moet je wel varkensvlees schrappen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap ik dus niet. Zou zo een succesvole toko in London kunnen beginnen.
Eet nooit chips eigenlijk.quote:
Krijg flashbacks naar m'n studententijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef Befbekje het volgende:
Na een fles Merlot en drie Westmalle dubbel ga ik zometeen een pizzaatje in de oven leggen..
Die Mora kroketten zijn niet te hachelen nee, daar zit gewoon kattenvoer in.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kroket is wel erg kwaliteitsafhankelijk.
Soms eet je een kroket die erg matig is.
Soms eet je er een die topkwaliteit is.
Dat heb je bij frikandelletje niet zo.
Als je zo laat nog honger hebt heb je overdag te weinig gegeten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik slaap beter met een volle maag dan als ik honger heb hoor
Die was (is?) er.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kan ook naar Gambia om een krokettenbar te openen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Jij hebt wel geluk in London. Beetje samosa's vreten bij de local indian.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kroket is wel erg kwaliteitsafhankelijk.
Soms eet je een kroket die erg matig is.
Soms eet je er een die topkwaliteit is.
Dat heb je bij frikandelletje niet zo.
Kan ook prima in de avond.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je zo laat nog honger hebt heb je overdag te weinig gegeten.
Ging toch over jou en je chips?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, heb je net gelezen wat hij gedronken heeft?
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede structuur ook, eerst door het krokante bijten en daarna in de zachte ragout. Genot
Ik geloof echt niet in die onzin. Sowieso zou ik een pijnlijke dood sterven als ik na het avondeten niks meer zou mogen eten.quote:
Schei uit.. Peulenschil.. Op een aanstaande VBL-SC laat ik jou eens ervaren wat drinken is..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krijg flashbacks naar m'n studententijd.Al is dit wel redelijk wat drank wat jij nu op hebt.
In een rundvleeskroket zit ook geen varkensvlees napo....quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet je wel varkensvlees schrappen.
Liever tostiquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet nooit chips eigenlijk.
Die enkele keer dat ik wil snacken liever een kaasplankje of nootjes.
Ik eet vaak niks meer in de avond.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet in die onzin. Sowieso zou ik een pijnlijke dood sterven als ik na het avondeten niks meer zou mogen eten.
Een mens moet diversificeren. Vraag maar aan je schoonouders.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet nooit chips eigenlijk.
Die enkele keer dat ik wil snacken liever een kaasplankje of nootjes.
Oh shit.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Even dimmen, hè.. Met je Avenhornse krentenbaard..
geef het alleen mee als tip.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In een rundvleeskroket zit ook geen varkensvlees napo....
Is goed kantoorambtenaar. Zo, mad.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je zo laat nog honger hebt heb je overdag te weinig gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |