Die "Where is armata?" Memequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Volgens mij is die Armata ook zo'n typisch Wunderwaffe die als niet veel meer kan fungeren dan een Poetin penisverlenger tijdens een parade.
Davidyv Brid, een enorme fortificatie van de Russen aan de inhulets rivier waar al maanden hevig wordt gevochten. Echt een bastion zegmaar van de Russen om de Oekraieners tegen te houden richting Kherson.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:30 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Mijn Oekraiense aardrijkskunde is nogal roestig, zeker als we gaan afkorten. Wat bedoel je met DB?
Davidyv Bridquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:30 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Mijn Oekraiense aardrijkskunde is nogal roestig, zeker als we gaan afkorten. Wat bedoel je met DB?
Dat is nog niets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
Poh stel je de door Oekraïense successen veroorzaakte hoofdpijn van Poetin eens voor .
WTF wie heeft er Nyet gestemd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als Rusland referenda kan houden in andersmans grondgebied, kunnen wij er eentje houden over andermans kapitaal
[poll=4502]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok de lijn Beryslav-Snihurivkaquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:35 schreef xpompompomx het volgende:
Ben wel benieuwd tot waar Rusland zich gaat terugtrekken ten noorden van Kherson.
Dat was te verwachten als zowel Davidyv Brid als Starosilya zijn bevrijdtquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:36 schreef oheng het volgende:
Omg Velyka Alexandrivka (vlak boven Davvyd Brid) is óók al bevrijd!!!
https://twitter.com/NOELr(...)fbYJUrcjs07nHfQ&s=19
We moeten blij zijn dat er zo veel corruptie is. Als al die hoge pieven geen jachten van 50+ miljoen hadden gehad, en massas villa's in het buiteland, dan hadden ze nu wel een goed spul gehad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:20 schreef quirina het volgende:
Ik blijf me steeds afvragen wanneer die Russen eens hun supertanks mee gaan nemen.
De armatas.
Russen hebben er jarenlang hun belastinggeld aan uitgegeven maar we zien ze niet.
Russen betalen sowieso veel aan belasting voor het sterke machtige leger. Maar het leger heeft niet eens fatsoenlijke leger kleding. Ze dragen de broek van een andere dode Ivan. Soms hebben ze mazzel als een Oekraïense soldaat sterft want die hebben fijne lichte soldatenkistjes aan hun voeten, En die stelen ze dan maar.
Beter dan die zware Sovjetschuiten die van Alexey waren.
Ach ja het grote gevaarlijke goed getrainde Russische leger met hun soldaten. Te vreten hebben ze ook niet en ze mogen op de kale grond slapen in hun hoofdkwartier. Toiletten zijn er niet dus maar schijten op een ton.
Af en toe mag een soldaat een ander pijpen zodat ze toch iets warms binnen krijgen. Dit moet wel uit het zicht gebeuren, met de ogen dicht lijkt het net op de soep van babushka.
Nyet. Minstens driekwartquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als Rusland referenda kan houden in andersmans grondgebied, kunnen wij er eentje houden over andermans kapitaal
[poll=4502]
De baas een stuk hout in de nek leggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:40 schreef Ronzz het volgende:
Zijn de Oekraïners op de brommer ofzo?
Topic gaat soms veel te snel, kan het moeilijk bijhouden onder werktijd
Amper wegen die daar doorheen gaan, dat is inderdaad een mogelijkheidquote:
ik denk dat ze nog geen uber hebben kunnen krijgen, ik ga er van uit dat ze vervoer ook zelf moeten betalen, en als ze daar aankomen kunnen ze met een groepje een pantservoertuig leasen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:40 schreef Raw85 het volgende:
Staan die gemobiliseerde gasten nou eigenlijk al in groten getale op het slagveld of krijgen ze nog training in Rusland?
Degenen die zelf wodka bij zich hadden hebben een geweer gekregen ,een geweer per twee soldatenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:40 schreef Raw85 het volgende:
Staan die gemobiliseerde gasten nou eigenlijk al in groten getale op het slagveld of krijgen ze nog training in Rusland?
Werk thuis dus redelijk veel vrijheid gelukkigquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De baas een stuk hout in de nek leggen.
Probleem opgelost
Waarom citeer je zo'n lapzwans die niet weet waarover hij het heeft? Meer dan verdeel-en-heers propaganda is dat gelul dat Frankrijk en Duitsland niks doen namelijk niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 13:21 schreef Slayage het volgende:
Jip. Nu duidelijk is geworden waar de oorlog heengaat, gaan de fransozen anders piepen.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |