Ik eet soms in m'n slaap iets.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik eet vaak niks meer in de avond.
Gekkigheid.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik eet vaak niks meer in de avond.
Klopt, je moet die lange kroketten hebben die een klein beetje 'geplet' zijn over de lange zijde. Die zitten vol met donkerbruin draadjesvlees. Genot.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Mora kroketten zijn niet te hachelen nee, daar zit gewoon kattenvoer in.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed kantoorambtenaar. Zo, mad.
Ik vind Van Dobben ook wel chill hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, je moet die lange kroketten hebben die een klein beetje 'geplet' zijn over de lange zijde. Die zitten vol met donkerbruin draadjesvlees. Genot.
Gewoon een slokje waterquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik niet kan slapen wil een beetje eten vaak nog wel wat helpen.
Overdag beetje pannekoeken bakken en kroketten in de frituur. Lekker makkelijk. 's Avonds hutspotje met gehaktbal of worst. Ik ga dat ooit nog eens doen, simpel eten en dan goed bereiden. Ik zie dat te weinig. Mensen doen te moeilijk in de horeca.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die was (is?) er.
Zaten alleen maar Nederlandse expats.
Bedankt JC.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wie zegt dat het laat is voor Kapi
Handje borrelnoten zekerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet te veel maar bijvoorbeeld een sneetje brood.
Of een handje nootjes.
Of een stukje fruit.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was altijd gek op satékroket.
Die pannekoekenbar.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook naar Gambia om een krokettenbar te openen.
Oh, excuus.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ging toch over jou en je chips?
Die in Tilburg doet het inderdaad echt heel goed. De Burgerij oid?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overdag beetje pannekoeken bakken en kroketten in de frituur. Lekker makkelijk. 's Avonds hutspotje met gehaktbal of worst. Ik ga dat ooit nog eens doen, simpel eten en dan goed bereiden. Ik zie dat te weinig. Mensen doen te moeilijk in de horeca.
En hoe ben je dat precies van plan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Schei uit.. Peulenschil.. Op een aanstaande VBL-SC laat ik jou eens ervaren wat drinken is..
Met hun jodenbier en hakenkruismolen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die pannekoekenbar.Die twee waren nu ook niet echt stereotype ondernemer.
Jij gaat mij nog wel achterna. Hele leven mager als een lat tot je de 30 aantikt. Hoef je niks bijzonders voor te doen, maar toch een vadsige pens krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vroeger at ik altijd al bammetjes pindakaas twee uur na het avondeten. Kan je toch niet lang op teren joh
Jezelf niet zo neerhalen JC.quote:
Geen idee.. Laat ons allen gewoon een gezellige avond beleven en maar zien wat volgende ochtend op de rekening staatquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En hoe ben je dat precies van plan?
Ik hoop mezelf voor die tijd overtuigd te hebben om te gaan sporten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij gaat mij nog wel achterna. Hele leven mager als een lat tot je de 30 aantikt. Hoef je niks bijzonders voor te doen, maar toch een vadsige pens krijgen.
Helft van de tijd bek verbranden omdat ik te hongerig was, maar boeiendquote:
Van Dobben en die andere zogenaamde kwaliteitskroketten vind ik echt de grootste aids die er is. Met van die 'luxe' blokjes kalfsvlees enzo. Flikker toch op man, gewoon een goede stevige ragout met draadjesvlees. Voor de liefhebber wat mosterd erbij en hoppa.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Van Dobben ook wel chill hoor.
Moet nog altijd een keer zelf kroketten maken.
Komt niks van terecht.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop mezelf voor die tijd overtuigd te hebben om te gaan sporten.
Ik had laatst mn gehemelte verbrand aan een pizza quattro formagi.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helft van de tijd bek verbranden omdat ik te hongerig was, maar boeiend
Kroketje mosterd übergenotquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Dobben en die andere zogenaamde kwaliteitskroketten vind ik echt de grootste aids die er is. Met van die 'luxe' blokjes kalfsvlees enzo. Flikker toch op man, gewoon een goede stevige ragout met draadjesvlees. Voor de liefhebber wat mosterd erbij en hoppa.
Dat heb ik vaak als ik een pizza eet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helft van de tijd bek verbranden omdat ik te hongerig was, maar boeiend
Nog wel goed weg te krijgen hoor, maar ik snap wel wat je bedoelt ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Dobben en die andere zogenaamde kwaliteitskroketten vind ik echt de grootste aids die er is. Met van die 'luxe' blokjes kalfsvlees enzo. Flikker toch op man, gewoon een goede stevige ragout met draadjesvlees. Voor de liefhebber wat mosterd erbij en hoppa.
treinquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen 2 uur in de trein en 2 uur terug.
Dat is jammer.
Jij voert ook de hele dag geen flikker uit joh, vadsige kut-gothic.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij gaat mij nog wel achterna. Hele leven mager als een lat tot je de 30 aantikt. Hoef je niks bijzonders voor te doen, maar toch een vadsige pens krijgen.
Dit heb ik heel vaak met die Big American pizza'squote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had laatst mn gehemelte verbrand aan een pizza quattro formagi.
Dat is denk ik de eerste keer dat ik echt mn bek had verbrand, met blaasjes enzo
Ik acht de kans zeer klein dat ik ooit zodanig bezopen met Fok!-ers in de kroeg sta.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Geen idee.. Laat ons allen gewoon een gezellige avond beleven en maar zien wat volgende ochtend op de rekening staat..
Ik ben niet iemand die telkens op vaste tijden dat wil gaan doen nee, gewoon heel soms voor de lol.quote:
Dan eet je vaak afbakpizza's.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak als ik een pizza eet.
Dan ben ik als het gaat over de moeder van kapi 2 dagen oudquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vanaf het ogenblik dat jij voorbij de schaamlippen van moeders glee..
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij voert ook de hele dag geen flikker uit joh, vadsige kut-gothic.
Wellicht hebben wij ooit samen in de Studio gestaan zonder dat wij het wistenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik acht de kans zeer klein dat ik ooit zodanig bezopen met Fok!-ers in de kroeg sta.
Jij bent toch al vaak zat met FOK!kers wat wezen drinken?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik acht de kans zeer klein dat ik ooit zodanig bezopen met Fok!-ers in de kroeg sta.
Wat denk je?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vanaf het ogenblik dat jij voorbij de schaamlippen van moeders glee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |