Ja maar Johan dit kan toch niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou ja, doe 's een beetje lief tegen Karina.
Nee, het kan absoluut niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar Johan dit kan toch niet?
Gene is Walter White.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Graag kappen met BCS spoilers.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een driewieler.
Kwartiertje nadat het nieuwe topic al is geopend alsnog door een slotje posten.quote:
Ik zag het niet mobielquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kwartiertje nadat het nieuwe topic al is geopend alsnog door een slotje posten.
@:ggmm pak die blauwe kleur af van deze debiel.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drizzt heeft deze dag overhoop gegooid. Met zijn post voor 9 uur.
We zijn live getuige van het ontstaan van Drizzt2.0quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drizzt heeft deze dag overhoop gegooid. Met zijn post voor 9 uur.
Stoppen met roken, minder drinken, vroeg opstaanquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:36 schreef Sked het volgende:
[..]
We zijn live getuige van het ontstaan van Drizzt2.0
Het is sowieso geen probleem.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem verder.
Nee, het is een lidwoord.quote:
Heb je nou @PietjePuk2000 uit de op gehaald?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Een VBL mod:
[ afbeelding ]
Mascottes:
[ afbeelding ]
Kwaliteits- en flopusers in dit topic:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Personae non gratae:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Held:
[ afbeelding ]
Plaat van de dag:
@maxi-mus Mag ik terug?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb je nou @:PietjePuk2000 uit de op gehaald?
Stel je vaker vragen waar je het antwoord al op weet?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb je nou @:PietjePuk2000 uit de op gehaald?
Zet me gewoon terug en doe niet zo kinderachtig.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stel je vaker vragen waar je het antwoord al op weet?
Dat klopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij hebt de macht om dit aan te passen.
Maar de 4 berichten die je er tot nu toe aan gewijd hebt niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mar het voelt net iets te calimero om dat aan je te vragen.
Tuurlijk wist ik het antwoord al, maar ik wilde je er graag mee confronterenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stel je vaker vragen waar je het antwoord al op weet?
Goh, heftig zeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tuurlijk wist ik het antwoord al, maar ik wilde je er graag mee confronteren
Ik vind het écht hilarisch dat je zó veel waarde hecht aan je rijtje met "Kwaliteitsusers"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je de moeite hebt genomen om er iemand uit te halen waarvan jij vindt dat die het niet is.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind het écht hilarisch dat je zó veel waarde hecht aan je rijtje met "Kwaliteitsusers"Er staat toch ook flopusers bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je de moeite hebt genomen om er iemand uit te halen waarvan jij vindt dat die het niet is.
Wat een raar mannetje ben jij.![]()
Doet niets af aan het feit dat het rijtje met usericons zó belangrijk voor je isquote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staat toch ook flopusers bij?
Wat een raar mannetje ben jij.
Zo belangrijk is het niet voor mij, je bent er zelf vooral erg druk mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat het rijtje met usericons zó belangrijk voor je is
Belangrijk genoeg om pietje er uit te halenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo belangrijk is het niet voor mij, je bent er zelf vooral erg druk mee.
Ik maakte een gebbetje, het is wat.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Belangrijk genoeg om pietje er uit te halen
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje, het is wat.
Nou had ik niet verwacht dat iemand er zo'n probleem van zou maken natuurlijk maar ik beschouw het toch als geslaagd.
Dat zou een hoop verklaren.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zitten Gutanoth en Pietje in zelfde inrichting?
#dtv
In dat geval heb ik enorme medelijden met @Gutanoth en vind ik dat we wel wat aardiger tegen hem moeten doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zitten Gutanoth en Pietje in zelfde inrichting?
#dtv
Iemand die z'n kat pakjes aantrekt is geen medelijden waard.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dat geval heb ik enorme medelijden met @:gutanoth en vind ik dat we wel wat aardiger tegen hem moeten doen.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die z'n kat pakjes aantrekt is geen medelijden waard.
Nog minder dan het vuil onder mijn voetenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pijnlijk dat dit komt van iemand die zijn kat uithongertquote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hodequote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:22 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Pijnlijk dat dit komt van iemand die zijn kat uithongert
hij is wel levendigerquote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:03 schreef GGMM het volgende:
Gutanoth is de Willibrord Frequin van VBL
Nee hoor. Absoluut niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:36 schreef fetX het volgende:
Wij staan met z’n allen achter @:maxi-mus in deze heftige tijden.
Maar in tegenstelling tot vroeger op de middelbare school lunch ik hier niet alleenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
Lijkt wel een middelbare school hier met dat pestgedrag.
Hij zal het vast niet slechter doen dan @onlogisch (lol)quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maxi-mus is streng maar rechtvaardig. Mod potentie.
Ah dat verklaart wel een hoop. Je hoort heel vaak dat mensen die vroeger heel veel gepest zijn later misbruik gaan maken van hun "macht" in welke vorm dat dan ook is.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot vroeger op de middelbare school lunch ik hier niet alleen
Je kunt je ook teveel willen bewijzen, dat is iets waar mijn goede vriend @onlogisch absoluut niet aan meedoet!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zal het vast niet slechter doen dan @:onlogisch (lol)
Maar geen ontzettende mongool die überhaupt mod wil worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maxi-mus is streng maar rechtvaardig. Mod potentie.
@Cocoquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar geen ontzettende mongool die überhaupt mod wil worden.
@Fosivequote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde het maar DonRanja koos een of andere PSVer ben z'n naam weer kwijt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je toch maar mooi aan ons te danken.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:08 schreef tong80 het volgende:
Jarenlang gepest in deze SC. Borst recht vooruit gehouden. En volgens de cardioloog vanmiddag is het goed met m'n hart.
Eeuwig dankbaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je toch maar mooi aan ons te danken.
Was een open sollicitatie en m'n CV was indrukwekkend.quote:
Lekker gewerktquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:08 schreef tong80 het volgende:
Jarenlang gepest in deze SC. Borst recht vooruit gehouden. En volgens de cardioloog vanmiddag is het goed met m'n hart.
Je houdt het nu al 15 jaar vol om niet van werkgever te wisselenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was een open sollicitatie en m'n CV was indrukwekkend.
20quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je houdt het nu al 15 jaar vol om niet van werkgever te wisselen
Dat stukje tekst uit doe oude OP probeer ik eigenlijk te verdringen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens ervaren mensen dingen wel heel snel als pesten hoor
Er wordt hier onderling af en toe een sneer uitgedeeld, omdat dat grappig is. Als je dat niet grappig vindt dan is dit misschien niet de SC voor jou.
Wij zijn net de drie musketiers @:caland
Er was hier vroeger een mooie post over.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:18 schreef GGMM het volgende:
Er wordt hier onderling af en toe een sneer uitgedeeld, omdat dat grappig is. Als je dat niet grappig vindt dan is dit misschien niet de SC voor jou.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Er was hier vroeger een mooie post over.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:00 schreef Caland het volgende:Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Had ik al gezegd dat het hier kanjergezellig is?
Een sneertje hier en daar is wat anders dan in elk topic van dit subforum tegen iemand zeggen dat hij op moet rotten en nooit serieus in gaan op zijn of haar posts.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ben ik niet met je eens. Soms gaat het verder dat humoristische kwinkslag.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:18 schreef GGMM het volgende:
Rot eens op.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Een sneertje hier en daar is wat anders dan in elk topic van dit subforum tegen iemand zeggen dat hij op moet rotten en nooit serieus in gaan op zijn of haar posts.
Hear hearquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Een sneertje hier en daar is wat anders dan in elk topic van dit subforum tegen iemand zeggen dat hij op moet rotten en nooit serieus in gaan op zijn of haar posts.
Nee jij Martin Brozius.quote:
Soms vind je het niet grappig, dat kan.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Soms gaat het verder dat humoristische kwinkslag.
Dat gebeurt ook nietquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij jou niet neequote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms vind je het niet grappig, dat kan.
[..]
Dat gebeurt ook niet
Meestal vind ik het niet grappig. Niet mijn soort humor.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms vind je het niet grappig, dat kan.
[..]
Dan donder je toch lekker op naar Hools of zo.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meestal vind ik het niet grappig. Niet mijn soort humor.
Prima, maar dat zeg ik; dan is dit misschien niet een SC die bij jou past.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meestal vind ik het niet grappig. Niet mijn soort humor.
Als het bij jou wel gebeurt adviseer ik je een TR te zetten, want dat is NIET de bedoelingquote:
Je bent een kanjer.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR gezet voor kanjergezellig
ValHallen of zoiets?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde het maar DonRanja koos een of andere PSVer ben z'n naam weer kwijt.
TR zettenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hier verdween een post.
Ik voel me gepest. @:gutanoth @:pietjepuk2000
Ik vond de lange lokken van @Littlerabbit meer dan voldoende.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
Vroeger waren er ook weleens dames moderator hier. Het nieuwe bestuur heeft duidelijk totaal geen oog voor onze inclusieve samenleving.
ze waren zelfs forum adminquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
Vroeger waren er ook weleens dames moderator hier. Het nieuwe bestuur heeft duidelijk totaal geen oog voor onze inclusieve samenleving.
Meer diversiteit zou fijn zijn. Misschien moeten we @PSVCL terug laten.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
Of @klaasweetallesquote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meer diversiteit zou fijn zijn. Misschien moeten we @:psvcl terug laten.
Maar, bij nader inzien kunnen we dat ook niet doen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:36 schreef GGMM het volgende:
Een like van @:scrummie over de sneren in de SC
Dezelfde @:scrummie die al 4 keer zijn account heeft weggegooid omdat we over Rituals begonnen.
Als dit tegen die Chevy was, dan zou hij zeggen dat het opzettelijk was.quote:
Erg sympathiek hoe jij mij tegen de nare VBL-kliek in toch blijft steunen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Pasta met kip.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
pasta met tonijnquote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Da's net water joh. Gewoon volle melk drinken.quote:
Volle schoolmelkquote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's net water joh. Gewoon volle melk drinken.
Ook niet met Whey?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volwassen mensen die melk drinken neem ik NIET serieus.
Ik heb je even nodig. Zie DM.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's net water joh. Gewoon volle melk drinken.
Je kunt beter olie injecteren.quote:
RIPquote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt beter olie injecteren.
[ afbeelding ]
Hij heeft een half brood geïnjecteerd in zijn linkerarm.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, daarna wist hij niet meer wat hij met de andere helft moest doen, dat heeft hij toen maar achter in zijn nek gepropt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft een half brood geïnjecteerd in zijn linkerarm.
Deze foto lijkt mij niet bewerkt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is correct.quote:
De zelfbruiner van Trump lenen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn zo wit als melk en mijn kuiten niet. Wat moet ik nu doen @:kingroland ?
Ik zag bij Harry mens ook ooit een bruin spray dus die heeft mijn voorkeur boven het oranje van Trumpquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag bij Harry mens ook ooit een bruin spray dus die heeft mijn voorkeur boven het oranje van Trump
Ik kijk het nooit, maar die stukjes met Van Hanegem vind ik altijd wel leuk, als ik ze ergens zie langskomen.quote:
Teveel bruin spray gebruikt?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:24 schreef 3rr0r het volgende:
Ik eet even wat watermeloen en daarstraks ook al kip gegeten.
Interview met Sylvana gezien daarstaks bij 1Vandaag.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teveel bruin spray gebruikt?
Biddenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn zo wit als melk en mijn kuiten niet. Wat moet ik nu doen @:kingroland ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:20 schreef Gutanoth het volgende:
Ben maar weer verder gegaan met better call saul maar damnIk vond dat briljant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we praten hier nederlands @Cocoquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Son of Zeus, brother of Hercules, father of Aesthetics
Nederlandsquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
we praten hier nederlands @:coco
Dat zullen we nog maar eens even zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:26 schreef Bolasie het volgende:
GoedemorgenHet wordt een heerlijk weekend.
Ik heb ontzettend veel zin in DE EREDIVISIEquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:26 schreef Bolasie het volgende:
GoedemorgenHet wordt een heerlijk weekend.
Doen jullie allemaal al mee met de manager?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel zin in DE EREDIVISIE
Neequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doen jullie allemaal al mee met de manager?
VBL / [FOK!Voetbalmanager 2022/2023] #1 We zijn er weer!
Uiteraard. Al twee koopjes gespot die aanvaller zijn en op het middenveld staan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee aan FPL.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben er juist heel blij mee. Een keer nieuwe namen kan geen kwaad en Engels commentaar is terug bij ViaPlay.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg jammer dat de PL bij Ziggy weg is.
Ik ga geen Viaplay nemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben er juist heel blij mee. Een keer nieuwe namen kan geen kwaad en Engels commentaar is terug bij ViaPlay.
En echt alle potjes livequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben er juist heel blij mee. Een keer nieuwe namen kan geen kwaad en Engels commentaar is terug bij ViaPlay.
Pauper.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk alles gewoon via streams hoor haha
Elke zender heeft wel nobuddies. Jan-Jood zit ook bij ESPN.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met Koen Weijland en Sjon de Bever lijkt me dat niet.
Sjon de Beverquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met Koen Weijland en Sjon de Bever lijkt me dat niet.
Kijk sowieso nog maar zelden de analyses vooraf, bij Feyenoord vaak wel of als ik echt niks te doen heb.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Elke zender heeft wel nobuddies. Jan-Jood zit ook bij ESPN.
Viaplay is ook streams.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk alles gewoon via streams hoor haha
@yvonne kan jij hem helpen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja godverdomme, Fok werkt hier echt voor geen meter. Moet continu plaatjes van boten aanklikken om te bevestigen dat ik een mens ben, en daarna zie ik een vercrackte lay-out. Plus ik zie gewoon de posts van geblokkeerde users. Dit is KUT. En dat terwijl één van de admins mijn geld gebruikt om uitgerekend hier kinderen te kopen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja godverdomme, Fok werkt hier echt voor geen meter. Moet continu plaatjes van boten aanklikken om te bevestigen dat ik een mens ben, en daarna zie ik een vercrackte lay-out. Plus ik zie gewoon de posts van geblokkeerde users. Dit is KUT. En dat terwijl één van de admins mijn geld gebruikt om uitgerekend hier kinderen te kopen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je postgedrag zal wel teveel op dat van een bot lijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je postgedrag zal wel teveel op dat van een bot lijken.
TedGODquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weet ik nog niet. Hoop het wel.quote:
Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Hoop het wel.
In.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
https://managers.fok.nl/v(...)agues/beheer/id/1523
WW zou voor iedereen duidelijk moeten zijn. Bij twijfel DM.
Mijn team staat openbaar dus kun je in principe gewoon kopiëren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
In.
Alleen nog een team samenstellen.
Dat vind ik te makkelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn team staat openbaar dus kun je in principe gewoon kopiëren.
Jij hebt je team afgeschermd dus niemand die het merkt.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
https://managers.fok.nl/v(...)agues/beheer/id/1523
WW zou voor iedereen duidelijk moeten zijn. Bij twijfel DM.
Ik doe ook weer eens een keer mee. Ik heb 3 dagen nagedacht over de juiste teamsamenstelling!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn team staat openbaar dus kun je in principe gewoon kopiëren.
Dat moet je zelf doen he, pik.quote:
Dat zag ik ook, nadat ik de pagina had verlaten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat moet je zelf doen he, pik.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, nadat ik de pagina had verlaten.
Gedurfde verdediging + keeper trouwensquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, nadat ik de pagina had verlaten.
Dit niet automatisch wetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is het wachtwoord voor de SC subleague?
Echt he.quote:
Er ging iets mis. Dit was natuurlijk het eerste wachtwoord waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:30 schreef Sked het volgende:
Mensen die het wachtwoord niet weten zouden niet mee mogen doen.
Ik ben net even wat kinderen aan het kopen.quote:
Zijn je ouders op vakantie? @AFCNielsquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Geen idee wat ik net in dat spel heb gedaan maar had hevige tijdstress en dit spel op de telefoon is niet lachenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er ging iets mis. Dit was natuurlijk het eerste wachtwoord waar ik aan dacht.
Nee, daar eten is gewoon een dagje uitgesteldquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zijn je ouders op vakantie? @:afcniels
Wij hebben er nog wel een in de aanbieding. Doe eens een bod op @PietjePuk2000 !quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben net even wat kinderen aan het kopen.
Niet doen Niels.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wij hebben er nog wel een in de aanbieding. Doe eens een bod op @:PietjePuk2000 !
Date rape drug, succes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed avondje Khaosan @:kingroland @:tarado @:lenny_leonard @:caland
Wat voor spul gooien ze daar in die emmers? Ik ben niet dronken maar zeldzaam misselijk, godverdomme zeg
Khao San is voor paupers dus jouw probleemquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed avondje Khaosan @:kingroland @:tarado @:lenny_leonard @:caland
Wat voor spul gooien ze daar in die emmers? Ik ben niet dronken maar zeldzaam misselijk, godverdomme zeg
Liever Thong Loquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Khao San is voor paupers dus jouw probleem
Boot order in BIOS staat dan verkeerd neem ik aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potverdikkie, had net even gezeik met de computer. "An operation system was not found...", ik meteen even op de foon naar de oplossing zoeken, wist dat ik nog ergens een bootable Win10 usb stick had liggen, alles overhoop gehaald, uiteraard niet gevonden, chagrijnig worden, computer nog een paar keer op proberen te starten, lukte niet, iets lezen over dingen zonder OS losmaken, externe HD losgemaakt, Windows start op
Had daar ook naar gekeken ja, maar dat stond gewoon allemaal goed. Kan me ook niet voorstellen dat dat afgelopen nacht ineens door de war zou zijn geschopt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Boot order in BIOS staat dan verkeerd neem ik aan.
Voortaan in DIG kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potverdikkie, had net even gezeik met de computer. "An operation system was not found...", ik meteen even op de foon naar de oplossing zoeken, wist dat ik nog ergens een bootable Win10 usb stick had liggen, alles overhoop gehaald, uiteraard niet gevonden, chagrijnig worden, computer nog een paar keer op proberen te starten, lukte niet, iets lezen over dingen zonder OS losmaken, externe HD losgemaakt, Windows start op
Ik zat er gister aan te denken om zooi aan te schaffen, maar las dat je persé een TV abo moet hebben om daar gebruik van te kunnen makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:47 schreef bbuddybb het volgende:
Kan het kloppen dat ESPN je nu verplicht een compleet pakket te nemen?
Ik meen me te herinneren dat je je voorheen enkel op het Eredivisie-pakket kon abonneren.
Gaat lastig als je computer niet opstartquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Voortaan in DIG kijken.
Dan kan @:ChevyCaprice helpen.
FOK! werkt ook gewoon mobiel hè.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat lastig als je computer niet opstart
Ik zocht de oplossing door "no operating system found" op te zoeken, en kwam uiteraard op de microsoft site uitquote:
Tv kost bijna niks bij vrijwel elke provider.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat er gister aan te denken om zooi aan te schaffen, maar las dat je persé een TV abo moet hebben om daar gebruik van te kunnen makenDat ik internet èn mobiel van dezelfde provider heb doet er niet toe
En ja, zag alleen ESPN Compleet staat. Incl. ijshockey
Ja, maar zie dat ze ook 6 maanden 50% korting geven dus het valt best mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:47 schreef bbuddybb het volgende:
Kan het kloppen dat ESPN je nu verplicht een compleet pakket te nemen?
Ik meen me te herinneren dat je je voorheen enkel op het Eredivisie-pakket kon abonneren.
Hmm, waar zie je dat staan? Ik kijk op de website van Ziggo, maar zie niets over een korting.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, maar zie dat ze ook 6 maanden 50% korting geven dus het valt best mee.
Oh ja ik zit niet meer bij Ziggy. ESPN is altijd schandalig duur bij Ziggy. Ik betaal nu 6 maanden 5 euro pm voor ESPN en daarna 10 euro.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:22 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hmm, waar zie je dat staan? Ik kijk op de website van Ziggo, maar zie niets over een korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ik zit niet meer bij Ziggy. ESPN is altijd schandalig duur bij Ziggy. Ik betaal nu 6 maanden 5 euro pm voor ESPN en daarna 10 euro.Ik heb ze gebeld en heb 6 maanden met 50% korting gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar "een actie die alleen voor klanten is en daarom dus niet op de website wordt vermeld."![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ik zit niet meer bij Ziggy. ESPN is altijd schandalig duur bij Ziggy. Ik betaal nu 6 maanden 5 euro pm voor ESPN en daarna 10 euro.Welke provider heb jij nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld en heb 6 maanden met 50% korting gekregen.
Blijkbaar "een actie die alleen voor klanten is en daarom dus niet op de website wordt vermeld."
Het is na 12 uur.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:01 schreef GGMM het volgende:
Woordle 413 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 209 4/6
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
🟨⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Heb ik ook ooit gehad. Was ook een USB apparaat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoezo, stelen ze meteen je ballen dan? HAHA! 🤣quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:49 schreef 3rr0r het volgende:
Oppassen voor zakkenrollers als je bootjes gaat kijken bij de Canal Parade @:KingRoland
Ze legen je zak.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo, stelen ze meteen je ballen dan? HAHA! 🤣
Zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:
Ik hoop dat een kat in jouw tuin schijt of onder jouw raam midden in de nacht zit te janken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal het er wel naar gemaakt hebben
Maar dan hebben de andere patiënten er ook last van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop dat een kat in jouw tuin schijt of onder jouw raam midden in de nacht zit te janken.
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop dat een kat in jouw tuin schijt of onder jouw raam midden in de nacht zit te janken.
Nietsontziend die jongen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan hebben de andere patiënten er ook last van.
Er staat in deze zin ergens een c teveelquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:03 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado gaan jullie naar het centrum voor canal parade?
ben even geweest maar het was te druk dus maar weer naar huis gegaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:03 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado gaan jullie naar het centrum voor canal parade?
entrum?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat in deze zin ergens een c teveel
Nasiquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Geen idee. Stukje thuisbezorgen allen. Geld moet rollenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Nasi, groenten, kip saté.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
E-sports F1?quote:
Toevallig exact hetzelfde (geen tafeltje dekje overigens)quote:
Ha ha. Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig exact hetzelfde (geen tafeltje dekje overigens)
Dit is geil!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Stukje thuisbezorgen allen. Geld moet rollen
Van harte welkom terug en ik wens je een prettig verblijf op de site.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ban zit er trouwens weer op. Ben er weer @:GGMM
Welkom terug maatquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ban zit er trouwens weer op. Ben er weer @:GGMM
Beloofdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug maat
Laat fok-it nou eens met rust
Je ouders weten toch dat je volwassen bent?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd krieltjes met wortels en een visje.
Lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd krieltjes met wortels en een visje.
Nee, de pub in dat dorp gaat pas om 12u open. Dus pak rond half 12 de trein.quote:
Wanbeleid.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, de pub in dat dorp gaat pas om 12u open. Dus pak rond half 12 de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |