abonnement Unibet Coolblue
pi_206190529
Moldavi is zo arm en transnistrie stelt helemaal niets voor.
pi_206190532
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:09 schreef quirina het volgende:
Shoigu die eerst ook ineens verdween in het begin van de oorlog!
met “gezondheidsklachten”.
Herinneren jullie dat nog?
Ja, is nu een deep fake.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206190543
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 16:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Egostisch gezien ben ik bang (groot woord overigens) dat hij een kernwapen inzet (of zelfs meerderen) en het daarna dus rustig aan escaleert naar een grotere schaal kernoorlog (Rusland die dan weer reageert met een nog grotere nuke - of meerderen als de NAVO mee gaat vechten in Oekrane na die eerste nuke). Waarom? Nou, heel gek, maar ik waardeer m'n leven op zich wel :D Kunnen we wel met z'n allen roepen dat hij het nooit doet, maar daar ben ik niet zo zeker van. Ik kan het niet met zoveel zekerheid zeggen als sommigen hier (en elders) in ieder geval.
Misschien zou je kunnen proberen je leven kutter te maken zodat het minder erg is als je het verliest.
  maandag 3 oktober 2022 @ 17:13:19 #279
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206190552
Moldavi is deels zo arm vanwege het Transnistri dilemma. Als Transnistri wordt opgelost, kan Moldova eindelijk bij Roemeni, en kan er een soort Marshall-plan voor Roemeni bedacht worden mbt investeringen, corruptie-bestrijding, etc.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206190578
quote:
9s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Misschien zou je kunnen proberen je leven kutter te maken zodat het minder erg is als je het verliest.
Of gewoon je er bij neerleggen en hopen dat het een nucleaire apocalypse wordt want de mensheid is toch een kankergezwel. Kwestie van perspectief.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 3 oktober 2022 @ 17:17:12 #281
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206190582
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:13 schreef SillyWalks het volgende:
Moldavi is deels zo arm vanwege het Transnistri dilemma. Als Transnistri wordt opgelost, kan Moldova eindelijk bij Roemeni, en kan er een soort Marshall-plan voor Roemeni bedacht worden mbt investeringen, corruptie-bestrijding, etc.
Andere kant van de munt, rus daar ook ongenadig uitgeschopt worden, is mss wel de nekslag voor het regime in moskou.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 3 oktober 2022 @ 17:18:31 #282
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206190595
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 16:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Denk jij dat Putin zomaar zijn verlies neemt?

( ik vraag het me gewoon af)
Ja

Er is geen andere weg ,
Al s hij met kernwapens gaat werken dan gaat de NATO met conventionele wapens alle schepen van Rusland torpederen heeft de NATO laten weten
Want een aanval met kernwapens op een land in Europa is een aanval op de NATO

dus geen weerwoord met kernwapens
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206190602
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja

Er is geen andere weg ,
Al s hij met kernwapens gaat werken dan gaat de NATO met conventionele wapens alle schepen van Rusland torpederen heeft de NATO laten weten
Want een aanval met kernwapens op een land in Europa is een aanval op de NATO

dus geen weerwoord met kernwapens
Dan gooit hij er nog 1 op Oekraine. En dan?
  maandag 3 oktober 2022 @ 17:22:07 #284
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206190615
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:19 schreef Confetti het volgende:

[..]
Dan gooit hij er nog 1 op Oekraine. En dan?
Wat levert hem dat op? Oekrane gaat zich niet overgeven.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  maandag 3 oktober 2022 @ 17:23:56 #285
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206190621
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 16:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Maar dat is in jouw ogen. In de ogen van het Westen. Het gaat er om hoe hij het ziet.
Nee, het gaat er juist niet om hoe hij het ziet, want dan kan je niets anders dan hem altijd zijn egostische klote-zin te geven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206190625
twitter


Russen hebben blijkbaar brug in Dudchany opgeblazen.



Ingezoomd duidelijk te zien dat vrijwel alles van de stad aan het noorden is, Oekraine zal de stad denk ik binnenkort in handen hebben.
  Overall beste user 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 17:27:54 #287
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206190652
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:24 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]

Russen hebben blijkbaar brug in Dudchany opgeblazen.

[ afbeelding ]

Ingezoomd duidelijk te zien dat vrijwel alles van de stad aan het noorden is, Oekraine zal de stad denk ik binnenkort in handen hebben.
Dan gaan ze zich terugtrekken richting het zuiden. Of zijn ze al naar het oosten gevlucht?

edit: Niet over de Dnjepr. Dan lijkt het me dat die plek opgegeven is door de Russen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 3 oktober 2022 @ 17:28:21 #288
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206190655
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 16:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat heeft Belarus aan die 5 miljard als de schade van oorlog en sancties een veelvoud daarvan zijn :7
[ twitter ]
Lukashenko wil afstand van Poetin net als Kazachstan , anders dan zet Poetin er maar zo een andere president neer met de eerstvolgende "verkiezingen" in Belarussia

De Satellietstaten zijn niet zo happig op de wereldheerser Poetin
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206190658
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 oktober 2022 @ 17:28:51 #290
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206190664
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:24 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]

Russen hebben blijkbaar brug in Dudchany opgeblazen.

[ afbeelding ]

Ingezoomd duidelijk te zien dat vrijwel alles van de stad aan het noorden is, Oekraine zal de stad denk ik binnenkort in handen hebben.
Dus toch. Ik had het gisteren al over deze brug (en de andere twee verderop) en het viel me al op dat ze niet verder kwamen dan Dudchany zelf. Dus had al het vermoeden dat de brug kapot was.
Dan gaat de pincer-move niet door. Ze moeten er omheen. Of een ponton aanleggen.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 3 oktober 2022 @ 17:30:24 #291
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206190673
Bankrun in rusland?

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_206190680
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Dus toch. Ik had het gisteren al over deze brug (en de andere twee verderop) en het viel me al op dat ze niet verder kwamen dan Dudchany zelf. Dus had al het vermoeden dat de brug kapot was.
Dan gaat de pincer-move niet door. Ze moeten er omheen. Of een ponton aanleggen.
Volgens mij kan je hier wel relatief makkelijk omheen. Denk dat de brug vandaag pas is opgeblazen, maar wel eens met awt je gisteren zei dat het onzin was dat Oekraieners al 70km ver konden oprukken zonder dat de brug hier of Mylove zoud worden opgeblazen.
pi_206190684
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:30 schreef ExTec het volgende:
Bankrun in rusland?

[ twitter ]
Alweer?
  maandag 3 oktober 2022 @ 17:32:41 #294
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206190690
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:30 schreef ExTec het volgende:
Bankrun in rusland?

[ twitter ]
Voor zoiets zou je meer bronnen moeten zien. Dit is namelijk precies een ding wat je ook kan triggeren met geruchten (wat dan de bedoeling is).
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206190694
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Volgens mij kan je hier wel relatief makkelijk omheen. Denk dat de brug vandaag pas is opgeblazen, maar wel eens met awt je gisteren zei dat het onzin was dat Oekraieners al 70km ver konden oprukken zonder dat de brug hier of Mylove zoud worden opgeblazen.
Het is een inham van een kilometer die daar zit, dus je zou er (mits het geen enorme modderbende is daar) zonder al te veel moeite omheen kunnen.
pi_206190695
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Voor zoiets zou je meer bronnen moeten zien. Dit is namelijk precies een ding wat je ook kan triggeren met geruchten (wat dan de bedoeling is).
De reacties onder de tweet verraden al genoeg.
  maandag 3 oktober 2022 @ 17:33:28 #297
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206190697
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:19 schreef Confetti het volgende:

[..]
Dan gooit hij er nog 1 op Oekraine. En dan?
En dan? Als hij gooit dat gooit hij.
pi_206190710
La France va fournir des vhicules blinds Bastion (Arquus) l'Ukraine
https://www.latribune.fr/(...)-ukraine-935022.html

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 oktober 2022 @ 17:35:15 #299
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206190715
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:33 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Het is een inham van een kilometer die daar zit, dus je zou er (mits het geen enorme modderbende is daar) zonder al te veel moeite omheen kunnen.
Ik zat al even te kijken en er zijn redelijke zandpaden daar
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206190721
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:16 schreef Discombobulate het volgende:
Of gewoon je er bij neerleggen en hopen dat het een nucleaire apocalypse wordt want de mensheid is toch een kankergezwel. Kwestie van perspectief.
Tuurlijk niet je maatje Poetin gaat dit gewoon afleggen en wordt op het moment suprme intern afgezet. Zo gaat het al eeuwen in Rusland en hun historie. Zijn avontuur, zijn risico. Faalt zwaar, en daar wordt die als het er echt op aankomt voor verantwoordelijk gehouden in een split second. Zijn macht op weg naar dat moment brokkelt snel af door de verliezen. Zijn leger stelt weinig meer voor, dan heb je wat warlords zoals Kadyrov en Wagner die nu nog loyaal zijn maar straks niet meer omdat de strijd om de macht uitbreekt.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')