Broodje kroketquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
Wat heb ik me toch zin in een rundvleeskroket.
Frikandelletjequote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genot. Wat hebben wij toch eigenlijk een vreselijk lekkere snack bedacht als Nederlanders.
Zonde dat niet echt is doorgekomen in het buitenland.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genot. Wat hebben wij toch eigenlijk een vreselijk lekkere snack bedacht als Nederlanders.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo laat moet je niet meer eten
Meh, kroketje biedt wel wat meer smaakbeleving hoor pikkebaas. Frikandelletje ook lekker hoor, maar op een andere manier. Heeft ook mayonaise en ketchup/curry en wat uitjes nodig om echt een genottelijk gevoel te geven zoals de kroket.quote:
Want je lichaam houdt zich aan een klokquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo laat moet je niet meer eten
vies vet varkenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef Befbekje het volgende:
Na een fles Merlot en drie Westmalle dubbel ga ik zometeen een pizzaatje in de oven leggen..
Kroket is wel erg kwaliteitsafhankelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meh, kroketje biedt wel wat meer smaakbeleving hoor pikkebaas. Frikandelletje ook lekker hoor, maar op een andere manier. Heeft ook mayonaise en ketchup/curry en wat uitjes nodig om echt een genottelijk gevoel te geven zoals de kroket.
Ja, biologische klokquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Want je lichaam houdt zich aan een klok
Snap ik dus niet. Zou zo een succesvole toko in London kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde dat niet echt is doorgekomen in het buitenland.
Goede structuur ook, eerst door het krokante bijten en daarna in de zachte ragout. Genotquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meh, kroketje biedt wel wat meer smaakbeleving hoor pikkebaas. Frikandelletje ook lekker hoor, maar op een andere manier. Heeft ook mayonaise en ketchup/curry en wat uitjes nodig om echt een genottelijk gevoel te geven zoals de kroket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |