ValHallen of zoiets?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde het maar DonRanja koos een of andere PSVer ben z'n naam weer kwijt.
TR zettenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hier verdween een post.
Ik voel me gepest. @:gutanoth @:pietjepuk2000
Ik vond de lange lokken van @Littlerabbit meer dan voldoende.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
Vroeger waren er ook weleens dames moderator hier. Het nieuwe bestuur heeft duidelijk totaal geen oog voor onze inclusieve samenleving.
ze waren zelfs forum adminquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
Vroeger waren er ook weleens dames moderator hier. Het nieuwe bestuur heeft duidelijk totaal geen oog voor onze inclusieve samenleving.
Meer diversiteit zou fijn zijn. Misschien moeten we @PSVCL terug laten.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
Of @klaasweetallesquote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meer diversiteit zou fijn zijn. Misschien moeten we @:psvcl terug laten.
Maar, bij nader inzien kunnen we dat ook niet doen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:36 schreef GGMM het volgende:
Een like van @:scrummie over de sneren in de SC
Dezelfde @:scrummie die al 4 keer zijn account heeft weggegooid omdat we over Rituals begonnen.
Als dit tegen die Chevy was, dan zou hij zeggen dat het opzettelijk was.quote:
Erg sympathiek hoe jij mij tegen de nare VBL-kliek in toch blijft steunen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Een sneertje hier en daar is wat anders dan in elk topic van dit subforum tegen iemand zeggen dat hij op moet rotten en nooit serieus in gaan op zijn of haar posts.
Pasta met kip.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
pasta met tonijnquote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Da's net water joh. Gewoon volle melk drinken.quote:
Volle schoolmelkquote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's net water joh. Gewoon volle melk drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |