Ja, maar zie dat ze ook 6 maanden 50% korting geven dus het valt best mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:47 schreef bbuddybb het volgende:
Kan het kloppen dat ESPN je nu verplicht een compleet pakket te nemen?
Ik meen me te herinneren dat je je voorheen enkel op het Eredivisie-pakket kon abonneren.
Hmm, waar zie je dat staan? Ik kijk op de website van Ziggo, maar zie niets over een korting.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, maar zie dat ze ook 6 maanden 50% korting geven dus het valt best mee.
Oh ja ik zit niet meer bij Ziggy. ESPN is altijd schandalig duur bij Ziggy. Ik betaal nu 6 maanden 5 euro pm voor ESPN en daarna 10 euro.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:22 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hmm, waar zie je dat staan? Ik kijk op de website van Ziggo, maar zie niets over een korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ik zit niet meer bij Ziggy. ESPN is altijd schandalig duur bij Ziggy. Ik betaal nu 6 maanden 5 euro pm voor ESPN en daarna 10 euro.Ik heb ze gebeld en heb 6 maanden met 50% korting gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar "een actie die alleen voor klanten is en daarom dus niet op de website wordt vermeld."![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ik zit niet meer bij Ziggy. ESPN is altijd schandalig duur bij Ziggy. Ik betaal nu 6 maanden 5 euro pm voor ESPN en daarna 10 euro.Welke provider heb jij nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld en heb 6 maanden met 50% korting gekregen.
Blijkbaar "een actie die alleen voor klanten is en daarom dus niet op de website wordt vermeld."
Het is na 12 uur.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:01 schreef GGMM het volgende:
Woordle 413 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 209 4/6
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
🟨⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Heb ik ook ooit gehad. Was ook een USB apparaat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potverdikkie, had net even gezeik met de computer. "An operation system was not found...", ik meteen even op de foon naar de oplossing zoeken, wist dat ik nog ergens een bootable Win10 usb stick had liggen, alles overhoop gehaald, uiteraard niet gevonden, chagrijnig worden, computer nog een paar keer op proberen te starten, lukte niet, iets lezen over dingen zonder OS losmaken, externe HD losgemaakt, Windows start op
Hoezo, stelen ze meteen je ballen dan? HAHA! 🤣quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:49 schreef 3rr0r het volgende:
Oppassen voor zakkenrollers als je bootjes gaat kijken bij de Canal Parade @:KingRoland
Ze legen je zak.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo, stelen ze meteen je ballen dan? HAHA! 🤣
Zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:
Ik hoop dat een kat in jouw tuin schijt of onder jouw raam midden in de nacht zit te janken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal het er wel naar gemaakt hebben
Maar dan hebben de andere patiënten er ook last van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop dat een kat in jouw tuin schijt of onder jouw raam midden in de nacht zit te janken.
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop dat een kat in jouw tuin schijt of onder jouw raam midden in de nacht zit te janken.
Nietsontziend die jongen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan hebben de andere patiënten er ook last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |