Nee, eet niet zo veel pizza's. Maar als ik ze eet dan kan het gebeuren. Je moet eens goed leren lezen.quote:
Ga gewoon naar Café Weemoed en zeik niet, verder, lullo..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wellicht hebben wij ooit samen in de Studio gestaan zonder dat wij het wisten
Sterk, zeer sterk.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan ben ik als het gaat over de moeder van kapi 2 dagen oud
Wellicht spreken wij sowieso een keer iets met elkaar af. #nohomoquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wellicht hebben wij ooit samen in de Studio gestaan zonder dat wij het wisten
Ja, dat had ik dus ook. En nu dik.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die telkens op vaste tijden dat wil gaan doen nee, gewoon heel soms voor de lol.
Klopt, stuk of 10 wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch al vaak zat met FOK!kers wat wezen drinken?
Al eet jij volgens mij wel meer dan ik doequote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook. En nu dik.
Niks mis met Café Weemoed. Liever Cul de Sac.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Café Weemoed en zeik niet, verder, lullo..
Allemaal Feyenoorders, wat leuk.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, stuk of 10 wel.
- Typisch
- Happel
- HMF
- Charmed_Angel
- DonRaja
- SjaakBauer
- Dekatria
- Tomasso
- Caland
- Jimbo
- Onlogisch
2 dagen nog lekker, 4 dagen tot slecht.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je wortels uit de oven hebt, hoe lang zou je ze daarna kunnen bewaren in de koelkast.
Dan denk ik ze dat ik ze morgenmiddag eet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 dagen nog lekker, 4 dagen tot slecht.
Per dag zo'n 4 boterhammen en een bord avondeten. Da wast.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al eet jij volgens mij wel meer dan ik doe
Zou ook nog eens met Saind en Adames afspreken, is toen niet meer doorgegaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal Feyenoorders, wat leuk.
Niks mis met wortels ouwe reus.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan denk ik ze dat ik ze morgenmiddag eet.
Ik begin wortels de laatste weken goed te waarderen.
Sowieso beter groente in de oven doen dan in de panquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met wortels ouwe reus.
Ik vond het jammer dat haags en opperkleurder niet op de biermeet in Amsterdam kwamen toen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou ook nog eens met Saind en Adames afspreken, is toen niet meer doorgegaan.
Geen snacks tussendoor nee?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Per dag zo'n 4 boterhammen en een bord avondeten. Da wast.
Dan is het praktisch onmogelijk om een vette pens te krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beter ga je vroeger opstaan, lekker ontbijten, middag eten en avond eten..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik toch zeker wel 3X zoveelquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |