Of ze willen alvast aangeven dat er nog verder gaat worden opgeschaald.
Met wat?
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:39:09 #164
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206198584
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Muskman krijgt goedkeuring van het Kremlin.

[ twitter ]

Als het Kremlin blij met je is doe je iets heel erg fout.
Ik zou daar onmiddellijk misbruik van maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206198639
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Muskman krijgt goedkeuring van het Kremlin.

[ twitter ]

Als het Kremlin blij met je is doe je iets heel erg fout.
Elonov Muskovic
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206198652
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Muskman krijgt goedkeuring van het Kremlin.

[ twitter ]

Als het Kremlin blij met je is doe je iets heel erg fout.
Beurskoers Tesla was minder blij.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206198655
Ik hoop dat de russen een kernoorlog beginnen. Vandaag.

Dan hoef ik tenminste niet meer het gezaag over mogelijke tactische nukes en de tweets van Elon Musk aan te horen.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:46:43 #168
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206198664
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:45 schreef oheng het volgende:
Ik hoop dat de russen een kernoorlog beginnen. Vandaag.

Dan hoef ik tenminste niet meer het gezaag over mogelijke tactische nukes en de tweets van Elon Musk aan te horen.
Levensmoe?
pi_206198680
quote:
Met deze redenering word het tijd dat de Russen de oorlog brengen naar de Navo
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206198681
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:45 schreef oheng het volgende:
Ik hoop dat de russen een kernoorlog beginnen. Vandaag.

Dan hoef ik tenminste niet meer het gezaag over mogelijke tactische nukes en de tweets van Elon Musk aan te horen.
We nemen het mee naar achter.

Gr gr Vlad P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206198685
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:23 schreef Starhopper het volgende:
YPR!!!!!!

[ twitter ]
Die hebben wij toch geleverd?
pi_206198693
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:45 schreef oheng het volgende:
Ik hoop dat de russen een kernoorlog beginnen. Vandaag.

Dan hoef ik tenminste niet meer het gezaag over mogelijke tactische nukes en de tweets van Elon Musk aan te horen.
En je hoeft mogelijk niet mee naar je job :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206198701
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:31 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Die Musk heeft me toch een partij ellende veroorzaakt.
Wat weet Musk nou van de geopolitiek en oorlog?
Net zo veel of weinig als de gemiddelde fokker hier.
Alleen wordt hij door fanboys aanbeden als een goddelijke savant.
pi_206198707
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Muskman krijgt goedkeuring van het Kremlin.

[ twitter ]

Als het Kremlin blij met je is doe je iets heel erg fout.
De Russen gaan aan de haal met die tweet van Musk net als dat rapport van Amnesty. Geef ze eens ongelijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206198715
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:29 schreef YStec het volgende:

[..]
Mooi dat ze onbewust bevestigen dat Rusland de NAVO niet aankan. En dat terwijl de NAVO zich er nu nog indirect mee bemoeit.
Dat hoeven ze niet onbewust te bevestigen aangezien het al lang en breed officieel door henzelf bevestigd is dat Rusland - overigens compleet logischerwijs - geen partij is voor de NAVO.
pi_206198716
W0t?, Helpt meneer musk , rusland van het gas af?
pi_206198718
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:45 schreef oheng het volgende:
Ik hoop dat de russen een kernoorlog beginnen. Vandaag.

Dan hoef ik tenminste niet meer het gezaag over mogelijke tactische nukes en de tweets van Elon Musk aan te horen.
Vooralsnog hebben ze helemaal niks in stelling gebracht daarvoor:

quote:
There are no indications of any unusual activity surrounding Moscow’s nuclear arsenal following the latest nuclear threats by Russian President Vladimir Putin, a Western official said on Tuesday.

The official, speaking on condition of anonymity, told reporters:

We have not seen any indicators or activities that we would think are out of the norm. We have not seen activity which is beyond the usual for the sorts of activities that are conducted by those elements of the Russians’ strategic forces.

https://www.theguardian.c(...)0df08f08cd903079998d
pi_206198735
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:31 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Over resources en intelligence heeft hij overigens wel gelijk.
Ze moeten niet zeuren. Geld dat naar modernisering (precisiewapens) en drones hadden moeten gaan, is naar dure jachten en villa's gegaan.

Solovyev had gezegd dat de totale tonnage van de jachten groter is dan de marine vloten van heel veel landen.
pi_206198738
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:48 schreef polderturk het volgende:

[..]
Die hebben wij toch geleverd?
Ook anderen hebben die geleverd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206198742
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:17 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ben benieuwd tot welk punt ze gaan terugtrekken dan.
Ik vermoed dat ze hier zullen proberen een nieuwe verdedigingslinie te maken

pi_206198751
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:50 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Wat weet Musk nou van de geopolitiek en oorlog?
Net zo veel of weinig als de gemiddelde fokker hier.
Alleen wordt hij door fanboys aanbeden als een goddelijke savant.
En dat laatste zorgt ervoor dat zijn ego wordt opgeklopt en hij waanbeelden krijgt dat geopolitieke/ diplomatieke adviezen kan geven
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206198754
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:45 schreef oheng het volgende:
Ik hoop dat de russen een kernoorlog beginnen. Vandaag.

Dan hoef ik tenminste niet meer het gezaag over mogelijke tactische nukes en de tweets van Elon Musk aan te horen.
Het interesseert je geen donder hoeveel miljoen mensen dood ? Hoeveel voor het leven beschadigd, huis en haard vernietigd ? Zolang het maar in dat oosten is?
Je denkt niet verder door dat een kernoorlog ook wel eens te Nederland kan zijn ?
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:55:11 #183
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206198756
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:57 schreef Perrin het volgende:

[..]
Er zitten ook mooie kanten aan, soms zelfs verslavend. Het gevoel dat alles 'echter' is dan in het normale leven, de kameraadschap, de smaak van de overwinning..

Het is ook niet voor niks dat geharde militairen vaak later lastig kunnen aarden als normale burgerman, combi van alle horrors die ze gezien hebben en het feit dat het normale leven grijs en smaakloos lijkt.
En andersom: dat mensen die al niet zo goed in de samenleving pasten wel prima functioneerden in een oorlogssituatie. Schijnt met een hoop oud-verzetsleden in Nederland bijvoorbeeld een ding te zijn geweest.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:55:28 #184
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206198758
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Muskman krijgt goedkeuring van het Kremlin.

[ twitter ]

Als het Kremlin blij met je is doe je iets heel erg fout.
Kan ie lekker zn speelgoed autotjes in rusland verkopen.
Fuck you ^p^ .
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:56:27 #185
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206198768
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:09 schreef Monolith het volgende:

[..]
De NS gaat niet over de sporen in Nederland.
Ja okay Prorail dan.
Nu heb je mijn grap stuk gemaakt in een tijd dat dergelijk vertier zo broodnodig is ;(
pi_206198769
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Kan ie lekker zn speelgoed autotjes in rusland verkopen.
Fuck you ^p^ .
Tezla 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:57:02 #187
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206198775
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:50 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Wat weet Musk nou van de geopolitiek en oorlog?
Net zo veel of weinig als de gemiddelde fokker hier.
Alleen wordt hij door fanboys aanbeden als een goddelijke savant.
Musk moet gewoon zijn grote bek houden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:57:23 #188
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206198779
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:48 schreef polderturk het volgende:

[..]
Die hebben wij toch geleverd?
Dat plaatje is Duits. Dus ik denk het niet :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206198781
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Musk moet gewoon zijn grote bek houden.
Hij kan niet eens zijn buik inhouden.
pi_206198782
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Het interesseert je geen donder hoeveel miljoen mensen dood ? Hoeveel voor het leven beschadigd, huis en haard vernietigd ? Zolang het maar in dat oosten is?
Je denkt niet verder door dat een kernoorlog ook wel eens te Nederland kan zijn ?
Ik wil dat al het leven op aarde eindigt, zodat niet over 500 miljoen jaar bijvoorbeeld de blauwgevlekte breedbekkakatoe deze discussie weer kan oppikken. Het eindigt hier. Kom maar op, russische mietjes.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:58:08 #191
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206198785
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ik vermoed dat ze hier zullen proberen een nieuwe verdedigingslinie te maken

[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is de brug net ten noorden van Mylove onklaar gemaakt.
Hoe je het open veld ten noordoosten van Mylove zou moeten verdedigen weet ik niet
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206198803
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:45 schreef Aether het volgende:

[..]
Beurskoers Tesla was minder blij.
Dat had te maken met de productiecijfers over Q3 die bekend werden gemaakt.
Overigens prima cijfers (gezien de chip- en grondstofschaarste), ook groei t.o.v. vorig jaar maar wel lager dan verwacht.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:59:43 #193
24329 KNAK
ff w88,......
pi_206198804
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:51 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Vooralsnog hebben ze helemaal niks in stelling gebracht daarvoor:
[..]

Er worden ook geen wapens van dat kaliber gebruikt. Deze hele 'oorlog' is een shitshow. We stevenen af op maandenlang touwtrekkerij waardoor Europa en erbuiten gebukt zal gaan onder belachelijke (energie/voedsel/etc) prijzen met aansluitend economisch drama / recessie. Als we allemaal op ons ruggetje liggen komt er opeens een oplossing waar we onze ziel voor zullen verkopen. Geen ene sector zal gespaard blijven, de elite lacht zich rijk en duwt nog wat extra fearpr0n door het klootjesvolk haar strotje, geheel in lijn met de agenda's Corona, stikstof, oorlog, immigratie etc
Mai pben rai~!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:00:28 #194
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206198811
Als Musk een echte vent is, dan komt hij met excuses en doneert hij de helft van zijn vermogen voor de wederopbouw van Oekrane
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:01:07 #195
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_206198816
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ik vermoed dat ze hier zullen proberen een nieuwe verdedigingslinie te maken

[ afbeelding ]
Ik zou onder Bruskynske gaan zitten. Voor je het nemen ze je van 2 kanten in de tang.
pi_206198826
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:00 schreef Starhopper het volgende:
Als Musk een echte vent is, dan komt hij met excuses en doneert hij de helft van zijn vermogen voor de wederopbouw van Oekrane
We kunnen hier vast een referendum houden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:02:31 #197
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206198829
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Tezla 8-)
:+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:03:04 #198
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206198836
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:02 schreef Aether het volgende:

[..]
We kunnen hier vast een referendum houden.
Uitslag is 97% voor.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206198837
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is de brug net ten noorden van Mylove onklaar gemaakt.
Hoe je het open veld ten noordoosten van Mylove zou moeten verdedigen weet ik niet
Die brug kun je (als het geen grote modderbende is) zonder al te veel moeite omheen rijden, net als de meeste andere bruggen daar die alleen maar over kleine inhammetjes van de Dnjepr gaan. Het enige echte obstakel daar de is Inhulets rivier die net buiten de stad Kherson ligt.
pi_206198846
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:59 schreef KNAK het volgende:

[..]
Er worden ook geen wapens van dat kaliber gebruikt. Deze hele 'oorlog' is een shitshow. We stevenen af op maandenlang touwtrekkerij waardoor Europa en erbuiten gebukt zal gaan onder belachelijke (energie/voedsel/etc) prijzen met aansluitend economisch drama / recessie. Als we allemaal op ons ruggetje liggen komt er opeens een oplossing waar we onze ziel voor zullen verkopen. Geen ene sector zal gespaard blijven, de elite lacht zich rijk en duwt nog wat extra fearpr0n door het klootjesvolk haar strotje, geheel in lijn met de agenda's Corona, stikstof, oorlog, immigratie etc
Je post komt nogal BNW over.
pi_206198848
Oekraien doelen op Bolgorod, Rusland onder vuur genomen. Wanneer gaan ze vaker Russische doelen in Rusland aanvallen?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206198861
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:59 schreef KNAK het volgende:
Er worden ook geen wapens van dat kaliber gebruikt. Deze hele 'oorlog' is een shitshow. We stevenen af op maandenlang touwtrekkerij waardoor Europa en erbuiten gebukt zal gaan onder belachelijke (energie/voedsel/etc) prijzen met aansluitend economisch drama / recessie. Als we allemaal op ons ruggetje liggen komt er opeens een oplossing waar we onze ziel voor zullen verkopen. Geen ene sector zal gespaard blijven, de elite lacht zich rijk en duwt nog wat extra fearpr0n door het klootjesvolk haar strotje, geheel in lijn met de agenda's Corona, stikstof, oorlog, immigratie etc
Hoi Thierry, ook FOK gevonden?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:06:35 #203
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206198871
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:59 schreef KNAK het volgende:

[..]
Er worden ook geen wapens van dat kaliber gebruikt. Deze hele 'oorlog' is een shitshow. We stevenen af op maandenlang touwtrekkerij waardoor Europa en erbuiten gebukt zal gaan onder belachelijke (energie/voedsel/etc) prijzen met aansluitend economisch drama / recessie. Als we allemaal op ons ruggetje liggen komt er opeens een oplossing waar we onze ziel voor zullen verkopen. Geen ene sector zal gespaard blijven, de elite lacht zich rijk en duwt nog wat extra fearpr0n door het klootjesvolk haar strotje, geheel in lijn met de agenda's Corona, stikstof, oorlog, immigratie etc
Precies, dus we moeten Ukraine voldouwen met wapens, dan is het snel voorbij.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206198875
Danny moet een beter slot kopen voor het BNW hek
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206198887
Oekraine hebben Starillisia al ingenomen. Dus als de russen daar ergens nog een verdedigingslinie willen hebben, dan kunnen ze maar beter opschieten.

Davyd Brid was een formidabele fortificatie, maar deze hele noordkant wordt nu bedreigd. Wat weer de zuidkant verderop bedreigd.

Het zijn net dominostenen die omvallen.

Vriendelijk verzoek om goed te kijken naar de wegen in dit gebied, en je ziet het probleem.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:11:30 #206
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206198925
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:03 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Die brug kun je (als het geen grote modderbende is) zonder al te veel moeite omheen rijden, net als de meeste andere bruggen daar die alleen maar over kleine inhammetjes van de Dnjepr gaan. Het enige echte obstakel daar de is Inhulets rivier die net buiten de stad Kherson ligt.
Dat klopt, die bruggen bij Novokairy, Mylove, Dudchany etc, bij die inhammen, zorgt alleen voor een vertraging van de opmars. Dat zagen we gisteren. Ze moeten van de asfaltweg af en omrijden. Het geeft de Russen iets meer tijd om weg te komen en een nieuwe verdediging op te zetten.

De Inhulets heeft nog 1 brug dacht ik (of is die ook al stuk?) en dat zal, lijkt mij, de grote verdedigingslinie gaan vormen. Echter, dan moeten ze de dam bij Nova Kakhovka opgeven. De plaats waar ze de brug aan het fixen waren en de plek waar ontsnappen mogelijk is. Ik weet niet of de Russen die zo snel zullen weggeven.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206198954
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Dat klopt, die bruggen bij Novokairy, Mylove, Dudchany etc, bij die inhammen, zorgt alleen voor een vertraging van de opmars. Dat zagen we gisteren. Ze moeten van de asfaltweg af en omrijden. Het geeft de Russen iets meer tijd om weg te komen en een nieuwe verdediging op te zetten.

De Inhulets heeft nog 1 brug dacht ik (of is die ook al stuk?) en dat zal, lijkt mij, de grote verdedigingslinie gaan vormen. Echter, dan moeten ze de dam bij Nova Kakhovka opgeven. De plaats waar ze de brug aan het fixen waren en de plek waar ontsnappen mogelijk is. Ik weet niet of de Russen die zo snel zullen weggeven.
Heb overigens meerdere berichten gelezen dat het echt niet moeilijk zou zijn om iig bij Dudchany om gewoon om het dorp heen te gaan en de weg te vervolgen. WEet niet hoe dat bij bijv. mylove is, maar het heeft daar de Oekraiense opmarks amper gestopt.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:16:51 #208
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206198980
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Het interesseert je geen donder hoeveel miljoen mensen dood ? Hoeveel voor het leven beschadigd, huis en haard vernietigd ? Zolang het maar in dat oosten is?
Je denkt niet verder door dat een kernoorlog ook wel eens te Nederland kan zijn ?
Die klimaatellende loopt volledig uit de hand. Een nucleaire winter is het enige wat ons nog zou kunnen redden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206198996
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Die klimaatellende loopt volledig uit de hand. Een nucleaire winter is het enige wat ons nog zou kunnen redden.
Dat is dus collectieve zelfmoord willen
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:19:15 #210
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206199004
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dat is dus collectieve zelfmoord willen
We gaan toch al dood aan het klimaat, met een nucleaire winter hebben we nog een kans.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206199010
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Die klimaatellende loopt volledig uit de hand. Een nucleaire winter is het enige wat ons nog zou kunnen redden.
Is nog goed voor het milieu ook, want je hoeft 's avonds geen lampen meer aan te zetten omdat alles licht geeft in het donker :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206199014
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik denk dat Ukraine in de winter gewoon door vecht.
Ukraine heeft immers wel winteruniformen ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:20:42 #213
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206199020
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Heb overigens meerdere berichten gelezen dat het echt niet moeilijk zou zijn om iig bij Dudchany om gewoon om het dorp heen te gaan en de weg te vervolgen. WEet niet hoe dat bij bijv. mylove is, maar het heeft daar de Oekraiense opmarks amper gestopt.
Klopt, dat was mijn kaartje :)
Ook dit keer zijn er wat zandpaden om de inham heen, maar niet zo breed als bij Dudchany. We gaan het zien.

Overigens zag ik dat Kozats'ke wel redelijk onbereikbaar wordt als je de inham daar niet over kan steken
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206199021
Ik blijf me steeds afvragen wanneer die Russen eens hun supertanks mee gaan nemen.
De armatas.
Russen hebben er jarenlang hun belastinggeld aan uitgegeven maar we zien ze niet.
Russen betalen sowieso veel aan belasting voor het sterke machtige leger. Maar het leger heeft niet eens fatsoenlijke leger kleding. Ze dragen de broek van een andere dode Ivan. Soms hebben ze mazzel als een Oekraense soldaat sterft want die hebben fijne lichte soldatenkistjes aan hun voeten, En die stelen ze dan maar.
Beter dan die zware Sovjetschuiten die van Alexey waren.
Ach ja het grote gevaarlijke goed getrainde Russische leger met hun soldaten. Te vreten hebben ze ook niet en ze mogen op de kale grond slapen in hun hoofdkwartier. Toiletten zijn er niet dus maar schijten op een ton.
Af en toe mag een soldaat een ander pijpen zodat ze toch iets warms binnen krijgen. Dit moet wel uit het zicht gebeuren, met de ogen dicht lijkt het net op de soep van babushka.
pi_206199026
Jip. Nu duidelijk is geworden waar de oorlog heengaat, gaan de fransozen anders piepen.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:22:44 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206199037
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:20 schreef quirina het volgende:
Ik blijf me steeds afvragen wanneer die Russen eens hun supertanks mee gaan nemen.
De armatas.
Russen hebben er jarenlang hun belastinggeld aan uitgegeven maar we zien ze niet.
Russen betalen sowieso veel aan belasting voor het sterke machtige leger. Maar het leger heeft niet eens fatsoenlijke leger kleding. Ze dragen de broek van een andere dode Ivan. Soms hebben ze mazzel als een Oekraense soldaat sterft want die hebben fijne lichte soldatenkistjes aan hun voeten, En die stelen ze dan maar.
Beter dan die zware Sovjetschuiten die van Alexey waren.
Ach ja het grote gevaarlijke goed getrainde Russische leger met hun soldaten. Te vreten hebben ze ook niet en ze mogen op de kale grond slapen in hun hoofdkwartier. Toiletten zijn er niet dus maar schijten op een ton.
Af en toe mag een soldaat een ander pijpen zodat ze toch iets warms binnen krijgen. Dit moet wel uit het zicht gebeuren, met de ogen dicht lijkt het net op de soep van babushka.

_O-

Op victoryday :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206199040
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:20 schreef quirina het volgende:
Ik blijf me steeds afvragen wanneer die Russen eens hun supertanks mee gaan nemen.
De armatas.
Russen hebben er jarenlang hun belastinggeld aan uitgegeven maar we zien ze niet.
Russen betalen sowieso veel aan belasting voor het sterke machtige leger. Maar het leger heeft niet eens fatsoenlijke leger kleding. Ze dragen de broek van een andere dode Ivan. Soms hebben ze mazzel als een Oekraense soldaat sterft want die hebben fijne lichte soldatenkistjes aan hun voeten, En die stelen ze dan maar.
Beter dan die zware Sovjetschuiten die van Alexey waren.
Ach ja het grote gevaarlijke goed getrainde Russische leger met hun soldaten. Te vreten hebben ze ook niet en ze mogen op de kale grond slapen in hun hoofdkwartier. Toiletten zijn er niet dus maar schijten op een ton.
Af en toe mag een soldaat een ander pijpen zodat ze toch iets warms binnen krijgen. Dit moet wel uit het zicht gebeuren, met de ogen dicht lijkt het net op de soep van babushka.
Volgens mij is die Armata ook zo'n typisch Wunderwaffe die als niet veel meer kan fungeren dan een Poetin penisverlenger tijdens een parade.
pi_206199044
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:20 schreef quirina het volgende:
Ik blijf me steeds afvragen wanneer die Russen eens hun supertanks mee gaan nemen.
De armatas.
Russen hebben er jarenlang hun belastinggeld aan uitgegeven maar we zien ze niet.
Russen betalen sowieso veel aan belasting voor het sterke machtige leger. Maar het leger heeft niet eens fatsoenlijke leger kleding. Ze dragen de broek van een andere dode Ivan. Soms hebben ze mazzel als een Oekraense soldaat sterft want die hebben fijne lichte soldatenkistjes aan hun voeten, En die stelen ze dan maar.
Beter dan die zware Sovjetschuiten die van Alexey waren.
Ach ja het grote gevaarlijke goed getrainde Russische leger met hun soldaten. Te vreten hebben ze ook niet en ze mogen op de kale grond slapen in hun hoofdkwartier. Toiletten zijn er niet dus maar schijten op een ton.
Af en toe mag een soldaat een ander pijpen zodat ze toch iets warms binnen krijgen. Dit moet wel uit het zicht gebeuren, met de ogen dicht lijkt het net op de soep van babushka.
Hier een afbeelding van de supertanks en de winter uniformen:

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206199064
twitter


https://twitter.com/Tpyxa(...)QxHfX0L4mr7bWnz2zuEg



Vooral die laatste is enorm bizar, dat is een bealngrijke fortificatie bij de inhulets rivier
pi_206199065
De kans is groot dat zo'n T14 buitgemaakt word
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:26:50 #221
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206199067
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:02 schreef Aether het volgende:

[..]
We kunnen hier vast een referendum houden.
Als Rusland referenda kan houden in andersmans grondgebied, kunnen wij er eentje houden over andermans kapitaal >:)

POLL
pi_206199070
wacht wtf, DB zou zijn bevrijd zelfs

twitter


dit is een totale instorting van het front :D
pi_206199072
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Volgens mij is die Armata ook zo'n typisch Wunderwaffe die als niet veel meer kan fungeren dan een Poetin penisverlenger tijdens een parade.
Die T14 tanks zijn nooit veel verder gekomen dan de prototype fase.
Er zijn er nog geen 20 stuks van.

Idem voor die Su-57 straaljager.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206199096
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:27 schreef skysherrif het volgende:
wacht wtf, DB zou zijn bevrijd zelfs

[ twitter ]

dit is een totale instorting van het front :D
Mijn Oekraiense aardrijkskunde is nogal roestig, zeker als we gaan afkorten. Wat bedoel je met DB?
pi_206199098
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:27 schreef skysherrif het volgende:
wacht wtf, DB zou zijn bevrijd zelfs

[ twitter ]

dit is een totale instorting van het front :D
Holy fucking sheeet.

Dat is het einde van de Kherson omsingeling. Nova Kakhova komt dan binnenkort onder bereik van gewone artillerie, de russische troepen zijn nog verder geconcentreerd, omsingeld door GPS artillerie.
pi_206199099
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Volgens mij is die Armata ook zo'n typisch Wunderwaffe die als niet veel meer kan fungeren dan een Poetin penisverlenger tijdens een parade.
Die "Where is armata?" Meme _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206199114
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:30 schreef Bieselke het volgende:

[..]
Mijn Oekraiense aardrijkskunde is nogal roestig, zeker als we gaan afkorten. Wat bedoel je met DB?
Davidyv Brid, een enorme fortificatie van de Russen aan de inhulets rivier waar al maanden hevig wordt gevochten. Echt een bastion zegmaar van de Russen om de Oekraieners tegen te houden richting Kherson.
pi_206199125
De bevrijding komt nu in een stroomversnelling.
pi_206199136
Iemand in discord server waar ik zit heeft het al geolocated dit is echt Davidyv Brid

pi_206199141
Ben wel benieuwd tot waar Rusland zich gaat terugtrekken ten noorden van Kherson.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206199142
Rusland heeft nu 6684 visueel geconfirmeerde verliezen van militair materieel.

Onwaarschijnlijk veel.
Ze hebben (visueel bevestigd) 1250 tanks verloren.
Meer dan de meeste landen hebben.


twitter
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:36:44 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206199149
Poh stel je de door Oekraense successen veroorzaakte hoofdpijn van Poetin eens voor _O_ .
Huilen dan.
pi_206199151
Omg Velyka Alexandrivka (vlak boven Davvyd Brid) is k al bevrijd!!!

https://twitter.com/NOELr(...)fbYJUrcjs07nHfQ&s=19
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:37:09 #234
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206199153
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:30 schreef Bieselke het volgende:

[..]
Mijn Oekraiense aardrijkskunde is nogal roestig, zeker als we gaan afkorten. Wat bedoel je met DB?
Davidyv Brid
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206199154
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:30 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die "Where is armata?" Meme _O-
Ze zitten al jaren stoer te doen met hun armata. Massaproductie is nog steeds niet gestart.
pi_206199157
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
Poh stel je de door Oekraense successen veroorzaakte hoofdpijn van Poetin eens voor _O_ .
Dat is nog niets.
Je zal maar de persoon zijn die het hem moet vertellen.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:38:03 #237
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206199161
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:26 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Als Rusland referenda kan houden in andersmans grondgebied, kunnen wij er eentje houden over andermans kapitaal >:)

[poll=4502]
WTF wie heeft er Nyet gestemd? :(

P.S. ik vraag dit beslist niet namens de FSB. Deelname en Da stemmen zijn volstrekt vrijwillig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206199165
:D

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:38:54 #239
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206199168
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:35 schreef xpompompomx het volgende:
Ben wel benieuwd tot waar Rusland zich gaat terugtrekken ten noorden van Kherson.
Ik gok de lijn Beryslav-Snihurivka
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:39:04 #240
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206199173
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:36 schreef oheng het volgende:
Omg Velyka Alexandrivka (vlak boven Davvyd Brid) is k al bevrijd!!!

https://twitter.com/NOELr(...)fbYJUrcjs07nHfQ&s=19
Dat was te verwachten als zowel Davidyv Brid als Starosilya zijn bevrijdt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206199177
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:20 schreef quirina het volgende:
Ik blijf me steeds afvragen wanneer die Russen eens hun supertanks mee gaan nemen.
De armatas.
Russen hebben er jarenlang hun belastinggeld aan uitgegeven maar we zien ze niet.
Russen betalen sowieso veel aan belasting voor het sterke machtige leger. Maar het leger heeft niet eens fatsoenlijke leger kleding. Ze dragen de broek van een andere dode Ivan. Soms hebben ze mazzel als een Oekraense soldaat sterft want die hebben fijne lichte soldatenkistjes aan hun voeten, En die stelen ze dan maar.
Beter dan die zware Sovjetschuiten die van Alexey waren.
Ach ja het grote gevaarlijke goed getrainde Russische leger met hun soldaten. Te vreten hebben ze ook niet en ze mogen op de kale grond slapen in hun hoofdkwartier. Toiletten zijn er niet dus maar schijten op een ton.
Af en toe mag een soldaat een ander pijpen zodat ze toch iets warms binnen krijgen. Dit moet wel uit het zicht gebeuren, met de ogen dicht lijkt het net op de soep van babushka.
We moeten blij zijn dat er zo veel corruptie is. Als al die hoge pieven geen jachten van 50+ miljoen hadden gehad, en massas villa's in het buiteland, dan hadden ze nu wel een goed spul gehad.

Gewoon een enorme boemerang die ze terug hebben gekregen.

En veel van die hightech spul is allemaal propaganda voor het westen geweest. Alleen het westen heeft er WEL op gereageerd en WEL genvesteerd in hypermoderne upgrades die WEL werken en WEL in massaproductie zijn genomen..

De ironie..
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:39:49 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_206199185
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:26 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Als Rusland referenda kan houden in andersmans grondgebied, kunnen wij er eentje houden over andermans kapitaal >:)

[poll=4502]
Nyet. Minstens driekwart :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206199189
Staan die gemobiliseerde gasten nou eigenlijk al in groten getale op het slagveld of krijgen ze nog training in Rusland?
pi_206199190
Zijn de Oekraners op de brommer ofzo? _O_

Topic gaat soms veel te snel, kan het moeilijk bijhouden onder werktijd :P
pi_206199197
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:40 schreef Ronzz het volgende:
Zijn de Oekraners op de brommer ofzo? _O_

Topic gaat soms veel te snel, kan het moeilijk bijhouden onder werktijd :P
De baas een stuk hout in de nek leggen.
Probleem opgelost :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:41:20 #246
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206199202
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:38 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ik gok de lijn Beryslav-Snihurivka
Amper wegen die daar doorheen gaan, dat is inderdaad een mogelijkheid
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:41:39 #247
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206199207
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:40 schreef Raw85 het volgende:
Staan die gemobiliseerde gasten nou eigenlijk al in groten getale op het slagveld of krijgen ze nog training in Rusland?
ik denk dat ze nog geen uber hebben kunnen krijgen, ik ga er van uit dat ze vervoer ook zelf moeten betalen, en als ze daar aankomen kunnen ze met een groepje een pantservoertuig leasen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:41:40 #248
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206199209
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:40 schreef Raw85 het volgende:
Staan die gemobiliseerde gasten nou eigenlijk al in groten getale op het slagveld of krijgen ze nog training in Rusland?
Degenen die zelf wodka bij zich hadden hebben een geweer gekregen ,een geweer per twee soldaten
De anderen wachten in de bus
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206199211
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
De baas een stuk hout in de nek leggen.
Probleem opgelost :7
Werk thuis dus redelijk veel vrijheid gelukkig :P
"Helaas" moet er af en toe wel gewerkt worden ..
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:42:23 #250
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206199217
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:21 schreef Slayage het volgende:
Jip. Nu duidelijk is geworden waar de oorlog heengaat, gaan de fransozen anders piepen.

[ twitter ]
Waarom citeer je zo'n lapzwans die niet weet waarover hij het heeft? Meer dan verdeel-en-heers propaganda is dat gelul dat Frankrijk en Duitsland niks doen namelijk niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206199225
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:38 schreef Slayage het volgende:
:D

[ twitter ]
Ik hoop stiekem dat een welwarend/bekend iemand dat helemaal geen verstand heeft van auto's maken zich gaat bemoeien met elektrische auto's en Elon even laat weten hoe hij de goede elektrische auto's moet maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2022 13:44:20 ]
pi_206199230
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
En veel van die hightech spul is allemaal propaganda voor het westen geweest. Alleen het westen heeft er WEL op gereageerd en WEL genvesteerd in hypermoderne upgrades die WEL werken en WEL in massaproductie zijn genomen..

De ironie..
Zal me -BNW- niets verbazen als Amerikaanse inlichtingendiensten dit allemaal wel wisten, maar die investeringen graag zagen gebeuren :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206199234
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206199242
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat is nog niets.
Je zal maar de persoon zijn die het hem moet vertellen.
Daar is die lange tafel voor, dan heb je wat voorsprong.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:46:03 #255
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206199247
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:38 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ik gok de lijn Beryslav-Snihurivka
Ze zullen wel moeten, als ze de weg naar de dam veilig willen stellen.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206199249
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:40 schreef Ronzz het volgende:
Zijn de Oekraners op de brommer ofzo? _O_

Topic gaat soms veel te snel, kan het moeilijk bijhouden onder werktijd :P
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:46:36 #257
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_206199250
twitter


Ziet er goed uitgeput uit :P

Brits vlaggetje en alles erbij
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206199251
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:45 schreef Aether het volgende:

[..]
Daar is die lange tafel voor, dan heb je wat voorsprong.
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!fotograaf dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:46:41 #259
364681 over_hedge
pi_206199252
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:44 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Dit soort beelden blijven bizar
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:48:08 #260
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206199265
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:44 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Zal me -BNW- niets verbazen als Amerikaanse inlichtingendiensten dit allemaal wel wisten, maar die investeringen graag zagen gebeuren :Y
Het westen heeft ook jaren in de woestijn lopen spelen met Jihadisten waarbij er ook behoefte was om de troepen enigszins heel thuis te krijgen. in tegenstelling tot Rusland worden we hier wel boos over militaire slachtoffers.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_206199280
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:20 schreef quirina het volgende:
Ik blijf me steeds afvragen wanneer die Russen eens hun supertanks mee gaan nemen.
De armatas.
Russen hebben er jarenlang hun belastinggeld aan uitgegeven maar we zien ze niet.
Russen betalen sowieso veel aan belasting voor het sterke machtige leger. Maar het leger heeft niet eens fatsoenlijke leger kleding. Ze dragen de broek van een andere dode Ivan. Soms hebben ze mazzel als een Oekraense soldaat sterft want die hebben fijne lichte soldatenkistjes aan hun voeten, En die stelen ze dan maar.
Beter dan die zware Sovjetschuiten die van Alexey waren.
Ach ja het grote gevaarlijke goed getrainde Russische leger met hun soldaten. Te vreten hebben ze ook niet en ze mogen op de kale grond slapen in hun hoofdkwartier. Toiletten zijn er niet dus maar schijten op een ton.
Af en toe mag een soldaat een ander pijpen zodat ze toch iets warms binnen krijgen. Dit moet wel uit het zicht gebeuren, met de ogen dicht lijkt het net op de soep van babushka.
Corruptie.
Het geld voor de armata is naar superjachten gegaan.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:50:28 #262
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206199284
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:44 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Wauw, als de Oekraners meer tanks hadden, hadden ze die Russen nog sneller opgerold.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206199286


Ik heb geen idee hoe ze nova kharkova gaan verdedigen....
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:50:48 #264
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206199287
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:38 schreef Slayage het volgende:
:D

[ twitter ]
Elon Musk weet sinds het Twitter-fiasco genoeg van mislukte vijandige overnames.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206199300
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb geen idee hoe ze nova kharkova gaan verdedigen....
De Russen zelf waarschijnlijk ook niet :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:52:29 #266
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206199304
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:26 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Als Rusland referenda kan houden in andersmans grondgebied, kunnen wij er eentje houden over andermans kapitaal >:)

[poll=4502]
Sorry macht der gewoonte - ik stem altijd nee bij elk referendum :+
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:53:51 #267
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206199318
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:52 schreef Perox het volgende:

[..]
Sorry macht der gewoonte - ik stem altijd nee bij elk referendum :+
En bij de vraag "stemt u nee"?
pi_206199332
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:38 schreef Slayage het volgende:
:D

[ twitter ]
Musk krijgt de Nobelprijs voor de Vrede.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206199340
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:58:06 #270
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_206199356
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb geen idee hoe ze nova kharkova gaan verdedigen....
Heel rap in de achteruit en ergens een Nova Nova Kharkova stichten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206199411
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Yeah, laten we hopen op een muiterij, dat ze zich tegen hem keren.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:03:51 #272
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206199412
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Heel rap in de achteruit
Misschien heeft Musk een Tesla Model R(ussia) uitgebracht. Die harder achteruit kan dan vooruit?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206199421
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:05:13 #274
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206199431
Al die filmpjes van de dorpen die worden bevrijd <3
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:05:33 #275
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206199436
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:04 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Model Z heeft ie idd nog niet
pi_206199449
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:04 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Voor de ouders van dooie Ivan?
pi_206199456
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Misschien heeft Musk een Tesla Model R(ussia) uitgebracht. Die harder achteruit kan dan vooruit?
Rusland schijnt grotere spiegels op hun tanks te monteren zodat ze het front beter kunnen zien.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:08:13 #278
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206199463
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Rusland schijnt grotere spiegels op hun tanks te monteren zodat ze het front beter kunnen zien.
he hehe
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206199469
Putin moet gewoon bekendmaken dat het de bedoeling was om de bevolkingsgroep die bij Rusland wil horen te evacueren uit Oekraene, en dat dat nu gelukt is. Vervolgens herosch terugtrekken en als helden onthaald worden op het rode plein.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_206199480
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb geen idee hoe ze nova kharkova gaan verdedigen....
Nadat ze Davvyd Brid hebben opgegeven, is dat vrijwel onmogelijk geworden. Ik denk dat de russen nu hl erg hard hopen dat het modderseizoen hun gaat redden.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:13:09 #281
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206199499
Wat een gehuil van simonyan. Echt prachtig.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206199507
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Goed artikel.

Ik zit in twee Russische telegramchatten over de oorlog en een van rybar en nog een andere en vertaal weleens commentaren op berichten waarin ze discussieren en je ziet nog wel een minderheid maar wel een grote minderheid constant twijfels en kritiek uiten over de oorlog en ook dat ze gewoon niet aan het langste eind gaan trekken tegen de NAVO.

Het beste argument voor sancties is dat als deze oorlog de gemiddelde Rus niet zou raken - op welke manier dan ook - Poetin nog jaren kon doorgaan. Door de gewone Rus te raken voor de daden zijn president zie je dat er een hele dynamiek ontstaat nu...
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206199535
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206199536
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:10 schreef oheng het volgende:

[..]
Nadat ze Davvyd Brid hebben opgegeven, is dat vrijwel onmogelijk geworden. Ik denk dat de russen nu hl erg hard hopen dat het modderseizoen hun gaat redden.
Ik weet niet of ze daar berhaupt iets aan gaan hebben nu in de herfst. Zo veel regen valt er niet in die regio en op smeltende sneeuw, die het probleem vooral in het noorden in de lente erger maakt, hoeven ze ook niet te rekenen.
pi_206199553
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:14 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Goed artikel.

Ik zit in twee Russische telegramchatten over de oorlog en een van rybar en nog een andere en vertaal weleens commentaren op berichten waarin ze discussieren en je ziet nog wel een minderheid maar wel een grote minderheid constant twijfels en kritiek uiten over de oorlog en ook dat ze gewoon niet aan het langste eind gaan trekken tegen de NAVO.

Het beste argument voor sancties is dat als deze oorlog de gemiddelde Rus niet zou raken - op welke manier dan ook - Poetin nog jaren kon doorgaan. Door de gewone Rus te raken voor de daden zijn president zie je dat er een hele dynamiek ontstaat nu...
Das fijn om te horen, dat de gemiddelde Rus de pijn eindelijk begint te voelen. En dit is nog maar het begin van alle ellende. Ik wens de gemiddelde Rus heel veel succes in de near future, het gaat eerst heel erg achteruit eer het beter wordt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206199559
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:13 schreef Slayage het volgende:
Wat een gehuil van simonyan. Echt prachtig.

[ twitter ]
Aandoenlijk bijna hoe geweldig die Russen zichzelf vinden.
Als je deze meuk dagelijks voorgeschoteld krijgt dan snap ik dat de gemiddelde Rus haast denkt in een geweldig land te leven. Hoe hard komt de klap binnen als hun geweldige leger dagelijks flinke terreinen verliest. En dan nog met name de manier waarop.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:21:36 #288
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206199566
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:20 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Aandoenlijk bijna hoe geweldig die Russen zichzelf vinden.
Als je deze meuk dagelijks voorgeschoteld krijgt dan snap ik dat de gemiddelde Rus haast denkt in een geweldig land te leven. Hoe hard komt de klap binnen als hun geweldige leger dagelijks flinke terreinen verliest. En dan nog met name de manier waarop.
Dat filmpje wat ik poste ook 'Maar we hebben asphalt'.. ze hebben ook werkelijk geen enkel idee hoor. Vanaf het begin heb ik al gezegd dat we echt niet hoeven te wachten op het Russisch volk. Geen enkel medelijden.
pi_206199596
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:20 schreef Vliegbaard het volgende:
Aandoenlijk bijna hoe geweldig die Russen zichzelf vinden.
Als je deze meuk dagelijks voorgeschoteld krijgt dan snap ik dat de gemiddelde Rus haast denkt in een geweldig land te leven. Hoe hard komt de klap binnen als hun geweldige leger dagelijks flinke terreinen verliest. En dan nog met name de manier waarop.
Die klap wordt steeds groter en pijnlijker ja en verergert hun slachtofferrol ("Westen boze dader van dit alles")....en het blijft ook zonder Poetin een land met kernwapens. Zie de Duitsers na WWI en waar het in combinatie met bittere armoede en politieke chaos tot kan leiden...opkomst Hitler. De Russen gaan een hele donkere periode tegemoet, maar wij ook aangezien die kutwapens daar liggen. Hoe eerder ze daar weg zijn hoe beter. Dan kunnen ze het daarna zelf uitzoeken.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:25:23 #290
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206199600
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206199604
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:19 schreef Slayage het volgende:

[..]
Das fijn om te horen, dat de gemiddelde Rus de pijn eindelijk begint te voelen. En dit is nog maar het begin van alle ellende. Ik wens de gemiddelde Rus heel veel succes in de near future, het gaat eerst heel erg achteruit eer het beter wordt.
Klopt helemaal, net zoals wij hier in Europa nog maar aan het begin van alle ellende staan. We gaan de grootste en langste crisis tegemoet van de huidige generatie.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:26:31 #292
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:26:41 #293
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206199614
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Rusland schijnt grotere spiegels op hun tanks te monteren zodat ze het front beter kunnen zien.
Ik geloof dat er nog wat oude grappen over het Franse leger zijn die je nou kan recyclen. :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206199617
quote:
Probleem is dat deze mensen helemaal niet beter weten. Ver van de bewoonde wereld verwijderd met weinig tot geen communicatiemiddelen en als er communicatiemiddelen zijn dan ontvangen ze alleen maar de staatstelevisie.
mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:27:23 #295
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206199622
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:25 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Klopt helemaal, net zoals wij hier in Europa nog maar aan het begin van alle ellende staan. We gaan de grootste en langste crisis tegemoet van de huidige generatie.
Groter dan 2008? Ik betwijfel het ten zeerste.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:27:53 #296
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206199625
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:25 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Klopt helemaal, net zoals wij hier in Europa nog maar aan het begin van alle ellende staan. We gaan de grootste en langste crisis tegemoet van de huidige generatie.
Met dank aan Putin, dat Karma hem eeuwenlang in zijn achterste mag rammen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206199630
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:26 schreef HSG het volgende:
Probleem is dat deze mensen helemaal niet beter weten. Ver van de bewoonde wereld verwijderd met weinig tot geen communicatiemiddelen en als er communicatiemiddelen zijn dan ontvangen ze alleen maar de staatstelevisie.
Niet alleen dat. Er zit een hele historie van dat denken in, nauw verweven met hoe ze tegen het leven aankijken en hun historie bekijken. Dat krijg je er niet uit met wat "eerlijkere tv-kanalen".
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:28:49 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206199638
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:26 schreef xzaz het volgende:

[..]
8 posts boven je
Oops :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:29:11 #299
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206199643
LAPO
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:30:11 #300
8781 crew  Frutsel
pi_206199655
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 14:29 schreef Starhopper het volgende:
LAPO
Jammer joh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')