Eeuwig dankbaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je toch maar mooi aan ons te danken.
Was een open sollicitatie en m'n CV was indrukwekkend.quote:
Lekker gewerktquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:08 schreef tong80 het volgende:
Jarenlang gepest in deze SC. Borst recht vooruit gehouden. En volgens de cardioloog vanmiddag is het goed met m'n hart.
Je houdt het nu al 15 jaar vol om niet van werkgever te wisselenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was een open sollicitatie en m'n CV was indrukwekkend.
20quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je houdt het nu al 15 jaar vol om niet van werkgever te wisselen
Dat stukje tekst uit doe oude OP probeer ik eigenlijk te verdringen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens ervaren mensen dingen wel heel snel als pesten hoor
Er wordt hier onderling af en toe een sneer uitgedeeld, omdat dat grappig is. Als je dat niet grappig vindt dan is dit misschien niet de SC voor jou.
Wij zijn net de drie musketiers @:caland
Er was hier vroeger een mooie post over.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:18 schreef GGMM het volgende:
Er wordt hier onderling af en toe een sneer uitgedeeld, omdat dat grappig is. Als je dat niet grappig vindt dan is dit misschien niet de SC voor jou.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Er was hier vroeger een mooie post over.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:00 schreef Caland het volgende:Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Had ik al gezegd dat het hier kanjergezellig is?
Een sneertje hier en daar is wat anders dan in elk topic van dit subforum tegen iemand zeggen dat hij op moet rotten en nooit serieus in gaan op zijn of haar posts.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ben ik niet met je eens. Soms gaat het verder dat humoristische kwinkslag.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:18 schreef GGMM het volgende:
Rot eens op.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Een sneertje hier en daar is wat anders dan in elk topic van dit subforum tegen iemand zeggen dat hij op moet rotten en nooit serieus in gaan op zijn of haar posts.
Hear hearquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Een sneertje hier en daar is wat anders dan in elk topic van dit subforum tegen iemand zeggen dat hij op moet rotten en nooit serieus in gaan op zijn of haar posts.
Nee jij Martin Brozius.quote:
Soms vind je het niet grappig, dat kan.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Soms gaat het verder dat humoristische kwinkslag.
Dat gebeurt ook nietquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij jou niet neequote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms vind je het niet grappig, dat kan.
[..]
Dat gebeurt ook niet
Meestal vind ik het niet grappig. Niet mijn soort humor.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms vind je het niet grappig, dat kan.
[..]
Dan donder je toch lekker op naar Hools of zo.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meestal vind ik het niet grappig. Niet mijn soort humor.
Prima, maar dat zeg ik; dan is dit misschien niet een SC die bij jou past.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meestal vind ik het niet grappig. Niet mijn soort humor.
Als het bij jou wel gebeurt adviseer ik je een TR te zetten, want dat is NIET de bedoelingquote:
Je bent een kanjer.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR gezet voor kanjergezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |