SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Dit klinkt wel vrij logisch toch, een beetje modern leger gaat tegenwoordig toch echt niet meer alleen af op een lettertje op de voertuigen lijkt mequote:
Russen leven nog in de jaren '60quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit klinkt wel vrij logisch toch, een beetje modern leger gaat tegenwoordig toch echt niet meer alleen af op een lettertje op de voertuigen lijkt me
Gewoon een centraal systeem waarop je kunt zien wie waar is, in elk geval van jouw kant. Niet al te bijzonder meer tegenwoordig, lijkt me.
Even opgezocht wat Petraeus precies heeft gezegd:quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nope, hun vloot en hun leger op russisch grondgebied.
https://amp.theguardian.c(...)e-war-david-petraeusquote:The US and its allies would destroy Russia’s troops and equipment in Ukraine – as well as sink its Black Sea fleet – if the Russian president, Vladimir Putin, uses nuclear weapons in the country, former CIA director and retired four-star army general David Petraeus warned on Sunday.
Dankje, ik had het verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Even opgezocht wat Petraeus precies heeft gezegd:
[..]
https://amp.theguardian.c(...)e-war-david-petraeus
jA mAaR bIdEn En De vS!!11quote:
Maar wacht in Ukraine, is dus Donbass, putin ziet dat als russisch grondgebied. Dus voor putin zou dat op russisch grondgebied zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Even opgezocht wat Petraeus precies heeft gezegd:
[..]
https://amp.theguardian.c(...)e-war-david-petraeus
quote:
"waar twee vechten hebben twee schuld"quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:32 schreef quirina het volgende:
Je moet Elon Musk niets kwalijk nemen want het is een indigo kind. Die willen de meest vreedzame oplossingen.
( van yoga lerares gehoord vanmorgen)
Shanti, shanti 🧘♀️
Nee, als je geslagen wordt keer je de andere wang toe en wens je diegene wijsheid toe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:33 schreef Aloulu het volgende:
[..]
"waar twee vechten hebben twee schuld"
Dat ligt eraan of ze het verliezen of niet. Als de Russen geclaimd/geannexeerd grondgebied verliezen, zien ze het toch nog niet als Russisch grondgebied, want 'dan zijn de grenzen nog niet bekend'. Zie Lyman.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:26 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Maar wacht in Ukraine, is dus Donbass, putin ziet dat als russisch grondgebied. Dus voor putin zou dat op russisch grondgebied zijn.
Heeft ie pech dan.
Nou, tijd om die ongezonde energie die het land binnen is gedrongen er met een glimlach op het gezicht uit te sodemieteren dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee, als je geslagen wordt keer je de andere wang toe en wens je diegene wijsheid toe.
Bovendien is boosheid een ongezonde energie.
Wraak nemen staat gewoon in de bijbel hoor. En wraak voelt altijd goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee, als je geslagen wordt keer je de andere wang toe en wens je diegene wijsheid toe.
Bovendien is boosheid een ongezonde energie.
Iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, tijd om die ongezonde energie die het land binnen is gedrongen er met een glimlach op het gezicht uit te sodemieteren dan.
Zou misschien ook een technische verklaring voor kunnen zijn? Bij Nord Stream 1 zijn beide leidingen kapot. Dat is dus gewoon een kwestie van de aanvoer dichtzetten, alle systemen uit en wachten tot de leidingen leeg zijn. Bij Nord Stream 2 is één leiding nog wel intact en die moet dus ook op druk gehouden worden, terwijl de andere leiding afgesloten moet worden. Dat maakt het wel complexer lijkt me.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:27 schreef oheng het volgende:
[..]
Hmmm... Wie zou toch de gasleiding op hebben geblazen? Vast de Amerikanen!
Hebben ze in Rusland riolering dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:44 schreef Simmertje het volgende:
Kunnen we niet onze riolering op die pijp aansluiten en richting Rusland sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |