SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Hoequote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme schattig meisje
1-1quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:01 schreef JanCees het volgende:
Kanker Sparta
Nu gaat iedereen me uitlachen on knvb topic
1-1!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:01 schreef JanCees het volgende:
Kanker Sparta
Nu gaat iedereen me uitlachen on knvb topic
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme schattig meisje
Genieten ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima serietje toch, heb hem af.
Gisteren de season finale gekeken. Vind het uiteindelijk maar een redelijk matige serie. Wel goed als tijdverdrijf.quote:
De serie gaat wel een beetje te snel en verliest daardoor geloofwaardigheid. Zullen ze ook wel weer te lang gaan rekken.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gisteren de season finale gekeken. Vind het uiteindelijk maar een redelijk matige serie. Wel goed als tijdverdrijf.
Echt he. De enige reden dat ik nu toch maar iets kijk is om mijn maandelijkse Netflix bijdrage niet volledig nutteloos te makenquote:
Ik heb alle goede Netflix series nu wel zo'n beetje gezien volgens mijquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. De enige reden dat ik nu toch maar iets kijk is om mijn maandelijkse Netflix bijdrage niet volledig nutteloos te maken
Te traag is ook niet goed. Ik vind het altijd ongeloofwaardig worden als de held zelf 100 man afknalt en zelf in leven blijft.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De serie gaat wel een beetje te snel en verliest daardoor geloofwaardigheid. Zullen ze ook wel weer te lang gaan rekken.
Wat een onzin weer dit. Heb je Occupied al gezien?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alle goede Netflix series nu wel zo'n beetje gezien volgens mij
Heeft niet echt een synopsis wat mij aanspreekt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een onzin weer dit. Heb je Occupied al gezien?
Wat voor type series spreekt je aan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft niet echt een synopsis wat mij aanspreekt.
Zit je nou Caland zijn serie te spoileren?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Te traag is ook niet goed. Ik vind het altijd ongeloofwaardig worden als de held zelf 100 man afknalt en zelf in leven blijft.
Ik heb er nog steeds moeite mee dat hij zo wonderbaarlijk makkelijk uit de gevangenis ontsnapte.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Te traag is ook niet goed. Ik vind het altijd ongeloofwaardig worden als de held zelf 100 man afknalt en zelf in leven blijft.
Met criminaliteit/maffia, goede fantasy, sci-fi kan tof zijn. Als het maar gewoon toffe personages heeft en een goed uitgewerkt verhaal (en plottwistgenot)quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor type series spreekt je aan?
Zou toch raar zijn als de hoofdpersoon dood gaat.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit je nou Caland zijn serie te spoileren?
Op crimi/maffia na niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met criminaliteit/maffia, goede fantasy, sci-fi kan tof zijn. Als het maar gewoon toffe personages heeft en een goed uitgewerkt verhaal (en plottwistgenot)
Ray Donovanquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met criminaliteit/maffia, goede fantasy, sci-fi kan tof zijn. Als het maar gewoon toffe personages heeft en een goed uitgewerkt verhaal (en plottwistgenot)
Goede historische drama's vind ik ook wel tof trouwens. Series als Vikings en Marco Polo enzo (ook al klopt dat niet geheel met de werkelijkheid en is het veel gebaseerd op legendes).quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op crimi/maffia na niet echt mijn ding.
Ik doe al 6 jaar over house of cards en ben al zeker 10x afgehaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede historische drama's vind ik ook wel tof trouwens. Series als Vikings en Marco Polo enzo (ook al klopt dat niet geheel met de werkelijkheid en is het veel gebaseerd op legendes).
En politieke series kan ook wel (House of Cards vind ik wel tof) maar is niet mijn favoriete genre zeg maar.
De eerste twee seizoenen waren baas, seizoen 3 was matig maar seizoen 4 vond ik wel weer leuk.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe al 6 jaar over house of cards en ben al zeker 10x afgehaakt
Maar ik heb het laatst tot s3e3 weten te redden!
Ik vind ook dat de opbouw van de onderlinge verbanden tussen personages af en toe zo snel gaat dat je 't amper kunt volgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De serie gaat wel een beetje te snel en verliest daardoor geloofwaardigheid. Zullen ze ook wel weer te lang gaan rekken.
Ik ben trouwens ook ooit aan sleepy Hollow begonnen wat volgens mij wel aardig was.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blacklist klinkt nog wel interessant ja.
Al ben ik nu toch al bezig met een serie.
Netflix is een mooi platform, ze zouden het aanbod alleen moeten vertienvoudigen en het maandelijkse bedrag moeten verdriedubbelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. De enige reden dat ik nu toch maar iets kijk is om mijn maandelijkse Netflix bijdrage niet volledig nutteloos te maken
Ja zullen nog zat aardige series opstaan hoor, maar vaak als ik er langs scroll op Netflix denk ik "meh later misschien, nu geen zin in"quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook ooit aan sleepy Hollow begonnen wat volgens mij wel aardig was.
Ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Designated Survivor ben ik gestopt na 1,5 aflevering. Dat vond ik maar matig
Of als hij met een sniper 180 graden omdraait vanachter een boom en een kerel op 100 meter door z'n hoofd knalt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan haakt de doelgroep af.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Netflix is een mooi platform, ze zouden het aanbod alleen moeten vertienvoudigen en het maandelijkse bedrag moeten verdriedubbelen.
ze produceren 1000 uur content per jaarquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Netflix is een mooi platform, ze zouden het aanbod alleen moeten vertienvoudigen en het maandelijkse bedrag moeten verdriedubbelen.
Ik kan helemaal niets meer met die series die niet in zn geheel uitkomenquote:
Eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind ook dat de opbouw van de onderlinge verbanden tussen personages af en toe zo snel gaat dat je 't amper kunt volgen.
Die is nu helemaal klaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets meer met die series die niet in zn geheel uitkomen
Welnee, is maar hoe je het verkoopt. Diezelfde doelgroep heeft ook abonnementen van 50 euro voor telefonie en betaalkanalen op tv. Of ze zouden een soort trappen-systeem moeten hebben waarbij je bij hoger abonnement meer series of nieuwere films kan zien. Of credits krijgt waarmee je zoveel films die net uit de bioscoop zijn kunt bekijken.quote:
kan ook niet bijhouden wat ik allemaal heb gekeken en nog moet kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was aardig, maar niet meer dan dat.
Ja wat is het nou gvd. Heb je nou elke goede serie gezien of niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zullen nog zat aardige series opstaan hoor, maar vaak als ik er langs scroll op Netflix denk ik "meh later misschien, nu geen zin in"
Ze hoeven toch niet zelf alles te produceren.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze produceren 1000 uur content per jaar
Is vast wel een site voor om daar een lijstje van te maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ook niet bijhouden wat ik allemaal heb gekeken en nog moet kijken
Die ga ik lekker van mijn tv licensing tax kijken op bbc iplayedquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt die snel op Netflix.
nee, dat komt nog bij die 1000 uurquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet zelf alles te produceren.
Wel alle series waarvan ik echt dacht "Die moet ik echt zien"quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wat is het nou gvd. Heb je nou elke goede serie gezien of niet.
Ben te luiquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is vast wel een site voor om daar een lijstje van te maken.
Ik heb het nu omdat het betaalbaar is. Wordt het duurder dan is Netflix het eerste wat ik wegbezuinig aangezien ik het toch amper gebruik.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee, is maar hoe je het verkoopt. Diezelfde doelgroep heeft ook abonnementen van 50 euro voor telefonie en betaalkanalen op tv. Of ze zouden een soort trappen-systeem moeten hebben waarbij je bij hoger abonnement meer series of nieuwere films kan zien. Of credits krijgt waarmee je zoveel films die net uit de bioscoop zijn kunt bekijken.
Heb die special ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die ga ik lekker van mijn tv licensing tax kijken op bbc iplayed
bierdopjequote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is vast wel een site voor om daar een lijstje van te maken.
hogere prijs = illegaal downloadenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee, is maar hoe je het verkoopt. Diezelfde doelgroep heeft ook abonnementen van 50 euro voor telefonie en betaalkanalen op tv. Of ze zouden een soort trappen-systeem moeten hebben waarbij je bij hoger abonnement meer series of nieuwere films kan zien. Of credits krijgt waarmee je zoveel films die net uit de bioscoop zijn kunt bekijken.
Ik denk dat heel veel stille verlengers (zoals hier in huis) dan heel snel zullen annuleren.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The Crown was wel een pareltjequote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:22 schreef Caland het volgende:
Netflix komt sowieso zelf met erg goede content imo.
En waarom gebruik je het amper?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het nu omdat het betaalbaar is. Wordt het duurder dan is Netflix het eerste wat ik wegbezuinig aangezien ik het toch amper gebruik.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb die special ook nog niet gezien
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:22 schreef Caland het volgende:
Netflix komt sowieso zelf met erg goede content imo.
Zijn ook niet zoveel episodes natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Hebben toen wel echt alle afleveringen in 2 dagen gebinged
wel 90 minutenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn ook niet zoveel episodes natuurlijk.
alleen bij die serie kan ik het volhoudenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik wel lang voor een episode eigenlijk
Wellicht. Caland was er niet zo te spreken over toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga jij Brussel een kans geven? De serie
Gewoon halverwege tosti maken, dan lukt het wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen bij die serie kan ik het volhouden
Heb er nog niks over gelezen. Ik heb nu XS4ALL, dus kan het kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wellicht. Caland was er niet zo te spreken over toch?
Vind 45 minuten perfect.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon halverwege tosti maken, dan lukt het wel.
Mijn punt is dat het niet alleen het issue van geld is waarom mensen gaan downloaden, maar net zo goed dat het niet beschikbaar is. Gebeurt bij ons ook: Willen we een film kijken, zit je zo door de films heen die de moeite waard zijn op Netflix. Dan wijk je uit naar een streaming site met crappy kwaliteit met zeer recente films, niet omdat ik het geld niet heb. Maar omdat het aanbod er gewoon niet is.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
hogere prijs = illegaal downloaden
Je telefoonabo kan je niet illegaal downloaden
e01 was bagger, e02 geniaal, e03 erg tof.quote:
Ja ik ook hoor, afleveringen van 1 uur vind ik vaak al te lang duren bij HBO vaak. Al zijn dat wel de beste seriesquote:
Als ik thuiskom moet ik nog boodschappen doen, koken en weet ik wat waardoor ik niet echt de rust kan vinden om een serie op te zetten. Ik zou er best tijd voor kunnen maken maar dan vergooi ik gevoelsmatig echt alle vrije tijd die ik heb.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En waarom gebruik je het amper?
is e02 weer zo'n tussendoor afleveringquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
e01 was bagger, e02 geniaal, e03 erg tof.
gomorra ook 1 uurquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, afleveringen van 1 uur vind ik vaak al te lang duren bij HBO vaak. Al zijn dat wel de beste series
Broodje kroketquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
Wat heb ik me toch zin in een rundvleeskroket.
Frikandelletjequote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genot. Wat hebben wij toch eigenlijk een vreselijk lekkere snack bedacht als Nederlanders.
Zonde dat niet echt is doorgekomen in het buitenland.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genot. Wat hebben wij toch eigenlijk een vreselijk lekkere snack bedacht als Nederlanders.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo laat moet je niet meer eten
Meh, kroketje biedt wel wat meer smaakbeleving hoor pikkebaas. Frikandelletje ook lekker hoor, maar op een andere manier. Heeft ook mayonaise en ketchup/curry en wat uitjes nodig om echt een genottelijk gevoel te geven zoals de kroket.quote:
Want je lichaam houdt zich aan een klokquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo laat moet je niet meer eten
vies vet varkenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef Befbekje het volgende:
Na een fles Merlot en drie Westmalle dubbel ga ik zometeen een pizzaatje in de oven leggen..
Kroket is wel erg kwaliteitsafhankelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meh, kroketje biedt wel wat meer smaakbeleving hoor pikkebaas. Frikandelletje ook lekker hoor, maar op een andere manier. Heeft ook mayonaise en ketchup/curry en wat uitjes nodig om echt een genottelijk gevoel te geven zoals de kroket.
Ja, biologische klokquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Want je lichaam houdt zich aan een klok
Snap ik dus niet. Zou zo een succesvole toko in London kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde dat niet echt is doorgekomen in het buitenland.
Goede structuur ook, eerst door het krokante bijten en daarna in de zachte ragout. Genotquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meh, kroketje biedt wel wat meer smaakbeleving hoor pikkebaas. Frikandelletje ook lekker hoor, maar op een andere manier. Heeft ook mayonaise en ketchup/curry en wat uitjes nodig om echt een genottelijk gevoel te geven zoals de kroket.
moet je wel varkensvlees schrappen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap ik dus niet. Zou zo een succesvole toko in London kunnen beginnen.
Eet nooit chips eigenlijk.quote:
Krijg flashbacks naar m'n studententijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef Befbekje het volgende:
Na een fles Merlot en drie Westmalle dubbel ga ik zometeen een pizzaatje in de oven leggen..
Die Mora kroketten zijn niet te hachelen nee, daar zit gewoon kattenvoer in.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kroket is wel erg kwaliteitsafhankelijk.
Soms eet je een kroket die erg matig is.
Soms eet je er een die topkwaliteit is.
Dat heb je bij frikandelletje niet zo.
Als je zo laat nog honger hebt heb je overdag te weinig gegeten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik slaap beter met een volle maag dan als ik honger heb hoor
Die was (is?) er.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kan ook naar Gambia om een krokettenbar te openen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Jij hebt wel geluk in London. Beetje samosa's vreten bij de local indian.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kroket is wel erg kwaliteitsafhankelijk.
Soms eet je een kroket die erg matig is.
Soms eet je er een die topkwaliteit is.
Dat heb je bij frikandelletje niet zo.
Kan ook prima in de avond.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je zo laat nog honger hebt heb je overdag te weinig gegeten.
Ging toch over jou en je chips?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, heb je net gelezen wat hij gedronken heeft?
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede structuur ook, eerst door het krokante bijten en daarna in de zachte ragout. Genot
Ik geloof echt niet in die onzin. Sowieso zou ik een pijnlijke dood sterven als ik na het avondeten niks meer zou mogen eten.quote:
Schei uit.. Peulenschil.. Op een aanstaande VBL-SC laat ik jou eens ervaren wat drinken is..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krijg flashbacks naar m'n studententijd.Al is dit wel redelijk wat drank wat jij nu op hebt.
In een rundvleeskroket zit ook geen varkensvlees napo....quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet je wel varkensvlees schrappen.
Liever tostiquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet nooit chips eigenlijk.
Die enkele keer dat ik wil snacken liever een kaasplankje of nootjes.
Ik eet vaak niks meer in de avond.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet in die onzin. Sowieso zou ik een pijnlijke dood sterven als ik na het avondeten niks meer zou mogen eten.
Een mens moet diversificeren. Vraag maar aan je schoonouders.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet nooit chips eigenlijk.
Die enkele keer dat ik wil snacken liever een kaasplankje of nootjes.
Oh shit.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Even dimmen, hè.. Met je Avenhornse krentenbaard..
geef het alleen mee als tip.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In een rundvleeskroket zit ook geen varkensvlees napo....
Is goed kantoorambtenaar. Zo, mad.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je zo laat nog honger hebt heb je overdag te weinig gegeten.
Ik eet soms in m'n slaap iets.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik eet vaak niks meer in de avond.
Gekkigheid.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik eet vaak niks meer in de avond.
Klopt, je moet die lange kroketten hebben die een klein beetje 'geplet' zijn over de lange zijde. Die zitten vol met donkerbruin draadjesvlees. Genot.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Mora kroketten zijn niet te hachelen nee, daar zit gewoon kattenvoer in.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed kantoorambtenaar. Zo, mad.
Ik vind Van Dobben ook wel chill hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, je moet die lange kroketten hebben die een klein beetje 'geplet' zijn over de lange zijde. Die zitten vol met donkerbruin draadjesvlees. Genot.
Gewoon een slokje waterquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik niet kan slapen wil een beetje eten vaak nog wel wat helpen.
Overdag beetje pannekoeken bakken en kroketten in de frituur. Lekker makkelijk. 's Avonds hutspotje met gehaktbal of worst. Ik ga dat ooit nog eens doen, simpel eten en dan goed bereiden. Ik zie dat te weinig. Mensen doen te moeilijk in de horeca.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die was (is?) er.
Zaten alleen maar Nederlandse expats.
Bedankt JC.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wie zegt dat het laat is voor Kapi
Handje borrelnoten zekerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet te veel maar bijvoorbeeld een sneetje brood.
Of een handje nootjes.
Of een stukje fruit.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was altijd gek op satékroket.
Die pannekoekenbar.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook naar Gambia om een krokettenbar te openen.
Oh, excuus.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ging toch over jou en je chips?
Die in Tilburg doet het inderdaad echt heel goed. De Burgerij oid?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overdag beetje pannekoeken bakken en kroketten in de frituur. Lekker makkelijk. 's Avonds hutspotje met gehaktbal of worst. Ik ga dat ooit nog eens doen, simpel eten en dan goed bereiden. Ik zie dat te weinig. Mensen doen te moeilijk in de horeca.
En hoe ben je dat precies van plan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Schei uit.. Peulenschil.. Op een aanstaande VBL-SC laat ik jou eens ervaren wat drinken is..
Met hun jodenbier en hakenkruismolen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die pannekoekenbar.Die twee waren nu ook niet echt stereotype ondernemer.
Jij gaat mij nog wel achterna. Hele leven mager als een lat tot je de 30 aantikt. Hoef je niks bijzonders voor te doen, maar toch een vadsige pens krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vroeger at ik altijd al bammetjes pindakaas twee uur na het avondeten. Kan je toch niet lang op teren joh
Jezelf niet zo neerhalen JC.quote:
Geen idee.. Laat ons allen gewoon een gezellige avond beleven en maar zien wat volgende ochtend op de rekening staatquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En hoe ben je dat precies van plan?
Ik hoop mezelf voor die tijd overtuigd te hebben om te gaan sporten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij gaat mij nog wel achterna. Hele leven mager als een lat tot je de 30 aantikt. Hoef je niks bijzonders voor te doen, maar toch een vadsige pens krijgen.
Helft van de tijd bek verbranden omdat ik te hongerig was, maar boeiendquote:
Van Dobben en die andere zogenaamde kwaliteitskroketten vind ik echt de grootste aids die er is. Met van die 'luxe' blokjes kalfsvlees enzo. Flikker toch op man, gewoon een goede stevige ragout met draadjesvlees. Voor de liefhebber wat mosterd erbij en hoppa.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Van Dobben ook wel chill hoor.
Moet nog altijd een keer zelf kroketten maken.
Komt niks van terecht.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop mezelf voor die tijd overtuigd te hebben om te gaan sporten.
Ik had laatst mn gehemelte verbrand aan een pizza quattro formagi.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helft van de tijd bek verbranden omdat ik te hongerig was, maar boeiend
Kroketje mosterd übergenotquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Dobben en die andere zogenaamde kwaliteitskroketten vind ik echt de grootste aids die er is. Met van die 'luxe' blokjes kalfsvlees enzo. Flikker toch op man, gewoon een goede stevige ragout met draadjesvlees. Voor de liefhebber wat mosterd erbij en hoppa.
Dat heb ik vaak als ik een pizza eet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helft van de tijd bek verbranden omdat ik te hongerig was, maar boeiend
Nog wel goed weg te krijgen hoor, maar ik snap wel wat je bedoelt ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Dobben en die andere zogenaamde kwaliteitskroketten vind ik echt de grootste aids die er is. Met van die 'luxe' blokjes kalfsvlees enzo. Flikker toch op man, gewoon een goede stevige ragout met draadjesvlees. Voor de liefhebber wat mosterd erbij en hoppa.
treinquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen 2 uur in de trein en 2 uur terug.
Dat is jammer.
Jij voert ook de hele dag geen flikker uit joh, vadsige kut-gothic.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij gaat mij nog wel achterna. Hele leven mager als een lat tot je de 30 aantikt. Hoef je niks bijzonders voor te doen, maar toch een vadsige pens krijgen.
Dit heb ik heel vaak met die Big American pizza'squote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had laatst mn gehemelte verbrand aan een pizza quattro formagi.
Dat is denk ik de eerste keer dat ik echt mn bek had verbrand, met blaasjes enzo
Ik acht de kans zeer klein dat ik ooit zodanig bezopen met Fok!-ers in de kroeg sta.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Geen idee.. Laat ons allen gewoon een gezellige avond beleven en maar zien wat volgende ochtend op de rekening staat..
Ik ben niet iemand die telkens op vaste tijden dat wil gaan doen nee, gewoon heel soms voor de lol.quote:
Dan eet je vaak afbakpizza's.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak als ik een pizza eet.
Dan ben ik als het gaat over de moeder van kapi 2 dagen oudquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vanaf het ogenblik dat jij voorbij de schaamlippen van moeders glee..
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij voert ook de hele dag geen flikker uit joh, vadsige kut-gothic.
Wellicht hebben wij ooit samen in de Studio gestaan zonder dat wij het wistenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik acht de kans zeer klein dat ik ooit zodanig bezopen met Fok!-ers in de kroeg sta.
Jij bent toch al vaak zat met FOK!kers wat wezen drinken?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik acht de kans zeer klein dat ik ooit zodanig bezopen met Fok!-ers in de kroeg sta.
Wat denk je?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vanaf het ogenblik dat jij voorbij de schaamlippen van moeders glee..
Nee, eet niet zo veel pizza's. Maar als ik ze eet dan kan het gebeuren. Je moet eens goed leren lezen.quote:
Ga gewoon naar Café Weemoed en zeik niet, verder, lullo..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wellicht hebben wij ooit samen in de Studio gestaan zonder dat wij het wisten
Sterk, zeer sterk.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan ben ik als het gaat over de moeder van kapi 2 dagen oud
Wellicht spreken wij sowieso een keer iets met elkaar af. #nohomoquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wellicht hebben wij ooit samen in de Studio gestaan zonder dat wij het wisten
Ja, dat had ik dus ook. En nu dik.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die telkens op vaste tijden dat wil gaan doen nee, gewoon heel soms voor de lol.
Klopt, stuk of 10 wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch al vaak zat met FOK!kers wat wezen drinken?
Al eet jij volgens mij wel meer dan ik doequote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook. En nu dik.
Niks mis met Café Weemoed. Liever Cul de Sac.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Café Weemoed en zeik niet, verder, lullo..
Allemaal Feyenoorders, wat leuk.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, stuk of 10 wel.
- Typisch
- Happel
- HMF
- Charmed_Angel
- DonRaja
- SjaakBauer
- Dekatria
- Tomasso
- Caland
- Jimbo
- Onlogisch
2 dagen nog lekker, 4 dagen tot slecht.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je wortels uit de oven hebt, hoe lang zou je ze daarna kunnen bewaren in de koelkast.
Dan denk ik ze dat ik ze morgenmiddag eet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 dagen nog lekker, 4 dagen tot slecht.
Per dag zo'n 4 boterhammen en een bord avondeten. Da wast.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al eet jij volgens mij wel meer dan ik doe
Zou ook nog eens met Saind en Adames afspreken, is toen niet meer doorgegaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal Feyenoorders, wat leuk.
Niks mis met wortels ouwe reus.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan denk ik ze dat ik ze morgenmiddag eet.
Ik begin wortels de laatste weken goed te waarderen.
Sowieso beter groente in de oven doen dan in de panquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met wortels ouwe reus.
Ik vond het jammer dat haags en opperkleurder niet op de biermeet in Amsterdam kwamen toen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou ook nog eens met Saind en Adames afspreken, is toen niet meer doorgegaan.
Geen snacks tussendoor nee?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Per dag zo'n 4 boterhammen en een bord avondeten. Da wast.
Dan is het praktisch onmogelijk om een vette pens te krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beter ga je vroeger opstaan, lekker ontbijten, middag eten en avond eten..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik toch zeker wel 3X zoveelquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wow.. Ik eet het driedubbele van jou op een dag..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik eet twee boterhammen als ik opsta, dan avondeten en dan pak ik soms een toetje, in de uren daarna soms een koekje oid en rond middernacht maak ik tosti.
Ligt eraan wat je intentie is. Wokken is gezonder dan groenten in de oven. Zelf doe ik wel graag ui, paprika en courgette in een ovenschaal met wat rozemarij, grof zeezout, peper en olijfolie. Super simpel, klaar in 15 minuten en echt genot.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso beter groente in de oven doen dan in de pan
Haags is een god.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat haags en opperkleurder niet op de biermeet in Amsterdam kwamen toen.
Je bent toch godverdomme geen konijn man.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je intentie is. Wokken is gezonder dan groenten in de oven. Zelf doe ik wel graag ui, paprika en courgette in een ovenschaal met wat rozemarij, grof zeezout, peper en olijfolie. Super simpel, klaar in 15 minuten en echt genot.
Hoelang ben je en hoeveel weeg je?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wow.. Ik eet het driedubbele van jou op een dag..
Lekker man.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent toch godverdomme geen konijn man.
Klopt. Sommige mensen hebben wel eens wat te doen in real-life.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is opvallend afwezig vandaag
Hij weet vast niet wat een lihanboutje isquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent toch godverdomme geen konijn man.
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik eet altijd kwark voor het slapen
ik ook nietquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij weet vast niet wat een lihanboutje is
Lihanboutje, nog nooit op. Klinkt als een overbodige snack.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar op?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lihanboutje, nog nooit op. Klinkt als een overbodige snack.
Dat lijkt me evident.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sinds Haags een kind kreeg ging hij juist veel meer posten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Sommige mensen hebben wel eens wat te doen in real-life.
Net als de viandelquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lihanboutje, nog nooit op. Klinkt als een overbodige snack.
'nuff saidquote:Een lihanboutje is een Nederlandse snack die gefrituurd wordt en vervolgens warm moet worden gegeten. Hij bestaat uit een mengsel van runder- en varkensgehakt, aangemaakt met gedroogde groentesnippers en kruiden in een krokante korst. De snack heeft een kenmerkende vorm: plat peervormig aan een stokje, waarvan het blootliggende deel als handvat dient. Lihanboutjes zijn te krijgen in cafetaria's en bij automatieken, waar ze 'uit de muur' kunnen worden gegeten.
De snack verscheen in de jaren zestig als noviteit in het Nederlandse assortiment aan snacks, maar is nooit zo populair geworden als bijvoorbeeld de kroket of frikandel.
Haags is een topper.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds Haags een kind kreeg ging hij juist veel meer posten.
kapiteintje eet alleen wat populair en trendy isquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
Mensen die nog nooit een lihanboutje ophebben en er een meningkje over willen hebben
De uitmelksnack bij uitstek.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik me een grote kut snack. Goeiedag zeg.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
Mensen die nog nooit een lihanboutje ophebben en er een meningkje over willen hebben
Wederom hardop gelachen. Jammer dat je gaat slapen ouwe kamper.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
kapiteintje eet alleen wat populair en trendy is
Heb er nooit van gehoord, zal het ook niet proberen ookquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
Komt omdat het ook een snack is die men alleen van achter de toonbank verkoopt omdat je je er volledig terecht voor moet schamen als je het vreet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dit echt nog nooit bij een snackbar zien liggen in de muur.
Wat is BSG?quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijd om tosti te maken en BSG te kiek'n
Komt gewoon omdat elke cafetaria overgenomen is door buitenlanders. Die verkopen dat niet. Hier zit ook nog maar 1 echt goede, gerund door Nederlanders waar ze alle genotssnacks van weleer nog hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat het ook een snack is die men alleen van achter de toonbank verkoopt omdat je je er volledig terecht voor moet schamen als je het vreet.
Wat een fancy namenquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat elke cafetaria overgenomen is door buitenlanders. Die verkopen dat niet. Hier zit ook nog maar 1 echt goede, gerund door Nederlanders waar ze alle genotssnacks van weleer nog hebben
Eierballetje, nierbroodje, lihanboutje. Helemaal niks mis mee man.
Het zijn snacks uit de oertijd, weinig fancy aan hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een fancy namen
Als ik ooit in een snackbar stap neem ik een patatje oorlog en een broodje hamburger ofzo
Geen gekkigheid
Eierbal = Groningsquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat elke cafetaria overgenomen is door buitenlanders. Die verkopen dat niet. Hier zit ook nog maar 1 echt goede, gerund door Nederlanders waar ze alle genotssnacks van weleer nog hebben
Eierballetje, nierbroodje, lihanboutje. Helemaal niks mis mee man.
Mensen die in een snackbar een broodje hamburger bestellen mogen ze wat mij betreft standrechtelijk executeren.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een fancy namen
Als ik ooit in een snackbar stap neem ik een patatje oorlog en een broodje hamburger ofzo
Geen gekkigheid
Ik ken het niet, maar ik ben dan ook geen snackexpertquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn snacks uit de oertijd, weinig fancy aan hoor.
Waarvan snackte.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar ik ben dan ook geen snackexpert
nou nou nouquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die in een snackbar een broodje hamburger bestellen mogen ze wat mij betreft standrechtelijk executeren.
mexicanoquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:11 schreef Caland het volgende:
http://www.piccadilly.nl/product/2/1/2/Snacks.html
Eigenlijk zou elke friettent dit aanbod moeten hebben.
Zal ik je een geheimpje verklappen?quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:11 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2017 00:13:14 ]
quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen?Er zijn te weinig friettenten waar ik nog een eierbal of lihanboutje kan halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Heb ik denk ik al 5 jaar niet meer gegeten. Standaard kotsen na 't zuipen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:14 schreef Doublepain het volgende:
Een broodje doner is op zijn tijd ook lekker
Ik vind het heerlijk na het stappen, voel me meestal meteen beter erdoor of zo'n turkse pizza werkt ook perfect voor mijquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik denk ik al 5 jaar niet meer gegeten. Standaard kotsen na 't zuipen.
Turkse pizza wel ja, maar ik trek dat ranzige vlees nooit. In België altijd friet met snack na 't stappen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk na het stappen, voel me meestal meteen beter erdoor of zo'n turkse pizza werkt ook perfect voor mij
Zeg gewoon snackbar johquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:11 schreef Caland het volgende:
Je hebt ze ook zonder vlees geloof ikquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Turkse pizza wel ja, maar ik trek dat ranzige vlees nooit. In België altijd friet met snack na 't stappen.
Ja, maar ik bedoel dus kebab in een pita. Turkse pizza zonder vlees is genot. Met ook wel hoor, maar na 't zuipen trek ik kebab vlees nooit echt.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt ze ook zonder vlees geloof ik
Ja klopt, dat merk je ook snel aan je maagquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dus kebab in een pita. Turkse pizza zonder vlees is genot. Met ook wel hoor, maar na 't zuipen trek ik kebab vlees nooit echt.
Nee johquote:Op woensdag 25 januari 2017 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan denk ik aan van die woktenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |