Ook niet met Whey?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volwassen mensen die melk drinken neem ik NIET serieus.
Ik heb je even nodig. Zie DM.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's net water joh. Gewoon volle melk drinken.
Je kunt beter olie injecteren.quote:
RIPquote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt beter olie injecteren.
[ afbeelding ]
Hij heeft een half brood geïnjecteerd in zijn linkerarm.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, daarna wist hij niet meer wat hij met de andere helft moest doen, dat heeft hij toen maar achter in zijn nek gepropt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft een half brood geïnjecteerd in zijn linkerarm.
Deze foto lijkt mij niet bewerkt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is correct.quote:
De zelfbruiner van Trump lenen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn zo wit als melk en mijn kuiten niet. Wat moet ik nu doen @:kingroland ?
Ik zag bij Harry mens ook ooit een bruin spray dus die heeft mijn voorkeur boven het oranje van Trumpquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag bij Harry mens ook ooit een bruin spray dus die heeft mijn voorkeur boven het oranje van Trump
Ik kijk het nooit, maar die stukjes met Van Hanegem vind ik altijd wel leuk, als ik ze ergens zie langskomen.quote:
Teveel bruin spray gebruikt?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:24 schreef 3rr0r het volgende:
Ik eet even wat watermeloen en daarstraks ook al kip gegeten.
Interview met Sylvana gezien daarstaks bij 1Vandaag.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teveel bruin spray gebruikt?
Biddenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn zo wit als melk en mijn kuiten niet. Wat moet ik nu doen @:kingroland ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:20 schreef Gutanoth het volgende:
Ben maar weer verder gegaan met better call saul maar damnIk vond dat briljant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |