Wij hebben er nog wel een in de aanbieding. Doe eens een bod op @PietjePuk2000 !quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben net even wat kinderen aan het kopen.
Niet doen Niels.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wij hebben er nog wel een in de aanbieding. Doe eens een bod op @:PietjePuk2000 !
Date rape drug, succes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed avondje Khaosan @:kingroland @:tarado @:lenny_leonard @:caland
Wat voor spul gooien ze daar in die emmers? Ik ben niet dronken maar zeldzaam misselijk, godverdomme zeg
Khao San is voor paupers dus jouw probleemquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed avondje Khaosan @:kingroland @:tarado @:lenny_leonard @:caland
Wat voor spul gooien ze daar in die emmers? Ik ben niet dronken maar zeldzaam misselijk, godverdomme zeg
Liever Thong Loquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Khao San is voor paupers dus jouw probleem
Boot order in BIOS staat dan verkeerd neem ik aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potverdikkie, had net even gezeik met de computer. "An operation system was not found...", ik meteen even op de foon naar de oplossing zoeken, wist dat ik nog ergens een bootable Win10 usb stick had liggen, alles overhoop gehaald, uiteraard niet gevonden, chagrijnig worden, computer nog een paar keer op proberen te starten, lukte niet, iets lezen over dingen zonder OS losmaken, externe HD losgemaakt, Windows start op
Had daar ook naar gekeken ja, maar dat stond gewoon allemaal goed. Kan me ook niet voorstellen dat dat afgelopen nacht ineens door de war zou zijn geschopt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Boot order in BIOS staat dan verkeerd neem ik aan.
Voortaan in DIG kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potverdikkie, had net even gezeik met de computer. "An operation system was not found...", ik meteen even op de foon naar de oplossing zoeken, wist dat ik nog ergens een bootable Win10 usb stick had liggen, alles overhoop gehaald, uiteraard niet gevonden, chagrijnig worden, computer nog een paar keer op proberen te starten, lukte niet, iets lezen over dingen zonder OS losmaken, externe HD losgemaakt, Windows start op
Ik zat er gister aan te denken om zooi aan te schaffen, maar las dat je persé een TV abo moet hebben om daar gebruik van te kunnen makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:47 schreef bbuddybb het volgende:
Kan het kloppen dat ESPN je nu verplicht een compleet pakket te nemen?
Ik meen me te herinneren dat je je voorheen enkel op het Eredivisie-pakket kon abonneren.
Gaat lastig als je computer niet opstartquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Voortaan in DIG kijken.
Dan kan @:ChevyCaprice helpen.
FOK! werkt ook gewoon mobiel hè.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat lastig als je computer niet opstart
Ik zocht de oplossing door "no operating system found" op te zoeken, en kwam uiteraard op de microsoft site uitquote:
Tv kost bijna niks bij vrijwel elke provider.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat er gister aan te denken om zooi aan te schaffen, maar las dat je persé een TV abo moet hebben om daar gebruik van te kunnen makenDat ik internet èn mobiel van dezelfde provider heb doet er niet toe
En ja, zag alleen ESPN Compleet staat. Incl. ijshockey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |