Ik hoop stiekem dat een welwarend/bekend iemand dat helemaal geen verstand heeft van auto's maken zich gaat bemoeien met elektrische auto's en Elon even laat weten hoe hij de goede elektrische auto's moet maken.quote:
Zal me -BNW- niets verbazen als Amerikaanse inlichtingendiensten dit allemaal wel wisten, maar die investeringen graag zagen gebeurenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
En veel van die hightech spul is allemaal propaganda voor het westen geweest. Alleen het westen heeft er WEL op gereageerd en WEL genvesteerd in hypermoderne upgrades die WEL werken en WEL in massaproductie zijn genomen..
De ironie..
Daar is die lange tafel voor, dan heb je wat voorsprong.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is nog niets.
Je zal maar de persoon zijn die het hem moet vertellen.
Ze zullen wel moeten, als ze de weg naar de dam veilig willen stellen.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:40 schreef Ronzz het volgende:
Zijn de Oekraners op de brommer ofzo?![]()
Topic gaat soms veel te snel, kan het moeilijk bijhouden onder werktijd
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Daar is die lange tafel voor, dan heb je wat voorsprong.
Dit soort beelden blijven bizarquote:
Het westen heeft ook jaren in de woestijn lopen spelen met Jihadisten waarbij er ook behoefte was om de troepen enigszins heel thuis te krijgen. in tegenstelling tot Rusland worden we hier wel boos over militaire slachtoffers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zal me -BNW- niets verbazen als Amerikaanse inlichtingendiensten dit allemaal wel wisten, maar die investeringen graag zagen gebeuren
Corruptie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:20 schreef quirina het volgende:
Ik blijf me steeds afvragen wanneer die Russen eens hun supertanks mee gaan nemen.
De armatas.
Russen hebben er jarenlang hun belastinggeld aan uitgegeven maar we zien ze niet.
Russen betalen sowieso veel aan belasting voor het sterke machtige leger. Maar het leger heeft niet eens fatsoenlijke leger kleding. Ze dragen de broek van een andere dode Ivan. Soms hebben ze mazzel als een Oekraense soldaat sterft want die hebben fijne lichte soldatenkistjes aan hun voeten, En die stelen ze dan maar.
Beter dan die zware Sovjetschuiten die van Alexey waren.
Ach ja het grote gevaarlijke goed getrainde Russische leger met hun soldaten. Te vreten hebben ze ook niet en ze mogen op de kale grond slapen in hun hoofdkwartier. Toiletten zijn er niet dus maar schijten op een ton.
Af en toe mag een soldaat een ander pijpen zodat ze toch iets warms binnen krijgen. Dit moet wel uit het zicht gebeuren, met de ogen dicht lijkt het net op de soep van babushka.
Wauw, als de Oekraners meer tanks hadden, hadden ze die Russen nog sneller opgerold.quote:
Elon Musk weet sinds het Twitter-fiasco genoeg van mislukte vijandige overnames.quote:
De Russen zelf waarschijnlijk ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee hoe ze nova kharkova gaan verdedigen....
Sorry macht der gewoonte - ik stem altijd nee bij elk referendumquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als Rusland referenda kan houden in andersmans grondgebied, kunnen wij er eentje houden over andermans kapitaal![]()
[poll=4502]
En bij de vraag "stemt u nee"?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:52 schreef Perox het volgende:
[..]
Sorry macht der gewoonte - ik stem altijd nee bij elk referendum
Heel rap in de achteruit en ergens een Nova Nova Kharkova stichten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee hoe ze nova kharkova gaan verdedigen....
Misschien heeft Musk een Tesla Model R(ussia) uitgebracht. Die harder achteruit kan dan vooruit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |