abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:07:33 #276
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206196357
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 07:37 schreef Starhopper het volgende:
Fijn dat Poetin toch steun heeft :')
[ twitter ]
Bloeddorstige dictators onder elkaar, dikke vrienden.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206196358
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 07:00 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ik hoop dat Poetin net zo denkt.
Ik vrees echter dat verliezen voor hem als persoon geen optie omdat zijn kop dan gaat rollen. Dan is bij een mogelijk verlies verder escaleren zijn enige optie, ongeacht voor Rusland als land verstandig is.
De vraag is hoe het Russische volk gaat reageren als Poetin steden in Oekrane met nucleaire wapens gaat bestoken.
Wat gaan inwoners van Moskou en Sint Petersburg doen als er een kernbom op Oekrane valt en de verwachting is dat Amerika die gaat vergelden.
Breekt er paniek uit, een complete exodus vanuit strategische steden naar veilige gebieden?
Ik denk dat de gevolgen van een kernbom voor Rusland te groot zullen zijn ten opzichte van het te behalen doel in Oekrane.
pi_206196422
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 07:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Rob is wel op de hand van Putin natuurlijk.
Zeker daarom moet het westen meer wapens sturen en doorpakken
Oh eeeeh wacht hier gaat iets niet goed
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:36:58 #279
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206196464
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
De vraag is hoe het Russische volk gaat reageren als Poetin steden in Oekrane met nucleaire wapens gaat bestoken.
Wat gaan inwoners van Moskou en Sint Petersburg doen als er een kernbom op Oekrane valt en de verwachting is dat Amerika die gaat vergelden.
Breekt er paniek uit, een complete exodus vanuit strategische steden naar veilige gebieden?
Ik denk dat de gevolgen van een kernbom voor Rusland te groot zullen zijn ten opzichte van het te behalen doel in Oekrane.
Dat heel vaak blijven herhalen gaat de realiteit niet veranderen.

Of je het nu wil geloven of niet. Poetin gaat met zijn retoriek en feitelijke acties regelrecht naar een nucleaire escalatie. Vraag blijft natuurlijk of hij het doet maar er lijken weinig echte redenen om het niet te doen.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:40:48 #280
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206196474
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 07:00 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ik hoop dat Poetin net zo denkt.
Ik vrees echter dat verliezen voor hem als persoon geen optie omdat zijn kop dan gaat rollen. Dan is bij een mogelijk verlies verder escaleren zijn enige optie, ongeacht voor Rusland als land verstandig is.
Ik denk dat er nog wel verstandige opties denkbaar zijn zoals ballingschap als hij bang is te worden vermoord als hij de strijd opgeeft.

De gedachte dat Poetin geen gezichtsverlies mag lijden is geen natuurkundige wet. Als je wat wil voorkomen dan is het dat het Russische volk zich vernedert gaat voelen. En van de oorzaken dat wij weinig wrok tegen de Belgen hebben na 1830 waren de successen van de 10-daagse veldtocht, daardoor was de eer van het land gered zo'n beetje.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_206196511
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
De gevolgen hebben de amerikanen wel duidelijk gemaakt. In eerste instantie wordt dat leger gebombardeerd op russisch grondgebied.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:48:39 #282
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206196521
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:36 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Dat heel vaak blijven herhalen gaat de realiteit niet veranderen.

Of je het nu wil geloven of niet. Poetin gaat met zijn retoriek en feitelijke acties regelrecht naar een nucleaire escalatie. Vraag blijft natuurlijk of hij het doet maar er lijken weinig echte redenen om het niet te doen.
het beroerde is gewoon dat het ook de oude sovjet onderhandelingstactiek is.
- Belachelijk hoog inzetten
- Nergens op toegeven
- Dreigen met hel op aarde

En uiteindelijk omdat het westen ook geen zin heeft in WW3 kregen ze altijd wel een paar dingetjes

Grote nadeel nu is dat het westen niet bepaald hoe de eindoplossing eruit gaat zien maar een andere voormalige Sovjet staat. Die zijn niet zo snel onder de indruk en kennen de klappen van de diplomatieke sovjetzweep. Voor hun doen staan ze er zelfs redelijk bereid willend in door neutraliteit aan te bieden.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:49:19 #283
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206196527
Nieuw speelgoed inbound.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:51:39 #284
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206196542
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 07:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Toch hoor ik er regelmatig goede dingen over, die podcast (al sinds een jaar of twee denk ik), van mensen die het daadwerkelijk luisteren, die daadwerkelijk veel verstand hebben van militaire zaken en die - om het bij het huidige conflict te houden - totl tegen Rusland zijn. Dus ik vraag me altijd af of de standaard Rob de Wijk-zeikerds wel naar Rob de Wijk luisteren.
Hij zal vast wel goede dingen roepen. Maar hij loopt nogal achter. En het is vooral jamaar Poetin en zijn nukes in plaats van dat het gaat over Oekraine,
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206196554
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206196555
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:49 schreef ExTec het volgende:
Nieuw speelgoed inbound.

[ twitter ]
Ik vind plaatjes van die HIMARS nooit zo indrukwekkend eruit zien. Een plaatje van wat die dingen zoal af kunnen schieten.
Dat is zeer indrukwekkend.
pi_206196558
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:49 schreef ExTec het volgende:
Nieuw speelgoed inbound.

[ twitter ]
Dan zakt toch iedere keer weer de moed je in de schoenen als Rus zijnde :')
pi_206196578
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:52 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Ik vind plaatjes van die HIMARS nooit zo indrukwekkend eruit zien. Een plaatje van wat die dingen zoal af kunnen schieten.
Dat is zeer indrukwekkend.
Ik vind het indrukwekkend wat voor vernietiging een vrachtwagen aan kan brengen, en dus ook binnen 1 minuut weer weg kan zijn waardoor het vernietigen van deze apparaten nagenoeg onmogelijk lijkt (tenzij kamikaze drone).
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:55:33 #289
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206196581
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:53 schreef Kidjuh het volgende:

[..]
Dan zakt toch iedere keer weer de moed je in de schoenen als Rus zijnde :')
terwijl je een lening bij een loanshark afsluit om een uniform te kopen
pi_206196587
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 07:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
Goedemorgen.[ twitter ]
Ik kan hier geen genoeg van krijgen deze beelden. ^O^
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:00:18 #291
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206196633
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 07:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
Goedemorgen.[ twitter ]
O+
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206196642
twitter
pi_206196671
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:46 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
De gevolgen hebben de amerikanen wel duidelijk gemaakt. In eerste instantie wordt dat leger gebombardeerd op russisch grondgebied.
Oekraens grondgebied toch?
pi_206196677
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:05 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Oekraens grondgebied toch?
Nope, hun vloot en hun leger op russisch grondgebied.
pi_206196681
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:02 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
twitter

Vond deze reactie ook wel pakkend. Laat Elon Musk aub zich bezighouden met waar hij goed in is en ver weg blijven van geo politieke discussies.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:07:10 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206196682
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 07:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Orcs zijn varkens met stinkende ongewassen kleding, hun matrassen zijn net mdfplaten. Ze hebben spinazie tussen alle tanden en een wrat op de neus. stekels van hun nek tot hun staart en een tong zo zwart al drop.
Klinkt als
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:08:05 #297
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206196686
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:48 schreef zalkc het volgende:

[..]
het beroerde is gewoon dat het ook de oude sovjet onderhandelingstactiek is.
- Belachelijk hoog inzetten
- Nergens op toegeven
- Dreigen met hel op aarde

En uiteindelijk omdat het westen ook geen zin heeft in WW3 kregen ze altijd wel een paar dingetjes

Grote nadeel nu is dat het westen niet bepaald hoe de eindoplossing eruit gaat zien maar een andere voormalige Sovjet staat. Die zijn niet zo snel onder de indruk en kennen de klappen van de diplomatieke sovjetzweep. Voor hun doen staan ze er zelfs redelijk bereid willend in door neutraliteit aan te bieden.
Deels mee eens. Echter bepaalt Oekrane wel net wat minder dan hier geschetst. Ze zijn voor een groot deel gewoon afhankelijk van Biden en zullen de VS ook gehoorzamen als dat moet. Verwacht ik.
pi_206196693
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 07:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Orcs zijn varkens met stinkende ongewassen kleding, hun matrassen zijn net mdfplaten. Ze hebben spinazie tussen alle tanden en een wrat op de neus. stekels van hun nek tot hun staart en een tong zo zwart al drop.
Soort van Gruffalo? En Ukraine is de muis?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_206196701
Ahahaha.

twitter
pi_206196705
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:08 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Deels mee eens. Echter bepaalt Oekrane wel net wat minder dan hier geschetst. Ze zijn voor een groot deel gewoon afhankelijk van Biden en zullen de VS ook gehoorzamen als dat moet. Verwacht ik.
de VS en de NAVO voeren gewoon de geldende afspraken uit, bij het gebruik van 1 kernwapen. Mensen begrijpen niet wat een kernwapen is. Gelukkig sommigen wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')